0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo Trend

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.02.2006 09:09, Mondeo
Na nové auto tolik závad, to bych ho vrátil. Mondeo podle mích zkušeností je pohodlné a prostorné. Známý má problém se spotřebou oleje, 1l na 1000 km. Fordi všeobecně žerou dost benzínu a 9,5 l. na motor 1,8 je hodně. Nedávno však někdo psal recenzi na Scorpio a úváděl spotřebu u 2,0 DOHC na 7 l. Zajímavý je poslední model Mondea zejména vynikajícím podvozkem. Má však problém s korozí dveří, což v dnešní době vynikajících povrchových úprav kovů je špatné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.02.2006 09:46, Zkušenosti
Vzledem k tomu, že mám Mondeo s tímto motorem (ale hatchback 13 let starý), tak se k některým věcem musím vyjádřit.
Kmitání nápravy je patrně způsobeno nedostatečně vyváženými koly, stačí změnit pneuservis (nejsou všechny stejné). Naznačuje to i fakt, že se mění ta rychlost, kdy to kmitá.
Co se motoru týče, tak pokud se dostane nad 3000, tak už je živý dostatečně a přes 4000 ho točím málokdy, jen když chcu fakt zrychlit. Mně osobně připadá i 3700 při 130 zbytečně moc, klidně bych bral i šestikvalt. Po městě jezdím v 50 na čtyřku a točím kolem 2000, podřadit můžu vždycky. To asi vysvětluje tu zvýšenou spotřebu - výrobce udává, že pro nižší spotřebu jsou vhodné nižší otáčky. Po městě jezdím za 10, teď v mrazech za 11, ale Chorvatsko je za 7,5 při plně naloženém autě.
Přístup servisu k opravám je divný - asi bych jim pohrozil vrácením auta, pokud závady urychleně neopraví. Křivou sedačku bych asi u novýho auta nestrpěl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.02.2006 09:56, RE: Mondeo
PV napisał:
Na nové auto tolik závad, to bych ho vrátil. Mondeo podle mích zkušeností je pohodlné a prostorné. Známý má problém se spotřebou oleje, 1l na 1000 km. Fordi všeobecně žerou dost benzínu a 9,5 l. na motor 1,8 je hodně. Nedávno však někdo psal recenzi na Scorpio a úváděl spotřebu u 2,0 DOHC na 7 l. Zajímavý je poslední model Mondea zejména vynikajícím podvozkem. Má však problém s korozí dveří, což v dnešní době vynikajících povrchových úprav kovů je špatné.
Vysoká spotřeba oleje u motoru 1.8 16V je divná. Já mám tento motor v autě starém 13 let, ročně lajezdím přes 10000 km a olej takřka nedolévám - snad 2 deci za rok. 1litr na 1000 km naznačuje, že je motor vylágrovaný - asi někdy jezdil nedostatečně chlazený. To je věc, na kteoru mě upozorňovali v servise - hlídat si chladící kapalinu, protože ten hliníkový motor při nedostatečném chlazení hrozně trpí.
Vyšší spotřebu jsem psal dále - manuál upozorňuje, že pro nižší spotřebu jsou vhodné nižší otáčky. Já jezdím za méně, než je udávaná spotřeba.
A koroze dveří u jiné recenze - ten člověk to koupil ojeté a nemá jistotou, že ty dveře nejsou vyměněné. Náhradní díly nemají antikorozní ochranu jako originál výroba (hlavně méně vrstev laku). Moje auto po 13 letech provozu nerezaví v podstatě vůbec (jedno místo u zadní SPZ - byl tam molitan, kde se držela voda), takže nevěřím, že ty rezavějící dveře jsou původní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.02.2006 12:56, RE: Mondeo
Koloděj napisał:
Vysoká spotřeba oleje u motoru 1.8 16V je divná. Já mám tento motor v autě starém 13 let, ročně lajezdím přes 10000 km a olej takřka nedolévám - snad 2 deci za rok. 1litr na 1000 km naznačuje, že je motor vylágrovaný - asi někdy jezdil nedostatečně chlazený. To je věc, na kteoru mě upozorňovali v servise - hlídat si chladící kapalinu, protože ten hliníkový motor při nedostatečném chlazení hrozně trpí.
Vyšší spotřebu jsem psal dále - manuál upozorňuje, že pro nižší spotřebu jsou vhodné nižší otáč...
Koroze spodku dveří je problémem poslední generace a projevuje se už u aut 3 let stáří. Zdroj - kontakt ve Ford servisu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.02.2006 22:20, Opel Vectra GTS
Dobrý den,chtěl bych si koupit Opla Vectru GTS (r.v.2002 až 2005) 1,8 16V. Prosím o váš nazor na toto auto a jaké máte zkušenosti s tímto autem , aké jsou s ním problémy a na co si dát pozor při koupi tohoto ojetého vozu? Předem děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.02.2006 01:20, RE: Opel Vectra GTS
Jiří H napisał:
Dobrý den,chtěl bych si koupit Opla Vectru GTS (r.v.2002 až 2005) 1,8 16V. Prosím o váš nazor na toto auto a jaké máte zkušenosti s tímto autem , aké jsou s ním problémy a na co si dát pozor při koupi tohoto ojetého vozu? Předem děkuji
musis napsat mail do redakce tipcars tady na tebe asi nikdo reagovat nebude
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.02.2006 20:30, RE: Zkušenosti
Koloděj napisał:
Vzledem k tomu, že mám Mondeo s tímto motorem (ale hatchback 13 let starý), tak se k některým věcem musím vyjádřit.
Kmitání nápravy je patrně způsobeno nedostatečně vyváženými koly, stačí změnit pneuservis (nejsou všechny stejné). Naznačuje to i fakt, že se mění ta rychlost, kdy to kmitá.
Co se motoru týče, tak pokud se dostane nad 3000, tak už je živý dostatečně a přes 4000 ho točím málokdy, jen když chcu fakt zrychlit. Mně osobně připadá i 3700 při 130 zbytečně moc, klidně bych bral i šestikva...
Moje osobní zkušenost že vibrace přední nápravy nemusí být vůbec způsobeny vyvážením kol. To se mi snažili u Fordu a různí rádoby chytří poradci také namluvit. Ano vyvažovačky nemusí být přesné, ale pokud převážíte kola ve 4 RŮZNÝCH pneuservisech a auto se pořád klepe, tak je problém jinde - u Mondeí konkrétně bývá problém s vnitřním kloubem poloos. Měl jsem Mondea 2 a u obou se mi tato závada vyskytla. Nechal jsem vyměnit obě poloosy a problém byl vyřešen. Jako vodítko k identifikaci, že je problém opravdu v poloosách je to, že pokud dosáhnete rychlosti kdy se náprava roztřese tak se netřese stabilně, ale třesení se periodicky zesiluje a zeslabuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.02.2006 11:16, Kutilovo Mondeo
No hned jak jsem videl nadpis tak jsem si rikal ze to musi byt Kutilovo :o)) Na strankach Mondeo clubu uz na to zalozili separatni tema :o)) Bral bych to s velkou rezervou...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.02.2006 11:16, Kutilovo Mondeo
No hned jak jsem videl nadpis tak jsem si rikal ze to musi byt Kutilovo :o)) Na strankach Mondeo clubu uz na to zalozili separatni tema :o)) Bral bych to s velkou rezervou...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 17.05.2006 03:49, Najeto 1500km?
To vypadá,že auto snad ani nebylo nový,tolik závad by mělo auto,opravený po těžký nehodě.....pamatuju si na asi dvanáct let starej případ,že nějaká leasingovka prodala dva roky starej bouranej Peugeot 405 jako úplně novej vůz....a nebo je ten člověk notorickej hledač chyb,ale ani ten by jich tolik na nesocialistickym autě nenašel..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.01.2007 00:32, RE: Mondeo
PV napisał:
Na nové auto tolik závad, to bych ho vrátil. Mondeo podle mích zkušeností je pohodlné a prostorné. Známý má problém se spotřebou oleje, 1l na 1000 km. Fordi všeobecně žerou dost benzínu a 9,5 l. na motor 1,8 je hodně. Nedávno však někdo psal recenzi na Scorpio a úváděl spotřebu u 2,0 DOHC na 7 l. Zajímavý je poslední model Mondea zejména vynikajícím podvozkem. Má však problém s korozí dveří, což v dnešní době vynikajících povrchových úprav kovů je špatné.
Chtěl jsem ho vrátit, ale bylo na leasing a Ford tvrdil, že pro něj partner je leasingovka a to byl Ford Leasing. No a leasingovka to odmítla řešit, že z jejich pohledu je vše v pořádku. Problémy jsem řešil skoro 3 roky. Nyní jezdí auto v pohodě. Ale spotřeba pod 8,5litru je utopie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.01.2007 00:34, RE: Zkušenosti
Koloděj napisał:
Vzledem k tomu, že mám Mondeo s tímto motorem (ale hatchback 13 let starý), tak se k některým věcem musím vyjádřit.
Kmitání nápravy je patrně způsobeno nedostatečně vyváženými koly, stačí změnit pneuservis (nejsou všechny stejné). Naznačuje to i fakt, že se mění ta rychlost, kdy to kmitá.
Co se motoru týče, tak pokud se dostane nad 3000, tak už je živý dostatečně a přes 4000 ho točím málokdy, jen když chcu fakt zrychlit. Mně osobně připadá i 3700 při 130 zbytečně moc, klidně bych bral i šestikva...
Důvod kmitání nápravy je někde ve voze. Kola byla během řešení více jak 50x vyvažována ( v různých servisech) a nepomohlo to. PRoblém byl jak s letními 205/50 16" tak se zimními 195/65 15".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.01.2007 00:38, RE: Kutilovo Mondeo
Ondras napisał:
No hned jak jsem videl nadpis tak jsem si rikal ze to musi byt Kutilovo :o)) Na strankach Mondeo clubu uz na to zalozili separatni tema :o)) Bral bych to s velkou rezervou...
No jestli máš problém uvěřit, že auto mělo tolik závad, tak se ozvi a ukážu ti korespondenci s FMC. Nemám chuť ani čas řešit zbytečné problémy, ale když auto nejelo nešlo to jinak. Ale mohu doporučit řešit problém hned a nechat si udělat posudek před opravou a po opravě. Je to jedinný způsob jak dokázat, že závada nebyla odstraněna.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 12.01.2007 00:42, RE: Najeto 1500km?
anonym napisał:
To vypadá,že auto snad ani nebylo nový,tolik závad by mělo auto,opravený po těžký nehodě.....pamatuju si na asi dvanáct let starej případ,že nějaká leasingovka prodala dva roky starej bouranej Peugeot 405 jako úplně novej vůz....a nebo je ten člověk notorickej hledač chyb,ale ani ten by jich tolik na nesocialistickym autě nenašel..
Podle servisu v Mělníku bylo auto bourané, ale papír na to dát nechtěli. Dle vyjádření FMC bylo auto nebourané a v pořádku. Vypadá to spíš, že se jednalo o jeden z posledních vozů a že to prostě ve výrobě sfoukli dohromady ze zbytků. Závady jsou doložené i fotodokumentací. Něšlo o drobnosti, byly to závady které bránili používání vozu. A když se rozkmitala přední náprava, tak auto začlo plavat po silnici a hrozilo vyjetí ze silnice.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.