0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Seicento

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 05.06.2006 07:41, RE: bezpečnost
Dealer napisał:
Připoutaná byla (mj. nemohl jsem ani za boha ten pás přeříznout, měl jsem jen malý kapesní nožík a bylo to těžké psycho, slečna pořád strašně křičela...) ale ten náraz byl opravdu divný, sjela ze silnice a řítila se dlouhý úsek z kopce dolů, po cestě kácela stromy apod., tak nevím, jestli tomu autu ještě při těch nárazech fungovala elektrika. Ale ten případ byl veskrze ojedinělý, uvedl jsem to jen jako "blbou náhodu" , která se může stát každému a ani 8 SRS vás nezachrání...
Děkuji Vám za detailní info.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.06.2006 17:33, RE: bezpečnost
Krkovicka napisał:
To ze ma stejny pocet hvezdicek neznamena, ze je ridic v provozu stejne chranen. Predstav si dite 10let kdyz na sjezdovce narazi do stromu- zavaznost jeho zraneni je zhruba stejna, jako kdyz do stromu narazi stokilovy chlap (jejich deformacni zony jsou umerne jejich hmotnosti). Pak si predstav, ze se srazi ten chlap s ditetem. Kdo to asi odskace?? V tomhle aute si koledujes o vazna zraneni i ve meste, kde je vysoke riziko bocnich narazu.
No jistě , jak může někdo srovnávat \BMW řady 3 byt E36 a Seicento, to je opravdu nesmysl. Mám doma Cras testy vozů vyšší třídy z roku 1990 tenkrát jediná dvě auta, která dobře uspěla v testu dle metodiky Auto Motor und Sport byly BMW 5 E34 a Mercedes E W124, tahle metodika počítá s nárazem na polovinu přídě rychlostí 35 mil za hod, to je cca 56 km/h ale na tuhou barieru, ne na deformovatelnou jako Euro NCAP, takže BMW a Mercedes patří pořád za vysoký bezpečnostní standard. Euro NCAP jsou jen laboratorní testy, praxe je mnohdy jiná.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.