Time4Tea napisał:
Tak jsem doufal, že si přečtu zkušenost uživatele a něco se dozvím a ono nic. :(
No, myslím si, že to měla být spíš poradna, ale co.
100tis.km není magckou hranicí, spíš to může být spojeno s přetáčením tacho a s tím souvisejícím "zanedbaným" servisem.
Jinak, co sem viděl Punto jako firmní vozidlo pro každého, tak se dělal jen běžný servis a Punto drželo i po 100tis.km bez závad. Výměna výfuku je ovšem pravidlem.
Milí kolegové muži,
za svůj život jsem vlastnil celkem čtyři auta (Š 105, Feldu 1,3 MPi 50kW, Daewoo Nubiru combi 1,6 16V a nyní Oktávku combi 1,9 TDi 96kW). To poslední mě celkem uspokojilo, ale jaké bylo mé překvapení, když mě žena řekla, že nejlepší byla Felicie!!! "Vždyť to žralo, bylo to pro naši rodinu malé, na dálnici to plavalo a na to, že to byla funglovka, celá zrazavěla, neměla posilovač a klimatizaci", odpověděl jsem. "O to mi vůbec nejde, když řídím" reagovala opět žena. "A v čem byla teda krucinál Felda lepší než Oktávka?!", já na to. "No, byla taková hezká, dobře se s ní parkovalo, zrcátka byla bezva, dobře se z ní vidělo, věděla jsem, na co jsou všechna tlačítka (výbava LX - takže tam toho moc nebylo), slyšela jsem motor. Prostě jsem měla o autě přehled a měla jsem ho pod kontrolou." Co na to říct. Žena se na auto dívá úplně jinak. Podle německého Bildu poměrně s přehledem vede jako auto pro ženy Toyota Yaris již několik let. Zmiňovaná Felda je u českých žen také velmi oblíbená. Přesto doporučuji jako ideální auto pro ženy Škodu Fábii 1,2 HTP.