0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý Fiat Stilo?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, italská vozidla, typ vozidla, osobní, italská vozidla
benzinak
ilość wystąpień14
data registracji18.11.2009
Środa 20.03.2013 12:01, RE: Ale vo tom to je.
kralici79 napisał:
Pokud překousnete problémy s elektroinstalací a občasné nedokonalosti ve zpracování, nebude to špatná volba. Dokáže to být ale opravdu otravné.

Odpověděl sis sám

reagować
kralici79
ilość wystąpień43
data registracji16.01.2013
Środa 20.03.2013 12:29, Proč je Benzíňák mimoň :-D
Já bych si taky Fiata už nepořídil, ale chápu že jsou lidi kterým to nevadí, nebo to berou jako nutný zlo když to byla tak výhodná koupě.
Ovšem recenzovat dieselový Stilo Podle pár km v benzínovým Puntu je opravdu "malinko" mimo mísu.
reagować
stenly71
ilość wystąpień17
data registracji09.01.2013
Środa 20.03.2013 12:59, Fiat Stilo JTD
Stilo je solidně zpracované auto, zejména po f-liftu. Nemá zásadní problémy s konstrukcí ani se zpracováním.
JTD motory, zejména v 8-mi ventilové verzi, jsou prakticky bezproblémové, z pohledu dnešních moderních dieselů mají až neuvěřitelnou životnost všech komponentů. Pokud je používáte běžným způsobem, nějak absurdně nečipujete, děláte pravidělně olej, (olej za 100- 150 czk/l není olej pro common rail !!, ), tak je prakticky nemáte šanci ujezdit.

Za mě jednoznačně ano.
Pokud chcete diesel, tak Fiatem nemůžete šlápnout vedle.
reagować
wonderka
ilość wystąpień6
data registracji14.12.2009
Cztwartek 21.03.2013 15:27, RE: Fiat Stilo JTD
stenly71 napisał:
Pokud je používáte běžným způsobem, nějak absurdně nečipujete, děláte pravidělně olej, (olej za 100- 150 czk/l není olej pro common rail !!


já jsem toho názoru, že pokud olej splňuje specifikaci danou výrobcem motoru tak je to fuk esi stojí 100 nebo 500kč. To platí pro 99% aut -kromě benzínovejch Alf
Samozřejmě nepočítám neznámé značky z tržnice čí marketu, to můžou být směsky všeho možného...
reagować
mufik.martin
ilość wystąpień248
data registracji09.05.2007
Piątek 22.03.2013 07:24, Punto
Jen bych rad reagoval na zhodnoceni punta po par kilometrech. Predesilam, ze jsem majitelem Fordu Mondeo 2006, ale Punto jsem vlastnil 2 roky. Bylo to Punto 1.2 8V r.v. 2001 tedy II. generace 3 dverak.
1. auto vevnitr velmi prostorne v dane kategorii aut.
2. Jizdna v nem byla velmi pohodlna, motor se dal tocit az do omezovat (ale u 8V je to zbytecne)
3. S autem se rozhodne dalo bez problemu jezdit i 160. Sice pro motor uz to byl vykonove strop, ale auto stale pohodlne, v aute ticho a auto neplavalo.
¨
Tot jen ma reakce na jedno svezeni pana ktery odsoudil celou znacku a dle jeho tvrzeni nejde jezdit rychleji jak 110.

Na oplatku ale musim rict, ze na to, ze bylo po 1. majitelce a jezdilo jen do skolky s detma a melo najeto cca 45 tis km tak 2 roky vydrzelo, ale po 2 letech katastrofa.
1. Prestal fungovat posilovac ruzeni, nekdy fungoval, nekdy ne. Nakonec stacilo propajet kontakty.
2. Kdyz se lehce zvedla teplota v kolone tak motor zhasnul a nesel nastartovat dokud nevystydl. Pokud jsem parkoval v lete na slunicku tak tez auto neslo nastartovat dokud slunce neprestalo svitit primo na auto. Takze u auta, ktere stalo cely den na slunicku bylo nutne otevrit motor a nechat trosku ochladit a teprve pak nastartoval - servis nezjistil nic. Autorizovany chtel menit vse, a neautorizovany mechanik delajici italy tez nevedel.
3. Pri rychlosti 40kmh a mene pri sebemensim sesplapnuti brzdy kopalo abs jako bych byl na ledu. Diagnostika nic neukazala a delalo to pouze pri nizsich rychlostech. Auto jsem hluboko pod cenou prodal kamaradovi se vsemi zavadami o kterych vedel a snazil se je opravit. ABS nevyresil. Chcipani a nemoznost startovani tepleho motoru se mu tez nepodarilo vyresit a posilovac si komplet propajel a to jedine zacalo fungovat.

Musim rict, ze nevim, zdali bych koupil znova fiata. Kdyz jezdil tak mi delal radost, 3dverak moc pekny, prostorny, pohodlny a rekl bych i uvnitr pomerne hezky auto. Ale ty starosti s pisilovacem, chcipanim tepleho motor a ABS me dosti zaskocili. Podotykam, ze auto melo najeto skutecnych 40 tis, serviska, 1. majitelka, a nebylo nikdy bourano. Vse overeno v servisu. Auto jsem kupoval jako 5 let stare.
reagować
stenly71
ilość wystąpień17
data registracji09.01.2013
Piątek 22.03.2013 09:08, JTD - diagnostika
Ještě bych zmínil jednu velkou výhodu JTD motorů, a to bezproblémovou diagnostiku.
S pomocí diagnostického přístroje a zdravého rozumu obvykle dokážete přímo určit vzniklý problém.
Koncernové motory vás na rozdíl od Fiatu dokážou pozlobit mnohem víc.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 22.03.2013 10:17, RE: Punto
mufik.martin napisał:
Jen bych rad reagoval na zhodnoceni punta po par kilometrech. Predesilam, ze jsem majitelem Fordu Mondeo 2006, ale Punto jsem vlastnil 2 roky. Bylo to Punto 1.2 8V r.v. 2001 tedy II. generace 3 dverak. 1. auto vevnitr velmi prostorne v dane kategorii aut. 2. Jizdna v nem byla velmi pohodlna, motor se dal tocit az do omezovat (ale u 8V je to zbytecne)3. S autem se rozhodne dalo bez problemu jezdit i 160. Sice pro motor uz to byl vykonove strop, ale auto stale pohodlne, v aute ticho a auto neplavalo. ¨Tot jen ma reakce na jedno svezeni pana ktery odsoudil celou znacku a dle jeho tvrzeni nejde jezdit rychleji jak 110. Na oplatku ale musim rict, ze na to, ze bylo po 1. majitelce a jezdilo jen do skolky s detma a melo najeto cca 45 tis km tak 2 roky vydrzelo, ale po 2 letech katastrofa. 1. Prestal fungovat posilovac ruzeni, nekdy fungoval, nekdy ne. Nakonec stacilo propajet kontakty. 2. Kdyz se lehce zvedla teplota v kolone tak motor zhasnul a nesel nastartovat dokud nevystydl. Pokud jsem parkoval v lete na slunicku tak tez auto neslo nastartovat dokud slunce neprestalo svitit primo na auto. Takze u auta, ktere stalo cely den na slunicku bylo nutne otevrit motor a nechat trosku ochladit a teprve pak nastartoval - servis nezjistil nic. Autorizovany chtel menit vse, a neautorizovany mechanik delajici italy tez nevedel. 3. Pri rychlosti 40kmh a mene pri sebemensim sesplapnuti brzdy kopalo abs jako bych byl na ledu. Diagnostika nic neukazala a delalo to pouze pri nizsich rychlostech. Auto jsem hluboko pod cenou prodal kamaradovi se vsemi zavadami o kterych vedel a snazil se je opravit. ABS nevyresil. Chcipani a nemoznost startovani tepleho motoru se mu tez nepodarilo vyresit a posilovac si komplet propajel a to jedine zacalo fungovat. Musim rict, ze nevim, zdali bych koupil znova fiata. Kdyz jezdil tak mi delal radost, 3dverak moc pekny, prostorny, pohodlny a rekl bych i uvnitr pomerne hezky auto. Ale ty starosti s pisilovacem, chcipanim tepleho motor a ABS me dosti zaskocili. Podotykam, ze auto melo najeto skutecnych 40 tis, serviska, 1. majitelka, a nebylo nikdy bourano. Vse overeno v servisu. Auto jsem kupoval jako 5 let stare.


jasný případ neschopnosti řešit problém. ona existují i fóra kde by vám erudovaně poradili, Fiat klub např., kde stejný, hojně zastoupený model, mají desítky lidí. osobně bych to viděl na váhu vzduchu nebo prostě něco co řídí bohatost směsi. abs-tam bych to viděl na snímač otáček u některého kola. ale neochota řešit takhle zásadní věci je zarážející, já bych s tím tedy jezdit nedokázal.
reagować
benzinak
ilość wystąpień14
data registracji18.11.2009
Piątek 22.03.2013 11:08, RE: Punto
mufik.martin napisał:
Jen bych rad reagoval na zhodnoceni punta po par kilometrech.
¨Tot jen ma reakce na jedno svezeni pana ktery odsoudil celou znacku a dle jeho tvrzeni nejde jezdit rychleji jak 110.
po 2 letech katastrofa. 1. Prestal fungovat posilovac ruzeni, nekdy fungoval, nekdy ne. Nakonec stacilo propajet kontakty. 2. Kdyz se lehce zvedla teplota v kolone tak motor zhasnul a nesel nastartovat dokud nevystydl. Pokud jsem parkoval v lete na slunicku tak tez auto neslo nastartovat dokud slunce neprestalo svitit primo na auto. Takze u auta, ktere stalo cely den na slunicku bylo nutne otevrit motor a nechat trosku ochladit a teprve pak nastartoval - servis nezjistil nic. Autorizovany chtel menit vse, a neautorizovany mechanik delajici italy tez nevedel. 3. Pri rychlosti 40kmh a mene pri sebemensim sesplapnuti brzdy kopalo abs jako bych byl na ledu. Diagnostika nic neukazala a delalo to pouze pri nizsich rychlostech. Auto jsem hluboko pod cenou prodal kamaradovi se vsemi zavadami o kterych vedel a snazil se je opravit. ABS nevyresil. Chcipani a nemoznost startovani tepleho motoru se mu tez nepodarilo vyresit a posilovac si komplet propajel a to jedine zacalo fungovat. Musim rict, ze nevim, zdali bych koupil znova fiata. Kdyz jezdil tak mi delal radost, 3dverak moc pekny, prostorny, pohodlny a rekl bych i uvnitr pomerne hezky auto. Ale ty starosti s pisilovacem, chcipanim tepleho motor a ABS me dosti zaskocili. Podotykam, ze auto melo najeto skutecnych 40 tis, serviska, 1. majitelka, a nebylo nikdy bourano. Vse overeno v servisu. Auto jsem kupoval jako 5 let stare.

Tak já nevím jestli to mám napsat Čínsky? Věř tomu, že těch pár km bohatě stačí na to udělat si obrázek o autě a o jeho jízdních vlastnostech a co tu pořád melete o celé značce, jasně jsem napsal, že jde o punto nevím které generace asi to poslední, a vůbec nechápu jak může někdo v dnešní době vyrobit takovej zgarb a co víc, jěště to prodat, ale je jasný, že tady je dost fiatfandů, kterým se to auto bude kakat ze všech stran a stejně ho budou chválit
reagować
stenly71
ilość wystąpień17
data registracji09.01.2013
Piątek 22.03.2013 13:09, RE: Punto
benzinak napisał:
mufik.martin napisał:
Jen bych rad reagoval na zhodnoceni punta po par kilometrech. ¨Tot jen ma reakce na jedno svezeni pana ktery odsoudil celou znacku a dle jeho tvrzeni nejde jezdit rychleji jak 110. po 2 letech katastrofa. 1. Prestal fungovat posilovac ruzeni, nekdy fungoval, nekdy ne. Nakonec stacilo propajet kontakty. 2. Kdyz se lehce zvedla teplota v kolone tak motor zhasnul a nesel nastartovat dokud nevystydl. Pokud jsem parkoval v lete na slunicku tak tez auto neslo nastartovat dokud slunce neprestalo svitit primo na auto. Takze u auta, ktere stalo cely den na slunicku bylo nutne otevrit motor a nechat trosku ochladit a teprve pak nastartoval - servis nezjistil nic. Autorizovany chtel menit vse, a neautorizovany mechanik delajici italy tez nevedel. 3. Pri rychlosti 40kmh a mene pri sebemensim sesplapnuti brzdy kopalo abs jako bych byl na ledu. Diagnostika nic neukazala a delalo to pouze pri nizsich rychlostech. Auto jsem hluboko pod cenou prodal kamaradovi se vsemi zavadami o kterych vedel a snazil se je opravit. ABS nevyresil. Chcipani a nemoznost startovani tepleho motoru se mu tez nepodarilo vyresit a posilovac si komplet propajel a to jedine zacalo fungovat. Musim rict, ze nevim, zdali bych koupil znova fiata. Kdyz jezdil tak mi delal radost, 3dverak moc pekny, prostorny, pohodlny a rekl bych i uvnitr pomerne hezky auto. Ale ty starosti s pisilovacem, chcipanim tepleho motor a ABS me dosti zaskocili. Podotykam, ze auto melo najeto skutecnych 40 tis, serviska, 1. majitelka, a nebylo nikdy bourano. Vse overeno v servisu. Auto jsem kupoval jako 5 let stare.
Tak já nevím jestli to mám napsat Čínsky? Věř tomu, že těch pár km bohatě stačí na to udělat si obrázek o autě a o jeho jízdních vlastnostech a co tu pořád melete o celé značce, jasně jsem napsal, že jde o punto nevím které generace asi to poslední, a vůbec nechápu jak může někdo v dnešní době vyrobit takovej zgarb a co víc, jěště to prodat, ale je jasný, že tady je dost fiatfandů, kterým se to auto bude kakat ze všech stran a stejně ho budou chválit


OK, o Puntu jsme se tedy něco dozvěděli, můžeme souhlasit nebo nemusíme , zrovna 1,1 a 1,2 Fire je snad to nejjednodušší, co je na trhu, takže kromě toho haprujícího řízení - to je častá závada - bych se moc divil, proč to servis neodstranil.

Tak, a ted je na řadě to naftové Stilo.. dokáže tedy někdo z vás auto skutečně zhodnotit nebo to tady budete zaplevelovat polopravdami vyčtenými na netu nebo odposlouchanými od někoho přes tři kolena ?


reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 22.03.2013 19:51, RE: Punto
benzinak napisał:
mufik.martin napisał:
Jen bych rad reagoval na zhodnoceni punta po par kilometrech. ¨Tot jen ma reakce na jedno svezeni pana ktery odsoudil celou znacku a dle jeho tvrzeni nejde jezdit rychleji jak 110. po 2 letech katastrofa. 1. Prestal fungovat posilovac ruzeni, nekdy fungoval, nekdy ne. Nakonec stacilo propajet kontakty. 2. Kdyz se lehce zvedla teplota v kolone tak motor zhasnul a nesel nastartovat dokud nevystydl. Pokud jsem parkoval v lete na slunicku tak tez auto neslo nastartovat dokud slunce neprestalo svitit primo na auto. Takze u auta, ktere stalo cely den na slunicku bylo nutne otevrit motor a nechat trosku ochladit a teprve pak nastartoval - servis nezjistil nic. Autorizovany chtel menit vse, a neautorizovany mechanik delajici italy tez nevedel. 3. Pri rychlosti 40kmh a mene pri sebemensim sesplapnuti brzdy kopalo abs jako bych byl na ledu. Diagnostika nic neukazala a delalo to pouze pri nizsich rychlostech. Auto jsem hluboko pod cenou prodal kamaradovi se vsemi zavadami o kterych vedel a snazil se je opravit. ABS nevyresil. Chcipani a nemoznost startovani tepleho motoru se mu tez nepodarilo vyresit a posilovac si komplet propajel a to jedine zacalo fungovat. Musim rict, ze nevim, zdali bych koupil znova fiata. Kdyz jezdil tak mi delal radost, 3dverak moc pekny, prostorny, pohodlny a rekl bych i uvnitr pomerne hezky auto. Ale ty starosti s pisilovacem, chcipanim tepleho motor a ABS me dosti zaskocili. Podotykam, ze auto melo najeto skutecnych 40 tis, serviska, 1. majitelka, a nebylo nikdy bourano. Vse overeno v servisu. Auto jsem kupoval jako 5 let stare.
Tak já nevím jestli to mám napsat Čínsky? Věř tomu, že těch pár km bohatě stačí na to udělat si obrázek o autě a o jeho jízdních vlastnostech a co tu pořád melete o celé značce, jasně jsem napsal, že jde o punto nevím které generace asi to poslední, a vůbec nechápu jak může někdo v dnešní době vyrobit takovej zgarb a co víc, jěště to prodat, ale je jasný, že tady je dost fiatfandů, kterým se to auto bude kakat ze všech stran a stejně ho budou chválit


jenže ty sis udělal podle jednoho vraku naprosto nesmyslnej úsudek nejen o konkrétním typu ale o celé značce. kdysi jsem vlastnil Uno Turbo. na svojí dobu neskutečný dělo. a představ si že ač to bylo nějakých deset let starý auto tak bylo naprosto v pohodě.
reagować
benzinak
ilość wystąpień14
data registracji18.11.2009
Sobota 23.03.2013 11:43, RE: Punto
tomaskrtek napisał:
benzinak napisał:
mufik.martin napisał:
Jen bych rad reagoval na zhodnoceni punta po par kilometrech. ¨Tot jen ma reakce na jedno svezeni pana ktery odsoudil celou znacku a dle jeho tvrzeni nejde jezdit rychleji jak 110. po 2 letech katastrofa. 1. Prestal fungovat posilovac ruzeni, nekdy fungoval, nekdy ne. Nakonec stacilo propajet kontakty. 2. Kdyz se lehce zvedla teplota v kolone tak motor zhasnul a nesel nastartovat dokud nevystydl. Pokud jsem parkoval v lete na slunicku tak tez auto neslo nastartovat dokud slunce neprestalo svitit primo na auto. Takze u auta, ktere stalo cely den na slunicku bylo nutne otevrit motor a nechat trosku ochladit a teprve pak nastartoval - servis nezjistil nic. Autorizovany chtel menit vse, a neautorizovany mechanik delajici italy tez nevedel. 3. Pri rychlosti 40kmh a mene pri sebemensim sesplapnuti brzdy kopalo abs jako bych byl na ledu. Diagnostika nic neukazala a delalo to pouze pri nizsich rychlostech. Auto jsem hluboko pod cenou prodal kamaradovi se vsemi zavadami o kterych vedel a snazil se je opravit. ABS nevyresil. Chcipani a nemoznost startovani tepleho motoru se mu tez nepodarilo vyresit a posilovac si komplet propajel a to jedine zacalo fungovat. Musim rict, ze nevim, zdali bych koupil znova fiata. Kdyz jezdil tak mi delal radost, 3dverak moc pekny, prostorny, pohodlny a rekl bych i uvnitr pomerne hezky auto. Ale ty starosti s pisilovacem, chcipanim tepleho motor a ABS me dosti zaskocili. Podotykam, ze auto melo najeto skutecnych 40 tis, serviska, 1. majitelka, a nebylo nikdy bourano. Vse overeno v servisu. Auto jsem kupoval jako 5 let stare.
Tak já nevím jestli to mám napsat Čínsky? Věř tomu, že těch pár km bohatě stačí na to udělat si obrázek o autě a o jeho jízdních vlastnostech a co tu pořád melete o celé značce, jasně jsem napsal, že jde o punto nevím které generace asi to poslední, a vůbec nechápu jak může někdo v dnešní době vyrobit takovej zgarb a co víc, jěště to prodat, ale je jasný, že tady je dost fiatfandů, kterým se to auto bude kakat ze všech stran a stejně ho budou chválit
jenže ty sis udělal podle jednoho vraku naprosto nesmyslnej úsudek nejen o konkrétním typu ale o celé značce. což jasně vypovídá o tvé duševní nedostatečnosti. parafrázoval bych tě názvem jednoho filmu-Ještě větší......než jsme doufali. kdysi jsem vlastnil Uno Turbo. na svojí dobu neskutečný dělo. a představ si že ač to bylo nějakých deset let starý auto tak bylo naprosto v pohodě.

Ty budeš asi natvrdlej, že?
Za 1. nepíšu nic o celé značce , ale jednom puntu
Za 2. nebyl to vrak, bylo to asi 4 roky starý a najetý něco přes 45tkm.
Za 3. jestli to byl vrak v tomto stavu pak jsou teda Fšechny Fiaty vraky
Za 4. prostě jsi fiaťák a nemůžeš překousnout negativum na fiat
Za 5. jasně, že z jednoho kusu málo jetýho a docela mladýho punta můžu ohodnotit zbytek punt, protože proč by měli být jiný než to jedno? Žeby to sekali kus od kusu jak se jim to povede? I to je možné, protože fiat tak neznám ani nechci znát
reagować
mamanm
ilość wystąpień1
data registracji25.06.2012
Sobota 23.03.2013 18:14, RE: Punto
benzinak napisał:
tomaskrtek napisał:
benzinak napisał:
mufik.martin napisał:
Jen bych rad reagoval na zhodnoceni punta po par kilometrech. ¨Tot jen ma reakce na jedno svezeni pana ktery odsoudil celou znacku a dle jeho tvrzeni nejde jezdit rychleji jak 110. po 2 letech katastrofa. 1. Prestal fungovat posilovac ruzeni, nekdy fungoval, nekdy ne. Nakonec stacilo propajet kontakty. 2. Kdyz se lehce zvedla teplota v kolone tak motor zhasnul a nesel nastartovat dokud nevystydl. Pokud jsem parkoval v lete na slunicku tak tez auto neslo nastartovat dokud slunce neprestalo svitit primo na auto. Takze u auta, ktere stalo cely den na slunicku bylo nutne otevrit motor a nechat trosku ochladit a teprve pak nastartoval - servis nezjistil nic. Autorizovany chtel menit vse, a neautorizovany mechanik delajici italy tez nevedel. 3. Pri rychlosti 40kmh a mene pri sebemensim sesplapnuti brzdy kopalo abs jako bych byl na ledu. Diagnostika nic neukazala a delalo to pouze pri nizsich rychlostech. Auto jsem hluboko pod cenou prodal kamaradovi se vsemi zavadami o kterych vedel a snazil se je opravit. ABS nevyresil. Chcipani a nemoznost startovani tepleho motoru se mu tez nepodarilo vyresit a posilovac si komplet propajel a to jedine zacalo fungovat. Musim rict, ze nevim, zdali bych koupil znova fiata. Kdyz jezdil tak mi delal radost, 3dverak moc pekny, prostorny, pohodlny a rekl bych i uvnitr pomerne hezky auto. Ale ty starosti s pisilovacem, chcipanim tepleho motor a ABS me dosti zaskocili. Podotykam, ze auto melo najeto skutecnych 40 tis, serviska, 1. majitelka, a nebylo nikdy bourano. Vse overeno v servisu. Auto jsem kupoval jako 5 let stare.
Tak já nevím jestli to mám napsat Čínsky? Věř tomu, že těch pár km bohatě stačí na to udělat si obrázek o autě a o jeho jízdních vlastnostech a co tu pořád melete o celé značce, jasně jsem napsal, že jde o punto nevím které generace asi to poslední, a vůbec nechápu jak může někdo v dnešní době vyrobit takovej zgarb a co víc, jěště to prodat, ale je jasný, že tady je dost fiatfandů, kterým se to auto bude kakat ze všech stran a stejně ho budou chválit
jenže ty sis udělal podle jednoho vraku naprosto nesmyslnej úsudek nejen o konkrétním typu ale o celé značce. což jasně vypovídá o tvé duševní nedostatečnosti. parafrázoval bych tě názvem jednoho filmu-Ještě větší......než jsme doufali. kdysi jsem vlastnil Uno Turbo. na svojí dobu neskutečný dělo. a představ si že ač to bylo nějakých deset let starý auto tak bylo naprosto v pohodě.
Ty budeš asi natvrdlej, že? Za 1. Čínsky teda neumím tak ještě jednou pro pomalu chápající, nepíšu nic o celé značce , ale jednom blbým puntuZa 2. nebyl to vrak, bylo to asi 4 roky starý a najetý něco přes 45tkm.Za 3. jestli to byl vrak v tomto stavu pak jsou teda Fšechny Fiaty nahov.. abys byl spokojenejZa 4. prostě jsi fiaťák a nemůžeš překousnout negativum na fiatZa 5. jasně, že z jednoho kusu málo jetýho a docela mladýho punta můžu ohodnotit zbytek punt, protože proč by měli být jiný než to jedno? Žeby to sekali kus od kusu jak se jim to povede? I to je možné, protože fiat tak neznám ani nechci znátZa 6. ktrku si


V roce 1997 jsem si koupi Skoda Octavia 1,6 a byly .... to neskutecna bída, to auto byl des bes, v podstate nevyjelo ze servisu, zkazilo se na tom co se zkazit mohlo, bohuzel! A presto netvrdim, ze vsechny Skodovky jsou vrak byt mne ta sranda stala 400 tis.
Jinak Fiat Stilo 1,9 JTD pouzivam od roku 2004, koupeno nove u dealera v Pisku, momentalni najezd cca 140 tis. auto neni sice dokonale, sem tam obcas neco vrzne, do cca 110 tis. km ani vrznuti. Jinak zavady 0, co se tyce elektriky vse 100% OK, za tu dobu jsme nezaregistrovl jediny elektronicky problem, krome vymenby baterie v loni, odesel jeden calnek.
Co je opravdu opuz tak je vymena zarovek v prednim svetle, to souhlasim.
Auto neni dokonale ale slouzi naprosto spolehlive, dnes slouzi spise coby uzitkac.
Zkusenost mam take s novim Fiatem Bravo, opet koupeno nove v CR, najeto neco pres 50 tis.km, auto funguje bez jedine poruchy, nic nezadrnci ani nerezonuje vse na 100%. Jo jednou jsme musel uz menit zarovku!
Jinak ve firme mame Fiat Doblo 1,9JTD jiz najeto pres 300tis. a poruchy jaksi nikde, auto je velmi robustni a naprosto bezproblemove.
Tak ja tedy opravdu nevim kde je pravda. Pravdou je, ze vsechna auta jsou koupena nova v CR. Jeste jsem zapomnel na Mareu kterou maji rodice, ta je prakticky taky bezproblemu, zde se menily po 150 tis. cepy a spojka, odeslo spojkove lozisko.
Toz asi tak.
reagować
benzinak
ilość wystąpień14
data registracji18.11.2009
Niedziela 24.03.2013 10:20, RE: Punto
mamanm napisał:
V roce 1997 jsem si koupi Skoda Octavia 1,6 a byly .... to neskutecna sracka, to auto byl des bes, v podstate nevyjelo ze servisu, podelalo se na tom co se podelat mohlo, bohuzel! A presto netvrdim, ze vsechny Skodovky jsou sracka

Nezmiňoval jsem žádné závady abych psal, že je to proto sr..ka, ale jízda a vše s tím spojené byly na
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Niedziela 24.03.2013 10:55, RE: Punto
mamanm napisał:
benzinak napisał:
tomaskrtek napisał:
benzinak napisał:
mufik.martin napisał:
Jen bych rad reagoval na zhodnoceni punta po par kilometrech. ¨Tot jen ma reakce na jedno svezeni pana ktery odsoudil celou znacku a dle jeho tvrzeni nejde jezdit rychleji jak 110. po 2 letech katastrofa. 1. Prestal fungovat posilovac ruzeni, nekdy fungoval, nekdy ne. Nakonec stacilo propajet kontakty. 2. Kdyz se lehce zvedla teplota v kolone tak motor zhasnul a nesel nastartovat dokud nevystydl. Pokud jsem parkoval v lete na slunicku tak tez auto neslo nastartovat dokud slunce neprestalo svitit primo na auto. Takze u auta, ktere stalo cely den na slunicku bylo nutne otevrit motor a nechat trosku ochladit a teprve pak nastartoval - servis nezjistil nic. Autorizovany chtel menit vse, a neautorizovany mechanik delajici italy tez nevedel. 3. Pri rychlosti 40kmh a mene pri sebemensim sesplapnuti brzdy kopalo abs jako bych byl na ledu. Diagnostika nic neukazala a delalo to pouze pri nizsich rychlostech. Auto jsem hluboko pod cenou prodal kamaradovi se vsemi zavadami o kterych vedel a snazil se je opravit. ABS nevyresil. Chcipani a nemoznost startovani tepleho motoru se mu tez nepodarilo vyresit a posilovac si komplet propajel a to jedine zacalo fungovat. Musim rict, ze nevim, zdali bych koupil znova fiata. Kdyz jezdil tak mi delal radost, 3dverak moc pekny, prostorny, pohodlny a rekl bych i uvnitr pomerne hezky auto. Ale ty starosti s pisilovacem, chcipanim tepleho motor a ABS me dosti zaskocili. Podotykam, ze auto melo najeto skutecnych 40 tis, serviska, 1. majitelka, a nebylo nikdy bourano. Vse overeno v servisu. Auto jsem kupoval jako 5 let stare.
Tak já nevím jestli to mám napsat Čínsky? Věř tomu, že těch pár km bohatě stačí na to udělat si obrázek o autě a o jeho jízdních vlastnostech a co tu pořád melete o celé značce, jasně jsem napsal, že jde o punto nevím které generace asi to poslední, a vůbec nechápu jak může někdo v dnešní době vyrobit takovej zgarb a co víc, jěště to prodat, ale je jasný, že tady je dost fiatfandů, kterým se to auto bude kakat ze všech stran a stejně ho budou chválit
jenže ty sis udělal podle jednoho vraku naprosto nesmyslnej úsudek nejen o konkrétním typu ale o celé značce. což jasně vypovídá o tvé duševní nedostatečnosti. parafrázoval bych tě názvem jednoho filmu-Ještě větší......než jsme doufali. kdysi jsem vlastnil Uno Turbo. na svojí dobu neskutečný dělo. a představ si že ač to bylo nějakých deset let starý auto tak bylo naprosto v pohodě.
Ty budeš asi natvrdlej, že? Za 1. Čínsky teda neumím tak ještě jednou pro pomalu chápající, nepíšu nic o celé značce , ale jednom blbým puntuZa 2. nebyl to vrak, bylo to asi 4 roky starý a najetý něco přes 45tkm.Za 3. jestli to byl vrak v tomto stavu pak jsou teda Fšechny Fiaty nahov.. abys byl spokojenejZa 4. prostě jsi fiaťák a nemůžeš překousnout negativum na fiatZa 5. jasně, že z jednoho kusu málo jetýho a docela mladýho punta můžu ohodnotit zbytek punt, protože proč by měli být jiný než to jedno? Žeby to sekali kus od kusu jak se jim to povede? I to je možné, protože fiat tak neznám ani nechci znátZa 6. ktrku si
V roce 1997 jsem si koupi Skoda Octavia 1,6 a byly .... to neskutecna sracka, to auto byl des bes, v podstate nevyjelo ze servisu, podelalo se na tom co se podelat mohlo, bohuzel! A presto netvrdim, ze vsechny Skodovky jsou sracka byt mne ta sranda stala 400 tis. Jinak Fiat Stilo 1,9 JTD pouzivam od roku 2004, koupeno nove u dealera v Pisku, momentalni najezd cca 140 tis. auto neni sice dokonale, sem tam obcas neco vrzne, do cca 110 tis. km ani vrznuti. Jinak zavady 0, co se tyce elektriky vse 100% OK, za tu dobu jsme nezaregistrovl jediny elektronicky problem, krome vymenby baterie v loni, odesel jeden calnek.Co je opravdu opuz tak je vymena zarovek v prednim svetle, to souhlasim.Auto neni dokonale ale slouzi naprosto spolehlive, dnes slouzi spise coby uzitkac.Zkusenost mam take s novim Fiatem Bravo, opet koupeno nove v CR, najeto neco pres 50 tis.km, auto funguje bez jedine poruchy, nic nezadrnci ani nerezonuje vse na 100%. Jo jednou jsme musel uz menit zarovku! Jinak ve firme mame Fiat Doblo 1,9JTD jiz najeto pres 300tis. a poruchy jaksi nikde, auto je velmi robustni a naprosto bezproblemove. Tak ja tedy opravdu nevim kde je pravda. Pravdou je, ze vsechna auta jsou koupena nova v CR. Jeste jsem zapomnel na Mareu kterou maji rodice, ta je prakticky taky bezproblemu, zde se menily po 150 tis. cepy a spojka, odeslo spojkove lozisko.Toz asi tak.


Já zrovna na Fiaty zatíženej nejsem. Ironií je, že doma vždycky fiaty byly.
První fiat byl Uno 1.1i, r.v.88 - o jedenact let pozdeji totálně prožraná podlaha, že bylo videt na zem. Auto bylo garazovane v nové garáži! Motor/elektrika vše 100%. Auto jsme prodali na protiučet a koupili:

Fiat Punto 55s, 1.1i, r.v. 99, dodnes je auto v rodině, najeto 100 tis. Auto je bez znamky koroze a lak jako kdyz vyjede z fabriky. Motor/elektrika 100%. Za celou dobu se jen dolejval olej, brzd. desky a menily se tlumice. Auto melo jen jednu zavadu, která byla u téhle motorizace konstrukcni vadou. Lozisko na předlohove hřídeli v převodovce s plastovou klickou. Lozisko jsem koupil za 1100 Kč. Horší byla demontáž a rozebraní převodovky.
Jinak ve své třídě opravdu prostorné a svezení je nadprumerne ve srovnání s konkurencí.

Fiat Doblo 1.4. r.v. 09, dnes najeto cca 130 tis. Bez závady. Jen 1.4 motor je dle mého slabý pro takové auto. Byl jsem překvapený svezením a pohodlným vyšším posezením. Používáné jako pracovní.

Fiat Marea 1.8 16V, r.v.97, při koupi (2011) 180tis, ted 210tis.Koupeno za 15 tisKč !!! Auto bez problemu, spolehlive, zacina trochu reznout.. Pouzivam na dojizdení do práce, levný a spolehlivý pomocník.
ABS, automatická klima, el.okna, posilovac 6repro v ty dobe stadartne v stredni vybave !!!!
Svezení pohodlné a nadprůměrné.

Je k pobavení kdyz srovnáte Marea / Stilo s odpovidajícím rocnikem Octavií.
Marea / Stilo je ve všech ohledech minimálně stejné, né li lepší než Oct. navíc drtivě vyhrává cenou.

Dle mého nazoru to jsou nedocenená auta.
Fiat proste nizsi trídu a nizsi stredni tridu umí.

btw. v rodině byla uplně od novoty také felicia 1.4 50kw r.v. 2000. Oproti Puntu r.v. 99 to byla naprostá tragedie.
Humpolácké zpracování, humpolacký a hlucný motor. spotřeba 7+ a min nesla, v 60 tis. odesla prevodovka. Podvozek byl jak zebrinak.
Navíc Punto bylo s 1.1 svžnejší než felda s 1,4.

Nejsem slepej zastánce fiatu, vzdy jsem byl proti (vzdy prehlasovan :) )
ale nechápu škodovkáře, že pořád nadávaj na fiaty, přitom to co maj doma se kazí daleko víc, častejš a dráž..

reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Niedziela 24.03.2013 18:47, Jaký je ojetý Fiat Stilo?
Takový ,jak se o něj předchozí majitel staral.Neustále dokola se tu řeší téma nejvhodnějšho ojetého auta za určitou částku.Vždyť je to nesmysl.Jde o to vybrat vozidlo v dobrém stavu,pokud možno se vyhnout autům dělaným čistě na kšeft.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Środa 27.03.2013 12:48, RE: Punto
tomaskrtek napisał:
benzinak napisał:
mufik.martin napisał:
Jen bych rad reagoval na zhodnoceni punta po par kilometrech. ¨Tot jen ma reakce na jedno svezeni pana ktery odsoudil celou znacku a dle jeho tvrzeni nejde jezdit rychleji jak 110. po 2 letech katastrofa. 1. Prestal fungovat posilovac ruzeni, nekdy fungoval, nekdy ne. Nakonec stacilo propajet kontakty. 2. Kdyz se lehce zvedla teplota v kolone tak motor zhasnul a nesel nastartovat dokud nevystydl. Pokud jsem parkoval v lete na slunicku tak tez auto neslo nastartovat dokud slunce neprestalo svitit primo na auto. Takze u auta, ktere stalo cely den na slunicku bylo nutne otevrit motor a nechat trosku ochladit a teprve pak nastartoval - servis nezjistil nic. Autorizovany chtel menit vse, a neautorizovany mechanik delajici italy tez nevedel. 3. Pri rychlosti 40kmh a mene pri sebemensim sesplapnuti brzdy kopalo abs jako bych byl na ledu. Diagnostika nic neukazala a delalo to pouze pri nizsich rychlostech. Auto jsem hluboko pod cenou prodal kamaradovi se vsemi zavadami o kterych vedel a snazil se je opravit. ABS nevyresil. Chcipani a nemoznost startovani tepleho motoru se mu tez nepodarilo vyresit a posilovac si komplet propajel a to jedine zacalo fungovat. Musim rict, ze nevim, zdali bych koupil znova fiata. Kdyz jezdil tak mi delal radost, 3dverak moc pekny, prostorny, pohodlny a rekl bych i uvnitr pomerne hezky auto. Ale ty starosti s pisilovacem, chcipanim tepleho motor a ABS me dosti zaskocili. Podotykam, ze auto melo najeto skutecnych 40 tis, serviska, 1. majitelka, a nebylo nikdy bourano. Vse overeno v servisu. Auto jsem kupoval jako 5 let stare.
Tak já nevím jestli to mám napsat Čínsky? Věř tomu, že těch pár km bohatě stačí na to udělat si obrázek o autě a o jeho jízdních vlastnostech a co tu pořád melete o celé značce, jasně jsem napsal, že jde o punto nevím které generace asi to poslední, a vůbec nechápu jak může někdo v dnešní době vyrobit takovej zgarb a co víc, jěště to prodat, ale je jasný, že tady je dost fiatfandů, kterým se to auto bude kakat ze všech stran a stejně ho budou chválit
jenže ty sis udělal podle jednoho vraku naprosto nesmyslnej úsudek nejen o konkrétním typu ale o celé značce. kdysi jsem vlastnil Uno Turbo. na svojí dobu neskutečný dělo. a představ si že ač to bylo nějakých deset let starý auto tak bylo naprosto v pohodě.


Asi je to zbytečný. Takovýhle generalizování může učinit jen omezený člověk. Těžko říct, co je horší. Schválně nereaguju na něj, páč takovýho trolla nehodlám krmit. Taky můžu na základě poznatků z Vita říct, že je to furt v servisu, hnije to, apod. A měl bych pravdu!!! Takže dle pána nejmenovaného bych měl napsat, že nový (třeba) éčko bude to samý . Potěš koště. Je otázka, zda toho vola zabanovat hned, nebo si ho tady nechat chvíli na hraní
reagować
benzinak
ilość wystąpień14
data registracji18.11.2009
Środa 27.03.2013 18:01, Pepe
Pepe ty si taky víš co.
reagować
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Cztwartek 28.03.2013 08:25, RE: Fiat Stilo JTD
wonderka napisał:
stenly71 napisał:
Pokud je používáte běžným způsobem, nějak absurdně nečipujete, děláte pravidělně olej, (olej za 100- 150 czk/l není olej pro common rail !!
já jsem toho názoru, že pokud olej splňuje specifikaci danou výrobcem motoru tak je to fuk esi stojí 100 nebo 500kč. To platí pro 99% aut -kromě benzínovejch Alf Samozřejmě nepočítám neznámé značky z tržnice čí marketu, to můžou být směsky všeho možného...


fiaty jsou háklivé na olej, nenalít do auta doporučovaný olej (i když má dostačující specifikaci) je sázka do loterky.
ovšem jestli olej seženeš na netu za 250 nebo v autorizovaném servisu za 400 už je tvá volba
reagować
pepisherzan
ilość wystąpień3
data registracji25.01.2014
Sobota 25.01.2014 23:40, olej
ahoj ! proč každý říká že je fiat cíťa na olej ? používám řadu let mogul 10w40 gx-fe na autě je přes200tisíc km.a bez jediného problému
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Poniedziałek 09.05.2016 21:16, RE: olej
pepisherzan napisał:
ahoj ! proč každý říká že je fiat cíťa na olej ? používám řadu let mogul 10w40 gx-fe na autě je přes200tisíc km.a bez jediného problému


a to říká kdo...klub Octavistu? :)
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.