Zvirak napisał:
Jestli to vyznělo negativně, omlouvám se, to nebylo mým úmyslem. Jsem spíše zvědavý.Dojezd se zdvojnásobí. (Např. můj toriod místo rezervy má dojezd 700 - 750 km !!!, na benzin pak také 700km)Omezenost zav. prostoru? ŽÁDNÝ rozdíl.Riziko zaklepání sedel ventilů? Motory fiatu nejsou duratec od fordu. V itálii jezdili už dávno na plyn, když u nás ještě žádná plynka nestála. Na 100% jsou od jistých (starších) ročníků jsou benzinové hlavy, ventily atd. z teplotně odolnějších materiálů. (Na LPG jezdí v Itálii již pár desítek let). Přesněji by vám to vysvětlil každý italofil.LPG pak nerozpouští olej jako benzin, olej tak nedegraduje. Navíc LPG nezatěžuje katalyzátor, protože je to "čisté" palivo.Nemožnost parkování v podzemních parkovištích je snad jediná nevýhoda.Kolikrát se nestačím divit, kolik mezi lidma koluje nesmyslů a fám o LPG. Osobně jezdím denně cca 240 km. Mě se investice vrátila za 3,5 měsíce. a ujetý km mě vyjde na 1,5 Kč/km (95% dálnice). To jen pro představu.
Kolipa jsem napsal nesmyslů? Dojezd se sice "zdvojnásobí", pak jde ale ekonomika provozu stranou. Méně místa? Kde vozíš rezervu? Jestli lepící sadu, tak tě budou v pneuservisu milovat
. To, že to vyhovuje tobě, neznamená, že tu vyhoví někomu, kdo to vyloženě nechce. Při těch krátkých trasách se to v zimě na plyn ani nepřepne... Já mám rádius přes 1100km, ale nebudu z každýho, kdo ten typ pohonu nechce, dělat hlupáka...