0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Brava 1.9D po 110329km

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, ostatní, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 02:16, chyba
ve "Specifikace vozu" máte chybně uvedeno "MAREA" místo "BRAVA"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 06:34, RE: chyba
Pepan napisał:
ve "Specifikace vozu" máte chybně uvedeno "MAREA" místo "BRAVA"
Díky, už je opraveno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 11:14, RE: chyba
Karel - TipCars.com napisał:
Díky, už je opraveno.
No Karle, tak tomuhle říkám test za milion. Větší vrak (skoro bych řekl totálku) už jste nenašli? Pokud to auto nebylo bouraný, tak vidím první rezavou Bravu bez creshe. Podle toho interiéru a všech známek (i toho výfuku), bych tipoval ne 300 000, ale 500 000 km (10x50 000 mi přijde adekvátnější, než 10x30 na to auto jak vypadá a to prosím pěkně bez údržby), to je docela drsné. Popravdě? Docela tomu autu tleskám a obdivuji, že to se svými majiteli (em?) tak dlouho vydržela (Bravuša). Mimochodem originální klíč není zelený,ale je to ten modrý, co tam máte zavěšený hned vedle toho servisního. Fakt mazec. No možná to auto ani není 97, ale spíš tak 95... To jsem ještě neviděl. Je vidět, že zhuntovat se dá i kvalitní auto...Jen to chce trochu talentu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 12:24, RE: chyba
wolff napisał:
No Karle, tak tomuhle říkám test za milion. Větší vrak (skoro bych řekl totálku) už jste nenašli? Pokud to auto nebylo bouraný, tak vidím první rezavou Bravu bez creshe. Podle toho interiéru a všech známek (i toho výfuku), bych tipoval ne 300 000, ale 500 000 km (10x50 000 mi přijde adekvátnější, než 10x30 na to auto jak vypadá a to prosím pěkně bez údržby), to je docela drsné. Popravdě? Docela tomu autu tleskám a obdivuji, že to se svými majiteli (em?) tak dlouho vydržela (Bravuša). Mimochodem ...
Tuto Bravu jsem vybral schválně, aby bylo vidět, že technický stav nemusí vždy odpovídat počtu udávaných kilometrů na tachometru. Navíc zásah předchozího majitele do snížení vozu byl jen na škodu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 12:28, RE: chyba
wolff napisał:
No Karle, tak tomuhle říkám test za milion. Větší vrak (skoro bych řekl totálku) už jste nenašli? Pokud to auto nebylo bouraný, tak vidím první rezavou Bravu bez creshe. Podle toho interiéru a všech známek (i toho výfuku), bych tipoval ne 300 000, ale 500 000 km (10x50 000 mi přijde adekvátnější, než 10x30 na to auto jak vypadá a to prosím pěkně bez údržby), to je docela drsné. Popravdě? Docela tomu autu tleskám a obdivuji, že to se svými majiteli (em?) tak dlouho vydržela (Bravuša). Mimochodem ...
Klíček je doopravdy barvy tmavě modré
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 14:13, RE: chyba
Petr - TipCars.com napisał:
Klíček je doopravdy barvy tmavě modré
Jo to beru, taky mě to překvapilo a taky sem to napsal, že zkryplit se dá i dobré auto. Jak říkám, stát se může všechno a příklad je to krásný a i na Bravu si člověk musí dát bacha. Jen škoda, že je to Brava, bylo by dobré teď v nejbližší době sem dát zase nějakou jinou, normální a se serviskou... Tohle je fakt otřes a když to někdo uvidí tak řekne, od tohoto auta ruce pryč (obecně). Přičemž 90% věcí co jsou zde obecně o Bravě vůbec neplatí... Mezi nama, jaká byla prodejní cena tohoto auta? Za 65 000 megadrahé, i když by se to asi dalo ještě do kopy za rozumný pení dát (tak 30 000 - výfuk 8000, tlumiče 8000, interiér 5000, oprava těch prahů 5000...)...
P.S. Ty prahy, ty musel mít taky obouchané od spodu, musel s tím jezdit někde relý na poli (s necelými 50 kW umění), jinak to není možné. Brava má jednu z nejlepších antikorozních ochran vůbec (v porovnání se současníky)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 14:24, RE: chyba
wolff napisał:
Jo to beru, taky mě to překvapilo a taky sem to napsal, že zkryplit se dá i dobré auto. Jak říkám, stát se může všechno a příklad je to krásný a i na Bravu si člověk musí dát bacha. Jen škoda, že je to Brava, bylo by dobré teď v nejbližší době sem dát zase nějakou jinou, normální a se serviskou... Tohle je fakt otřes a když to někdo uvidí tak řekne, od tohoto auta ruce pryč (obecně). Přičemž 90% věcí co jsou zde obecně o Bravě vůbec neplatí... Mezi nama, jaká byla prodejní cena tohoto auta? Za 6...
Bohužel jiná Brava s tímto dieslem nebyla v době prohlídky a focení na výběr. Na tomto modelu je vidět nejlépe výdrž tohoto klasického dieslu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 15:18,
Teraz som nasiel tu bravu za 69 900,- ved to je blaznovstvo a este k stavu vozidla je napisane ze velmi dobry a vo vybave to nema nic ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 16:34, Keď už, tak s mierou
Jozef napisał:
Teraz som nasiel tu bravu za 69 900,- ved to je blaznovstvo a este k stavu vozidla je napisane ze velmi dobry a vo vybave to nema nic ...
No jo aj ja som ju našiel. Majú ju v Extra auto. Majú tam fakt všetky autá EXTRA- ale vraky ) Inak neviem pochopiť, ako niekto môže stočiť aj viac ako 100 000 KM a myslí si že si to nikto nevšimne. V tomto asi fakt nepoznajú mieru. Predsa už keď chcem tacho stočiť, tak mierne a nie tak veľa, aby to každý odhalil nie?! Keď auto nemá servisku, tak stavom kilometrov sa vôbec neoplatí riadiť.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 19:27, Brava
Všechno je dobrý,jenom je problém,že když už o něčem píšete,tak si napřed ověřte pravost a pravdivost věcí. Co se týče klíčů,tak Fiat brava má systém Fiat CODE I. tj. dva modré klíče a červený tzv. master klíč. A ten opravdu neslouží k nozouvému dojetí do servisu,ale k programování nových klíčů. Po jeho zasunutí do spínačky se otevírá progrmovací paměť jednotky CODE. Je úplně stejný a rovocený jako modré klíče akorát se dá otevřít a vyjmout z něj čip. Ale je pravda,že jezdit by se na něj nemělo.Bez tohoto klíče BRAVU ani jiného Fiata s CODE I. nekupujte.Na nouzové nastartování slouží karta s kódem. Bez ní taky nekupovat. Co se týče podvozku,tak Brava na tom tak špatně není. Všechno vydrží zhruba tak 80 až 100 tis. km. Což si myslím,že vůbec není špatné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.05.2006 20:04, RE: Brava
Honza napisał:
Všechno je dobrý,jenom je problém,že když už o něčem píšete,tak si napřed ověřte pravost a pravdivost věcí. Co se týče klíčů,tak Fiat brava má systém Fiat CODE I. tj. dva modré klíče a červený tzv. master klíč. A ten opravdu neslouží k nozouvému dojetí do servisu,ale k programování nových klíčů. Po jeho zasunutí do spínačky se otevírá progrmovací paměť jednotky CODE. Je úplně stejný a rovocený jako modré klíče akorát se dá otevřít a vyjmout z něj čip. Ale je pravda,že jezdit by se na něj nemělo....
Mé informace o klíčku vycházeli od technika, který mi vůz předváděl. Informace o klíčích zítra ověřím přímo v servisu Fiat a napíšu jak se celá záležitost má.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 09:14, RE: chyba
wolff napisał:
No Karle, tak tomuhle říkám test za milion. Větší vrak (skoro bych řekl totálku) už jste nenašli? Pokud to auto nebylo bouraný, tak vidím první rezavou Bravu bez creshe. Podle toho interiéru a všech známek (i toho výfuku), bych tipoval ne 300 000, ale 500 000 km (10x50 000 mi přijde adekvátnější, než 10x30 na to auto jak vypadá a to prosím pěkně bez údržby), to je docela drsné. Popravdě? Docela tomu autu tleskám a obdivuji, že to se svými majiteli (em?) tak dlouho vydržela (Bravuša). Mimochodem ...
Souhlasím s tebou do posledního detailu. Nikdy jsem ještě neviděl rezavou Bravu. Auto má asi fakt minimálně 300 tis. km, navíc, podle mě, bez jakéhokoli, aspoň základního, servisu nebo údržby. Ty kliky jsou ale bohužel záležitost častá u prvních ročníků výroby a pazvuky v interiéru jakbysmet. Přesto mi sloužila bez problémů a dával jsem ji pryč s těžkým srdcem. A ten design - taková auta se už dnes nedělají.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 09:18, RE: Brava
Honza napisał:
Všechno je dobrý,jenom je problém,že když už o něčem píšete,tak si napřed ověřte pravost a pravdivost věcí. Co se týče klíčů,tak Fiat brava má systém Fiat CODE I. tj. dva modré klíče a červený tzv. master klíč. A ten opravdu neslouží k nozouvému dojetí do servisu,ale k programování nových klíčů. Po jeho zasunutí do spínačky se otevírá progrmovací paměť jednotky CODE. Je úplně stejný a rovocený jako modré klíče akorát se dá otevřít a vyjmout z něj čip. Ale je pravda,že jezdit by se na něj nemělo....
Potvrzuji tvé informace o dvou modrých a jednom červeném Master klíči. Já bohužel kdysi při koupi Bravy od origo prodejce ze SRN nepohlídal, že technik zapoměl přibalit i ten Master. Nakonec jsem ho od něj vydoloval, ale měl jsem dost štěstí. Potvrzuji, auto jen s Master klíčem !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.05.2006 14:22, RE: Brava
limach napisał:
Potvrzuji tvé informace o dvou modrých a jednom červeném Master klíči. Já bohužel kdysi při koupi Bravy od origo prodejce ze SRN nepohlídal, že technik zapoměl přibalit i ten Master. Nakonec jsem ho od něj vydoloval, ale měl jsem dost štěstí. Potvrzuji, auto jen s Master klíčem !
Naopak, mě docela potěšilo, že redakce vybrala i takový "vrak". Takhle totiž vypadá velká část aut jezdících po našich silnicích. Pokud to má pěkný lak, sednout za volant, sešlápnout plyn a hurá na silnici, co je dole to je jedno - dle hesla co oko nevidí....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.05.2006 12:13,
Klíč k běžnému provozu je opravdu modrý. Červený je servisní. Jinak nesouhlasím s tvrzením že podvozek je choulostivý. Vlastnil jsem model TD100 a výměnu předních ramen jsem absolvoval až po téměř 100 tis kilometrech, jedno stojí 1500 Kč, tyčka stabilizátoru 300 Kč. Navíc najít rezavou Bravu je docela fuška, snad jenom auta opravená po havárii. V recenzi představený kus je "pěkný" vrak a svědčí o tom že jeho původní majitel byl bez pardonu dobytek. Teorie o tom kdo tuninguje auto s motorem o výkonu 50 kW si nechám pro sebe.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.05.2006 10:43, Ital
Je to sice docela drsné, ale na druhou stranu Italové dělají auta na 3 roky, neboť si pak koupí většinou nové, jiné. Pokud někdo chce auto na 10 let, tak nechť si koupí Japonce. Nicméně to, že s tím jezdilo prase je patrné takřka všude, ten by možná zhuntoval i toho Japonce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.05.2006 21:05, křáp
Nevím, kdo si může takový šrot koupit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.05.2006 00:20, RE: Ital
Martin napisał:
Je to sice docela drsné, ale na druhou stranu Italové dělají auta na 3 roky, neboť si pak koupí většinou nové, jiné. Pokud někdo chce auto na 10 let, tak nechť si koupí Japonce. Nicméně to, že s tím jezdilo prase je patrné takřka všude, ten by možná zhuntoval i toho Japonce.
Věř mi pane odborníku, že Brava vydrží víc než leckterý Japonec. Tohle je megazhuntovaný auto a nevím, které jné by to vydrželo... Japonec by to možná vydržel líp po mechanické stránce, ale co se týká plechů a podvozku byl by totálně hotový. Ta Brava to ještě zvládla se ctí... S tím autem jezdily prasata (nebo jen jedno?)
P.S. Koupit se to ještě dá tak za těch 60 tisíc je to koupitelné, šikovné ruce to dají do kopky za těch 25 000 a dalších 150 000 s tím motorem najedeš. Věř mi, že na našich silnicích jezdí 100x horší šroty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.05.2006 11:08, RE: Ital
wolff napisał:
Věř mi pane odborníku, že Brava vydrží víc než leckterý Japonec. Tohle je megazhuntovaný auto a nevím, které jné by to vydrželo... Japonec by to možná vydržel líp po mechanické stránce, ale co se týká plechů a podvozku byl by totálně hotový. Ta Brava to ještě zvládla se ctí... S tím autem jezdily prasata (nebo jen jedno?)
P.S. Koupit se to ještě dá tak za těch 60 tisíc je to koupitelné, šikovné ruce to dají do kopky za těch 25 000 a dalších 150 000 s tím motorem najedeš. Věř mi, že na našich sil...
Souhlas s limach a wolff! To, že s tím jezdilo prase, by měl poznat téměř každý - nicméně je fajn, že to tady je - taky jsem bravu tak zaneřáděnou neviděl. Kliky jsou bolestí bravy (kéž by vydržely aspoň 4 roky!), plasty uvnitř občas zavržou, ale že by odpadly? Tlumiče, ramena, výfuk ad. - ceny úplně v pohodě - tak nevidím důvod zajet každých 100tis. km do servisu. hmmm,taky by mne zajímalo, jak vypadají mé auta po 300tis. km )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.05.2006 19:11, RE: křáp
Pola napisał:
Nevím, kdo si může takový šrot koupit.
POLA: Zdrž se jakýchkoliv komentářů, evidentně o autech nic nevíš
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.