anonym napisał:
to je firemní filosofie v případě Pandy. Měl jsem Pandu 750 s 34 HP, protože to jako nákupní taška vycházelo nejlevněji, nízké pojistné atd.
Od samého začátku byly potíže s řazením, jak je vidět, dosud nevyřešené. Při pohledu pod kapotu ztrnete, chladič z plastu se zalitými hliníkovými plíšky. Hlavní problém, po 42 tis km byl celý předek na konci životnosti, t.j. ložiska kol, klouby poloos a kotouče. Při 48 tis. km se vylágroval motor.
Kvalita tohoto vozu připomíná 1000MB.
Panda 750 je zcela jiné auto než tato Panda. to že automobilka drží název, neznamená, že se auto nevyvíjí. Jezdil jsem s touto Pandou na dovolené na Krétě, měla najeto už přes 100 tisíc kilometrů a co se týče jízdních vlastností a pohodlí byla vynikající, resp. plně srovnatelná s Fabií.