0
powrót
 

diskuze k tématu: Ford Escort 1,8 Diesel

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 23.02.2006 22:22, RE: bez předmětu
boban tom napisał:
Vlastním escort z roku 1996 s motorem 1,8d a nemůžu si jej vynachválit, neuvěřitelný zátah již od 1500 otáček a velmi dobře táhne až do 6000 otáček, skvělá spotřeba a hlavně až neuvěřitelná spolehlivost, myslím si že to je nejlepší naftový motor jaký jsem doposud poznal.Tento motor je podstatně lepší než nějaké TDI nebo diesely od BMW o HDI ani nemluvě, pokud diesel, tak jedině FORD.
Kdybyste se rtadši zaměřily na techniku, než na ty kecy.Nikdo tu ani neuvedl, že 1,8d, nebo Td má 2 řemeny, jeden pohání poze vačkový hřídel vodní pumpu a druhý pohání zvlášt vstřikovací čerpadlo, takže je nutné měnit oba, jelikož když praskne řemen čerpadla, tak se zamotá do rozvodového a potkan je na světě. Jinak interval výměny je tušim 60000km a moc bych ho nepřetahoval.Občas může také odejít těsnění pod hlavou, nebo dokonce prasknou hlava. To je když někdo jezdí pořád na plný plyn a po dojezdu nenechá motor chvíli běžet na volnoběh, jednak kvůli turbu a u také kvůli ochlazení předkomůrek, do kterých je vstřikovaná nafta, jejíž vznícení značně tepelně namáhá hlavu a tak pak, jak jsem psal praskne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.01.2007 22:40, RE: bez předmětu
Dektr1 napisał:
Ty hovádko,každej ho tady pomlouvá,ukaž mi feldu která má tohle najeto a jezdí nic nikde nemlátí,nevrže a motor je suchej
PRO SKYLINE GT-R přeju hodně štěstí.ZDAR
Ford Escort si koupí jen debil! No a v dieselu, tak to už je neuvěřitelnej kokot!!!!!
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.