0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Focus 1.6 TDCi po prvních 10 tis. km

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 12:20, Proč proboha
Proč proboha vyřazujete při jízdě z kopce? Tím žádné palivo neušetříte, ba naopak.
V kombinaci s vámi zmiňovanou jízdou při 1200ot/min není divu, že motoru dlouho trvá zahřátí na provozní teplotu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 12:58, RE: Proč proboha
Chrochtadlo napisał:
Proč proboha vyřazujete při jízdě z kopce? Tím žádné palivo neušetříte, ba naopak.
V kombinaci s vámi zmiňovanou jízdou při 1200ot/min není divu, že motoru dlouho trvá zahřátí na provozní teplotu.
Gratuluji k jízdě 50km/h na pětku, dvouhmotový setrvák a EGR ventil bude těch několik málo investic které Vás záhy čekají pokud se nenaučíte řídit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 13:01, Spotřeba
Spotřeba 5 litrů je moc? Kolik žere ta O2 (ikdyž má trochu větší obsah)? Myslím že drtivá většina dieslů šla se spotřebou nahoru kvůli zpřísňujicím se emisním normám. Jinak ta 1,6TDCi je myslím od Citroenu takže pokud se tady ukáže Kylie tak to vše nějak objasní. A pokud auto jede, má vyřazeno (tím pádem točí cca 800 otáček) tak se nedivte že se mu nechce topit, navíc když se ješte chladí náporem vzduchu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 13:22, RE: Proč proboha
Chrochtadlo napisał:
Proč proboha vyřazujete při jízdě z kopce? Tím žádné palivo neušetříte, ba naopak.
V kombinaci s vámi zmiňovanou jízdou při 1200ot/min není divu, že motoru dlouho trvá zahřátí na provozní teplotu.
Vyřazování, nebo dojíždění na rychlost bych nerozebíral. Z praktického hlediska je úplně jedno jestli pán vyřazuje nebo ne. Spotřeba 0 nebo 0,6 za hodinu zajímá jen šílence. Co se týče teploty, tak TDCi netopí a topit nebude. Toť fakt. Pokud to člověk neosolí. No a v zimě dupak studenýmu motoru na krk může jen prase. Bacha ale na to podtáčení motoru. Správně před ním varuje Autofans. TDCi není stavěné na jízdu pod 1500 otáček. Nelíbí se mu to. Jinak správně je pan recenzent rozčarován když předtím jezdil s TDI. Už ty diesely nejsou co bejvaly a dost často není důvod si je vůbec pořizovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 15:30, RE: Proč proboha
Chrochtadlo napisał:
Proč proboha vyřazujete při jízdě z kopce? Tím žádné palivo neušetříte, ba naopak.
V kombinaci s vámi zmiňovanou jízdou při 1200ot/min není divu, že motoru dlouho trvá zahřátí na provozní teplotu.
Asi nevidim ale kde autor psal, ze vyrazuje z kopce?
Spotreba 5.0 litru je pekna, toho nedosahovaly ani posledni 1.9 TDi 66kW ktere uz taky byly "postizeny" prisnejsimi emisnimi normami.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 16:14, rucni brzda
prosim autora clanku, zda by nekonkretizoval, ve kterych podzemnich garazich parkoval. bo by me velmi zajimalo, kde tu mame takove podzemni garaze, ve kterych je zapotrebi zatahovat rucni brzdu a nestaci jen mit zarazenou rychlost ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 18:17, RE: rucni brzda
Key1 napisał:
prosim autora clanku, zda by nekonkretizoval, ve kterych podzemnich garazich parkoval. bo by me velmi zajimalo, kde tu mame takove podzemni garaze, ve kterych je zapotrebi zatahovat rucni brzdu a nestaci jen mit zarazenou rychlost ...
Bo mě spíš zajímá, že se to vůbec děje, než kde je jaká garáž.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 18:19, S kvaltem se neohřeje tuplem.
Z kopce s kvaltem bez plynu se motor nejenže neohřívá, ale naopak fest prochlazuje. Takže pokud jde o udržení teploty, tak je jízda na volnoběh lepší. Jinak moderní diesly je třeba považovat za auta bez topení, pokud nemají bufíka (to je ta věc, co stojí 35.000Kč a každý 2 roky se podělá).
A ruční brzda musí fungovat kupodivu i v podzemní garáži, o tom žádná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 18:49, RE: S kvaltem se neohřeje tuplem.
Honza42 napisał:
Z kopce s kvaltem bez plynu se motor nejenže neohřívá, ale naopak fest prochlazuje. Takže pokud jde o udržení teploty, tak je jízda na volnoběh lepší. Jinak moderní diesly je třeba považovat za auta bez topení, pokud nemají bufíka (to je ta věc, co stojí 35.000Kč a každý 2 roky se podělá).
A ruční brzda musí fungovat kupodivu i v podzemní garáži, o tom žádná.
Tak, do nynějška jsem žil v představě, že u moderního auta s přímým vstřikem, na rozdíl od starého s klasickou karburací se při jízdě se zařazenou rychlostí ale bez nohy na plynovém pedálu nespotřebovává žádné palivo.Je zastaven přívod paliva a motor se točí pouze doběhem rychlosti.U zařazeného neutrálu i když není "noha na plynu" se vždy nějaké palivo spotřebuje.Tak mi to alespoń říkal člověk co jezdí "ekorally" ale taky si ze mne možná jen dělal legraci a já mu na to skočil.Jak to tedy opravdu je? Jestliže mám pravdu , tak pán s focusem vyřazením na neutrál paradoxně spotřebuje víc, než kdyby z kopce nevyřazoval.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 19:21, Jezdil jsem kombík s tímto motorem.
Ponechávám bez komentáře některé připomínky. Motor Focusu je od PCA. Je fakt dobrý. To, že stejně výkonný motor od VW je na jízdu lepší, pramení z toho, že má objem 1,9 oproti 1,6. Motory s vyšším objemem mají lepší krouťák a jeho lepší průběh. To platí všeobecně. Prostě větší díru ve válci ničím nenahradíš. Focus 1,6 se 66 kW CR, prostě oktávce s 1,9 66kW PD nestačí. PD má lepší nástup krouťáku. Je škoda, že dnes je opravdu velký problém nalézt grafické znázornění průběhu výkonu, krouťáku a měrné spotřeby paliva u jednotlivých motorů. Už pouze pro porovnání. To zveřejňuje pouze AutoDiesel (Vaculík), ale toho baví pouze nadupaniny. Auta pro normální lidi jdou jaksi bokem. Jinak průběh teploty u Vašeho motoru není normální. Chce to s tím něco dělat. Termostat to musí udržet i s kopce s vyřazenou rychlostí. Pouze nevím, proč do topení nedávají ele. topný člen pro rychlý ohřev. Jsou to takové 4 žhavící svíčky v bloku (Renault). Pracují automaticky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 20:15, RE: S kvaltem se neohřeje tuplem.
salix napisał:
Tak, do nynějška jsem žil v představě, že u moderního auta s přímým vstřikem, na rozdíl od starého s klasickou karburací se při jízdě se zařazenou rychlostí ale bez nohy na plynovém pedálu nespotřebovává žádné palivo.Je zastaven přívod paliva a motor se točí pouze doběhem rychlosti.U zařazeného neutrálu i když není "noha na plynu" se vždy nějaké palivo spotřebuje.Tak mi to alespoń říkal člověk co jezdí "ekorally" ale taky si ze mne možná jen dělal legraci a já mu na to skočil.Jak to tedy oprav...
spotreba dle PP z kopce bez pouzivani plynu: se zarazenou rychlosti 0,2 l/100km, bez rychlosti cca 2l/100 km.....takze z kopce bez plynu, ale se zarazenim, na druhou stranu kdepak mame v CR tak dlouhej kopec aby sme to pocitili na spotrebe, ze :D a takhle by se melo jezdit s autama asi od roky vyroby cca 1996(kdyz nasi kupovali felicii, tak jim to taky rikali )
a to ohrejvani motoru: rika se, ze ford vseobecne trpi na nedostatecny topeni, ale treba na tom kluci zapracujou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 20:18, RE: S kvaltem se neohřeje tuplem.
salix napisał:
Tak, do nynějška jsem žil v představě, že u moderního auta s přímým vstřikem, na rozdíl od starého s klasickou karburací se při jízdě se zařazenou rychlostí ale bez nohy na plynovém pedálu nespotřebovává žádné palivo.Je zastaven přívod paliva a motor se točí pouze doběhem rychlosti.U zařazeného neutrálu i když není "noha na plynu" se vždy nějaké palivo spotřebuje.Tak mi to alespoń říkal člověk co jezdí "ekorally" ale taky si ze mne možná jen dělal legraci a já mu na to skočil.Jak to tedy oprav...
Ten pán co jezdí eco rallye "nekecal", pokud vyřadíte auto drží volnoběh se spotřebou dle rychlosti mezi 0,4 -1,6 litru. Když brzdíte motorem, je spotřeba nulová - vstřikování nepracuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 20:19, RE: Proč proboha
*autofans* napisał:
Gratuluji k jízdě 50km/h na pětku, dvouhmotový setrvák a EGR ventil bude těch několik málo investic které Vás záhy čekají pokud se nenaučíte řídit
Když mu to firma dá k úhradě, třeba se i naučí jezdit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 20:52, RE: S kvaltem se neohřeje tuplem.
ladis napisał:
spotreba dle PP z kopce bez pouzivani plynu: se zarazenou rychlosti 0,2 l/100km, bez rychlosti cca 2l/100 km.....takze z kopce bez plynu, ale se zarazenim, na druhou stranu kdepak mame v CR tak dlouhej kopec aby sme to pocitili na spotrebe, ze :D a takhle by se melo jezdit s autama asi od roky vyroby cca 1996(kdyz nasi kupovali felicii, tak jim to taky rikali )
a to ohrejvani motoru: rika se, ze ford vseobecne trpi na nedostatecny topeni, ale treba na tom kluci zapracujou
Fordy netopí? Které? Měl jsem v rukách 3(escort, 2x mondeo) a s topením nebyl nikdy problém
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 20:54, RE: S kvaltem se neohřeje tuplem.
ladis napisał:
spotreba dle PP z kopce bez pouzivani plynu: se zarazenou rychlosti 0,2 l/100km, bez rychlosti cca 2l/100 km.....takze z kopce bez plynu, ale se zarazenim, na druhou stranu kdepak mame v CR tak dlouhej kopec aby sme to pocitili na spotrebe, ze :D a takhle by se melo jezdit s autama asi od roky vyroby cca 1996(kdyz nasi kupovali felicii, tak jim to taky rikali )
a to ohrejvani motoru: rika se, ze ford vseobecne trpi na nedostatecny topeni, ale treba na tom kluci zapracujou
To by mě zajímalo, kde se všeobecně tvrdí že Ford hůře topí. Jsem zastáncem koncernu VW, ale vystřídal jsem i pár Fordů (Focus, Escort). V naší rodině ještě stále je jeden Focus a jeden Escort. Řekl bych že oba topí lépe než moje Octávie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 20:54, RE: S kvaltem se neohřeje tuplem.
Michy007 napisał:
Fordy netopí? Které? Měl jsem v rukách 3(escort, 2x mondeo) a s topením nebyl nikdy problém
Souhlasím s Vámi příteli.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 21:20, Octavie vs. Focus
Nedá mi to abych nevložil příspěvek, Focus a Octavie jsou naprosto odlišná auta a i když jsem zastáncem koncernu VW, v současné době konkrétně Octavie I (překvapivě), tak musím říct že pisatel článku malinko přehání to opovrhování Focusem.
Turbodieselové motory CR jsou více přiblíženy benzínovým motorům oproti PD, mají o něco větší spotřebu a jsou o něco více náchylné na kvalitu paliva.
Měl jsem tu čest srovnávat Octávii 1.9 Tdi Tour (74 kW) a Forda Focuse 1.8 TdCi (85 kW) oba vozy z roku 2004. Jízdní vlastnosti a výkon se nedají srovnat a jednoznačně mluví pro Focuse. Spotřeba je o půl litru menší u Octávie, ale PD je prostě traktor. Zátah se mi zdál u obou stejný, ale "chrlat" motor na 1200 otáček jsem opravdu nezkoušel, na to ať si pisatel článku koupí starého Peugeota 1.8 D, ten na to prý byl dobrý.
Co se týče topení, tak líp topí Focus.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.05.2009 21:31, RE: Octavie vs. Focus
Rubal napisał:
Nedá mi to abych nevložil příspěvek, Focus a Octavie jsou naprosto odlišná auta a i když jsem zastáncem koncernu VW, v současné době konkrétně Octavie I (překvapivě), tak musím říct že pisatel článku malinko přehání to opovrhování Focusem.
Turbodieselové motory CR jsou více přiblíženy benzínovým motorům oproti PD, mají o něco větší spotřebu a jsou o něco více náchylné na kvalitu paliva.
Měl jsem tu čest srovnávat Octávii 1.9 Tdi Tour (74 kW) a Forda Focuse 1.8 TdCi (85 kW) oba vozy z roku 2004...
Jste jeden z velkého mála VW který má objektivní názor a nesnaží se za každou cenu prosadit VW na 1. příčku. Ford není žádný Top quality ale není rozhodně nějaký shit. Je to (podle mě) takový příjemný kompromis mezi cenou, kvalitou, výbavou a užitnou hodnotou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.05.2009 08:25, RE: S kvaltem se neohřeje tuplem.
Michy007 napisał:
Fordy netopí? Které? Měl jsem v rukách 3(escort, 2x mondeo) a s topením nebyl nikdy problém
no mam doma escorta a pokud nedam v zime pred chladic dekturu, netopi :D ale to nemusi bejt chyba fordu, treba jen moje :D ale uz je na oprave, tak sem zvedavej co to bude.
nekde sem slysel, opravdu uz nevim kde, ze treba vytopit tranzita je docela problem, ale kazdej kousek muze bej jinej, tak me nekamentujte, ja sem taky fordovej :D
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.05.2009 11:29, Topeni
ladis napisał:
no mam doma escorta a pokud nedam v zime pred chladic dekturu, netopi :D ale to nemusi bejt chyba fordu, treba jen moje :D ale uz je na oprave, tak sem zvedavej co to bude.
nekde sem slysel, opravdu uz nevim kde, ze treba vytopit tranzita je docela problem, ale kazdej kousek muze bej jinej, tak me nekamentujte, ja sem taky fordovej :D
Taky pridam svou troskou do mlyna na tema topeni mezi TDI a Naftovym fordem. V rodine mame TDI v toledo 81kw, trva mu snad vecnost se ohrat, ale pak topi jako blazen, opravdu horky vzduch, narozdil od mondeo 1,8TD, ktere se ohreje hned a topi hned po kratke chvili, zato i s topenim na plno je mi pri minusovych teplotach zima. Mozna to je zanesenym topenim v mem pripade 15 let stare auto, a mozna je to forduv problem, nevim, ale u me opravdu ford topi malo v nafte. Ale jednou na autosalonu na prime testovali focuse benzin versus nafta kdo topi drive a paradoxne naftak topil drive jak benzin. Opakuji stejne auto, focus, pro rypaly :)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.