TOM napisał:
Koukám,že cooon se celkem vyzná. Prý o půl tuny líná nenažraná bestie,hmm....Ano dvoulitr nebyl nejlepší z nabídky,protože tu byl skvělý 2,5l ,ale nebyl tak špatný aby nestačil čtyřválcové 1,6...
Takže fakta - Brava váží 1165kg, 0-100 za 11,5s,max 180
320i E30 - 1050kg, 0-100 za 9,8s, max 200
320i E36 - 1285 kg, 0-100 za 9,9s,max 214
520i E34 - 1445 kg, 0-100 za 10,6s, max 211 - toto je 110kW motor dávaný od roku 1989, takže jediný komu by ta Brava stačila je jeho dvouventilový předchůdce (0-100...
A to jsem ještě opomněl velmi málo známý a velmi zřídka zastoupený model E30 - 320 is ( dnes spíš vzácný sběratelský kousek). Objevil se v posledních letech výroby E30 jako speciální edice a nabízel z 2,0l krásných 141 kW při hmotnosti 1218 kg slušné dělo. ( řekl bych taková juniorská M3) : 0-100 za 7,5s, max 231km/h - to jsme ještě pořád v osmdesátých letech....
Ale to už jinde jsme, je to jiná vesnice....