0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Sierra 2.9

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 07:59, Spotřeba?
Ta spotřeba 8,5l bude asi překlep. Ty hodnoty odpovídají na motor 1,8-2,0 ale určitě ne na vůz 2,9 zrychlující za 7,4s. Ještě ke všemu autor tu spotřebu uvedl do záporů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 08:24, RE: Spotřeba?
davy napisał:
Ta spotřeba 8,5l bude asi překlep. Ty hodnoty odpovídají na motor 1,8-2,0 ale určitě ne na vůz 2,9 zrychlující za 7,4s. Ještě ke všemu autor tu spotřebu uvedl do záporů.
8,5 litru je správně, ale na cca 60km
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 09:15, RE: Spotřeba?
Jarek napisał:
8,5 litru je správně, ale na cca 60km
Pokud se nepletu, tak psal 8,5l při 120km/h - v tom nevidím nic nereálného. Pořád ty samé hefty o spotřebě, chceš silný auto, tak plať, jestli se ti nechce tak si pořiď 3válcovýho Matesa.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 10:12, Změna výkonu
Ahoj,
moji rodiče mají taky Sierru (tušim 2.0 EFI ) a vždy po výměně AKU je problém s výkonem.Zjišťoval sem čím by to mohlo být a jde o to že se za A) zachybuje jednotka

B)dojde ke strátě dat na jednotce,které se časem doplňují

nejsem diagnostik ale vždycky to dělá tak měsíc a pak je to ok....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 12:02,
Mám Sierru 2,0 DOHC 8V a nevidím důvod, proč by po venku jezdila 2,9 V6 za 8.5 litru ... Tuto spotřebu jsem měl i s karburátorovou Granadou 2,8 V6. Ten motor se při té rychlosti jenom líně převaluje, bez zátěže. Těch 14 po městě je reálné taky. Moje DOHC (velmi povedený motor, asi nejlepší od Fordů) jezdí po městě za 9,5 , po venku do 7 litrů. Pořád se tady někdo hrozně diví a huláká, že takové spotřeby nejsou možné.. Pokud budu prdět na údržbu auta a jezdit jak hovado, pak se nesmím divit... A co se týče té výměny baterky a s tím spojené problémy u Sierry, je to tím,že se vynuluje řídící jednotka. Je potřeba jezdit, ony se tam ty údaje nějak nahrajou a všechno je zase OK. Neberte mě za slovo, nevím přesně jak to fachčí, ale je to tak. Při výměně baterky je potřeba vrazit do zapalovače zástrčku s 12 Volty třeba z nabíječky atd. Vyhnete se tím vynulování...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 12:03, RE: bez předmětu
David napisał:
Mám Sierru 2,0 DOHC 8V a nevidím důvod, proč by po venku jezdila 2,9 V6 za 8.5 litru ... Tuto spotřebu jsem měl i s karburátorovou Granadou 2,8 V6. Ten motor se při té rychlosti jenom líně převaluje, bez zátěže. Těch 14 po městě je reálné taky. Moje DOHC (velmi povedený motor, asi nejlepší od Fordů) jezdí po městě za 9,5 , po venku do 7 litrů. Pořád se tady někdo hrozně diví a huláká, že takové spotřeby nejsou možné.. Pokud budu prdět na údržbu auta a jezdit jak hovado, pak se nesmím divit... ...
Oprava : Nevidím důvod, proč by po venku nejezdila....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 12:45, poznatek
Mám Escorta a nejen při výměně baterie,ale i při odpojení se od výrobce doporučuje po prvním nastartování držet 3minuty otáčky zhuha kolem 1000 za minutu a pakv dalších několika minutách na 1300 ot./min...aby si jendotka mohla vytvořit nová data...u Escorta to funnguje,nevím do jaké míry by to mohl či nemohlo fungovat u Sierry. Každopádně na spotřebu se uakového motoru asi nedá moc dívat,protože to by si člověk ani nevychutnal požitek z jízdy,jen by se "coural" vycházkovým tempem...pro ty nesutálé rejpálky,dá se jedit za hodně slušnou spotrřebu z jakýmkoli motorem,jen to chce v předepsaných intervalech měnit olej,svíčky,filtry,nemít moc těžkou nohu a nehnat motor zbytečne do vysokých otáček.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 13:15, RE: poznatek
KJR napisał:
Mám Escorta a nejen při výměně baterie,ale i při odpojení se od výrobce doporučuje po prvním nastartování držet 3minuty otáčky zhuha kolem 1000 za minutu a pakv dalších několika minutách na 1300 ot./min...aby si jendotka mohla vytvořit nová data...u Escorta to funnguje,nevím do jaké míry by to mohl či nemohlo fungovat u Sierry. Každopádně na spotřebu se uakového motoru asi nedá moc dívat,protože to by si člověk ani nevychutnal požitek z jízdy,jen by se "coural" vycházkovým tempem...pro ty nesutá...
Obecně každé odpojení aku se v ŘJ zaznamenává, obvykle jako přechodná(občasnáú závada. Po připojení a nastartování je nutné motor nechat běžet na volnoběh nějakou dobu, aby se jednotka data naučila zpět.Jinak u aut z imobilizérem doporučuju odpojit baterkz po zamknutí vozu, jinak může dojít ke ztrátě kodu imobilizéru. Při zamčení by se to stát nemělo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 15:03, RE: bez předmětu
David napisał:
Mám Sierru 2,0 DOHC 8V a nevidím důvod, proč by po venku jezdila 2,9 V6 za 8.5 litru ... Tuto spotřebu jsem měl i s karburátorovou Granadou 2,8 V6. Ten motor se při té rychlosti jenom líně převaluje, bez zátěže. Těch 14 po městě je reálné taky. Moje DOHC (velmi povedený motor, asi nejlepší od Fordů) jezdí po městě za 9,5 , po venku do 7 litrů. Pořád se tady někdo hrozně diví a huláká, že takové spotřeby nejsou možné.. Pokud budu prdět na údržbu auta a jezdit jak hovado, pak se nesmím divit... ...
Myslíš,že když to napichneš na zapalovač tak je po problému? Nějak se mi to nezdá ikdyž by to bylo opravdu snadné řešení tohoto problému.Zatím jsem bat.ještě neměnil a jistě mě to čeká,ovšem nerad bych zakodoval imob.nebo radio.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 15:08, RE: bez předmětu
Alex napisał:
Myslíš,že když to napichneš na zapalovač tak je po problému? Nějak se mi to nezdá ikdyž by to bylo opravdu snadné řešení tohoto problému.Zatím jsem bat.ještě neměnil a jistě mě to čeká,ovšem nerad bych zakodoval imob.nebo radio.
Jde o to, že řídící jednotka musí být stále pod napětím. A je jí jedno, jestli je to z baterky nebo z cizího zdroje přes zapalovač. Prostě musí být v palubní síti napětí. A stačí malej, slabej zdroj, pár miliampér, jen aby se nevynulovala ŘJ.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 19:32, Ještě ke spotřebě
Těm údajům pisatele samozřejmě nevěřím ani náhodou...měl jsem Sierru rok 88, dvoulitr (ale ne DOHC), a žralo to kolem 13-15 litrů,a to jsem jezdil s nohou lehkou jako pírko! Sice automat,ale i tak je to děsivý.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 21:05,
Hlavně bych chtěl vidět to přední vyhřívané sklo, jestli si to autor nespletl s výdechy od topení. jinak fordi jsou známí vyšší spotřebou (starší), ale jinak nic proti

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 21:43, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Hlavně bych chtěl vidět to přední vyhřívané sklo, jestli si to autor nespletl s výdechy od topení. jinak fordi jsou známí vyšší spotřebou (starší), ale jinak nic proti

To vyhrivane predni sklo uvidis na mnoha Fordech z doby, kdy se o necem takovem jinym autum ani nezdalo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.03.2006 22:32, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Hlavně bych chtěl vidět to přední vyhřívané sklo, jestli si to autor nespletl s výdechy od topení. jinak fordi jsou známí vyšší spotřebou (starší), ale jinak nic proti

Jo jo, je to pravda, čelní sklo je opravdu vyhřívané
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.03.2006 00:03, RE: Ještě ke spotřebě
Hranol napisał:
Těm údajům pisatele samozřejmě nevěřím ani náhodou...měl jsem Sierru rok 88, dvoulitr (ale ne DOHC), a žralo to kolem 13-15 litrů,a to jsem jezdil s nohou lehkou jako pírko! Sice automat,ale i tak je to děsivý.
A v tom ses probudil :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.03.2006 01:05, RE: Ještě ke spotřebě
Hranol napisał:
Těm údajům pisatele samozřejmě nevěřím ani náhodou...měl jsem Sierru rok 88, dvoulitr (ale ne DOHC), a žralo to kolem 13-15 litrů,a to jsem jezdil s nohou lehkou jako pírko! Sice automat,ale i tak je to děsivý.
Nojo, starej dvoulitr OHC byl slabej rozchlastanej sám o sobě, natož v automatu. DOHC 8V je už úplně jiný kafe.. 20 kobyl navrch a o 3 litry míň A jak jsem psal, měl jsm 2.8 V6 karbecovou Granadu a dalo se jet i za těch 14 - 15 po městě.. Proč by potom stříkačka v asi o 300 kilo lehčí kastli nenohla jezdit za 14??? To, že někomu pixla v automatu žere 13 - 15 neznamená, že větší motor musí žrát tím pádem 20....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.03.2006 09:16, RE: Ještě ke spotřebě
David napisał:
Nojo, starej dvoulitr OHC byl slabej rozchlastanej sám o sobě, natož v automatu. DOHC 8V je už úplně jiný kafe.. 20 kobyl navrch a o 3 litry míň A jak jsem psal, měl jsm 2.8 V6 karbecovou Granadu a dalo se jet i za těch 14 - 15 po městě.. Proč by potom stříkačka v asi o 300 kilo lehčí kastli nenohla jezdit za 14??? To, že někomu pixla v automatu žere 13 - 15 neznamená, že větší motor musí žrát tím pádem 20....
Velkej souhlas! Je ověřeno a prokázáno, že např. Ford Crown Victoria 4.6 V8 jezdí v průměru za 11/100.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.03.2006 11:00,
Sierra je šrot, stejně jako všechny fordy do roku 1998 !!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.03.2006 13:29, Spotřeba
Sám mám BMW 735 E-32 v automatu a po městě jezdím tak za 13L a venku za 10L,je to moje páté auto s větším obsahem a nevidím na tom nic nereálného,že se dá jezdit za 8,5 mimo město,měl jsem dvě OMEGY 3000 24V a dalo se tam jezdit i za míň,záleží na tom,jak s tím kdo umí jezdit a podle mě se dá jezdit i s 1.3 za 10L,když to nikdo neumí...když jsem si první šestiválec nastartoval a poslouchal ten zvuk při kažém přidání plynu,tak jsem zjistil že už nikdy nechci nic jiného...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.03.2006 16:25, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Sierra je šrot, stejně jako všechny fordy do roku 1998 !!!
Sierra je šrot a sám jezdíš v šáde 105, co? Tak tady laskavě nepruď, chytrolíne. Pokud nemáš nic věcnýho do diskuze, tak zajeď a ten svůj mozkovej průjem laskavě ventiluj třeba v hospodě....
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.