anonym napisał:
Nic proti motorářům ALE každej motor prochází několika fázemi, jako např. vývoj, teoretické testování, potom i praktické (najedou, rozeberou, v laboratořích kontrolujou opotřebení). Pokud si těch 150tis. myslel jako ironii tak je to o.k. Pokud si to ale myslel vážně, tak si docela dost přestřelil. Motor 1.4 TSI (myslim že 92 kW) má při pravidelných servisních prohlídkách praktickou životnost 350 tis. a více, teoretická se pohybuje kolem 400 tis. a více.
No a 350 je nějaká výdrž? Když pominu české bazy, kde mají všechna auta nalítáno kolem 130.000....
Auto MUSÍ vydžet mnohem mnohem víc!!! Myslím této třídy. Napříkald s R21 nebyl problém najet 750tkm s 1,7 a klidně mnoho přes mega s úžasnou 2.2. Tyto údaji si necucám nikde s prstu, to je prostě reál. Tyto auto-většinou dovežená už přetočená-tady, v této republice jezdí už 20 let, a při každém prodeji budoucímu majiteli má najeto 150-170tkm. Úhrnem je stav tachometru naprosto nereálný. Osobně znám člověka, co má 306 1,9D a na tch. 800tkm+-, osobně znám člověka, který má Omegu A tuším 2,4ben, a říkal že už má najeto deset tísíc - ale pře mega! Vždyť s autem se jezdí-to nestojí jen tak v garáži, jako nějkýmu strojcovi jeho filcka. Siera byla auto. A ze Sierou se dalo hodně najezdit. Teda pokud dříve nezrezla. Já osobně jsem vyhazoval R19 1,8i po prvním majitely se 650tkm-byla opravdu rezavá jak liška, jinak motor pořád ok!