Krkovicka napisał:
To ze ma stejny pocet hvezdicek neznamena, ze je ridic v provozu stejne chranen. Predstav si dite 10let kdyz na sjezdovce narazi do stromu- zavaznost jeho zraneni je zhruba stejna, jako kdyz do stromu narazi stokilovy chlap (jejich deformacni zony jsou umerne jejich hmotnosti). Pak si predstav, ze se srazi ten chlap s ditetem. Kdo to asi odskace?? V tomhle aute si koledujes o vazna zraneni i ve meste, kde je vysoke riziko bocnich narazu.
No jistě , jak může někdo srovnávat \BMW řady 3 byt E36 a Seicento, to je opravdu nesmysl. Mám doma Cras testy vozů vyšší třídy z roku 1990 tenkrát jediná dvě auta, která dobře uspěla v testu dle metodiky Auto Motor und Sport byly BMW 5 E34 a Mercedes E W124, tahle metodika počítá s nárazem na polovinu přídě rychlostí 35 mil za hod, to je cca 56 km/h ale na tuhou barieru, ne na deformovatelnou jako Euro NCAP, takže BMW a Mercedes patří pořád za vysoký bezpečnostní standard. Euro NCAP jsou jen laboratorní testy, praxe je mnohdy jiná.