0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Focus Ambiente

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 09:36, ztráta imunity
Recenze, tedy zkušenost uživatele, je velmi dobrá a konkrétní. Nelíbí se mi snad jen ta věta v úvodu, že nové auto nepřipadalov úvahu kvůli ztrátě hodnoty. Tady bych si dovolil oponovat s tím, že u nového vozu skutečně padá cena nejrychleji (cena auta samozřejmě klesá neustále, ale tempo poklesu se snižuje), ale člověk za cenu nového vozu dostává nový vůz se zárukou, který si od začátku může opečovávat/rasovat jak je libo a neřeší resty předchozích majitelů. Klady i zápory má tedy nové i ojeté vozidlo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 10:38, Naklánění
No mě se moc nezdá, že by se mi Focus v zatáčkách nakláněl. Mám kombi a tento problém nemám. Že by špatné tlumiče ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 11:08, RE: ztráta imunity
Max napisał:
Recenze, tedy zkušenost uživatele, je velmi dobrá a konkrétní. Nelíbí se mi snad jen ta věta v úvodu, že nové auto nepřipadalov úvahu kvůli ztrátě hodnoty. Tady bych si dovolil oponovat s tím, že u nového vozu skutečně padá cena nejrychleji (cena auta samozřejmě klesá neustále, ale tempo poklesu se snižuje), ale člověk za cenu nového vozu dostává nový vůz se zárukou, který si od začátku může opečovávat/rasovat jak je libo a neřeší resty předchozích majitelů. Klady i zápory má tedy nové i ojeté vozidlo.
Hm, tak já zase naopak souhalsím s tím, že nové auto nepřipadá v úvahu. Stačí umět počítat. Když mi auto za 6 let klesne na ceně o 240 tisíc (z 390 na 150 - tady mě nechytejte za slovo, je to jen odhad a řádově se určitě moc nemýlím), tak to znamená 40 tisíc ročně. K tomu ceny za různé garanční a servisní prohlídky, diagnostiku a já nevím co a havarijní pojištění a nedejbože když je to v leasingu=dalších "pár" tisíc navrch, takže na finále z toho vyleze tak 60 tisíc ročně. Holt za záruku se vždycky platí a to se ještě musí dodržovat všechny podmínky. Pokud bych si u ojetého auta ročně odkládal 10 tisíc, musí mi na opravy i servis v pohodě vystačit (jakože vystačí). Úbytek hodnoty ojetiny je určitě méně drastický (do 20 tisíc ročně) a zbývá tedy nejmíň 30 tisíc, o které je to levnější.
Nehledě k tomu, že servis a opravy si zručný a znalý člověk v pohodě zvládne dělat sám nebo dá trochu vydělat poctivým řemeslníkům. Fascinuje mě, jak si dneska všichni chcou všechno pojistit. Ale co, aspoň se mi žije dobře, když žádné pojistky (krom povinného) nemám - z výplaty mi zbývá docela dost peněz, takže užívám toho, co by si na mě jinak nahrabaly různé pojišťovny, leasingovky, hypoteční banky, autorizované servisy a já nevím co ještě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 11:49, RE: Naklánění
Hide napisał:
No mě se moc nezdá, že by se mi Focus v zatáčkách nakláněl. Mám kombi a tento problém nemám. Že by špatné tlumiče ?
Je tam psáno, že kombiky nemají víceprvkovou nápravu Multilink (jenom Trendy). Tak jak to je, chci si kupovat Focuse v kombiku (r.v. 2000, cena 170tis) a jakou má teda nápravu? Případně je tu ještě něco, čím jsou kombiky odlišný?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 11:54, RE: ztráta imunity
Michal napisał:
Hm, tak já zase naopak souhalsím s tím, že nové auto nepřipadá v úvahu. Stačí umět počítat. Když mi auto za 6 let klesne na ceně o 240 tisíc (z 390 na 150 - tady mě nechytejte za slovo, je to jen odhad a řádově se určitě moc nemýlím), tak to znamená 40 tisíc ročně. K tomu ceny za různé garanční a servisní prohlídky, diagnostiku a já nevím co a havarijní pojištění a nedejbože když je to v leasingu=dalších "pár" tisíc navrch, takže na finále z toho vyleze tak 60 tisíc ročně. Holt za záruku se vždy...
Souhlasim se ztratou hodnoty, u noveho auta vzdycky pada cena o hodne dolu. Pokud napriklad koupite ojete auto o ktere se starate tak ho klidne za rok muzete se stestim prodat za stejnou cneu jako jste ho koupily ( prodelate penize za servis), ale zksute po roce rpodat nove auto za stejnou cenu :) A hlavne spousta lidi chce vuz s dobrou vybavou, a to u noveho vozu znamena cenu klidne presahujici 400 tis, kdyz to ujety automobil stary okolo 5 let, se servisni knizkou, prvnim majitelem stoji polovinu a ma stejnou vybavu. Nesmite koupit auto s neznamou minulosti a po bouracce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 15:11, poznámka
Za prvé nechápu, proč jste měnil rozvody (předepsáno 150 tkm)?
Za druhé všechny Focusy mají víceprvkovou nápravu - včetně kombi.
Za třetí já jezdím se stejným motorem v létě průměrně za 6,1 a v zimě za 6,5.
A na konec to origiální radio tam sedí mnohem lépe - ale proti gustu žádný disputát.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 15:48, RE: ztráta imunity
Martin napisał:
Souhlasim se ztratou hodnoty, u noveho auta vzdycky pada cena o hodne dolu. Pokud napriklad koupite ojete auto o ktere se starate tak ho klidne za rok muzete se stestim prodat za stejnou cneu jako jste ho koupily ( prodelate penize za servis), ale zksute po roce rpodat nove auto za stejnou cenu :) A hlavne spousta lidi chce vuz s dobrou vybavou, a to u noveho vozu znamena cenu klidne presahujici 400 tis, kdyz to ujety automobil stary okolo 5 let, se servisni knizkou, prvnim majitelem stoji polov...
Chtěl bych se trochu zastat Maxe. Z hlediska ekonomického je samozřejmě výhodnější ojetina. Ale to je jenom jedno hledisko z mnoha! Ten úbytek hodnoty auta (viz Michal) 60 tis./rok u nového a do 20 tis./rok u ojetiny se trochu změní, jestliže si nové auto necháte déle. Např. 10 roků. Zdá se vám to jistě moc. Ale ojetiny s „dobrou“ cenou jsou staré 3 – 6 let. Vy si koupíte např. 5 let starou ojetinu a necháte si ji dalších 5 let. Pak si koupíte další 5-ti letou ojetinu a máte ji dalších 5 let. Nebo to auto vyměníte za 10 let 3x. Zatímco já budu mít stále to „nové“ auto. Výhoda „nového“ je i v tom, že já jezdím prvních 5 let s autem zcela novým a moderním. Vy si na něj sáhnete až po 5-ti letech. Pak jsme na tom dalších 5 let stejně. Vlastně já mám výhodu, jak napsal Martin, v autě známé minulosti co není po bouračce. Vaše výhoda „starého“ je v tom, že si vyzkoušíte více modelů automobilů. Tatíci (i nezámožní) raději volí nové auto. Nemají totiž čas (někdy i náladu) stále něco řešit kolem auta. Stačí jim starosti s rodinou, podnikáním, přestavbou domu … A že se „něco řeší“ (a nejen u ojetin) dokazuje i tato recenze. Těm mladším a bezstarostným to tolik nevadí, ba naopak může je to i bavit.
Závěrem ještě poznámka - i já jezdím ojetinou.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 16:36,
Přesně tak Focus má ve všech stupních výbav víceprvek toby ty náklady na výrobu byly sakra vysoký kdyby se do každý výbavy dávala jiná zadí náprava..........
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 18:31, RE: ztráta imunity
Pavel napisał:
Chtěl bych se trochu zastat Maxe. Z hlediska ekonomického je samozřejmě výhodnější ojetina. Ale to je jenom jedno hledisko z mnoha! Ten úbytek hodnoty auta (viz Michal) 60 tis./rok u nového a do 20 tis./rok u ojetiny se trochu změní, jestliže si nové auto necháte déle. Např. 10 roků. Zdá se vám to jistě moc. Ale ojetiny s „dobrou“ cenou jsou staré 3 – 6 let. Vy si koupíte např. 5 let starou ojetinu a necháte si ji dalších 5 let. Pak si koupíte další 5-ti letou ojetinu a máte ji dalších 5 let. ...
S tímto naprosto souhlasím. Dosud jsem měl pořád ojetiny, ale nyní jsem poprvé koupil nové auto, i když jsem chtěl jít nejdříve zase do ojetiny. V mém případě by vyšla 4 roky stará ojetina (navíc starší model vozu s chudší výbavou) ve velmi slušném stavu s jasnou minulostí na 450t, zatímco nové přišlo na 645t. Takže nebylo co řešit, samozřejmě to bude model od modelu jiné. Nicméně jak píše Pavel, to nové budu mít počítám 6-8 let, zatímco ojeté bych bezpečně nejzpoději po 3 letech měnil za jiné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 19:13, RE: poznámka
Zdenek napisał:
Za prvé nechápu, proč jste měnil rozvody (předepsáno 150 tkm)?
Za druhé všechny Focusy mají víceprvkovou nápravu - včetně kombi.
Za třetí já jezdím se stejným motorem v létě průměrně za 6,1 a v zimě za 6,5.
A na konec to origiální radio tam sedí mnohem lépe - ale proti gustu žádný disputát.
1. rozvody se mají měnit do 100 tkm ale predchozi majitel je nechal presluhovat do 120 tkm tak jsme je logicky vymenily. uz piskal remen
2. Vsechny kombi nemaji viceprvkovou napravu, o tom se doctete na mnoha forech fordu a nebo v programu Ford TIS. Dokonce znamy mechanik s nami jedno takove kombi bez viceprvkove napravy prohlizel na rampe.
3. Je to dáno stylem jizdy - teď jsem jel trasu Plzeň-Praha pruměrnou rychlosti tak 135 km/h a spotreba byla 7,1 litru.
4. Origo radio sedi mnohem lepe ale kvuli vzhledu prece nebudu mit kazetove radio misto cedecek s mp3.......

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 22:12, RE: ztráta imunity
Pavel napisał:
Chtěl bych se trochu zastat Maxe. Z hlediska ekonomického je samozřejmě výhodnější ojetina. Ale to je jenom jedno hledisko z mnoha! Ten úbytek hodnoty auta (viz Michal) 60 tis./rok u nového a do 20 tis./rok u ojetiny se trochu změní, jestliže si nové auto necháte déle. Např. 10 roků. Zdá se vám to jistě moc. Ale ojetiny s „dobrou“ cenou jsou staré 3 – 6 let. Vy si koupíte např. 5 let starou ojetinu a necháte si ji dalších 5 let. Pak si koupíte další 5-ti letou ojetinu a máte ji dalších 5 let. ...
Souhlasím s Pavlem, nové auto je za pět let staré, ale za dalších 5 buď pro blázna, nebo leštiče, kterýmu nevadí, že pod tím každý měsíc leží. A jedině když je jeho další hobby objíždět vrakárny. Prostě bych nemluvil u nového o pádu ceny nebo o ztrátě. Je to cena za ten pocit, že mám nové auto. Uznávám, že je to pocit krátký a drahý. Někdo ale ta nová kupovat musí, ojetá se ještě pořád nevyrábějí. Poznámka pro Zdeňka: Klidně jezdi za 3 litry, nebo míň - my se holt svezem v zimě za 10. A rozvody jsem u každého ojetého auta měnil hned. Za tu jistotu to stojí. P.S. Konečně přibývá dobrých recenzí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 23:46, RE: Naklánění
xgandalf napisał:
Je tam psáno, že kombiky nemají víceprvkovou nápravu Multilink (jenom Trendy). Tak jak to je, chci si kupovat Focuse v kombiku (r.v. 2000, cena 170tis) a jakou má teda nápravu? Případně je tu ještě něco, čím jsou kombiky odlišný?
Předpokládám že auto bude kupovat někdo kdo jim rozumí a tak snadno pozná jaká je tam náprava. U vozů dovezených ze zahraničí je taky rozdíl ve výbavách oproti vozům pro český trh, takže ghia z Německa může mít jinou výbavu jako ghia prodávaná u nás. Je v tom někdy docela chaos.
Nejvíc info o focusech je zde http://focus.fordclubs.org/download/files/prospekty/1999-09/
a http://focus.fordclubs.org
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.02.2006 00:23, RE: ztráta imunity
Pavel napisał:
Chtěl bych se trochu zastat Maxe. Z hlediska ekonomického je samozřejmě výhodnější ojetina. Ale to je jenom jedno hledisko z mnoha! Ten úbytek hodnoty auta (viz Michal) 60 tis./rok u nového a do 20 tis./rok u ojetiny se trochu změní, jestliže si nové auto necháte déle. Např. 10 roků. Zdá se vám to jistě moc. Ale ojetiny s „dobrou“ cenou jsou staré 3 – 6 let. Vy si koupíte např. 5 let starou ojetinu a necháte si ji dalších 5 let. Pak si koupíte další 5-ti letou ojetinu a máte ji dalších 5 let. ...
já bych možná ještě dodal, že to auto staré víc než pět let bude při běžné jízdě dosti opotřebované - ložiska, tlumiček, čepy, výfuk, pneumatiky atd atd. Když potom člověk vezne kalkulačku do ruky dost možná zjistí, že to nové vyjde skoro na to samé, jak kdyby auto spravoval. Příklad - pět let stará Fábia se dá pořídit za dejme tomu 130 tisíc+ případná 50 tisícová oprava jenom za ty věci co jsem vyjmenoval. To jsme na 180 tisících. To už na tu nejlevnější Fábii moc nechybí co :D
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.02.2006 09:18, RE: Naklánění
xgandalf napisał:
Je tam psáno, že kombiky nemají víceprvkovou nápravu Multilink (jenom Trendy). Tak jak to je, chci si kupovat Focuse v kombiku (r.v. 2000, cena 170tis) a jakou má teda nápravu? Případně je tu ještě něco, čím jsou kombiky odlišný?
Mám FORD FOCUS KOMBI 1.6 16V r.v. 2002 výbava COMFORT a MÁM víceprkovou zadní nápravu. To mi bylo potvrzeno na seřízení geometrie. Tak nevím, kde autor čerpal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.02.2006 15:41, naklánění.
Mám focus 1.6 16v 3dvéř a v zatáčce se auto skoro vůbec nenakloní když jedu prázdnej i plne naloženej.Takže asi máš něco s podvozkem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.02.2006 08:13, RE: poznámka
Honza napisał:
1. rozvody se mají měnit do 100 tkm ale predchozi majitel je nechal presluhovat do 120 tkm tak jsme je logicky vymenily. uz piskal remen
2. Vsechny kombi nemaji viceprvkovou napravu, o tom se doctete na mnoha forech fordu a nebo v programu Ford TIS. Dokonce znamy mechanik s nami jedno takove kombi bez viceprvkove napravy prohlizel na rampe.
3. Je to dáno stylem jizdy - teď jsem jel trasu Plzeň-Praha pruměrnou rychlosti tak 135 km/h a spotreba byla 7,1 litru.
4. Origo radio sedi mnohem lepe ale ...
Nesmysl. U benzinu se rozvody meni az u 150 tis !!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.08.2006 15:33, RE: poznámka
Honza napisał:
1. rozvody se mají měnit do 100 tkm ale predchozi majitel je nechal presluhovat do 120 tkm tak jsme je logicky vymenily. uz piskal remen
2. Vsechny kombi nemaji viceprvkovou napravu, o tom se doctete na mnoha forech fordu a nebo v programu Ford TIS. Dokonce znamy mechanik s nami jedno takove kombi bez viceprvkove napravy prohlizel na rampe.
3. Je to dáno stylem jizdy - teď jsem jel trasu Plzeň-Praha pruměrnou rychlosti tak 135 km/h a spotreba byla 7,1 litru.
4. Origo radio sedi mnohem lepe ale ...
rozvody se opravdu meni po 150 . ale kdyz se udelaji driv tak to na chybu neni .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.05.2008 19:44, Naklánění, koroze, víceprvková náprava, model trend a motor tddi
xgandalf napisał:
Je tam psáno, že kombiky nemají víceprvkovou nápravu Multilink (jenom Trendy). Tak jak to je, chci si kupovat Focuse v kombiku (r.v. 2000, cena 170tis) a jakou má teda nápravu? Případně je tu ještě něco, čím jsou kombiky odlišný?
Všechny Focusy mají víceprvkouvou zadní nápravu. Model Trend má kratší převody. Vlastbím Focuse 11/00 tddi kombi 190tkm. Měnil jsem spojku (7tis celá), alternátor a vodní pumpu. Jinak začíná malinko reznout (nehavarován). Je to model před faceliftem a ty prý trochu rezli.
Celkově jsem max spokojen!
+ brzdy, podvozek, sedáky, ovladatelnost
- hluk od motoru, koroze, cny někdterých dílů. Např spojka běžně 10 tis
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.