0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Focus ST - oranžová střela v testu spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 00:35, pekny jako
jako, fakt pekny auto ze jo, ma mototr od volva, jo, ale ja bych stejne volil bmw ze jo. Von ten zadnej nahon mi sedi vic jako
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 02:21, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Stejskal Jarda napisał:
jako, fakt pekny auto ze jo, ma mototr od volva, jo, ale ja bych stejne volil bmw ze jo. Von ten zadnej nahon mi sedi vic jako
Ta spotřeba vzhledem k motoru není špatná, "Brumla" C5V6 s automatem je na tom podobně (viz www).
PS: Zadní pohon bezva, symetrická 4kolka také není od věci, když předokolku tak nějakou s "big přední převis" a "sehr gut traktion" - česky: C5 či 6 ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 07:52, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie napisał:
Ta spotřeba vzhledem k motoru není špatná, "Brumla" C5V6 s automatem je na tom podobně (viz www).
PS: Zadní pohon bezva, symetrická 4kolka také není od věci, když předokolku tak nějakou s "big přední převis" a "sehr gut traktion" - česky: C5 či 6 ,-)
Hm, tak jsme zahájili diskuzi k Fordu Focus ST a už jsme zpátky u Citröenu. Ale proč ne, C5 v kombi verzi a dvoulitrovém benzínu má velkou šanci stát se mým novým (ojetým) vozem.
Focus ST je v mých očích krásný kousek, ale přeci jen budu preferovat užitnost a pohodlí. Jinak tohle je dost výlučný vůz, takže nelze moc srovnávat, ale standardní Focus 2.generace mne trochu zklamal. Chvíli jsem jezdil v hatchbacku s motorem 1,6 - řízení a řazení excelentní, chválený motor se mi zdál trochu slabý a uvnitř hlučný a sedačky s mizerným bočním vedením.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 11:00, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie napisał:
Ta spotřeba vzhledem k motoru není špatná, "Brumla" C5V6 s automatem je na tom podobně (viz www).
PS: Zadní pohon bezva, symetrická 4kolka také není od věci, když předokolku tak nějakou s "big přední převis" a "sehr gut traktion" - česky: C5 či 6 ,-)
Nezbývá mi než věřit,, že se za tebe někdo vydává. Jestli je to opravdu výplod Kylie, tka ji tímto považuji za 100% krávu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 11:38, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Riccardo napisał:
Nezbývá mi než věřit,, že se za tebe někdo vydává. Jestli je to opravdu výplod Kylie, tka ji tímto považuji za 100% krávu.
Bohužel, to se za kylie nikdo nevydává. Takže vaše dedukce je 100% pravdivá. Jinak focus ST se mi moc líbí, spotřeba myslím, že vychází dobře. Bohužel prý docela žere olej a při jízdě na okruhu, s velkým bočním přetížením se už několika majitelům stalo, že motor prostě zadřeli.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 11:55, tvrdost
Auto je to krásné, ale včera jsem byl svezen s Volvo V50 a to co jsem zažil za kodrcání na kolejovém svršku, to jsem dlouho nezažil /já C5/, představa, že to ST je ještě tvrdší než brácha V50, tak na denní ježdění do práce to už moc nevidím, na blbnutí super, spotřeba dobrá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 12:24, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
david_b napisał:
Bohužel, to se za kylie nikdo nevydává. Takže vaše dedukce je 100% pravdivá. Jinak focus ST se mi moc líbí, spotřeba myslím, že vychází dobře. Bohužel prý docela žere olej a při jízdě na okruhu, s velkým bočním přetížením se už několika majitelům stalo, že motor prostě zadřeli.
Tenhle motůrek znám ještě z volvo a je docela "prima", spotřeba je HODNĚ rozdílná dle stylu jízdy (což ale v případě vozu typu ST asi tak nevadí, s tím se počítá ,-)
PS: Co myslíte tím "zadřeli"? To jsem neslyšela.
PPS: Ano olej je vhodné kontrolovat (to jsem slyšela ,-)
Copak se vám "nelíbilo"? To srovnání spotřeby? Buďte té lásky a odpovězde, přiznávám že opravdu nevím, "jen" jsem reagovala na něčí příspěvek (a i když ho čtu nyní, myslím že jednoznačně "pravdivě" - není tam nic "špatného"). Opravdu nevím!?!?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 12:25, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
radim napisał:
Hm, tak jsme zahájili diskuzi k Fordu Focus ST a už jsme zpátky u Citröenu. Ale proč ne, C5 v kombi verzi a dvoulitrovém benzínu má velkou šanci stát se mým novým (ojetým) vozem.
Focus ST je v mých očích krásný kousek, ale přeci jen budu preferovat užitnost a pohodlí. Jinak tohle je dost výlučný vůz, takže nelze moc srovnávat, ale standardní Focus 2.generace mne trochu zklamal. Chvíli jsem jezdil v hatchbacku s motorem 1,6 - řízení a řazení excelentní, chválený motor se mi zdál trochu slabý...
Focus si zaslouží (mnohem) více, než benzín 1.6 (mluvíte o benzín, ne?), myslím že tenhle motor mu docela sluší a "sedne"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 12:30, RE: tvrdost
Milan napisał:
Auto je to krásné, ale včera jsem byl svezen s Volvo V50 a to co jsem zažil za kodrcání na kolejovém svršku, to jsem dlouho nezažil /já C5/, představa, že to ST je ještě tvrdší než brácha V50, tak na denní ježdění do práce to už moc nevidím, na blbnutí super, spotřeba dobrá.
Volvo mělo s podvozky "vždy" problém. Tohle je sice podvozek focus (V50), ale jak se na něj "umístí" větší těžší "karoserie" volvo - je to ještě "horší" "tvrdší" - myslím že tenhle podvozek nejlépe funguje v mazda 3!
PS: Ten "problém" C5, tu "závislost" už "na vlastní pudelku" znám, poslední dobou jsem jela v pár dražších vozech (vůbec ne špatných!) a ten "klid" to "plutí" hydrauliky mi všude trochu "chybí", tedy "narazila" jsem na vůz co tak jako Brumla "plul" a ještě trochu lépe "brumlá", ale ... to by první vyhrát chtělo .-)
PPS: Focus ST (a spol.) jsou myšleny spíše jako "universální" vůz, na "bubnutí" je tu přeci Lotus!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 12:40, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie napisał:
Tenhle motůrek znám ještě z volvo a je docela "prima", spotřeba je HODNĚ rozdílná dle stylu jízdy (což ale v případě vozu typu ST asi tak nevadí, s tím se počítá ,-)
PS: Co myslíte tím "zadřeli"? To jsem neslyšela.
PPS: Ano olej je vhodné kontrolovat (to jsem slyšela ,-)
Copak se vám "nelíbilo"? To srovnání spotřeby? Buďte té lásky a odpovězde, přiznávám že opravdu nevím, "jen" jsem reagovala na něčí příspěvek (a i když ho čtu nyní, myslím že jednoznačně "pravdivě" - není tam nic "špatného"). Opravdu nevím!?!?
Když je v motoru nedostatek oleje, ojniční ložiska nejsou dostatečně mazány, tudíž se zadřou (kov na kov bez oleje). Ad to že jste kráva: máte úplně jiné auto, s automatem, bez turba, srovnávat C5 a focus ST může jen pako.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 12:55, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
david_b napisał:
Když je v motoru nedostatek oleje, ojniční ložiska nejsou dostatečně mazány, tudíž se zadřou (kov na kov bez oleje). Ad to že jste kráva: máte úplně jiné auto, s automatem, bez turba, srovnávat C5 a focus ST může jen pako.
Spotřebu srovnat mi příjde ne až tak "out" (podobné "bizarní" testy se v automagazínech občas objevují a výsledky docela překvapivé bývají), i tak (chápu že to napsal člověk který podobný test(y) nikdy nečetl a pokládá to za můj "výplod") mi ono "pojmenování" příjde poněkud "příliš" (to tu okolo najdete VÝRAZNĚ větší "bubosti" - nebo? ,-)
Ano, že tenhle motůrek olej rád jsem slyšela - asi to chce častěji kontrolovat (také jsem jednu lahev oleje vždy v zavazadelníku vozila - první vůz/motor který je "totalabstinent" je ten můj současný (skoro až nechápu ... a skoro BEZ toho skoro - "...až nechápu")
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 13:00, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie napisał:
Spotřebu srovnat mi příjde ne až tak "out" (podobné "bizarní" testy se v automagazínech občas objevují a výsledky docela překvapivé bývají), i tak (chápu že to napsal člověk který podobný test(y) nikdy nečetl a pokládá to za můj "výplod") mi ono "pojmenování" příjde poněkud "příliš" (to tu okolo najdete VÝRAZNĚ větší "bubosti" - nebo? ,-)
Ano, že tenhle motůrek olej rád jsem slyšela - asi to chce častěji kontrolovat (také jsem jednu lahev oleje vždy v zavazadelníku vozila - první vůz/motor k...
moje stará 8-mi ventilová jedna šestka v golfu se 200 000 najetýma taky nežere olej, respektive mezi výměnami nedolévám..Tak ještě aby nový 3litr, moc nehoněný nějaké větší množství oleje žral.. nemáte nejlepší auto, a nesrovnávejte ho prosím se všemi ostatními. už to tady většině lidí leze krkem. proto pak ta drsná oslovení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 13:23, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
david_b napisał:
moje stará 8-mi ventilová jedna šestka v golfu se 200 000 najetýma taky nežere olej, respektive mezi výměnami nedolévám..Tak ještě aby nový 3litr, moc nehoněný nějaké větší množství oleje žral.. nemáte nejlepší auto, a nesrovnávejte ho prosím se všemi ostatními. už to tady většině lidí leze krkem. proto pak ta drsná oslovení.
Já moc dobře vím, že můj vůz (zdaleka) "nej-" není ... to jen "ostatní" mi "nazpět" toto píší .-)
"Jen" jsem chtěla trochu na pravou míru pohled na citroën uvést .. On už ten můj třílitřík zas tak "nový" není, i když nyní moc nenajezdím 100.000 km máme "nadohled" - ne že bych s dřívějšími motory problémy s olejem měla, ale tu a tam ... vždy trošičku .. každý! U tohoto jsem ještě nikdy nedolévala (existuje varianta, že v servisu, z "pilnosti", když třeba přezout jedu olej doplní .-)
S tím srovnáním (opravdové, nevymyšlené - což tu také není nic vyjímečného) spotřeby mi to opravdu nepříjde zas tak "nevhodné", tabulky celkových nákladů jsou v německu docela "populární" a sledované a opravdu často až překvapivé (na dálnici je můj mírně zastaralý V6 "výhodnější", než fabia 1.2 - v servisních nákladech na 100.000 km ostatně také). Tyhle věci se v česku zatím spíše "tutlají" a já ... (ale "vím", že tím neustálým opakováním dovedu být .. to se omlouvám, taková jsem i když se to trochu "tlumit" snažím)
PS: Já jsem zase někdo celá "vedle" z těch názorů ... pravděpodbně lidí, kteří neznají, vozem(y) nikdy nejeli, ale "ví" své ...
Nějak nejsem s to pochopit, odkud se ty "znalosti" berou, kde a jak "vznikají" ... vím že občas "chytrá horákyně" jsem, ale 90% jsou reálné vlastní zážitky a zkušenosti! Ten zbyteček informace lidí které znám a kterým důvěřuji .. (nevymýšlím, nebajkařím)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 14:26, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kylie napisał:
Focus si zaslouží (mnohem) více, než benzín 1.6 (mluvíte o benzín, ne?), myslím že tenhle motor mu docela sluší a "sedne"
Ano, měl jsem na mysli benzínovou šestnáctistovku. Zklamala mne možná proto, že jsem měl velká očekávání vzhledem k tomu, jak je všeobecně chválena.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 14:31, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
radim napisał:
Ano, měl jsem na mysli benzínovou šestnáctistovku. Zklamala mne možná proto, že jsem měl velká očekávání vzhledem k tomu, jak je všeobecně chválena.
Vyzkoušejte 1.6 HDi od citroën (ve focus, v mazdě 3 ve volvo 30 40 50, nebo třeba v cupce C4 - tam jsem ho zkoušela já. TO je chválený motor - docela zaslouženě. V porovnání s tím benzínem bych ho tak o třetinu (ne-li více) "lepší" variantou pro focus viděla.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 16:51, kdo koupí redaktorům novou kalkulačku?
už zase je v tabulce, že 8,6 spotřeba krát 33 Kč/litr je 316 Kč.
To jste snad opsali tabulku z nedávného jiného testu spotřeby, kde byla ta samá početní chyba! Jinak test nehodnotím, dál jsem to nečetl, protože jsem nevydržel nereagovat. Ale 8,6 je o 3 víc, než jsem měl s 328i E46 z MB do Brna při plutí s ostatním provozem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 16:54, RE: kdo koupí redaktorům novou kalkulačku?
apo napisał:
už zase je v tabulce, že 8,6 spotřeba krát 33 Kč/litr je 316 Kč.
To jste snad opsali tabulku z nedávného jiného testu spotřeby, kde byla ta samá početní chyba! Jinak test nehodnotím, dál jsem to nečetl, protože jsem nevydržel nereagovat. Ale 8,6 je o 3 víc, než jsem měl s 328i E46 z MB do Brna při plutí s ostatním provozem.
tak to byl minulý test Golfu R32 a tam už jste to opravili na 283,8 Kč.
Tak šup do práce!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 16:57, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
apo napisał:
už zase je v tabulce, že 8,6 spotřeba krát 33 Kč/litr je 316 Kč.
To jste snad opsali tabulku z nedávného jiného testu spotřeby, kde byla ta samá početní chyba! Jinak test nehodnotím, dál jsem to nečetl, protože jsem nevydržel nereagovat. Ale 8,6 je o 3 víc, než jsem měl s 328i E46 z MB do Brna při plutí s ostatním provozem.
Nevím jestli je to právě tento případ, ale právě tak se to totiž dělá ,-)
Do původních "forem" doplňujete nová data (a občas přehlédnete ...)
Spotřeba 5,6 litru na 100 km? Ten motor si pamatuji a býval skvěle hodnocen, ale i tak bych tu spotřebu označila za "téměř unglaublich"! Já se při "economy run" dostanu přinejlepším tak na 8 + něco (viz www výše)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 19:34, podobný motor
mám podobný motor ve volvu (T5) a dá se s ním jezdit v průměru od 6,5L N100/100km (klidná jízda v rámci předpisů - nikoliv však economyrun) až po 40L N95/100km při dálničních nonstop 260km/h.
Dlouhodobou spotřebu mám okolo 11litrů/100km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.11.2008 20:51, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
eLzyx napisał:
mám podobný motor ve volvu (T5) a dá se s ním jezdit v průměru od 6,5L N100/100km (klidná jízda v rámci předpisů - nikoliv však economyrun) až po 40L N95/100km při dálničních nonstop 260km/h.
Dlouhodobou spotřebu mám okolo 11litrů/100km.
Nemám s tímto motorem TAKOVÉ zkušenosti jako vy (měla jsem ho "jen" na týden půjčený), ale přiznávám že ani při "economy run" jsem se na 6,5 litru NEdostala
Mimochodem, dálniční rychlosti mi věru problém nedělají, ale pokud na voze nemáte nějakou dosti výraznou úpravu, trvalou dálniční rychlostí 260 km/h schopen jezdit není (zkuste porovnat "bajkaření" tachometru s poměrně "přesnými" údaji navigace ... a nebuďte zklamán)
Aby jste to špatně nepochopil, motor se mi "líbí" a "vyhovuje", jen údaje o spotřebě i rychlosti poněkud "přestřelené" zdají se mi..
PS: Já pro "své" bajky poskytuji důkaz (www.), trošičku maličko a autech vím a napatrnou párkilometrovou zkušenost mám a vy jste tu popsal kombinaci Toyota Prius a Porsche Cayman (tak trochu ,-)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.