0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Escort

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 07:23, a co jsi cekal?
a co se divis, auto za 25kKc uz bude mit vzdy hodne much. jinak vas vsechny zdravim a mizim odtud prudit na jiny server
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 08:13, RE: a co jsi cekal?
zigi napisał:
a co se divis, auto za 25kKc uz bude mit vzdy hodne much. jinak vas vsechny zdravim a mizim odtud prudit na jiny server
Recenzi sem ani nezačal číst a už sem věděl že bude stát za hovno. Rok výroby 1990 a nemá najeto sto tisíc?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 08:31, Koupě
Koupit 17 let staré auto za 25tis.,to jste mohl koupit Favorita za 10 a míň a udělal Vám lepší službu a investice budou o moc menší. Jo a najeto 93tis,díky, už jsem se po ránu tak dlouho dobře nezasmál.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 08:31, RE: a co jsi cekal?
TDI napisał:
Recenzi sem ani nezačal číst a už sem věděl že bude stát za hovno. Rok výroby 1990 a nemá najeto sto tisíc?
Na recenzi nevidím nic špatného. U tak starého auta není ani možnost zjistit skutečný stav najetých km !!! A hlavně autor předem uvedl, že je to jeho první auto .. už podle toho musí případný čtenář k recenzi přistupovat. Věřím, že po menších investicích vozidlo ještě něco najede...ale otázkou je, jestli se ty investice vyplatí. Pro přibližování do práce to bude stačit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 08:31, RE: a co jsi cekal?
zigi napisał:
a co se divis, auto za 25kKc uz bude mit vzdy hodne much. jinak vas vsechny zdravim a mizim odtud prudit na jiny server
Investice do tak stareho auta se nevyplati. Opravy jsou drahsi nez cele auto. Byt tebou, takove bych si uz nekoupil :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 08:40, RE: a co jsi cekal?
Zed napisał:
Investice do tak stareho auta se nevyplati. Opravy jsou drahsi nez cele auto. Byt tebou, takove bych si uz nekoupil :)
Escort 1.6 16V nema 77 kW !!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 08:48, Autíí
První auto, za tyhle peníze, ta recenze byla napsaná v lehkém duchu, dobrý, něco jsem se dozvěděl, sice nic obecnýho, ale už vím, v čem jeden vysokoškolák jezdí :) Jasně, u Favorita by oprava vyšla možná levněji, ale rozhodně by tak hezky nevypadal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 08:53, RE: a co jsi cekal?
Zed napisał:
Investice do tak stareho auta se nevyplati. Opravy jsou drahsi nez cele auto. Byt tebou, takove bych si uz nekoupil :)
Co to znamená vyplatí a nevyplatí? Je lepším řešením koupit auto za 200 tisíc, dát za údržbu 10 tisíc, jezdit ho rok a prodat ho za 150 nebo koupit auto za 25 + 13 za různý opravy a údržbu a po roce ho za 15 prodat?? V prvním případě je ztráta 60 tisíc a v druhým 23 tisíc, tak o jakým vyplácení tady mluvíme? To že opravy jsou dražší než auto nevypovídá nic o celkové finanční situaci. A v zásadě platí, že ty nejlevnější krámy se ekonomicky vyplácejí nejvíce, ale je to náročné na čas a není možné se na vůz na 100% spolehnout. Spočítej si kilometrovou cenu takovýho vraku s cenou zánovního auta a ekonomický ukazatel je zázem na světě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 09:56, RE: a co jsi cekal?
Hide napisał:
Escort 1.6 16V nema 77 kW !!!!!
Hide: Za 1. ten motor neni 16ventilovej
2. ma rozvoh CVH jestli me pamet neklame
a za 3. 77kW ma, takze nez se zacnes rozahnet...tak si o tom nejdriv neco zjisti
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 09:56, psáno
Psáno super, s nadhledem a v pohodě. Minimálně je vidět, že autor není žádná trubka. narozdíl od těch, co očekávali kdovíjaký zázrak automobilové novinařiny. Vždyť u většiny aut nad 10 let by stačilo napsat: Je to stará pelešina. Bylo by to stručné, výstižné a pravdivé.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 09:58, RE: a co jsi cekal?
Hide napisał:
Escort 1.6 16V nema 77 kW !!!!!
Tak to si na omylu - motor 1,6 16v v escortu má 77KW !- v roce 1993 ho kvůli emisím nahradil 1,6 16V Zetec 66KW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 10:05, RE: Koupě
Tonny napisał:
Koupit 17 let staré auto za 25tis.,to jste mohl koupit Favorita za 10 a míň a udělal Vám lepší službu a investice budou o moc menší. Jo a najeto 93tis,díky, už jsem se po ránu tak dlouho dobře nezasmál.
Je vidět, že jsi v žadném escortu nikdy neseděl, protože jinak by si věděl že má pouze 5-ti místné počítadlo, takže přesný počet kilometrů se ani zjistit nedá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 10:07, RE: a co jsi cekal?
Carlos napisał:
Tak to si na omylu - motor 1,6 16v v escortu má 77KW !- v roce 1993 ho kvůli emisím nahradil 1,6 16V Zetec 66KW.
Motor 1,6 77KW EFI code LJF je ovšem 8 ventil !Ve výrobě byl do 12.měsíce 92
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 10:19, RE: a co jsi cekal?
LL napisał:
Motor 1,6 77KW EFI code LJF je ovšem 8 ventil !Ve výrobě byl do 12.měsíce 92
Motor 1,6 efi je opravdu 77 kw a osmiventil spoustalidí si myslí a píšou že je 16 v
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 10:42, máš bod
Zdravím autora recenze, konečně normální čtení. Osobitá, bez přehánění, s jasnou definicí všech nutných investic. Vše na základě vlastní zkušenosti a tehdejších možností a znalostí. Po obrovsky dlouhé době jsem se konečně dozvěděl opravdovou zkušenost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 10:46, RE: a co jsi cekal?
TDI napisał:
Recenzi sem ani nezačal číst a už sem věděl že bude stát za hovno. Rok výroby 1990 a nemá najeto sto tisíc?
Kdo mel nekdy starsiho Forda tak vi, ze ukazatel ujetych km je jen petimistny, tzn. nikdo nevi, jestli tam bylo 93000, 193000 nebo dokonce 293000 ).
Ja mel Fiestu XR2 s motorem 1.6 a reknu Vam, to byla parada. Bohuzel mi postupne odchazelo uplne vsechno, tak musela z domu ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 10:57, RE: Koupě
Tonny napisał:
Koupit 17 let staré auto za 25tis.,to jste mohl koupit Favorita za 10 a míň a udělal Vám lepší službu a investice budou o moc menší. Jo a najeto 93tis,díky, už jsem se po ránu tak dlouho dobře nezasmál.
A vodeli jste jak vypada favorit za 10 tis? autor taky psal, ze hledal formana do 25 tis, ale nenasel zadneho co by technicky odpovidal, takze autor vyzkousel moznsot formana. S tema KM nejspsie to auto bud emit 3x tolik, ale muj strejda mel 20 let starou skodovku, za prvnich 10 let najela cca 70 tis km, za druhych 10 let 30 tis km, pak jse ji mel rok ja, a pred pul rokem sla do sveta s cca 105 tis original najetyma km, strejda to mel jen obcas do prace kdyz jezdil brzo, nebo se vrael pozde. Ale to je spsie vyjimka
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 10:58, RE: a co jsi cekal?
anonym napisał:
Motor 1,6 efi je opravdu 77 kw a osmiventil spoustalidí si myslí a píšou že je 16 v
ja nevim, kdo co porad ma s tim, ze 17 lete auto nemuze mit najeto 93 000 km. Bohuzel Ford ma jen peticiferne pocitadlo do 99 999 km :) takze buh vi kolik muze mit najeto. Ale chci napsat hlavne neco jineho. Jsem ten samy pripad. Studuju VS v Liberci, pred trema rokama jsem koupil Favorita r.v.92, najeto 75 000 km za 30 000, celou dobu v jedne rodine, stopy bodove koroze, krive kotouce, ale jinak hodne zachovalej. Montaz LPG toroid me stala 12 000. Nyni po trech letech ma najeto 125 000, naklady 3000 spojka s praci (az me to vyrazilo dech), vsechny cepy, manzety do 1000, geometrie 500, kotouce a desky 500, letos brzdove hadice a zadny brzdy do 1000, vyfuk kupoval majitel tesne pred prodejem komlet novy... s korozi bojuju, sice marne, ale zatim vse puvodni. Kazdy tyden najezdim domov-Liberec 2x150 km, vikend dalsich 60 km, nikde me nenechal a muzu se na nej spolehnout.... provozni vydaje jsou v limitu, ale nejvetsi duvod, proc u nej jeste do statnic setrvam je provoz na LPG. rocne 30 000 km, na benzin by to bylo kolem 63 000 kc, na LPG to vychazi kolem 34 000 kc. Na rovinu rikam, ze LPG je nejvetsi duvod, proc stale mam tohle auto. Jezdit na benzin? To bych se nedoplatil a radeji koupil neco drazsiho. A bezpecnost? Je zoufala, ale co se da delat :) Radeji budu svym panem nez jezdit 5 hodin vlakem...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 11:01, RE: a co jsi cekal?
Janousmi napisał:
ja nevim, kdo co porad ma s tim, ze 17 lete auto nemuze mit najeto 93 000 km. Bohuzel Ford ma jen peticiferne pocitadlo do 99 999 km :) takze buh vi kolik muze mit najeto. Ale chci napsat hlavne neco jineho. Jsem ten samy pripad. Studuju VS v Liberci, pred trema rokama jsem koupil Favorita r.v.92, najeto 75 000 km za 30 000, celou dobu v jedne rodine, stopy bodove koroze, krive kotouce, ale jinak hodne zachovalej. Montaz LPG toroid me stala 12 000. Nyni po trech letech ma najeto 125 000, naklady...
koukam ze km/rok nedavaji smysl :) takze s kalkulackou v ruce :) = 28 mesicu provozu, najeto 50 000, hrube uspory na palivu 100 000-60 000=40 000 kc :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 11:34, Ford vs. Forman
Nedá mi to, jsem taky vysokoškolák:) Moje první auto sem si koupil hned v 18, byl to Ford Escort 1.4 r.v. ´84, který sem z původních 12tis usmlouval na 6tis, a to sem k němu mohl mít jeste jednoho. Auto bylo po TK a celkem fungovalo, ovšem u motoru se mi nikdy nepovedlo naměřit hladinu oleje. Je pravda ze za ty penize to nebylo spatny auto, koroze nebyla zase az tak hrozna, ale spotreba nebyla nejmensi ale proste z toho auta sem nemel dobry pocit, tak jsem ho po pul roce prodal. Koupil jsem služebního formana, dobře servisovaného, r.v. 6/94, stav km 232000km, monovstřik 50kW Včera sem s ním byl na TK a zjistili mi vůle na čepu pravého spodního ramena (je jeste puvodni! protože je nýtovanej, zatímco při výměně už se šroubujou) a to mam ted 262000 km jinak nic,a opravdu si na auto nemuzu stezovat. Je pravda, ze bylo koupeno v Rakousku a jezdilo hlavne dalnice na montaze, ale ze ma motor prakticky nulovou spotrebu oleje (Texaco Havoline Extra 10W40) a v průměru jezdí za 6,5 l, plně splňuje moje požadavky. Koroze zadních lemů, chystám se je vyměnit, cca 1200 s prací a jinak díly fakt levné, jinak vše ok. Najel sem s nim za necelé dva roky přes 30tkm a nikde mě nenechal, což ale opět dokazuje, že 30tkm pro auto, které dostává alespoň minimální péči není ani s velkým proběhem km žádný problém. Nestalo se mi nikdy že bych nenastartoval a nedojel. Jinak teď jsem viděl Favorita ´92, koupeného v ČB, který je sice ještě karburátor,ale jinak novější model, koroze jen na jednom prahu a trochu přední podběh...i lemy a kufr jsou ok. a byl původně za 27 a známý(autoopravář) ho po krátkém vyjednávání dovezl za 12...má to alarm, imobilizér, centrál apod. ptákoviny..za tu cenu dobrej kauf.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.