Pepe napisał:
brin napisał:
Attila napisał:
Jasne, jak jsem psal, ja ten clanek uplne chapu, jezdival jsem se vselijakymi auty,a aby byla pohoda neni dulezita kara, ale nalada na palube...konec koncu i cesta muze byt cil...A uvazoval jsem taky o kombinaci male auto + rakev, ale dnes jsem rad, ze mam muj ingot a citim se v nem bezpecne.Mj. spotreba se dlouhodobe po okrskach pohybuje 6.3, na dlnicich to okolo 150km/h leze k 7mi...tzn neni to prilis daleko od pandy.A ruku na srdce, vy si fakt prejete dalsi dane k spotrebce, dph za naftu, silnicni dani a dalnicni znamce?Ja mam zato ze uz je rozdil proti pande zahrnut tam.Stastne kilometry v jakemkoliv aute!
Další daně si rozhodně nepřeji, měl jsem na mysli pouze změnu stávajícího povinného ručení tak, aby se platilo za poměr ceny a hmotnosti, což dává mnohem větší smysl než výkon nebo obsah. Toť vše. Někteří hned reagují řekl bych trochu přehnaně... A nejen na tento komentář.
Psal jsem to sem už několikrát, ale nevadí. Pojištěný auto kvůli způsobené škodě je zvěrstvo. Pojištěnej má bejt řidič, včetně SVÝCH bonusů a malusů, za který si může jen a jen SÁM! Tam jde adresně zohlednit věk, bydliště a historii. Žádný přepis na dědečka na venkově, kterej má řidičák 50 let... Když mám 5 aut, proč jsou všechna pojištěná, když můžu řídit právě jen jedno? To auto nemůže za to, jakej dřevák nebo Fittipaldi v tom sedí. Např. v Kanadě to tak funguje, podle mě je to nejspravedlivější systém ze všech. Nejezdíš? Dej si řidičák do depozitu. Jezdíš? Tak plať. A pro jistotu bych zavedl spoluúčast na způsobené nehodě - na lidi bohužel nic jiného než finanční bič neplatí.
A co když třeba zase jezdí jedním autem více řidičů,třeba manželé mají jedno auto,dcera,nebo syn používají vozidlo rodičů,to by byl akorát kšeft pro pojišťovny.