David V napisał:
To je to DOHC se dvěma vačkovými hřídeli, avšak jen 8-mi ventily?
Nebyla ta vrcholná motorizace 2.9? Tu měl kamarád ve Scorpiu taky s AT a za 20 s tím jezdil jen po městě, a to jen pro to, že musel mít na všech semaforech "pole position"
Jiný známý na Escortu taky řešil cvakající hydrostavy a taky to výměna oleje vyřešila.
A pokud to nepomůže, tak doporučuju, co radí svým opět neotřelým způsobem Gablenz.
ano, vrcholná motorizace byla 2.9i cosworth, cca 200hp, praskalo těsnění pod palicí, el. problémy, málokteré přežilo dodnes. ještě byla 2.4i, nějaké karburátorové verze od roku 85 dokonce snad 1.6, 1.8 a OHC dvoulitr.
moje 2.8 byla dovoz z CH, a kvůli jejich emisním normám měla nějaké sofistikované přisávání vzduchu k výfukovým plynů, všude samá trubička a ventil
u Charouze na to koukali jak puci. dal jsem jí do plynu takže to tolik nebolelo, a stejně jsem s ní jezdil jen půl roku. to DOHC bylo jiný kafe, měl jsem ho rok a půl a opravdu spokojenost, jezdilo to mezi 7-9, nikdy mě to nenechalo ve štychu.