Vepř napisał:
Pán je asi nějakej básník. Nechápu, jak může bejt někdo tak zamilovanej do starýho verglu. Věčné porovnávání s koncernem mě utvrzuje v tom, že koncernová auta jsou pravděpodobně etalonem. Proč to pán nesrovnává třeba s Astrou, nebo s 306? A jinak, fakt super kára, ještě, že se tomu nešpiní zadní sklo jako všem koncernovejm autům.. A jestli se pánovi ještě nic nerozbilo, tak má štěstí na dobrej kousek. Kazí se totiž všechny auta a pověst Fiatu to jen potvrzuje. A porovnávat poruchovost trojkovýho...
Není to tak dávno, tak v německé verzi Auto Motor- und Sport (v české nevím, jestli to bylo) vyšlo srovnání všech pěti řad Golfu, co se týče poruchovosti. Maximum bylo pět hvězdiček. Golf jedna nedostal žádnou s poznámek, že je to exemplář tak pro sběratele a skalní fanoušky. Golf II dostal čtyři z pěti s tím, že je to nejpovedenější řada. Golf III dostal překvapivě hvězdičky tři, myslím s odůvodněním, že odcházejí nápravy a elektrika, Golf IV myslím taky - kvůli elektrice, stabilizátorům, tradičním vadám na TDI, Golf V, tj. současný - čtyři hvězdičky, v podstatě zase elektrika, rychlá koroze na podvozku, nekvalitní měkčené plasty uvnitř - to auto bylo dva roky staré, najeto 80 tis. km a mělo úplně ošoupaná vnitřní madla dveří, volant, šaltpáku atd. (a v Německu není zvyk přetáčet tachometry).