Roman napisał:
Měl jsem 80.000 km zkušenost s Puntem 1.8 HGT a to je stejný motor akorát s menším autu. Vynikající gradace výkonu a super zvuk. Dalo se sním jezdit od 6,5 do 9,5 l benzinu na 100 km (Svitavy - Benátky - Marannelo - Monaco - Marseile a zpět s klimatizací při celkové spotřebě 6,9 l/100) na pneu 205/40-16. Což si myslím,že je super. Max dosažená tachometrová rychlost 230 km/h. Se stilem už to sice takový "dravec" nebude, ale pojede dobře. Pozor na variátor otáček (výměna 3.500,- kč) - klepání při ...
Motory 1,8 16V a 2,0 20V su jedny z najvydarenejsich benzinovych motorov od Fiatu. V pripade 1,8 16V je super takmer bezporuchove vstrekovanie Hitachi, ktore je OVELA odolnejsie a spolahlivejsie ako Bosch a dost velka mechanicka odolnost motora.Tieto motory sa montovali od Fiatu Marea,Bravo,Brava, cez Punto2,Coupe az po Fiat Barchetta,kde bol iba jedinym ponukanym motorom. V Stile ide dost slusne - co sa tahu tyka, nieco medzi 1,9JTD a 1,9 JTD 16V MultiJet. 2,0 20V sa sice do Stila nemontoval,ale spytajte sa niekoho, kto riadil auto s tymto motorom! ak malo navyse Turbo,bola to raketa na kolesach.