Vorsprung napisał:
Máte pravdu, ve Focusu jsem, pokud si doře pamatuji, zatím nejel. Pro lepší jízdní vlastnosti Focusu může svědčit dlouholetá, chvílemi úspěšná účast Fordu (Focusu) v rallye. Jenomže pokud vím, tak se nedodává s pohonem všech kol, i když je pravda, že Haldex u Audi A3 také není žádná výhra...
Troufám si ovšem tvrdit, že životnost a spolehlivost Audi bude delší, resp. Audi bude spolehlivější než Ford.
No, tak tak právě tyhle Audiny nepatří zrovinka ke spolehlivým a co se týče výdrže (podvozek atd....), tak na tom taky nejsou nejlíp. Klidně si A3 troufnu v tomhle postavit vedle Focusu. Ale třeba v kvalitě interiéru i jeho opotřebení vede Audi, jenže na ten to nejezdí, je pouze poznat ten cenovej rozdíl, kolik tehdy ty auta stáli jako nový. Ani omylem nefandim Focusu, nemam ho rád, i když to auto znam (konkrétně r.v. 2000), ale ani Audiny nežeru, předražený, malej prostor, motory (benziny, diesely nevim) většinou žerou, výkonově taky nic moc (ne ale 1,8T).
Co se týče oblíbenosti, kterou tu někdo zmínil, tak v tý Audi taky nemá rozhodně navrh. Jestli se nemýlím, tak Focus byl v nějakým roce nejprodávěnější vůz na světě, nebo tak něco.
Audi nabízí za veliký prachy trošku málo muziky (jako ojetý). K těm ,,nenechavcům" okterých tady někdo psal, tak Audi jako značka patří k nejvíc kradeným vozům, navíc většina Audinek se stala obětí ,,tachometrových kouzelníků" a má tacháč stočenej (ať už A4, A6 nebo A3) - logicky, tyhle auta si nekupujou dědkové na vesnici, aby mohli jezdit na nákupy vedle do města že? Ale trošku majetnější lidé, kteří s nimi nacourají docela slušnou dávku km, třeba většina tolik,,oblíbenejch" A4 má stočenej tachometr. Audi je zkrátka dost často obětním beránkem ,,kšeftařů, úpravců......".
Osobně si hodlám kupovat auto, do oka mi padla taky Audina, A4. Chtěl bych jí tak na rok, rok a půl a pryč. Jen si koupit auto, který sem chtěl a neměl sem na to, no a teď už ano. Ale....... mam z něho nějakej blbej pocit, jen co sem si sednul, co sem nastartoval, tak nevim, i když se jednalo o docela zachovalej kousek, udržovanej, čisťounkej, tak mě to auto nijak nevzalo a ani nezaujalo, prostě nic, vůbec ničim zajímavý, uvnitř malý (a to se jedná o Avanta), bez jakýhokoliv kouzla,aby člověka chytlo a řek si, tohle chci a je to. Prostě nic. Tak váham. Jenže asi to bude způsobený svezením v Mazdě 6 (první geneace)............ kurva, to bylo. V dnešní době sice okoukaný, pro někoho možná nezajímavý, obyčejný auto. Ale.......... víc auto, než kterýkoli jiný, prostě člověka chytne, baví ho pak řídit. To je ono. A podle tohohle pocitu si vybírejte auta.
Zatim čekam a do audiny se mi moc nechce. Předražený na to stáří, hovno výbava (po většinou) na tu cenu, drahý díly na to jak často odcházejí, drahej servis na to, že to neni nijak vyjímečný auto. Díky