0
powrót
 

diskuze k tématu: Auto tiche na dialnici - benzin, do 8 tis. EUR

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, zábava, život za volantem, typ vozidla, osobní, volná diskuze
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Piątek 10.11.2017 20:37, Auto tiche na dialnici - benzin, do 8 tis. EUR
Ahojte,
vyberam nahradu za moj citroen c5 2 2.0i benzin. Zadanie je celkom jednoduche. Auto strednej triedy, kombik alebo liftback, benzinovy motor bez zbytocnosti (co najjednoduchsia konstrukcia). Auto sa bude pouzivat na dialnicne jazdy + obcas po meste. Rocne najazdim cca 35t km. Zakladna poziadavka je, aby bolo auto na dialnici tiche. Citroen pri realnych 140 po dialnici toci 3950 otacok, co uz sa do auta celkom dostava. Nebranim sa 6valcom, a chcel by som automat. Moj limit by mal byt niekde okolo 8t eur. Na servis bude este dostatocne vela penazi. Nove auto ja osobne neuznavam.. Vo vybere teda su:
Honda accoru tourer od 2008 2.4 benzin- neuveritelne drahe auto. U nas sa nepredava aktualne ani jeden takyto.
Mazda 6 wagon 2.5i - na taky objem ma dost maly vykon oproti honde. Viete mi o nej nieco viac povedat?
Lexus IS/GS- paradne auta, zial vacsina GS ma nad 300t km najazdene (co ale nemusi byt problem) a IS mi pride prilis male. Ojazdeneho hybrida sa trochu bojim.
mercedes C combi- tu vobec neviem, aky motor z benzinov je dobry. Je ale velky vyber automatov.
Posledna nadej je este ford mondeo s 2.5T a renault laguna 2.0T. Tieto auta az tak nechcem, ale ak nebude na vyber, budem musiet niektore z nich zobrat.
Poprosim Vas teda o rady k tymto (a mozno dalsim inym) modelom. Sme 4clenna rodina, ktora jazdi po dialnici vacsinou s plnym autom. Nech som sa ale snazil, ako som sa snazil, nenasiel som nejaku tabulku na internete, kde je popisana hlucnost aut na dialnici. Ta je pre mna zasadna.
PS: Je este moznost citroen C5 3 3.0V6, ale chcem uz skusit inu znacku.
Dakujem za rady.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Sobota 11.11.2017 07:54, RE: Auto tiche na dialnici
Citroenak napisał:
Ahojte,vyberam nahradu za moj citroen c5 2 2.0i benzin. Zadanie je celkom jednoduche. Auto strednej triedy, kombik alebo liftback, benzinovy motor bez zbytocnosti (co najjednoduchsia konstrukcia). Auto sa bude pouzivat na dialnicne jazdy + obcas po meste. Rocne najazdim cca 35t km. Zakladna poziadavka je, aby bolo auto na dialnici tiche. Citroen pri realnych 140 po dialnici toci 3950 otacok, co uz sa do auta celkom dostava. Nebranim sa 6valcom, a chcel by som automat. Moj limit by mal byt niekde okolo 8t eur. Na servis bude este dostatocne vela penazi. Nove auto ja osobne neuznavam.. Vo vybere teda su:Honda accoru tourer od 2008 2.4 benzin- neuveritelne drahe auto. U nas sa nepredava aktualne ani jeden takyto.Mazda 6 wagon 2.5i - na taky objem ma dost maly vykon oproti honde. Viete mi o nej nieco viac povedat?Lexus IS/GS- paradne auta, zial vacsina GS ma nad 300t km najazdene (co ale nemusi byt problem) a IS mi pride prilis male. Ojazdeneho hybrida sa trochu bojim.mercedes C combi- tu vobec neviem, aky motor z benzinov je dobry. Je ale velky vyber automatov.Posledna nadej je este ford mondeo s 2.5T a renault laguna 2.0T. Tieto auta az tak nechcem, ale ak nebude na vyber, budem musiet niektore z nich zobrat.Poprosim Vas teda o rady k tymto (a mozno dalsim inym) modelom. Sme 4clenna rodina, ktora jazdi po dialnici vacsinou s plnym autom. Nech som sa ale snazil, ako som sa snazil, nenasiel som nejaku tabulku na internete, kde je popisana hlucnost aut na dialnici. Ta je pre mna zasadna.PS: Je este moznost citroen C5 3 3.0V6, ale chcem uz skusit inu znacku.Dakujem za rady.


Po pohodlí C5 bude další auto těžká volba. Z toho, co jsi naspal,bych vyloučil Hondu, Mazdu-obě jsou technikou výborná, ale obě bohužel mizerně odhlučněná při vyšších rychlostech a Honda má navíc tvrdší podvozek. Ani nebude problém aerodynamický hluk, jako hluk od podvozku. Zážitek je pak jízda v zimě, když je cesta posypaná kaneím. To pak zejména zase v mazdě je pošušňáníčko (měl jsem, vím, byt to byla jen 3MPS, ale koncept tlumení podběhů je zcela identický a to byl také důvod, proč téměř nová 3MPS šla po roce a půl do světa - v ziěm jsem to prostě nedával). Chceš li ticho a nízké otáčky, musíš volit šestiválec. proto správně ve tvém výběru figurují IS a GHS od Lexusu. K IS250 - nakonec přečti si moje postřehy z vedlejšího článku - super tichý auto, ale má svý ale, prožoe to je bohužel i dne stále premiová třída a některé věci jsou prostě drahé. Jinak z toho, co jis napsal, ještě Laguna 2,0T - o ní jen tolik, že jednak narazíš na odpor zdejších odborníků, ale těm nevěř. Jako příklad mohu doložit vůz mého kolegy z práce: Laguna 2,0T, ke dnešku najte cco 190.000km. Závady - nula. Koroze - nula. jednou jsem s ním jel na oběd asi 5km tam a 5km zpět po městě - po rozmlácené cestě. V autě ticho, sedačky excelentní - z toho vyvozuji, že tole by mhla být volba, pokud hledáš ticho. nevím, jestli při 130 nedělá hluk vzduch kolem zrcátek a pod, ale zkus is ji. Podvozek není zcela jistě problém.

Mondeo s 2,5T bych vyloučil, u Fordů problémy spraskáním bloků jsou a také se spotřebou oleje. Kupodivu ne u Vova - takže spíše Volvo V70 nebo XC70, ale spotřeba je vyšší a při 130 bude přes 10 jako nic. Navíc velmi pomalý automat, což však asi na dálnici není na překážku a ve městě to chvíli vydržíš. K tomu Mondeu - já teď asi 4 měsíce drandím zděděnou 1,8 z roku 2006. Překvapují mě po 11 letech ale dvě věci: za prvé - funkčnost auta jako celku a pak - velmi komfortní podvozek. SIce po dálnici nejedzím, neb bemám kam a proč, ale jsou okresky, kdy těch 120 občas jedu a v autě je ticho taky, byť otáčky jsou už kolem 3500. Ale rozhodně to není nic, co by mě rušilo. Jenže novější MOndeo bylo užvětší a v každé ratejně se zvuk rozléhá - vše se více chvěje, atd , takže nějaké % subaukstických rezonancní může půsbot dojmem vyšší hlučnosti.

Ještě bych si dovolil nadhodit klidně i Subaru s 2,5 (outback). ALe zase - tady mě sežerou, oprotože vo tom vědí prd, a na dálnici prostě spotřeba vyšší bude, holt velký auto, vyšší stavba azejména stálý pohon 4x4. Ale ticho příkladné, tak jak v autě vyšší třídy má být. A jako bonus získáš špičkovou bezpečnost. Cena za servis je běžná, ne vyšší než uněmeckých aut (tím myslím i škodofky). K té spotřeběb, mimo dálnice mám současný průměr 7,4, to s 2,5 a 4x4. Mám ale manuál 6°. A jako poslední-minulý týden byla manželkja u rodičů a jela po dálnici Mohlenice-Ostrava a když přijela, na PC bylo 7,2. jenže ona drží tempomat 120-125. Slušné, ne?
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Sobota 11.11.2017 13:26, Dakujem za radu
Dakujem za radu. Prave si ale vylucil mojich najvacsich favoritov. Hlavne ta honda accord ma mrzi. Na tej som sa este neviezol. Bol som si prave vyskusat mazdu 6 2.0i v automate, a moc ma nenadchla. Sice pri 140 toci nejakych 3000 otacok, ale hluk nebol nizsi ako v citroene. Mali tam ale este 2.5i, ktora este potrebuje trochu vychytat a uvidime. Ale ak je tak mizerne odhlucnena,tak ju ani nejdem riesit. Vsak o chvilu to mozem vyskusat.. Co ma este prekvapilo, mali tam 4 mazdy 6 2008+, a tri mali problemy so zadnymi svetlami. Ak neboli priamo prasknute, tak v nich bola vyzrazana voda atd. To je nejaky znamy problem tych mazd? O tom IS som prave cital a popisal si tam presne to, coho som sa bal- velmi malo miesta v interieri. Takze to pada. Po subaru som tiez pokukoval, ale to nove sa mi vobec nepaci. Ma taky vyrehotany kukuc, skoro ako 2. octavia po facelifte. Paci sa mi to starsie. Ale cital som, ze staly pohon 4x4 trpi prave na dialniciach. Neviem co je na tom pravdy, ale ja ani 4x4 nepotrebujem, takze je to pre mna zbytocne zlozite auto. Zial moj vyber je az velmi komplikovany. Kvoli manzelke este potrebujem mat aj parkovacky v zadu, a najlepsie aj v predu. Vyzera to teda tak, ze budem zatial pozerat mercedes C kombi, citroen C5 3 kombi a renault laguna.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Sobota 11.11.2017 22:16, RE: Auto tiche na dialnici
Citroenak napisał:
Ahojte,vyberam nahradu za moj citroen c5 2 2.0i benzin. Zadanie je celkom jednoduche. Auto strednej triedy, kombik alebo liftback, benzinovy motor bez zbytocnosti (co najjednoduchsia konstrukcia). Auto sa bude pouzivat na dialnicne jazdy + obcas po meste. Rocne najazdim cca 35t km. Zakladna poziadavka je, aby bolo auto na dialnici tiche. Citroen pri realnych 140 po dialnici toci 3950 otacok, co uz sa do auta celkom dostava. Nebranim sa 6valcom, a chcel by som automat. Moj limit by mal byt niekde okolo 8t eur. Na servis bude este dostatocne vela penazi. Nove auto ja osobne neuznavam.. Vo vybere teda su:Honda accoru tourer od 2008 2.4 benzin- neuveritelne drahe auto. U nas sa nepredava aktualne ani jeden takyto.Mazda 6 wagon 2.5i - na taky objem ma dost maly vykon oproti honde. Viete mi o nej nieco viac povedat?Lexus IS/GS- paradne auta, zial vacsina GS ma nad 300t km najazdene (co ale nemusi byt problem) a IS mi pride prilis male. Ojazdeneho hybrida sa trochu bojim.mercedes C combi- tu vobec neviem, aky motor z benzinov je dobry. Je ale velky vyber automatov.Posledna nadej je este ford mondeo s 2.5T a renault laguna 2.0T. Tieto auta az tak nechcem, ale ak nebude na vyber, budem musiet niektore z nich zobrat.Poprosim Vas teda o rady k tymto (a mozno dalsim inym) modelom. Sme 4clenna rodina, ktora jazdi po dialnici vacsinou s plnym autom. Nech som sa ale snazil, ako som sa snazil, nenasiel som nejaku tabulku na internete, kde je popisana hlucnost aut na dialnici. Ta je pre mna zasadna.PS: Je este moznost citroen C5 3 3.0V6, ale chcem uz skusit inu znacku.Dakujem za rady.


Ahoj, Honda Accord je fenomén a dle mého stačí úplně 2.0i, zejména spotřeba na dálnici bude do 7l. Výdrž a kvalita Accordu je z říše snů . Co může zaskočit jsou téměř absurdní ceny dílů, i takový výfuk stojí přes 20000kč a to jen zadní část...
Sehnat ale takový Accord v dobrém stavu je fakt problém, takže možná zkusit přivézt z Německa apod..
Pravdou je, že i já petrolhead, bych s nájezdem 35tis.km/rok asi vzal obyčejné Mondeo 2.0 TDCi nebo Peugeot 508 2.0 HDI. Ono totiž díly pro ben. Accord jsou tak drahé, že to vyjde skoro lépe udržovat takové Mondeo v dieslu A to nepočítám ušetření na palivu. Při tvém nájezdu ti diesel ušetří cca 10-15tis. kč ročně vůči benzínu, takže na údržbu zbyde dost. Co se týká hlučnosti, tak na dálnici právě jmenované diesly jsou přijemně tiché, rozhodně neobtěžují.

reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Niedziela 12.11.2017 07:52, Honda Accord a ceny ND
To tě nesmí překvapit, každé auto patřící do vyšší střední třídy a navíc japonské, má ceny ND vyšší. totéž platí pro Lexus a Subaru nebo Infiniti. Třeba výfukový systém Honda a Subaru se liší v řádu pár stokoroun. To je holt tak. Ale držet kvůli výfuku potažmo jiným ND, který měníš jednou za 10 let,. naftový auto, je IMHO blbost. Nafta NIKDY v totmo segmentu (= 4 válce a střední třída, jakákoliv) neposkytne takový jízdní komfort, co benzín a ani jízdní vlastnosti, které u nafty sráží těžký motor vpředu.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Niedziela 12.11.2017 09:26, Naftove auta
Hned tu by som rad zastavil diskusiu, ci benzin alebo nafta. Naftu nechcem. To, ze usetrim peniaze ktore potom mozem vrazit do servisu, to ma ma potesit? Ze budem castejsie v servise? Ja si skor vazim svoj cas a nervy, ako peniaze. A to nevravim, ze hladat servis medzi tym mnozstvom menicov dielov tiez stoji vela casu a penazi. Dalej je tu ekologicka stranka veci. Nerad chodim domov s autom, co prave regeneruje. Alebo ked bude regenerovat, aby som sa este po 3h ceste vozil okolo domu, to je uplne mimo. Dalej mi na tych autach vadi, ze ked pridam plyn, pekne citit kedy sa co otvara a spusta. Asi som na to prilis citlivy, ale na atmo benzine to ide pekne plynule. No a najviac mi vadi ten smrad. To je neznesitelne. Ja spotrebu neriesim. A dalsi dovod, zivot je len jeden, preco by som si teda mal kupit nieco, kde budem kazde rano so strachom tocit klucikom, ci to naskoci a ked, ci to hned nepadne do nudzoveho rezimu. Takze myslim ze dovody su jasne, vratme sa k benzinovym autam.
Je mi jasne, ze diely na tieto auta budu drahsie, su to totiz vacsinou stroje, ktore sa casto na ceste nevidia, ale pocitam s tym. Diely sa tiez daju kupit z ameriky, kde su o dost lacnejsie a na hondu a lexus je tam aj ovela vacsi vyber. Vie mi ale este niekto napisat nieco o tom mercedese C? Ktore benzinove motory su tam doporucitelne? A nema uz problemy s automatom? Co sa tyka cien hondy accord, je neuveritelne ako si drzi cenu. Je len malo drahsich ojazdenych aut. Este aj ten mercedes C sa da zohnat lacnejsie. Ale asi to bude naozaj dobre auto. Dufam ze sa nejaka v okoli objavi, nech ju budem moct vyskusat.
reagować
i
ilość wystąpień36
data registracji09.05.2007
Niedziela 12.11.2017 14:07, těžká volba
Dobrý den,

dle Vámi zadaných kritérií by Lexus IS vycházel jako teoretický vítěz, nicméně dovolím si trochu polemizovat. Jedná se o specifické vozidlo, které má na našich silnicích zastoupení podobně hojné jako Porsche 911. Při Vašem výběru byste tak měl zohlednit zda ve Vašem okolí najdete někoho kdo si poradí se servisem. Určitě teď sklidím vlnu kritiky a přečtu si něco ve smyslu "auto jako auto" či "dobrej mechanik si poradí", bohužel neporadí. Úroveň kvality servisních služeb je u nás žalostná a čím více je vozidlo exkluzivní, tím spíše platí, že musíte hledat odborníka.
Accord je z tohoto pohledu, dle mého, jiná kategorie. Je více zaměřen "do sportovna" podobně jako BMW 3. Pro Vaše zadání Honda vyrobila Legend.
Na Vašem místě bych se zkusil projet Volvem S80, kde navíc můžete získat i pohon 4x4 a úroveň odhlučnění je, dle mého názoru, velmi dobrá.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Niedziela 12.11.2017 16:44, Volvo v60
Este ma napadlo, co si myslite o volve v60? Aky motor sa tam da doporucit? Predsalen je to cinske auto..
Co sa tyka servisu, je mi jasne ze servisaka budem znova hladat na fore lexus fanusikov, ale s tym som uz zmiereny. Teraz na servis jazdim 100km. Keby som si vyberal podla toho, uz sa vozim v C5 alebo C6 3.0V6..
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Niedziela 12.11.2017 16:58, RE: Volvo v60
Citroenak napisał:
Este ma napadlo, co si myslite o volve v60? Aky motor sa tam da doporucit? Predsalen je to cinske auto..Co sa tyka servisu, je mi jasne ze servisaka budem znova hladat na fore lexus fanusikov, ale s tym som uz zmiereny. Teraz na servis jazdim 100km. Keby som si vyberal podla toho, uz sa vozim v C5 alebo C6 3.0V6..


Na pohodlné cestování po dálnici je to príma auto. po osobní zkušenosti ale musím říct, že bych mnohem radši jezdil v S80 II. generace s motorem 3.2 benzín. Důvodem je ne zcela přirozený posaz. Vadí mi příliš vysunuté hlavové opěrky a nepřirozeně zalomené opěradlo v bederní části opěráku /a bederní opěrka s tím moc nezmůže/. V S80 můžeš na sedačce zaujmout i jinou polohu než polohu kosmonauta při startu rakety a tak se v něm cestuje pohodlněji. Motor je tichý, spotřeba na dálnici okolo 10 - 12 litrů nezaskočí. Vyhnul bych se verzi AWD, která je lehce hlučnější /porovnáno přesednutím z auta do auta na dálnici/ a žere i o litr víc /servis AWD je ale stejný jako na oktávce - za pár šupů, kromě ložisek zadního difierenciálu a proto bych se mu vyhnul/. Servis je klasické Volvo, směs drahoty a levných dílů. Navíc slušná protikorozní ochrana a servis najdeš podstatně snáz než u lexusu. Kolega navíc tvrdí, že na zimních 17" kolech je auto nejkomfortnější, ale že blbec koupil auto s 18" kolama a sportovním podvozkem. držím palec. H.
reagować
i
ilość wystąpień36
data registracji09.05.2007
Niedziela 12.11.2017 17:38, volvo v60
Praktické zkušenosti s tímto konkrétním typem nemám, nicméně se již jedná o typ, kde byly benzínové verze spíše takříkajíc do počtu a je jich jako šafránu. Pokud by byla k nalezení málo jetá T5, pak by se jí rozhodně odolávalo jen velmi obtížně. Rozpočet 8 tis. EUR nicméně na takový úkol stačit nebude.

Citroen C5 s motorem v6 vypadá lákavě, nicméně se obávám, že ty co fungují si majitelé drží a ty ostatní budou dnes již jen bezedné jámy na peníze. Výměna rozvodů je zde velmi komplikovaná a drahá (málokomu se do ní chce investovat) a výhradně montované automatické převodovky byly hodně týrány "doživotní" náplní (opět jen málokdo řešil, neboť ani autorizovaným servisům se do toho nechtělo a zákazníky odrazovaly a chlácholily, že to není nutné - toto mám ověřeno). C6 je pak již taková exotika, že ji lze doporučit jen na budoucí veteránský chov (nedávno byl o ní velmi hezký článek v rubrice bazar ve Světě motorů) druhovýroba prakticky neexistuje a ceny originálních, specifických dílů jsou enormní. Opět jen mizivé procento nabízených je v dobrém stavu. Je to obrovská škoda, neboť se jedná o velmi zajímavé a příjemné vozy komfortem naprosto výjimečné.

Pokud chcete (v rámci možností) jednoduché vozidlo není sedan střední třídy s automatickou převodovkou ta nejlepší cesta. Benzinové vozy dnes navíc takříkajíc hrají druhé housle a jejich výběr není tak bohatý jako u dieselových.

Pokud se Vám podaří sehnat firmu, která umí Lexus a nevadí Vám spotřeba, pak si IS pořiďte.

Pokud bych tedy volil pro sebe vybral bych si S80 z důvodu pohonu 4x4 a lepšího servisního zázemí.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Poniedziałek 13.11.2017 09:11, Re: Honda
Zkusím předat pár zkušeností kamaráda. Má 2 accordy 7.generace a nově i legenda 4. generace. Bohužel jsem ani s jedním neměl příležitost se svézt...
Oba acco má v manuálu - sedan 2.0 a kombi 2.4. Jedná se opravdu spíš o sportovně laděné rodinné vozy. Některé specifické díly jsou dražší, proto má třeba na 2,4 nerezový aftermarket výfuk.
Na opravdu dálniční cestování je tu ale legend. Maskuje rychlost, je tichý, má síly na rozdávání, je v automatu... Má jej skutečně krátce, takže teď probíhá kolečko prvotního servisu...
O auta se stará příkladně, takže jsem od něj nikdy neslyšel o žádném problému...

Důležitý faktor v tomto je ten, že každý vnímá hluk velmi subjektivně a ještě porovnává auta, se kterými jezdí. Mě třeba můj naftový mégan přišel jako velmi tiché a dobře odhlučněné auto - minimálně v rámci třídy. V porovnání s naftovou Zafirou B je to skutečně pravda. Po tom co jsem začal jezdit s benzínovou 147 jsem svůj názor trochu změnil. Před 2 týdny jsem měl půjčeného nového megana a co se týče odhlučnění je zase o kus dále...

K hondám ještě to, že se skutečně blbě shání... Moc jich není, pokud je někdo servisuje poctivě, tak za ně chce potom raketu...
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Poniedziałek 13.11.2017 11:04, RE
Lexus LS, nebo IS nebo MB E-Klasse. Doporucil bych I VW Phaeton, ktery me zatim 2 roky v pohode funguje Malo aut se vyrovna komfortu C5
reagować
i
ilość wystąpień36
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 13.11.2017 17:17, RE: Volvo v60
Citroenak napisał:
Este ma napadlo, co si myslite o volve v60? Aky motor sa tam da doporucit? Predsalen je to cinske auto..Co sa tyka servisu, je mi jasne ze servisaka budem znova hladat na fore lexus fanusikov, ale s tym som uz zmiereny. Teraz na servis jazdim 100km. Keby som si vyberal podla toho, uz sa vozim v C5 alebo C6 3.0V6..


Ještě mne napadlo, že pokud by Vám nevadily nesportovní jízdní vlastnosti a image, pak by zajímavou a na pořízení nepříliš nákladnou alternativou mohl být Hyundai Grandeur/Sonata s motorem 3,3. Sonatu považuji za velmi pohodlný vůz (Grandeur by v tomto měl být ještě lepší), motor 3,3 platí za velmi spolehlivý i v Sorentu a to je offroad.

Ovšem Lexus to není.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 13.11.2017 18:08, RE: Volvo v60
i napisał:
Citroenak napisał:
Este ma napadlo, co si myslite o volve v60? Aky motor sa tam da doporucit? Predsalen je to cinske auto..Co sa tyka servisu, je mi jasne ze servisaka budem znova hladat na fore lexus fanusikov, ale s tym som uz zmiereny. Teraz na servis jazdim 100km. Keby som si vyberal podla toho, uz sa vozim v C5 alebo C6 3.0V6..
Ještě mne napadlo, že pokud by Vám nevadily nesportovní jízdní vlastnosti a image, pak by zajímavou a na pořízení nepříliš nákladnou alternativou mohl být Hyundai Grandeur/Sonata s motorem 3,3. Sonatu považuji za velmi pohodlný vůz (Grandeur by v tomto měl být ještě lepší), motor 3,3 platí za velmi spolehlivý i v Sorentu a to je offroad.Ovšem Lexus to není.


Tohle byl i můj tip, ale ty auta na našem trhu nejdou sehnat v ceně kolem zmíněných 200 tisíc. Motor lambda 3,3 je vybavený rozvodovým řetězem, takže odpadají náklady na výměnu. Sám jsem ho zvažoval i přes méně praktické provedení sedan. Z těchto 2 bych se díval po Grandeuru raději. na D-fens je na něj recenze s názvem Žrout, ale chce si ji přečíst a nesoudit jen z názvu.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 14.11.2017 19:24, 1.8 Tsi
Osobně bych rozhodně volil motor 1.8 Tsi,velmi příjemný tichý motor.
reagować
i
ilość wystąpień36
data registracji09.05.2007
Wtorek 14.11.2017 19:52, RE: 1.8 Tsi
Fanda napisał:
Osobně bych rozhodně volil motor 1.8 Tsi,velmi příjemný tichý motor.


Sarkasmus příteli?
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Wtorek 14.11.2017 20:15, 1.8 TSI
Asi kombinace pravdy a sarkasmu. Tichý a příjemný motor to je. Spolehlivý a servisně nenáročný?? no...
reagować
i
ilość wystąpień36
data registracji09.05.2007
Wtorek 14.11.2017 22:02, 1,8 tsi
Pokud se pan tazatel ptá na šestiválcový vůz s automatickou převodovkou a je mu doporučen přeplňovaný čtyřválec (se šestiválcovou spotřebou) s DSG převodovkou, přičemž obojí je v tomto případě enormním propadákem po stránce životnosti a spolehlivosti, pak to považuji za sarkasmus na hranici hodně černého humoru.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Środa 15.11.2017 07:26, Jakýkoliv benzin, tečka.
A to je vše. Ani čtyřválec nemá nepříjemný zvuk. Dvoulitrový Avensis, Mondeo, atmo benzín.
reagować
mufik.martin
ilość wystąpień248
data registracji09.05.2007
Środa 15.11.2017 08:42, RE: Naftove auta
Citroenak napisał:
Hned tu by som rad zastavil diskusiu, ci benzin alebo nafta. Naftu nechcem. To, ze usetrim peniaze ktore potom mozem vrazit do servisu, to ma ma potesit? Ze budem castejsie v servise? Ja si skor vazim svoj cas a nervy, ako peniaze. A to nevravim, ze hladat servis medzi tym mnozstvom menicov dielov tiez stoji vela casu a penazi. Dalej je tu ekologicka stranka veci. Nerad chodim domov s autom, co prave regeneruje. Alebo ked bude regenerovat, aby som sa este po 3h ceste vozil okolo domu, to je uplne mimo. Dalej mi na tych autach vadi, ze ked pridam plyn, pekne citit kedy sa co otvara a spusta. Asi som na to prilis citlivy, ale na atmo benzine to ide pekne plynule. No a najviac mi vadi ten smrad. To je neznesitelne. Ja spotrebu neriesim. A dalsi dovod, zivot je len jeden, preco by som si teda mal kupit nieco, kde budem kazde rano so strachom tocit klucikom, ci to naskoci a ked, ci to hned nepadne do nudzoveho rezimu. Takze myslim ze dovody su jasne, vratme sa k benzinovym autam. Je mi jasne, ze diely na tieto auta budu drahsie, su to totiz vacsinou stroje, ktore sa casto na ceste nevidia, ale pocitam s tym. Diely sa tiez daju kupit z ameriky, kde su o dost lacnejsie a na hondu a lexus je tam aj ovela vacsi vyber. Vie mi ale este niekto napisat nieco o tom mercedese C? Ktore benzinove motory su tam doporucitelne? A nema uz problemy s automatom? Co sa tyka cien hondy accord, je neuveritelne ako si drzi cenu. Je len malo drahsich ojazdenych aut. Este aj ten mercedes C sa da zohnat lacnejsie. Ale asi to bude naozaj dobre auto. Dufam ze sa nejaka v okoli objavi, nech ju budem moct vyskusat.


Ahoj bratře, mám také C5 :) Sice v nafte a 2011, ale zkusim sepsat par postrehu. Spolehlivy benzin v automatu se bude shanet tezko :( Je skoda, ze nova C5 (do které bys logicky mohl presednout) tak v podstate taky neexistuje. 3,0benzin v C5 je vzacnost a automat dost trpi pod tim vykonem. Rozumim tomu, ze nechces naftu, i když ja mam presne stejny najezd cca 35tis km. Rozumim i tomu, ze nafta je o něco hlucnejsi, ale presne dalnice a okresky s plnym autem s rodinou...to je jinak presne teritorium pro naftaky :) Nerozmlouvam ti volbu benzinu, jen bych to s naftou nevidel tak cerne jak to vidíš ty. S naftou budes v servise podobne často jako s jinym evropskym autem v benzinu a automatu. Proste budes jezdit na pravidelne prohlídky a když se k autu chovas slusne tak není důvod menit turba, dvouhmoty atd...Ekologicak stranka je jasna, tam vede benzin, o tom zadna. Ale rohodne bych se nebal regenerace. Zaprvé trva jen par minut, ne několik hodin, a za další pokud jezdis dalnice a okresky tak ver tomu, ze nikdy neprijedes domu se spuštěnou regeneraci. Ja to u sve C5 poznam jen z udaju o okamzite spotrebe, jinak renegeraci neodhalis, trva opravdu jen par minutek a proběhne to v klidu cestou na dalnici. A probiha to jednou za 600-1000km. Je skoda, ze PSA nemá zadny rozumyn benzin, jen 1,6THP, udajne při dálničním jezdeni netrpi na karbon, takze by mohl byt teoreticky vhodny. Ale jinak bude asi lepsi prejit k asijske konkurenci, jen za tech 8tis EUR neivm jestli poridis něco pěkného v benzinu a automatu....a Lexus bude preci jen narocne tady v CR servisovat. Kdyby jsi byl nekde z Prahy nebo okoli tak bych te svezl moji C5 aby sis udelal predstavu o hluku, pohodli a tak. Ja asi nemam takovy cit jako ty, ale za jizdy nepoznam, zdali je to nafta.. Poznam to na semaforech a při rozjezdu, ale za jizdy uz poznam kulovy, tam uz zvuk motoru prehlusi okoli.

reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.