0
powrót
 

diskuze k tématu: Accord 7G s benzínem nebo dieselem?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.09.2008 20:42, RE: Výborné rozhodnutí
anonym napisał:
Já němka raději britské časopisy a Evo bývalo úplně nejlepší...
A o kvalitách benzínového motoru honda 2.4 mne netřeba přesvědčovat, to co jsem napsala hned v onom prvním příspěvku pod článkem, je pravda. Accord s motorem 2.4 se dostal před třemi lety při výběru nového vozu do mého osobního nejužšího finále a skončil na skvostném 2. místě (a prodejce Hondy byl pak docela zaskočený, že jsem nakonec zvolila jinak).
Kylie
Takze te asi budu muset citovat, abys pochopila (uz taky nevykas, jak jsem si vsimnul min. u 1 prispevatele): "...Měřitelné (snadno) hodnoty pružného zrychlení lze snadno dohledat a naftový motor vítězí...". Dodal jsem ti konkretni snadno dohledatelne hodnoty. Z nich jaste vyplyva, ze nafta v pripade u Accordu uvazovanych motoru nevitezi (i kdyz vezmu v potaz combi verzi, tak jsou pruzna zrychleni min. srovnatelna). Takze jsi evidentne ve svem prispevku byla mimo misu. Psala jsi take, ze dokazes uznat chybu (kazdy se nekdy splete). A misto toho sem napises takovou omacku... Hlavne abys byla videt, ze?
rohYpnol
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.09.2008 21:06, RE: motor 2.2 TDCi
anonym napisał:
Pokud motor 2.2 TDCi 114 kW funguje, budete vcelku spokojen (i když někde u 3000 ot. "cípne"). Problémem (dnes asi u většiny kusů asi již vyřešeným) byly vstřikovače Delphi, jejichž poruchovost se své doby přiblížila absolutní "úspěšnosti" 100%. I když to podle papírových hodnot nevypadá (co je na papíře není důležité, papír snese všechno) v praxi je mnohem lepší koupí 2.2 HDi od Citroën.
Kylie
O problémech se vstřikovači i dieselových Fordů vím,ale myslel jsem,že se týkají jen modelů do roku 2003. Pak už to snad bylo lepší. Motor 2,2 TDCi přišel až 2004,takže jsem myslel,že se ho tyto problémy už v takové míře netýkají. nebo snad je na tom hůře než 2,0 TDCi?
Já bych stejně uvažoval až o modelu po druhém faceliftu - modelový rok 2006. Pořád se mám tý 2,2 bát co se týká spolehlivosti?
Diesel servisy údajně dokáží ty vstřiky opravit a vše seštelovat za nějakých 15tis. To by v případě nejhorším nebyla až zas taková trága.
Nebo je důvod se bát ještě něčeho jinýho?
Tam někdo napsal - nejhorší motor pětiletky. To snad ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.09.2008 21:49, RE: motor 2.2 TDCi
anonym napisał:
O problémech se vstřikovači i dieselových Fordů vím,ale myslel jsem,že se týkají jen modelů do roku 2003. Pak už to snad bylo lepší. Motor 2,2 TDCi přišel až 2004,takže jsem myslel,že se ho tyto problémy už v takové míře netýkají. nebo snad je na tom hůře než 2,0 TDCi?
Já bych stejně uvažoval až o modelu po druhém faceliftu - modelový rok 2006. Pořád se mám tý 2,2 bát co se týká spolehlivosti?
Diesel servisy údajně dokáží ty vstřiky opravit a vše seštelovat za nějakých 15tis. To by v případě nej...
Nejsem žádná odbornice na Ford dieslové motory, ale vím, že problémy byly vpodstatě se všemi (proto postupně od motorů vlastní konstrukce odchází (vlastně se už skoro dá říci odešel) a svá vozidla osazuje motory vycházející ze spolupráce z PSA (což je takové pěkné diplomatické označení, protože bez výjimky jde o povodní konstrukci Citroën) od malého 1.4 HDi po šestiválec 2.7 HDi (osmiválec 3.6 v Range Roveru je "jen" klon oné dvasedmičky se zvětšeným objemem a přidanými dvěma válci).
Plánujete-li auto z roku 2006 doporučuji (alespoň k vyzkoušení) fantastické Biturbo 2.2 HDi. Jsem sice trochu "fanynka" Citroën, ale tenhle motor je objektivně nesrovnatelně lepší a to TAK moc, že je vlastně nesmysl je srovnávat. Zatímco Ford "dojíždí" a doprodává starou konstrukci, Biturbo je nejmodernější z možných (biturbo konstrukci zatím používá POUZE bmw u třílitrového šestiválce 35d a od letoška nově u dvoulitru v řadě 1 kupé 123d - což jsme v poněkud jiné cenové kategorii) a motor 2.2 HDi má zcela neuvěřitelný průběh točivého momentu. Někde okolo 1300 ot. první turbo zajistí 90% točivého momentu a díky plynulému záběru druhé turba někde před 2500 ot. tahne motor s nepochopitelnou samozřejmostí stále dál (až do nějakých 4500 ot.!). Vše funguje tak neuvěřitelně uvolněně a samozřejmě (dva vyvažovací hřídele tam nejsou pro parádu, ale právě pro zajištění kultury chodu přibližující se šestiválci), že možná nebudete mít pocit "závodění", zato okolním závodníkům s náskokem třídy a noblesou hodnou aut prémiového segmentu (tam zatím něco podobného nabízí jen bmw, mercedes obdobný motor představí letos na podzim) ujedete.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.09.2008 22:11, RE: motor 2.2 TDCi
anonym napisał:
Nejsem žádná odbornice na Ford dieslové motory, ale vím, že problémy byly vpodstatě se všemi (proto postupně od motorů vlastní konstrukce odchází (vlastně se už skoro dá říci odešel) a svá vozidla osazuje motory vycházející ze spolupráce z PSA (což je takové pěkné diplomatické označení, protože bez výjimky jde o povodní konstrukci Citroën) od malého 1.4 HDi po šestiválec 2.7 HDi (osmiválec 3.6 v Range Roveru je "jen" klon oné dvasedmičky se zvětšeným objemem a přidanými dvěma válci).
Plán...
O motoru 2,2 HDi biturbo vím jenže C5 mě neoslovuje jako taková. Uvažoval jsem i o 407,ale s tímhle motorem jich moc na trhu ojetin zatím není a ceny jsou kdyžtak vysoko.
Naproti tomu díky tomu,že má mondeo již nástupce se ty kousky z roku 2006 dají koupit celkem výhodně. Máme tu u nás navíc v regionu firmu co se zabývá dovozem referenčních či mírně jetých Fordů.
takže já šel prvně cestou zvolit auto a mým požadavkům vyhovuje to Mondeo liftback a pak volit ten správný motor.Lákala mě ta 2,2 a ted nevím jestli se jí mám bát.
Dominik
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.09.2008 22:33, RE: motor 2.2 TDCi
anonym napisał:
O motoru 2,2 HDi biturbo vím jenže C5 mě neoslovuje jako taková. Uvažoval jsem i o 407,ale s tímhle motorem jich moc na trhu ojetin zatím není a ceny jsou kdyžtak vysoko.
Naproti tomu díky tomu,že má mondeo již nástupce se ty kousky z roku 2006 dají koupit celkem výhodně. Máme tu u nás navíc v regionu firmu co se zabývá dovozem referenčních či mírně jetých Fordů.
takže já šel prvně cestou zvolit auto a mým požadavkům vyhovuje to Mondeo liftback a pak volit ten správný motor.Lákala mě ta 2,2 a t...
Nemyslím, že je snad důvod se přímo bát, ale ten 2.2 HDi je řekněme o dvě generace modernější a o tři lepší (proto jsem na něj upozornila).
Mondeo má prima podvozek (to určitě spokojen budete) s motorem si nejsem jista který doporučit, snad ještě benzínový V6 2.5 u nafty asi jen ten 2.2 TDCi - a doufat že byl kvalitně opraven (v novém Mondeu je skvělý "trochu nesmyslný" pětiválec 2.5 litru, spotřeba sice je vyšší, ale jízdní výkony jsou opravdu takové, jak papírové hodnoty naznačují).
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.09.2008 14:35, RE: Výborné rozhodnutí
anonym napisał:
přechytralá Kylie, zase tady melete bludy.
Pružnost sedan benzin 2,4l:
60-100 km/h: 2 st. 4,3 s; 3 st. 5,4 s; 4 st. 7,8 s
80-120 km/h: 3 st. 6,4 s; 4 st. 7,2 s; 5 st. 10,8 s
Pružnost Tourer 2.2 i-CTDi:
60-100 km/h: 3 st. 6,4 s; 4 st. 8,6 s; 5 st. 14,9 s
80-120 km/h: 3 st. 7,2 s; 4 st. 8,8 s; 5 st. 12,2 s
Zas takový rozdíl v hmotnosti mezi sedanem a komajnem není. Pokud chcete, tak si to klidně dohledejte konrétně. A k čemu je takový supr papírový krouťák naftě, když i benzín má min. srovnat...
Pointa je však aj inde. S dieslom stlačím plyn a predbieham, maximálne podradím o 1 stupeň. Benzín musím podradiť aspoň o 2 stupne, niekedy aj o 3. Takéto podraďovanie vyžaduje niekedy medziplyny, nie je to vôbec pohodlné a to už nehovorím o tom, aká bude spotreba, keď pri každom zrýchľovaní resp. predbiehaní vytočím motor na 7000 otáčok.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.09.2008 15:59, RE: 2,2 i-ctdi
anonym napisał:
Nedalo mi nereagovať na danú diskusiu,lebo som majiteľom Accorda 2,2 diesel,a môžem len vrelo odporučiť,dlhodobú spotrebu mám 5,5 litra,dynamikou tento motor zhltne aj benzínový dvojliter,a tichosťou je bezkonkurenčný.Šestka mi vôbec nechýba,lebo pri 3000 ot za min,sa valí tento Accord už 170 km/h,porucha dodnes žiadna,nájazd 120 000km...Šiel by som do toho znova
Doporučuji silnější brýle. Kolipak že to valí při 4500 otáčkách? Že by 255?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.09.2008 16:38, RE: 2,2 i-ctdi
anonym napisał:
Doporučuji silnější brýle. Kolipak že to valí při 4500 otáčkách? Že by 255?
4500 ot. a 255 km/h? Tedy jela jsem takovým autem, ale pokud vím benzínový dvanáctiválcový šestilitr se do Hondy Accord nedává...
Kylie
reagować
petan.danekFB
ilość wystąpień1
data registracji13.11.2013
Cztwartek 14.11.2013 00:00, RE: 2,2 i-ctdi
anonym napisał:
anonym napisał:
Nedalo mi nereagovať na danú diskusiu,lebo som majiteľom Accorda 2,2 diesel,a môžem len vrelo odporučiť,dlhodobú spotrebu mám 5,5 litra,dynamikou tento motor zhltne aj benzínový dvojliter,a tichosťou je bezkonkurenčný.Šestka mi vôbec nechýba,lebo pri 3000 ot za min,sa valí tento Accord už 170 km/h,porucha dodnes žiadna,nájazd 120 000km...Šiel by som do toho znova
Doporučuji silnější brýle. Kolipak že to valí při 4500 otáčkách? Že by 255?


kámo na co silnější brýle, při tech cca 4500ot/min. to valí kolem 240, ..to jsou věci cooo?
http://www2.publicistbyran.se/honda/no/news/detail.asp?article=186
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.