Rover623 napisał:
Koroze u tohoto modelu je už řekněme pasé.Zvěsti o tom,že tenhle Focus rezne jsou blbosti nebo spíš neschopnost majitelů.Od roku 1998 jsem neviděl auto které by rezavělo samo o sobě (tedy kromě Opelů a korejců).Jinak byla vždy přítomna jedna z několika podmínek,auto bylo havarované a špatně opravené nebo i dobře opravené,ale ten odborník co to dělal to v místech svárů a šroubů nenatřel (aspoň základovka by stačila) nebo byl majitel prase a taky tak jezdil,čímž mělo auto po 2 letech totálně otřís...
Dobrý den všem , ten, kdo se věnuje dovozu aut a prodeji ojetých vozů ví, že auta po roce výroby cca. 2000 reznou... a proč by také nerezla, že ??? Nechci se opírat o některou značku, ale jsou přímo dvě, které jsou tím pověstné, jedna již z dob minulých a druhá, bohužel, se k ní přidala dejme tomu právě za období posledních cca 10 let...asi aby té první nebylo v klubu rezavců smutno. Uvědomme si, že auta se stala "těžce" spotřební věcí a tomu odpovídá i provedení často rádoby antikorozní úpravy. Nejsmutnější je, když s autem např. r.v. 2007 za nějakých původních 700 tis.Kč. zajedete ke "svému" prodejci, že vám po třech letech běžného užívání, parkování pod střechou, vyskočily bubliny kolem ozdobných lišt prahů, že vám reznou spodní hrany dveří a ze spojů kolem oken vytéká čím dál více rezavá voda, nemluvě o odtokových dírkách zevnitř pátých dveří či boptnajícím hliníku pod gumou na lištách kolem oken či dokonce hagusech a prodejce - ten Vás odpálkuje s tím, že reklamaci na toto Vám neuzná a že pokud se chcete bavit o korozi, je záruka na PROREZAVĚNÍ (tedy skrz naskrz plechem), nikoliv rez jako takovou. Nechci se s nikým hádat, ale ojetých aut jsem již viděl spousty, připravoval je na prodej a pod. ... a REZNOU (nebouraná, často po prvním majiteli, garážovaná...stejně REZNOU)... a reznout budou, konec konců není zájem a vůle, aby nerezla...a nakonec je to všechno jenom o jednom--- o penězích.