0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Focus 1.6 16V a zkušenosti po roce provozu

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Wtorek 17.02.2015 17:17, Focus - jen pro vyvolené
Z autora "recenze" čiší průměrnost, šedost, vyrovnání se životním údělem. Pokud někdo napíše o Focusu, že má imidž, nemohu se ubránit dojmu, že pán je opravud velmi velmi skromný člověk.
Důležité je, že po základním tuningu je spokojen jak s výkonem, tak projevem a tak to má být.
reagować
Roman AX
ilość wystąpień134
data registracji09.12.2011
Wtorek 17.02.2015 18:50, Věk
Příspěvek jsem četl už ráno ve 4 hodiny. Docela jsem se těšil na zkušenost majitele auta, které bych si asi i koupil. Po přečtení jsem tipoval věk autora tak na +- 19 roků. Spletl jsem se o 20let. Chápu, že ne každý je technický a literární talent, ale hrome hoši, tady je tolik dobrých recenzí (mimo Blaháčkových blábolů), že se snad můžete inspirovat. Popsat vlastní auto, vyzdvihnout klady, zkritizovat nedostatky a subjektivní hodnocení vzhledu snad zvládne každý absolvent ZŠ!
reagować
roman.mozis
ilość wystąpień2
data registracji25.04.2012
Środa 18.02.2015 09:24, image
Focus má svou vlastní image, nejde o nějakou šedou myš, to je nesmysl, třeba jen interiér tohoto recenzovaného modelu je dost extravagantní, pro někoho možná až moc futuristický, co by pak byl interiér koncernu.. Design mi přijde vcelku energický, hlavně každá generace je jiná a nápaditá na rozdíl škodovek či jiných koncernových aut, kde se to točí dokola, ale to je každého volba ..
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Środa 18.02.2015 10:38, RE: Focus - jen pro vyvolené
Zdeny60 napisał:
Z autora "recenze" čiší průměrnost, šedost, vyrovnání se životním údělem. Pokud někdo napíše o Focusu, že má imidž, nemohu se ubránit dojmu, že pán je opravud velmi velmi skromný člověk.Důležité je, že po základním tuningu je spokojen jak s výkonem, tak projevem a tak to má být.


LOL, ani by mi moc nevadila podobna sedost a prumernost a podobny zivotni udel koupit si na 8 kkm rocne temer noveho Focusa a pak jeste mit prachy na tuning. Osobne bych teda nedaval penize za chip benzinove atmosfery, ale jinak nechapu, proc by se mel pan citit prumerny a sedy a snad i odevzdany.
reagować
BMW528i
ilość wystąpień372
data registracji07.01.2013
Środa 18.02.2015 11:16, RE: Věk
Roman AX napisał:
Příspěvek jsem četl už ráno ve 4 hodiny. Docela jsem se těšil na zkušenost majitele auta, které bych si asi i koupil. Po přečtení jsem tipoval věk autora tak na +- 19 roků. Spletl jsem se o 20let. Chápu, že ne každý je technický a literární talent, ale kurva hoši, tady je tolik dobrých recenzí (mimo Blaháčkových blábolů), že se snad můžete inspirovat. Popsat vlastní auto, vyzdvihnout klady, zkritizovat nedostatky a subjektivní hodnocení vzhledu snad zvládne každý absolvent ZŠ!


No z článku je jasné, že si autor vybral dobře, ale když by si koupil silnější motor tak by to líp jelo,
čip za 101 na 110K je pochopitelně znatelný (aby te za asi 7000kč), dynamiku u 1,6i zlepšily dokonce i litá kola, která nevím jak s tím souvisí a ladák, který dělá kravál a ubere asi tak 2 koně z pracně a draze 9 přidaných a hned to můžeme srovnat se 1,6i 115k s témeř zanedbatelným rozdílem ve výkonu, ale když z toho autor má radost...
ale o autě jako takovém jsme se moc nedozvěděli, tak třeba příště :D
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Środa 18.02.2015 12:05, RE: Věk
BMW528i napisał:
Roman AX napisał:
Příspěvek jsem četl už ráno ve 4 hodiny. Docela jsem se těšil na zkušenost majitele auta, které bych si asi i koupil. Po přečtení jsem tipoval věk autora tak na +- 19 roků. Spletl jsem se o 20let. Chápu, že ne každý je technický a literární talent, ale kurva hoši, tady je tolik dobrých recenzí (mimo Blaháčkových blábolů), že se snad můžete inspirovat. Popsat vlastní auto, vyzdvihnout klady, zkritizovat nedostatky a subjektivní hodnocení vzhledu snad zvládne každý absolvent ZŠ!
No z článku je jasné, že si autor vybral dobře, ale když by si koupil silnější motor tak by to líp jelo, čip za 101 na 110K je pochopitelně znatelný (aby te za asi 7000kč), dynamiku u 1,6i zlepšily dokonce i litá kola, která nevím jak s tím souvisí a ladák, který dělá kravál a ubere asi tak 2 koně z pracně a draze 9 přidaných a hned to můžeme srovnat se 1,6i 115k s témeř zanedbatelným rozdílem ve výkonu, ale když z toho autor má radost... ale o autě jako takovém jsme se moc nedozvěděli, tak třeba příště :D

Ta kola jsou asi lehci nebo co a tak maji mensi moment setrvacnosti, takze motoru neda takovou praci je roztocit. Auto pak lip jede. No, at zije placebo efekt. Pak bych mozna jeste poradil pridat nejake samolepici folie, ktere jsou hladsi nez lak a tim snizuji treni mezi autem a vzduchem.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Sobota 21.02.2015 11:10, RE: Věk
bitner napisał:
BMW528i napisał:
Roman AX napisał:
Příspěvek jsem četl už ráno ve 4 hodiny. Docela jsem se těšil na zkušenost majitele auta, které bych si asi i koupil. Po přečtení jsem tipoval věk autora tak na +- 19 roků. Spletl jsem se o 20let. Chápu, že ne každý je technický a literární talent, ale kurva hoši, tady je tolik dobrých recenzí (mimo Blaháčkových blábolů), že se snad můžete inspirovat. Popsat vlastní auto, vyzdvihnout klady, zkritizovat nedostatky a subjektivní hodnocení vzhledu snad zvládne každý absolvent ZŠ!
No z článku je jasné, že si autor vybral dobře, ale když by si koupil silnější motor tak by to líp jelo, čip za 101 na 110K je pochopitelně znatelný (aby te za asi 7000kč), dynamiku u 1,6i zlepšily dokonce i litá kola, která nevím jak s tím souvisí a ladák, který dělá kravál a ubere asi tak 2 koně z pracně a draze 9 přidaných a hned to můžeme srovnat se 1,6i 115k s témeř zanedbatelným rozdílem ve výkonu, ale když z toho autor má radost... ale o autě jako takovém jsme se moc nedozvěděli, tak třeba příště :D
Ta kola jsou asi lehci nebo co a tak maji mensi moment setrvacnosti, takze motoru neda takovou praci je roztocit. Auto pak lip jede. No, at zije placebo efekt. Pak bych mozna jeste poradil pridat nejake samolepici folie, ktere jsou hladsi nez lak a tim snizuji treni mezi autem a vzduchem.


Tuning atmosférického motoru se zdá být k smíchu, ovšem jen do té doby, než člověk třeba zjistí, že BMW atmosférický třílitr prodávalo ve verzích 204, 258 a 272 koní... jak jinak se toho dosáhne, než softwarovým podladěním motoru?
Nebo 240 koní u Superbu 3,6 a tentýž motor v Passatu má o 60 koní víc?

reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Sobota 21.02.2015 11:14, RE: Věk
Reno napisał:
bitner napisał:
BMW528i napisał:
Roman AX napisał:
Příspěvek jsem četl už ráno ve 4 hodiny. Docela jsem se těšil na zkušenost majitele auta, které bych si asi i koupil. Po přečtení jsem tipoval věk autora tak na +- 19 roků. Spletl jsem se o 20let. Chápu, že ne každý je technický a literární talent, ale kurva hoši, tady je tolik dobrých recenzí (mimo Blaháčkových blábolů), že se snad můžete inspirovat. Popsat vlastní auto, vyzdvihnout klady, zkritizovat nedostatky a subjektivní hodnocení vzhledu snad zvládne každý absolvent ZŠ!
No z článku je jasné, že si autor vybral dobře, ale když by si koupil silnější motor tak by to líp jelo, čip za 101 na 110K je pochopitelně znatelný (aby te za asi 7000kč), dynamiku u 1,6i zlepšily dokonce i litá kola, která nevím jak s tím souvisí a ladák, který dělá kravál a ubere asi tak 2 koně z pracně a draze 9 přidaných a hned to můžeme srovnat se 1,6i 115k s témeř zanedbatelným rozdílem ve výkonu, ale když z toho autor má radost... ale o autě jako takovém jsme se moc nedozvěděli, tak třeba příště :D
Ta kola jsou asi lehci nebo co a tak maji mensi moment setrvacnosti, takze motoru neda takovou praci je roztocit. Auto pak lip jede. No, at zije placebo efekt. Pak bych mozna jeste poradil pridat nejake samolepici folie, ktere jsou hladsi nez lak a tim snizuji treni mezi autem a vzduchem.
Tuning atmosférického motoru se zdá být k smíchu, ovšem jen do té doby, než člověk třeba zjistí, že BMW atmosférický třílitr prodávalo ve verzích 204, 258 a 272 koní... jak jinak se toho dosáhne, než softwarovým podladěním motoru?Nebo 240 koní u Superbu 3,6 a tentýž motor v Passatu má o 60 koní víc?

u bmw nevím ale u supa je minimálně absence proměnlivé délky sacího potrubí, a bude tam 100%ně ještě něco.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Sobota 21.02.2015 12:00, RE: Věk
tomaskrtek napisał:
Reno napisał:
bitner napisał:
BMW528i napisał:
Roman AX napisał:
Příspěvek jsem četl už ráno ve 4 hodiny. Docela jsem se těšil na zkušenost majitele auta, které bych si asi i koupil. Po přečtení jsem tipoval věk autora tak na +- 19 roků. Spletl jsem se o 20let. Chápu, že ne každý je technický a literární talent, ale kurva hoši, tady je tolik dobrých recenzí (mimo Blaháčkových blábolů), že se snad můžete inspirovat. Popsat vlastní auto, vyzdvihnout klady, zkritizovat nedostatky a subjektivní hodnocení vzhledu snad zvládne každý absolvent ZŠ!
No z článku je jasné, že si autor vybral dobře, ale když by si koupil silnější motor tak by to líp jelo, čip za 101 na 110K je pochopitelně znatelný (aby te za asi 7000kč), dynamiku u 1,6i zlepšily dokonce i litá kola, která nevím jak s tím souvisí a ladák, který dělá kravál a ubere asi tak 2 koně z pracně a draze 9 přidaných a hned to můžeme srovnat se 1,6i 115k s témeř zanedbatelným rozdílem ve výkonu, ale když z toho autor má radost... ale o autě jako takovém jsme se moc nedozvěděli, tak třeba příště :D
Ta kola jsou asi lehci nebo co a tak maji mensi moment setrvacnosti, takze motoru neda takovou praci je roztocit. Auto pak lip jede. No, at zije placebo efekt. Pak bych mozna jeste poradil pridat nejake samolepici folie, ktere jsou hladsi nez lak a tim snizuji treni mezi autem a vzduchem.
Tuning atmosférického motoru se zdá být k smíchu, ovšem jen do té doby, než člověk třeba zjistí, že BMW atmosférický třílitr prodávalo ve verzích 204, 258 a 272 koní... jak jinak se toho dosáhne, než softwarovým podladěním motoru?Nebo 240 koní u Superbu 3,6 a tentýž motor v Passatu má o 60 koní víc?
u bmw nevím ale u supa je minimálně absence proměnlivé délky sacího potrubí, a bude tam 100%ně ještě něco.


U supa na to hlavně neni podvozek - je to prodloužená oktávka, nic víc. Passat je už něco jiného.
Pokud by to ale bylo u toho třílitru BMW tak jednoduché určitě by to inzerovali stejně jako čipování turb. Zatím jsem to ale nikde neviděl, takže to asi mají v Mnichově ošéfovaný i jinak..
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Sobota 21.02.2015 14:13, RE: Věk
PetrT napisał:
tomaskrtek napisał:
Reno napisał:
bitner napisał:
BMW528i napisał:
Roman AX napisał:
Příspěvek jsem četl už ráno ve 4 hodiny. Docela jsem se těšil na zkušenost majitele auta, které bych si asi i koupil. Po přečtení jsem tipoval věk autora tak na +- 19 roků. Spletl jsem se o 20let. Chápu, že ne každý je technický a literární talent, ale kurva hoši, tady je tolik dobrých recenzí (mimo Blaháčkových blábolů), že se snad můžete inspirovat. Popsat vlastní auto, vyzdvihnout klady, zkritizovat nedostatky a subjektivní hodnocení vzhledu snad zvládne každý absolvent ZŠ!
No z článku je jasné, že si autor vybral dobře, ale když by si koupil silnější motor tak by to líp jelo, čip za 101 na 110K je pochopitelně znatelný (aby te za asi 7000kč), dynamiku u 1,6i zlepšily dokonce i litá kola, která nevím jak s tím souvisí a ladák, který dělá kravál a ubere asi tak 2 koně z pracně a draze 9 přidaných a hned to můžeme srovnat se 1,6i 115k s témeř zanedbatelným rozdílem ve výkonu, ale když z toho autor má radost... ale o autě jako takovém jsme se moc nedozvěděli, tak třeba příště :D
Ta kola jsou asi lehci nebo co a tak maji mensi moment setrvacnosti, takze motoru neda takovou praci je roztocit. Auto pak lip jede. No, at zije placebo efekt. Pak bych mozna jeste poradil pridat nejake samolepici folie, ktere jsou hladsi nez lak a tim snizuji treni mezi autem a vzduchem.
Tuning atmosférického motoru se zdá být k smíchu, ovšem jen do té doby, než člověk třeba zjistí, že BMW atmosférický třílitr prodávalo ve verzích 204, 258 a 272 koní... jak jinak se toho dosáhne, než softwarovým podladěním motoru?Nebo 240 koní u Superbu 3,6 a tentýž motor v Passatu má o 60 koní víc?
u bmw nevím ale u supa je minimálně absence proměnlivé délky sacího potrubí, a bude tam 100%ně ještě něco.
U supa na to hlavně neni podvozek - je to prodloužená oktávka, nic víc. Passat je už něco jiného. Pokud by to ale bylo u toho třílitru BMW tak jednoduché určitě by to inzerovali stejně jako čipování turb. Zatím jsem to ale nikde neviděl, takže to asi mají v Mnichově ošéfovaný i jinak..


Nabízejí
http://www.ds-motorsport.de/bmw-tuning/bmw-5er/bmw-f10.html

reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Sobota 21.02.2015 15:05, čip
Reno na té stránce jsou ale všechno turbomotory, bez vyjímky.
Atmo R6 jsem tam nikde nenašel...
Edit - Vlastně ano, u E39 a E60 to mají, ale to navýšení neni žádná sláva teda.
reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Sobota 21.02.2015 17:47, i atmo bmw jsou rozdilne
Napriklad u e90 je mezi 325i a 330i rozdil 30 kw. Co mi bylo receno rozdil je v sani (presne si nevzpominam) a v elektronice. Takze relativne malej zasah s velkym efektem.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Sobota 21.02.2015 19:25, ?
523i a 528i jsou atmosféry, tedy myslím. nebo myslíš, že jde už o motorizace po faceliftu, tzn. dvoulitr s turbem? proč je teda u 535i napsáno turbo, a u dvou předchozích ne?
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Sobota 21.02.2015 19:31, RE: ?
Reno napisał:
523i a 528i jsou atmosféry, tedy myslím. nebo myslíš, že jde už o motorizace po faceliftu, tzn. dvoulitr s turbem? proč je teda u 535i napsáno turbo, a u dvou předchozích ne?


Měl jsem za to že do poslední generace pětky už se jako šestiválec dával jen ten třílitr... jestli to tak neni tak sorry.
Podle kroutáku u 528i to ale zcela jistě je turbo.
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Sobota 21.02.2015 23:04, RE: Věk
Reno napisał:
bitner napisał:
BMW528i napisał:
Roman AX napisał:
Příspěvek jsem četl už ráno ve 4 hodiny. Docela jsem se těšil na zkušenost majitele auta, které bych si asi i koupil. Po přečtení jsem tipoval věk autora tak na +- 19 roků. Spletl jsem se o 20let. Chápu, že ne každý je technický a literární talent, ale kurva hoši, tady je tolik dobrých recenzí (mimo Blaháčkových blábolů), že se snad můžete inspirovat. Popsat vlastní auto, vyzdvihnout klady, zkritizovat nedostatky a subjektivní hodnocení vzhledu snad zvládne každý absolvent ZŠ!
No z článku je jasné, že si autor vybral dobře, ale když by si koupil silnější motor tak by to líp jelo, čip za 101 na 110K je pochopitelně znatelný (aby te za asi 7000kč), dynamiku u 1,6i zlepšily dokonce i litá kola, která nevím jak s tím souvisí a ladák, který dělá kravál a ubere asi tak 2 koně z pracně a draze 9 přidaných a hned to můžeme srovnat se 1,6i 115k s témeř zanedbatelným rozdílem ve výkonu, ale když z toho autor má radost... ale o autě jako takovém jsme se moc nedozvěděli, tak třeba příště :D
Ta kola jsou asi lehci nebo co a tak maji mensi moment setrvacnosti, takze motoru neda takovou praci je roztocit. Auto pak lip jede. No, at zije placebo efekt. Pak bych mozna jeste poradil pridat nejake samolepici folie, ktere jsou hladsi nez lak a tim snizuji treni mezi autem a vzduchem.
Tuning atmosférického motoru se zdá být k smíchu, ovšem jen do té doby, než člověk třeba zjistí, že BMW atmosférický třílitr prodávalo ve verzích 204, 258 a 272 koní... jak jinak se toho dosáhne, než softwarovým podladěním motoru?Nebo 240 koní u Superbu 3,6 a tentýž motor v Passatu má o 60 koní víc?


I kdyby to bylo tak jednoduche (jakoze asi neni), tak je tady rec o jednasvestce, ne o 3litru. Megane I se taky prodaval s 1,6 8V ve verzich 55 a 66 kW. Hlavni rozdil byl tusim v kompresnim pomeru. A kompresni pomer se nachipovat neda...
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 22.02.2015 10:49, ,,
O tom jsem nemluvil. Reagoval jsem na to, že tuning atmosférického motoru je blbost, za všech okolností.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 22.02.2015 11:52, RE: ,,
Reno napisał:
O tom jsem nemluvil. Reagoval jsem na to, že tuning atmosférického motoru je blbost, za všech okolností.


Blbost to neni, ale je to strašně drahý oproti čipu na turbo. U turba připojí notas a mají hotovo, u atmosfery musíš vyměnit půl motoru aby to mělo smysl.

reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 22.02.2015 12:05, RE: ,,
PetrT napisał:
Reno napisał:
O tom jsem nemluvil. Reagoval jsem na to, že tuning atmosférického motoru je blbost, za všech okolností.
Blbost to neni, ale je to strašně drahý oproti čipu na turbo. U turba připojí notas a mají hotovo, u atmosfery musíš vyměnit půl motoru aby to mělo smysl.


Jejda. Mluvím o softwarovém podladění některých motorizací. Nemluvím o tom dostat z 530i, která má normálně 272 koní, 300 koní. Mluvím o tom dostat z 523i, která má stejný motor, víc koní, než 204. Což
jak sám uznáš, na třílitr není moc.

reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 22.02.2015 12:08, Návod jak udělat z 523i 528i
http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=694166
na konci prvního příspěvku je PDFko s podrobným návodem jak změnit firmware...
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 22.02.2015 12:38, RE: ,,
Reno napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
O tom jsem nemluvil. Reagoval jsem na to, že tuning atmosférického motoru je blbost, za všech okolností.
Blbost to neni, ale je to strašně drahý oproti čipu na turbo. U turba připojí notas a mají hotovo, u atmosfery musíš vyměnit půl motoru aby to mělo smysl.
Jejda. Mluvím o softwarovém podladění některých motorizací. Nemluvím o tom dostat z 530i, která má normálně 272 koní, 300 koní. Mluvím o tom dostat z 523i, která má stejný motor, víc koní, než 204. Cožjak sám uznáš, na třílitr není moc.


njn, asi to tak bude. Ale kolik podobných motorů je kde to tak jde. A jsi si jistý že zbytek auta je stejný? Spojka, převodovka... že tam nedali žádný kurvítko co se podělá?

Nicméně tuning u 1,6 jak je zmíněno v článku je z velké části pouze placebo efekt, vyhozené peníze.

reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.