0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Focus 1.6i 16V - test spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 07:55,
To je teda pálka,ale musím říct že se jedná o jednu z nejlepších šestnáctistovek na trhu.ford se hodně zlepšil a dělá možná stejně kvalitní auta jako němečtí bratři...............
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 09:16, Trochu jinak ...
Troufam si tvrdit, ze jeste vetsiho rozdilu ve spotrebe byste mohli dosahnout, kdybyste mereni provedli naopak: tedy jizda stylem brzda-plyn v hustem provozu, kde by se casteji brzdilo a zrychlovalo, i kdyz by se asi nepovedlo dosahnout takovych rychlosti. No a uspornou jizdu v dobe klidu, kdy je na silnicich minimum aut a tudiz byste si mohli zvolit prave takove cestovni tempo, ktere je pro motor nejuspornejsi. Nebo se mylim?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 09:29, chip
vlastním focus se stejným motorem. Nemá někdo informace o možném přečipování (která firma to dělá a kolik to stojí)?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 10:26, zkušenost s vectrou
S vectrou 2.0 8v, jsem si svého času dělal podobný test, týden jsem jezdil pěkně slušně, dojezdy s bržděním motorem, rozumné otáčky, spotřeba 9,5, další týden jsem jezdil jako hovado, 5trpm naprosto běžně, spotřeba 10,2, podobné zkušenosti má většina známých, čím větší obsah motoru, tím menší rozdíly spotřeby podle stylu jízdy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 10:41, RE: Trochu jinak ...
AnderN napisał:
Troufam si tvrdit, ze jeste vetsiho rozdilu ve spotrebe byste mohli dosahnout, kdybyste mereni provedli naopak: tedy jizda stylem brzda-plyn v hustem provozu, kde by se casteji brzdilo a zrychlovalo, i kdyz by se asi nepovedlo dosahnout takovych rychlosti. No a uspornou jizdu v dobe klidu, kdy je na silnicich minimum aut a tudiz byste si mohli zvolit prave takove cestovni tempo, ktere je pro motor nejuspornejsi. Nebo se mylim?
Ano, máte pravdu.
S majitelem vozu jsem se však domluvil, že druhou ostřejší jízdu podnikneme právě v nočních hodinách, kdy není hustý provoz. Cesta byla potřebná, tudíž jsme zkloubili užitečné s měřením spotřeby. Také díky mírné hustotě provozu nebyl testovací okruh tolik rizikový.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 11:28, Superchiptuning!
Velmi by mě zajmalo, která firma dokáže chipnutím zvednout kroutící moment u nepřeplňované 1,6 o 40Nm!!! To by byl zázrak! Jestli taková firma existuje, sem s ní, mám pro ni spoustu zájemců.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 12:16, RE: Superchiptuning!
Time4Tea napisał:
Velmi by mě zajmalo, která firma dokáže chipnutím zvednout kroutící moment u nepřeplňované 1,6 o 40Nm!!! To by byl zázrak! Jestli taková firma existuje, sem s ní, mám pro ni spoustu zájemců.
Přesně tak. Udávaná zvýšení jsou nesmysl. To uč čiptuzingové firmy trochu přehánějí, tohle jim sežere jen puberťák. Fascinuje mne, jak jsou majitelé votuzingových samohybů ochotni se hádat a nikdo nedá těch 1500 za měření na brzdě, kterým by mne umlčel. Nebo možná dá, ale protokol raději hned vyhodí. Zkušenosti jsou takové, že zvýšení výkonu u atmo benzínu dosáhnout lze do deseti procent - bohatší směsí a úpravou předstihu. Ovšem točivý moment klesne a je dosahován ve vyšších otáčkách.
Osobně jsem jednou zaplatil měření hrdému majiteli octavie 1,8i 20V, co se kasal, že tam má 150 k a 200 N.m (hodnoty dobrého dvoulitru). Výkon byl 97 kW při 6400 otáčkách a točivý moment 145 N.m při 5200 min-1. Čiptuzingem mu za 10 tisíc Kč udělali z motoru 1,8i 20V motocyklovou třináctistovku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 16:14, RE: Superchiptuning!
Time4Tea napisał:
Velmi by mě zajmalo, která firma dokáže chipnutím zvednout kroutící moment u nepřeplňované 1,6 o 40Nm!!! To by byl zázrak! Jestli taková firma existuje, sem s ní, mám pro ni spoustu zájemců.
Majitel vozu mi udal tyto čísla. Jméno fy zjistím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 16:29, RE: zkušenost s vectrou
lanic napisał:
S vectrou 2.0 8v, jsem si svého času dělal podobný test, týden jsem jezdil pěkně slušně, dojezdy s bržděním motorem, rozumné otáčky, spotřeba 9,5, další týden jsem jezdil jako hovado, 5trpm naprosto běžně, spotřeba 10,2, podobné zkušenosti má většina známých, čím větší obsah motoru, tím menší rozdíly spotřeby podle stylu jízdy
Jo, taky jsem si všiml. Jezdím s motorem 2.3i a rozdíl je tak 2l (9 nebo 11)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 16:55, RE: Superchiptuning!
Petr - TipCars.cz napisał:
Majitel vozu mi udal tyto čísla. Jméno fy zjistím.
Aby to mělo výkon takový,jak udává tak by tam musely být udělaný nový svody,upravený motor mechanicky.Tady to není pravda,že čipákem zvednu atmosferickej motor o takový hodnoty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.02.2006 20:13, RE: Superchiptuning!
Petr - TipCars.cz napisał:
Majitel vozu mi udal tyto čísla. Jméno fy zjistím.
Ano, též si myslím, že majitelem udávané hodnoty čipu jsou mírně řečeno nadhodnocené. Z vlastní zkušenosti a zkušenosti mých přátel vím, že pouhým čipnutím vozu u benzínu bez přeplňování lze zvýšit výkon tak kolem 10 %, na další zvýšení jsou nutné úptravy motoru (sací trakt, výfukové svody, kat. pryč, případně sníženíáhlavy, ostrá vačka apod.)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2006 00:26, RE: chip
jmx napisał:
vlastním focus se stejným motorem. Nemá někdo informace o možném přečipování (která firma to dělá a kolik to stojí)?
Ser na chiptuning, to je podvod!!! V žádným případě není možný dosáhnout nárůstu +40Nm u atmostférické 1,6tky! Tak maximálně +15Nm. To stejný +25kW, vždyť to by byl nárůst o 35% !!!! Naprostej nesmysl. Možná mu to po tom chiptuningu jede pocitově líp díky bohatší směsi (proto ta extremní spotřeba při vytáčení) ale výkon nepůjde zvýšit o víc jak cca 10kW. Nejhorší je že ve spoustě "chiptuningových" firem dělají lidi, kteří rozumí motorům jako koza petrželi a kolikrát těm výmyslům co nabízejí i sami věří.... Holt někdy se jim to povede, když se zrovna nespletou a nahrajou ten správnej software (poctivě ukradenej...) ale někdy se to taky nepovede a jede to ještě hůř. Jenom v našem městě znám 3 podvodné firmy v oblasti chiptuningu, navykládají vám že dělají i úpravy nových aut pro autosalony a jiný lži a skutek utek. Často s motorem neudělají vůbec nic, jen tak naoko vymontují jednotku a zase ji tam vrátí a klidně vystaví fakturu na superchiptuning +30kW +70Nm...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.02.2006 09:06, RE: chip
Ivoss napisał:
Ser na chiptuning, to je podvod!!! V žádným případě není možný dosáhnout nárůstu +40Nm u atmostférické 1,6tky! Tak maximálně +15Nm. To stejný +25kW, vždyť to by byl nárůst o 35% !!!! Naprostej nesmysl. Možná mu to po tom chiptuningu jede pocitově líp díky bohatší směsi (proto ta extremní spotřeba při vytáčení) ale výkon nepůjde zvýšit o víc jak cca 10kW. Nejhorší je že ve spoustě "chiptuningových" firem dělají lidi, kteří rozumí motorům jako koza petrželi a kolikrát těm výmyslům co nabízejí i sa...
No to teda koukám jako puk. Takový výsledek po chiptuningu u benzinové 1.6 . To je fakt dobrý žert. Nedostal omylem na místo chiptuningu tak o 2 - 4 decky silnější motor?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 15:20, reálná spotřeba
Mám taky ojetého Focuse 1,6, najeto několik desítek tisíc km a průměrná spotřeba léto 6,1 zima 6,5. Rozhodně nejezdím "na spotřebu". Myslím si, že kdo využívá dlouhé rychlosti a zybtečně nakceleruje je schopen s tím motorem jezdit do 6,5 úplně v pohodě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 06.02.2006 22:29, hehe
No, pdle hodnot to vypada na ABC Tuning. Nikdo jiny by si tyhle hodnoty snad nevymyslel. Resp. netroufl pustit mezi lidi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 07.02.2006 20:14, Spotreba Ford Focus 2.0
Trochu offtopic, ale ma nekdo zkusenosti se spotrebou 2litrove benzinove verze v provedeni hatchback?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 10.02.2006 01:24, RE: zkušenost s vectrou
lanic napisał:
S vectrou 2.0 8v, jsem si svého času dělal podobný test, týden jsem jezdil pěkně slušně, dojezdy s bržděním motorem, rozumné otáčky, spotřeba 9,5, další týden jsem jezdil jako hovado, 5trpm naprosto běžně, spotřeba 10,2, podobné zkušenosti má většina známých, čím větší obsah motoru, tím menší rozdíly spotřeby podle stylu jízdy
Mám od léta Ford Cougar cupe 2.544 Duratec DOHC 6.V 24.V 125 kw- 170 k a převážně jsem jezdil po městě. I při hodně lehké noze je sp. cca 10-11 L
Mezi ván.svátkama jsem jel ve sněhové kalamitě štreku 800 km a byl jsem velmi překvapen spotřebou 7.2 l na sto km. Mám pal.počítač, takže se dobře sledují rozdíly ve stylu jízdy a ty jsou na spotřebě obrovské. Jsem schopen, při dodržování pravidel sil. pr. jet za 7.5 l ale taky hravě za 16 l př dodržování pr.sil.pr. Vytáčení motoru dělá se spotřebou úžasné divy. Jinak na dálnici v zimě při - 5° sp. 9.6 l 150 km/h a 6.5 l sp. při 90 km/h. Celkem se dá jezdit za 10 l ale taky za 18 l na 100km. Toť moje půlroční zkušenost s Fordem. Před tím jsem měl Subaru Legacy 2.0 turbo 200 k. a to byl žrout !!! 18 - 20 l žádný problém. Jinak super vůz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 30.09.2006 19:46, Nesmysl
Bašta Jiří napisał:
Mám od léta Ford Cougar cupe 2.544 Duratec DOHC 6.V 24.V 125 kw- 170 k a převážně jsem jezdil po městě. I při hodně lehké noze je sp. cca 10-11 L
Mezi ván.svátkama jsem jel ve sněhové kalamitě štreku 800 km a byl jsem velmi překvapen spotřebou 7.2 l na sto km. Mám pal.počítač, takže se dobře sledují rozdíly ve stylu jízdy a ty jsou na spotřebě obrovské. Jsem schopen, při dodržování pravidel sil. pr. jet za 7.5 l ale taky hravě za 16 l př dodržování pr.sil.pr. Vytáčení motoru dělá se spotře...
Nerozumim smyslu tohoto testu. Nebylo by smysluplnější otestovat naprosto seriový vůz? Kolik lidí jezdí s čipem?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.10.2006 20:56, RE: chip
Ivoss napisał:
Ser na chiptuning, to je podvod!!! V žádným případě není možný dosáhnout nárůstu +40Nm u atmostférické 1,6tky! Tak maximálně +15Nm. To stejný +25kW, vždyť to by byl nárůst o 35% !!!! Naprostej nesmysl. Možná mu to po tom chiptuningu jede pocitově líp díky bohatší směsi (proto ta extremní spotřeba při vytáčení) ale výkon nepůjde zvýšit o víc jak cca 10kW. Nejhorší je že ve spoustě "chiptuningových" firem dělají lidi, kteří rozumí motorům jako koza petrželi a kolikrát těm výmyslům co nabízejí i sa...
jen jsem chtěl podotknout že v článku není napsáno, že zvedli výkon o 25kW ale o 25 koní! Jinak nevím proč se tu všichni tak čílí. Když si myslí, že má už nadupaný auto, tak ho nechte, každej někdy nalítne. Jinak si myslím, že většina recenzí, testů apod. zde vcelku ujde a pokaždé přinese aspoň nějaké nové zkušenosti, pro ty co mají o daný typ auta zájem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 15.11.2006 09:59, RE: chip
coolmy napisał:
jen jsem chtěl podotknout že v článku není napsáno, že zvedli výkon o 25kW ale o 25 koní! Jinak nevím proč se tu všichni tak čílí. Když si myslí, že má už nadupaný auto, tak ho nechte, každej někdy nalítne. Jinak si myslím, že většina recenzí, testů apod. zde vcelku ujde a pokaždé přinese aspoň nějaké nové zkušenosti, pro ty co mají o daný typ auta zájem.
Ty nové zkušenosti se lae často člověk dočte právě až z diskuzí než z článků.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.