0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 1,8 TD a zkušenosti majitele po roce provozu

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.08.2010 21:30, RE: ???
klobrch napisał:
No asi proto, že se mu líbilo, ne? To je jako když se mě pořád někdo ptá proč jsem si koupil auto, když nenajedu více jak 4000 km za rok. Protože se mi líbilo a náklady neřeším. Když jednou za čas s autíčkem vyjedu, tak proto, že řízení je pro mě formou relaxace.
No když někdo přesedlá se staréFelície do staršího a mnohem většího Mondea,tak se nedivte,že je unešený.Určitě to zažila většina z nás.
A proč diesel,no proč ne??,třeba má pán možnost sehnat levnější naftu.
AT SLOUŽÍ.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.08.2010 21:35, RE: ???
Radek_G napisał:
dík za odkaz na server - takže: C5 kombi od r. 2005, do 300.000 Kč v celé ČR = 53/6 ve prospěch nafty
a lahvově zelené jenom jedno, že
argumentoval jste, že se nedá pořídit Passat nebo Citroen v benzínu, a já myslím, že je to nesmysl. Bezesporu je jich míň, protože průměrný bazarník benzínové auta ani nevozí, pokud to nejsou nějaké 1,0 corsa atd. Ale v Německu jich musí být hromady.
krom toho, Mondeo z téhle recenze stálo nepoměrně méně a bylo starší než Vámi poptávaný Citron...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 24.08.2010 22:00, RE: ???
Reno napisał:
a lahvově zelené jenom jedno, že
argumentoval jste, že se nedá pořídit Passat nebo Citroen v benzínu, a já myslím, že je to nesmysl. Bezesporu je jich míň, protože průměrný bazarník benzínové auta ani nevozí, pokud to nejsou nějaké 1,0 corsa atd. Ale v Německu jich musí být hromady.
krom toho, Mondeo z téhle recenze stálo nepoměrně méně a bylo starší než Vámi poptávaný Citron...
Nic o tom, že se nedá pořídit, jsem nenapsal. Prostě rozdíl ve výběru mezi diesely a benzíny je u některých modelů střední třídy doslova propastný (třeba mnou uváděný C5) a má daleko k poměru 70/30. Z pár benzínových aut si budete vždy vybírat těžko, aniž budete trvat na barvě, pak někdo třeba sáhne po dieselu, ač se to jiným může zdát proti logice.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.08.2010 11:48, RE: ???
Radek_G napisał:
Nic o tom, že se nedá pořídit, jsem nenapsal. Prostě rozdíl ve výběru mezi diesely a benzíny je u některých modelů střední třídy doslova propastný (třeba mnou uváděný C5) a má daleko k poměru 70/30. Z pár benzínových aut si budete vždy vybírat těžko, aniž budete trvat na barvě, pak někdo třeba sáhne po dieselu, ač se to jiným může zdát proti logice.
Kdyz jsem hledal sve mondeo 2004 facelift puvodne jsem chtel 2.5, protože 2.0 mame v rodine a prijde mi slaby. 2.5 bylo opravdu mene jak 5 kusu na republiku, z toho 3 meli automat a 2 byly bez vetsi vybavy a ne v uplne vybornem stavu. O vyberu barvy si muzu nechat zdat. Tak jsem skoncil u TDCI, cena ve finale nizsi,t akze co jsem usetril mam schovano na vstriky (mereny uz 2 krat v servise, jednou pri koupi a podruhe nedavno a stale jsou ve vyborne kondici.) mam najeto ted temer 175 tis. Vstriky mereny pri 170. Mohl jsem si vybirat barvu, nasel jsem za dobrou cenu auto s ESP, tempomatem, digi klimou, vyhrivane sedacky, nebourane a ve vybornem stavu. Navic jsem dostal letni alu s novymi pneu a plechace se zanovnimi pneu a veskere fakturky a mohl jsem si vybirat barvu a pomalu se u TDCI orientovat i podle vzhledu kol :) zatim panuje velka spokojenost po 20 tis, turbo slape vyborne, spojka i dvouhmota jsou ve velmi dobrem stavu a vstriky zatim take, takze uvidim. Jen poukazuji na to, ze opravdu u nekterych aut stredni tridy je velmi tezke najit benzinovy motor. Obzvlaste pokud chcete vyssi vybavu. A kdyz uz narazite na benzin tak to jsou 1.6 a 1.8 u vetsiny znacek max 2.0 a ne kazdemu to staci. Proste neni moc vyber :(
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.08.2010 12:19, komprese
V lete mu to dlouho startuje a v zime kratce ... to by mohlo znacit nizkou kompresi.... Mozna jenom pistni krouzky, mozna je motor kratce pred smrti. Buh vi, mozna takhle startoval uz kdyz byl novy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.08.2010 13:59, RE: ???
mufik.martin napisał:
Kdyz jsem hledal sve mondeo 2004 facelift puvodne jsem chtel 2.5, protože 2.0 mame v rodine a prijde mi slaby. 2.5 bylo opravdu mene jak 5 kusu na republiku, z toho 3 meli automat a 2 byly bez vetsi vybavy a ne v uplne vybornem stavu. O vyberu barvy si muzu nechat zdat. Tak jsem skoncil u TDCI, cena ve finale nizsi,t akze co jsem usetril mam schovano na vstriky (mereny uz 2 krat v servise, jednou pri koupi a podruhe nedavno a stale jsou ve vyborne kondici.) mam najeto ted temer 175 tis. Vstriky ...
Ale proč není na výběr, to je podstatné! Protože dovozci aut vozí nejradši diesel, kterého se hned zbaví. V DE těch benzínových je plná prdel...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 25.08.2010 17:49, RE: ???
Reno napisał:
Ale proč není na výběr, to je podstatné! Protože dovozci aut vozí nejradši diesel, kterého se hned zbaví. V DE těch benzínových je plná prdel...
Možná pokud by pán nekupoval Forda, ale třeba Mazdu 6 nebo Avensis, tak by bezproblémů auto v benzínu sehnal (tyhle značky navíc benzínové motory celkem umí).
Sám jsem kupoval Mazdu 6, ale ohlížel jsem se i po Avensisu a nabídek bylo i na Tipcarsu tehdy dost (u Mazdy poměr cca 40:60% benz./diesel).
A to jsem chtěl auto jen od autorizovaných dealerů (v okolí Prahy) po 1. majiteli se serviskou a i tak nebyl problém si vybrat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.08.2010 07:47, RE: ???
Petr S napisał:
Možná pokud by pán nekupoval Forda, ale třeba Mazdu 6 nebo Avensis, tak by bezproblémů auto v benzínu sehnal (tyhle značky navíc benzínové motory celkem umí).
Sám jsem kupoval Mazdu 6, ale ohlížel jsem se i po Avensisu a nabídek bylo i na Tipcarsu tehdy dost (u Mazdy poměr cca 40:60% benz./diesel).
A to jsem chtěl auto jen od autorizovaných dealerů (v okolí Prahy) po 1. majiteli se serviskou a i tak nebyl problém si vybrat.
Chtel jsem forda protoze avensis je moc drahy, Mazda 6 je krasna, ale ceny byl tez o dost vyssi nez jsem mel limit, a nebyla moznost vymeny radia za MP3, potom v rodine mame uz mondeo 2004 benzin, takze jsem chtel stejne auto kvuli spokojenosti s puvodnim, v Praze znam jeden vybony servis takze i to hralo obrovskou roli proc prave ford. Jinak benzinovy 2.0 je tusim spolecne dilo Mazda/ford
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 29.08.2010 10:10, RE: spotřeba
Koloss napisał:
Přesně tak - spotřeba klesá u většiny motorů s kvalitou paliva. Z Itálie jsem jel taky s překvapivě nízkou spotřebou, protože jsem tam nabral italský benzín. Kámoš cestou do Chorvatska natankoval Verva diesel u Benziny a čekal jak dobře to pojede a cestou tam měl ve svém Espace spotřebu 10 litrů. Cestou zpátky nabral obyčejnou naftu značky INA a jel domů za 7 litrů. A dokonce chorvatské LPG dává nižší spotřebu.
A to jel prakticky furt do kopce
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.