0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Panda

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 00:35, ABS
Proč si bez ABS neumíte jízdu představit?Mám Pandu bez ABS a ujištuji Vás,že to není problém.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 01:03, RE: ABS
anonym napisał:
Proč si bez ABS neumíte jízdu představit?Mám Pandu bez ABS a ujištuji Vás,že to není problém.
v lete to problem moc nebude, ale v zime je to trosku neco jineho
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 01:27,
jo italove co to vedou nackove se hodne polepsili, mam stilo 19jtd/85/3d a jsem max spokojen
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 05:36,
"nicméně na překonání slabší verze škody s HTP ve stoupání postačí"

Ano - krásný pohled do duše některých motoristů.))

Ostatně já jsem dneska předjel Ferrari. (((-: Závěr - mám lepší auto.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 07:07, RE: bez předmětu
anonym napisał:
"nicméně na překonání slabší verze škody s HTP ve stoupání postačí"

Ano - krásný pohled do duše některých motoristů.))

Ostatně já jsem dneska předjel Ferrari. (((-: Závěr - mám lepší auto.

I nesprávnou cestou se dá dojít ke správnému výsledku
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 09:19, Použít a vyhodit
to je firemní filosofie v případě Pandy. Měl jsem Pandu 750 s 34 HP, protože to jako nákupní taška vycházelo nejlevněji, nízké pojistné atd.
Od samého začátku byly potíže s řazením, jak je vidět, dosud nevyřešené. Při pohledu pod kapotu ztrnete, chladič z plastu se zalitými hliníkovými plíšky. Hlavní problém, po 42 tis km byl celý předek na konci životnosti, t.j. ložiska kol, klouby poloos a kotouče. Při 48 tis. km se vylágroval motor.
Kvalita tohoto vozu připomíná 1000MB.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 09:25, Když se s ním tak dobře parkuje
tak to si ho určitě koupím. Já rád frťana, vlastně parkuju :o)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 09:36, RE: Použít a vyhodit
anonym napisał:
to je firemní filosofie v případě Pandy. Měl jsem Pandu 750 s 34 HP, protože to jako nákupní taška vycházelo nejlevněji, nízké pojistné atd.
Od samého začátku byly potíže s řazením, jak je vidět, dosud nevyřešené. Při pohledu pod kapotu ztrnete, chladič z plastu se zalitými hliníkovými plíšky. Hlavní problém, po 42 tis km byl celý předek na konci životnosti, t.j. ložiska kol, klouby poloos a kotouče. Při 48 tis. km se vylágroval motor.
Kvalita tohoto vozu připomíná 1000MB.
A tu Pandu jsi měl samo novou? A v čase koupě 0 km najeto. A ten podvozek, to nebyly díly druhovýroba Polsko? Odkdy se sypou benzínové motory FIAT, olej podle specifikace?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 09:40, RE: bez předmětu
anonym napisał:
"nicméně na překonání slabší verze škody s HTP ve stoupání postačí"

Ano - krásný pohled do duše některých motoristů.))

Ostatně já jsem dneska předjel Ferrari. (((-: Závěr - mám lepší auto.

No tak kdyz jsem znamou svezl ve Fabii HTP 47kW12V, tak zasla, jak je auto odhlucnene a dobre jede na dalnici - oproti jejimu fiatu(takchometrove jsem jel mezi 140 - 160km/h). Sama ma tuto pandu, s nejslabsi motorizaci. Tak nevim, co tu zase nasazujete.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 10:09, RE: bez předmětu
David_Logins napisał:
No tak kdyz jsem znamou svezl ve Fabii HTP 47kW12V, tak zasla, jak je auto odhlucnene a dobre jede na dalnici - oproti jejimu fiatu(takchometrove jsem jel mezi 140 - 160km/h). Sama ma tuto pandu, s nejslabsi motorizaci. Tak nevim, co tu zase nasazujete.
Nechápu volky,co si dávají 1.1,neb 1.4 na plyn
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 10:24, RE: ABS
anonym napisał:
Proč si bez ABS neumíte jízdu představit?Mám Pandu bez ABS a ujištuji Vás,že to není problém.
Ono je to jedno dlažební kostka s koly v rohu s ABS nebo bez něj je jedno ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 11:34, RE: ABS
anonym napisał:
Ono je to jedno dlažební kostka s koly v rohu s ABS nebo bez něj je jedno ...
:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 11:38, RE: Použít a vyhodit
anonym napisał:
to je firemní filosofie v případě Pandy. Měl jsem Pandu 750 s 34 HP, protože to jako nákupní taška vycházelo nejlevněji, nízké pojistné atd.
Od samého začátku byly potíže s řazením, jak je vidět, dosud nevyřešené. Při pohledu pod kapotu ztrnete, chladič z plastu se zalitými hliníkovými plíšky. Hlavní problém, po 42 tis km byl celý předek na konci životnosti, t.j. ložiska kol, klouby poloos a kotouče. Při 48 tis. km se vylágroval motor.
Kvalita tohoto vozu připomíná 1000MB.
Panda 750 je zcela jiné auto než tato Panda. to že automobilka drží název, neznamená, že se auto nevyvíjí. Jezdil jsem s touto Pandou na dovolené na Krétě, měla najeto už přes 100 tisíc kilometrů a co se týče jízdních vlastností a pohodlí byla vynikající, resp. plně srovnatelná s Fabií.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 12:02, RE: bez předmětu
anonym napisał:
jo italove co to vedou nackove se hodne polepsili, mam stilo 19jtd/85/3d a jsem max spokojen
Vedou náckové???? A to jsi vzal kde ty rozumbrado? Jmenuj ty nácky, to jsem fakt zvědavej... jestli myslíš kooperaci s GM, tak to jsi kapánek zaspal...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 15:49, RE: bez předmětu
anonym napisał:
"nicméně na překonání slabší verze škody s HTP ve stoupání postačí"

Ano - krásný pohled do duše některých motoristů.))

Ostatně já jsem dneska předjel Ferrari. (((-: Závěr - mám lepší auto.

Stačí se podívat na technické údaje o zrychlení z 0 na 100 km/h a není pochyb o tom,že Panda na jakékoliv HTP celkem v pohodě má....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 15:53, RE: Použít a vyhodit
anonym napisał:
to je firemní filosofie v případě Pandy. Měl jsem Pandu 750 s 34 HP, protože to jako nákupní taška vycházelo nejlevněji, nízké pojistné atd.
Od samého začátku byly potíže s řazením, jak je vidět, dosud nevyřešené. Při pohledu pod kapotu ztrnete, chladič z plastu se zalitými hliníkovými plíšky. Hlavní problém, po 42 tis km byl celý předek na konci životnosti, t.j. ložiska kol, klouby poloos a kotouče. Při 48 tis. km se vylágroval motor.
Kvalita tohoto vozu připomíná 1000MB.
To je jako srovnávat Fabii se škodou 105 )))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 16:54, RE: Použít a vyhodit
anonym napisał:
To je jako srovnávat Fabii se škodou 105 )))
Fabie o sto tisic drazsi a je skorosrovnatelna s Pandou, klanim se majitelum fabii :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 17:06, RE: Použít a vyhodit
anonym napisał:
A tu Pandu jsi měl samo novou? A v čase koupě 0 km najeto. A ten podvozek, to nebyly díly druhovýroba Polsko? Odkdy se sypou benzínové motory FIAT, olej podle specifikace?
Já tu Pandu koupil od známé, tehdy už důchodkyně, ta s ní najela za první rok asi 7000 km a stěžovala si na problémy s řazením. Rozhodla se raději koupit Polo od VW, později si to rozhodnutí chválila.
Takže dceruška nastoupila do Pandy mající 7 t.km, vzhledově opravdu jako nové, s tím řazením jsem si opravdu vyhrál, než ty dráhy jakž takž souhlasily a všechny 4 převody byly funkční. Se zpátečkou to ale bylo stále jako u Favorita blahé paměti (1965).
Olej jsem měnil sám, byl tam Castrol 15W-40. Tehdy se měnil každých 7 tis. km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 17:19, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Stačí se podívat na technické údaje o zrychlení z 0 na 100 km/h a není pochyb o tom,že Panda na jakékoliv HTP celkem v pohodě má....
Není se čemu divit - Panda je o cca 200 kg lehčí než Fabie...a navíc jsou italský motory tak nějak "od přírody" točivější,než ty škodovácké (Wolksvagen)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 10.07.2007 18:21, BEZ PŘEDMĚTU
Panda mě nebere. Seděl jsem v ní (mám 183 cm), sedadla pro ženské, prostor v ramenou žádný, kufr malý. Dost dobře nechápu lidi, kteří si kupují takové hračky. Druhé auto do rodiny (městské vozítko) jsme před rokem kupovali Fordku Fiestu, lehce ojetou, svůj účel plní, prostoru více a hlavně za jiné peníze než panda. Holt ale 100 lidí, 100 názorů. Ať slouží.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.