0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 06.12.2006 23:46, RE: Parádní recenze
Petr napisał:
Pěkný den pánové,
když píšete o mondeu napadlo mě, jestli někdo nebudete vědět:
šéf jezdil hatchbackem 2,5 benzín 2002v nejvyšší výbavě. Jel jsem tím autem párkrát v německu a to jak sedí, reaguje řízení, brzdy a hlavně motor - výborné (jezdím oktávií 1,9tdi). Akorát měl od nějakých 100tisíc km problém s tím, že těsně po 4000 otáčkách motor divně cukl a občas zdechl na volnoběh např. při stání na křižovatce a asi 3krát mu ve fordu měnili zadní tlumiče a nemohli to auto zbavit občasného pískání ...
s tím cukáním a chcípáním,mrkni se na regulátor volnoběžných otáček
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.12.2006 00:44, RE: Parádní recenze
Petr napisał:
Pěkný den pánové,
když píšete o mondeu napadlo mě, jestli někdo nebudete vědět:
šéf jezdil hatchbackem 2,5 benzín 2002v nejvyšší výbavě. Jel jsem tím autem párkrát v německu a to jak sedí, reaguje řízení, brzdy a hlavně motor - výborné (jezdím oktávií 1,9tdi). Akorát měl od nějakých 100tisíc km problém s tím, že těsně po 4000 otáčkách motor divně cukl a občas zdechl na volnoběh např. při stání na křižovatce a asi 3krát mu ve fordu měnili zadní tlumiče a nemohli to auto zbavit občasného pískání ...
Nepreplnovany zazehovy sestivalec rozhodne neni ve 160 tisicich pred smrti:) To je jenom takova nase zazita ceska predstava, ze auto nad 120tis uz za moc nestoji (muzou za to kseftari co staci vrakum prave na tuto hranici, pak to nekomu fakt pri 150tis resp 350tis skutecych, muze kleknout)
Trikrat meneny tlumice na zadku byly proc? Plast na prednim sloupku by me asi moc nevzrusoval pokud vim, ze to nebylo bourane. Cukani motoru muze mit vic pricin, ale to odhali kazdy zkuseny mechanik.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.12.2006 07:35, RE: Parádní recenze
Tom napisał:
mám možnost koupit mondeo 2,5 se serviskou,ale při prohlídce jsem zjistil,že všechny dveře jsou napadeny korozi .Při jízdě šla 5 nějak ztuha.
Kvalita tohoto auta asi moc dobrá nebude.
Otázka je co auto ma zasebou! Pokud ho nekdo drti po Praze a okoli na krev, tak je jasny ze to nevydrzi. Ve frime mam sluzebni Mondea (96-00) a jak se k nim chovaj mechanici tak vypadaj. Zrovna převodovka mě teda překvapuje, protože 2 ze sluzebnich aut maj zasebou 350 tis a co urco drzi je prevodovka! Ty dvere to je vyrobni chyba no... to se neda nicim omluvit, ale vo Fordu se k tomu docela stavi čelem a nekličkujou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.12.2006 07:38, RE: Recenze
Pepe napisał:
Nutno podotknout, že minimální rozdíl ve spotřebě nafta x benzín bude při klidné jízdě. Při jízdě na krev bude rozdíl daaaleko větší. Tak 8 x 12 - 15 l (u dvoulitru)...
12-15 litru u 2.0 )) neblazni to bych to musel smazit na dvojku do dalnici. Ze zacatku jsem to auto furt roztacel do cervenyho pole, každý druhý semafory a přes 10 litru se nemuzu ani dostat. Leda jet po D1 200 km maximalkou 220, ale to uz to auto pak clovek nesmi mit rad.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.12.2006 07:41, RE: Parádní recenze
Petr napisał:
Pěkný den pánové,
když píšete o mondeu napadlo mě, jestli někdo nebudete vědět:
šéf jezdil hatchbackem 2,5 benzín 2002v nejvyšší výbavě. Jel jsem tím autem párkrát v německu a to jak sedí, reaguje řízení, brzdy a hlavně motor - výborné (jezdím oktávií 1,9tdi). Akorát měl od nějakých 100tisíc km problém s tím, že těsně po 4000 otáčkách motor divně cukl a občas zdechl na volnoběh např. při stání na křižovatce a asi 3krát mu ve fordu měnili zadní tlumiče a nemohli to auto zbavit občasného pískání ...
Poctivejch 160 tis jo? Tak vynásob 2 a pak bych se bal
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.12.2006 10:21, Mondeo benzín vs. diesel. Můj pohled...
Znám většinu motorizací Mondea důvěrně, proto se vyjádřím také. Momentálně jezdím 2.0 TDCI 96 rok 04. Problémy jsou už důvěrně známé: Přílišná citlivost na kvalitu nafty... Tedy tak to alespoň prezentují ford-servisy. Obtíže se však vyskytnou po čase i po tankování dostatečně kvalitní nafty (OMV, Shell atd.) Ať už 2.0 nebo novější 2.2 jsou zkrátka z dlouhodobého hlediska problemetické, navíc skýtají onen zmiňovaný problém s rozjezdy. Není to ani tak vina spojky, jako spíše ubohé životaschopnosti v otáčkách volnoběhu nebo těsně nad ním. Zkrátka TDCI má co dělat aby se ve volnoběhu vůbec udrželo, tatož aby sneslo jakékoliv zatížení (byť minimální). Spojka má totiž stejný průměr obložení i stejnou přítlačnou sílu jako u Mondea V6. Ve spojce tedy rozhodně chyba není... Co se týká benzínu: Někomu se zdá motor 1.8 slabý, někomu bude stačit . Věc se má tak, že tento motor nemá klasickou výkonovou špičku, subjektivně táhne ve všech otáčkách přibližně stejně a to tak že nijak výrazně- pochopitelně. Slabší verze měla být náhradou za motor 1.6 u předchozí verze. Proto je potřeba to tak brát. Mondeo Duratec 2.0 je vynikající motor, který bych doporučoval nejvíc. Je tichý, neunavuje vibrováním, s obrovským rozsahem skutečně využitelných otáček. Je schopen se rozjet i na volnoběh a nepolevuje ani v šesti tisících... Není pravda zvěst o menší dynamice oproti 2.0 TDCI: Benzínový motor má zkrátka jinou charakteristiku, a stejně jako využíváme charakteristiky dieselu, je potřeba jí využívat. K tomu slouží řadící páka... Je potřeba si uvědomit jestli jedu v benzínu nebo dieselu a tomu přispůsobit řazení. Jen pro názornost: Mondeo 2.0 ujede 1km s pevným startem za 30,2 s a jeho konečná rychlost je v ten moment 178 km/h !!! což je dokonce víc než u jinak dynamické Octavie 1.8 T 110kW... Ta sice získává asi do 140km/h náskok, ale pak ji prostě Mondeo ukoná... A to přesto, že váží méně a má papírově výkonější motor. Takže dvoulitr v Mondeu určitě není žádný outsider. Nemám sebemenší pochybnosti nad tím, že při jeho správném používání (rozuměj řazení) by mu 2.0 TDCI ujelo... Navíc má na rozdíl od šestiválce 2.5 velice umírněnou spotřebu. Pokud ho nebudu mordovat v horách Sardinie, určitě se do 8,5 určitě vejdu. Šestiválec 2,5 i vzácnější 3.0 jsou prostě vynikající, ale málokdo se bude chtít povznést nad spotřebu, která je v průměru o 2 až 3 litry větší než u dvoulitru. Někdo někde napsal, že se tyto motory mohou zadřít... To udělá při nesprávné údržbě každý motor kromě dvoutaktu. Osobně jsem v servisu neviděl za ta léta ani jeden zadřený šestiválec, a že už jich tam na garančce pár bylo... Kdo neudržuje hladinu oleje na správné úrovni, ten může zadřít všechny motory značek od A do Z. Tečka. Shrnul bych to takto: Náklady nejsou jenom spotřeba paliva. TDCI vás navnadí malou spotřebou, ale dřív nebo později si to krutě vybere i s úroky. A vybere si to určitě, takové jsou mé několikaleté zkušenosti ze servisu. Kdo chce jistotu a přitom se nechce vzdát dynamiky, tomu bych doporučil Duratec 2.0 benzín. Ideální volba
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.12.2006 11:07, RE: Mondeo benzín vs. diesel. Můj pohled...
Marek napisał:
Znám většinu motorizací Mondea důvěrně, proto se vyjádřím také. Momentálně jezdím 2.0 TDCI 96 rok 04. Problémy jsou už důvěrně známé: Přílišná citlivost na kvalitu nafty... Tedy tak to alespoň prezentují ford-servisy. Obtíže se však vyskytnou po čase i po tankování dostatečně kvalitní nafty (OMV, Shell atd.) Ať už 2.0 nebo novější 2.2 jsou zkrátka z dlouhodobého hlediska problemetické, navíc skýtají onen zmiňovaný problém s rozjezdy. Není to ani tak vina spojky, jako spíše ubohé životaschopnost...
Děkuju za Vaše skvělé a velmi cenné postřehy. Ta praxe je u Vás velmi znát. Škoda, že tady není takových lidí více. Mohl byste mi prosím na sebe poslat kontakt? Třeba mail. Předem děkuji. Můj mail je : koos@seznam.cz
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.12.2006 15:00, Poklona
Opravdu,autorovi skládám poklonu,tak kvalitní recenze tu už dlouho nebyla.
V rodině máme mondeo 2.2 TDCi r.v. 2006 a jezdí bez problému.A taky já mám v autě diesel od Forda,jen slabší TDDi
Takže mé srdce patří dieselu....benzín bych si vzal jako auto "na zábavu" třeba ST220.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.12.2006 15:41, tak mají vypadat recenze
KONEČNĚ RECENZE NA ÚROVNI - bravo !!! Takhle nějak to má vypadat a ne nějakých obecných 10 řádků které by vypotila i moje babička která dané auto nikdy ani neviděla.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.12.2006 21:52, RE: Mondeo benzín vs. diesel. Můj pohled...
Marek napisał:
Znám většinu motorizací Mondea důvěrně, proto se vyjádřím také. Momentálně jezdím 2.0 TDCI 96 rok 04. Problémy jsou už důvěrně známé: Přílišná citlivost na kvalitu nafty... Tedy tak to alespoň prezentují ford-servisy. Obtíže se však vyskytnou po čase i po tankování dostatečně kvalitní nafty (OMV, Shell atd.) Ať už 2.0 nebo novější 2.2 jsou zkrátka z dlouhodobého hlediska problemetické, navíc skýtají onen zmiňovaný problém s rozjezdy. Není to ani tak vina spojky, jako spíše ubohé životaschopnost...
Něco málo k rozjezdum s dieslem splńující EU 3 a víš (emisni norma). Tyto diesly jsou aplikačně naprogramovány tak, že mají ve volnoběžných a hodně nízkych otáčkách malý kroutící moment. A je to jen kvuli emisím. Když by to tak nebylo kaýdý diesel by pří rozjezdu vypustil oblak černého kouře.Starý dobrý diesel s 80 let při rozjedu na volnoběh nezhasne, ale zakouří a jede. No ale to si tyto motory už dovolit nemužou.
Je pravda, že je dosti vidět černě kouříci diesly, ale tak to nemá být a je na motoru něco v nepoředku nebo stale více rozšiřenější nekvalitní Chip Tunig.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.01.2007 15:17, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Mám dotaz, Mondeo 1.8 a 2.0 TDCi je s bezůdržbouvým řetězem ?!
Myslím ,že ne
Ano, je.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.