anonym napisał:
Vaše recenze se mi líbí, ale vůbec nesouhlasím co tady řikáte o motoru. Já mam taky escort 1.6 16V, hatchback, a s motorem sem naprosto spokojen. Jak jste řikal, že by mohla být delší trojka a čtyřka. Jak to myslíte? Mně escort jede na trojku 160km/h a naprosto tahne jako perfektně, kopce zvládá taky perfektně a ještě jak jste psal, že 160 na dálnici je pro něj moc, s tim taky nesouhlasim, při 160km/h mi točí 4000 otáček a slyšet je jen lehce. Takže já motor hodnotim jako skvelý. Mějte se. Mirda
Mám také Escorta, Cabrio s 1,8 93kW a 160 kmh s tím na trojku jezdit nejde. Ve cca 130km/h mě zastaví omezovač otáček při atakování hranice 7000ot/min.
Pro využití maximálního zrychlení je v mé verzi třeba řadit I - 60km/h, II - 90km/h, III - 120km/h, IV - 170km/h.
1,6 bude mít trochu jiné převody, ale i tak jsem ke 160km/h na trojku dost skeptický.
160km/h se z hlediska jízdních vlastností dá jezdit zcela bezproblémově, ale z hlediska hluku je optimální rychlost 120km/h ať už se střechou nahoře či dole. 140km/h začíná být trochu nepříjemné a 160km/h více nepříjemné, ale i takovou rychlostí lze přejet celou ČR. Nicméně aerodynamika cabria je logicky horší než u klasické plechové verze, takže to je spíše informace pro zajímavost. Paradoxní je, že při střeše dole je v autě větší ticho.