Skalikh napisał:
Když to Stilo máš doma, co teda na těch hospodských kecech je?V podstatě už se rozmýšlím hlavně mezi Stilem, Primerou (případně Almerou v sedanu) a Lagunou (pokud by byla fakt v pěkným stavu), ale stejně asi nejvíc bude záležet na tom, na jakej kus narazím..ještě je chvilku čas tak uvidíme.Ještě mě napadá, co takhle Peugeot 307 SW?
Řešeno v průběhu pár tisíc km po koupi: pískající ložisko spojky, chrastění v převodovce, plastové díly v motoru mají pevnost čokoládové oplatky (hlavně vypálená díra v popraskaném airboxu*, motor saje mimo filtr, druhotně aretace kabelových konektorů a různé úchytky), prasklé pružiny, prasklá konstrukce sedáku, rozlámaný mechanizmus el. ovládání cirkulace vzduchu*, nefunkční naklápění světel, nefunkční ruční brzda na jednom kole*, vadná cívka, zničené ozubení polosy, motor žere olej, nutno doplňovat (poloosa = stojíš, cívka = motor trhá, nemá sílu, nouzové dojetí).
Auto od prvního majitele z ČR, poslední model, ověřená historie, najeto 120 tisíc, vzhledově top stav, interiér voní novotou. Mimořádnosti z historie: 2x odtah, závada zapalování, výměna lanovodů řadící páky.
Dá se říci (podle diskuzních fór), že minimálně závady označené hvězdičkou jsou "známé záležitosti" a konstrukční nedostatky.
1.4 FIRE jede stejně dobře a úsporně jako jakákoliv jiná jednačtverka (např. v Kii nebo Renaultu), ale kvůli spotřebě oleje a konstrukci sání je všeobecné adorování tohoto motoru trochu přehnané
Celkem kupní cena, prvotní servis a opravy vychází přes sto tisíc Kč.
Je možné, že šlo o páteční kus, nicméně pocit kvalitně vyrobeného auta z něj nemám.
Celkově ale i přes opravy spíše spokojenost - přenechal jsem jej matce do města a je z něj nadšená (poslední model v tmavých odstínech vypadá pořád dobře), tak snad chvíli pojezdí bez vad.