Pepe napisał:
bitner napisał:
Vím o dost benzínových autech s klasickým nájezdem 15 tkm/rok. Pravda, to ode mě se ani mezi lidi nedostalo, šlo rovnou "z ruky do ruky".A potom:kvalitní ojetiny existujou, nějakou už jsem do oběhu poslalTak jak?A co se tyce toho Clia, tak tvoji domnenku vyvracim, ledaze je tazatelka nejaka "kolegyne" v nejakem showroomu.Jinak az teda zas budes posilat nejakou kvalitni ojetinu, tak se mi prosim ozvi.Navic: nikde nerikam, ze ta dobra ojeta auta nejsou. Ale malokdo ma cas a moznosti pul roku na neco takoveho cekat, jezdit po vsech certech a poslouchat veskrze dementni kecy bazaristu.
Přivezl jsem do salonu Peugeot auto u nich koupené, servisované, nebourané, s nájezdem 98tkm, v plné výbavě na protiúčet jako akontaci (ke které jsem ještě něco přihodil). Auto se na plac jejich ojetin nedostalo, neb šlo rovnou k novému majiteli do obce cca 30km odtud. Je pravda, že při každém pravidelném servisu se mě servisáci ptali "kdy už to prodám". Takže kvalitní ojetinu jsem vyrobil a do běhu poslal, že se nedostala mezi běžné smrtelníky už není moje věc. Já dostal to, co jsem chtěl, navíc hned. Taková obdoba toho tvýho Clia. A že nemáš čas čekat půl roku? To snad taky není moje vina, ne? Já na nové čekal 3 měsíce, pravda, bylo v čem jezdit. Daleko větší šance najít dobrou ojetinu je venku. Ano, bývají o dost dražší, než u nás. Čím to asi bude... Takže asi takhle.
Libi se mi tvoje schopnost pouzivat moje argumenty a zaroven se mnou nesouhlasit.
Jo, je to taky reseni, zajet si do NSR a neco tam koupit. Ale presne jak pises - je to drazsi samo o sobe + naklady na prevoz, prepis a spotrebak te stejne nemine. Pokud uz ma nekdo penize na nove ( i kdyby si mel pujcit na 0% RPSN od rodiny), tak potom je ojete auto ekonomicky nesmysl. Chapu, ze nekdo chce vec, ktera se uz nevyrabi, potom neni co resit.
Nebo tam jeste vidim prostor na neco do vyse max. 2 cistych mesicnich platu po STK - bud to ty dva roky vydrzi, nebo ne. Ovsem to pouze v pripade maleho planovaneho najezdu.