0
powrót
 

diskuze k tématu: Elektromobily se neprodávají, pomůže státní podpora?

kategorie zaszeregowania tematu:
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Niedziela 17.04.2016 12:19, ???
Pokud automobilky nepřijdou s elektromobilem v ceně cca 300000 a zaručeným dojezdem minimálně 150 km aby to dávalo smysl běžnému občanovi a to bez dotací,nemá elektromobil šanci.
Dotovat bohaté je zvěrstvo a o to větší,že se zdaní ta nejchudší část populace .Kdo kupuje auto za 700000 nepotřebuje dotaci.
A hlavně-dobrá myšlenka a dobré zboží se prosadí samo.
reagować
rohYpnol
ilość wystąpień41
data registracji22.09.2008
Niedziela 17.04.2016 13:32, Bruselská eurodemence
Nutil někdo EU, aby se zavázala k nereálnému snížení emisí?? A když se zjistí, že plán nejde splnit, tak se začnou dít věci... Nakonec pod hrozbou pokuty se EU bude tvářit, že i příspěvek v hodnotě 200 tis. Kč na nákup elektromobilu z peněz daňových poplatníků je vlastně nejvýhodnější řešení...

Ať žije centrálně plánované hospodářství 21. století... Moskva se zaměnila za Brusel, bolševik se zaměnil za euroúředníka, ale výsledek je stejný

Navíc pro země našeho typu je spočítáno, že pokud je energetický mix s vysokým podílem výroby z fosilních paliv, tak přínos elektromobilu není žádný!!!

A protože elektromobily nedávají smysl, proto začneme křivit volné prostředí tak, aby elektromobil smysl začal dávat?? Ne, Evropská unie by potřebovala jediné - rozpad
reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Niedziela 17.04.2016 17:51, k
A co jako čekají - elektromobily jsou jaksi cenovně dražší že,a o peníze jde přece vždy až na prvním místě.To se nebavím o možnostech dobíjení.Už vydím ten blackout sítě při dobíjení na panelákovém sídlišti.

Nechci prudit,ale to že auto nekouří tam kde jede, neznamená že nekouří někde jinde???,
ale elektrika je přece v zásuvce
reagować
David V
ilość wystąpień2063
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 18.04.2016 09:27, EU
Je potřeba, aby se EU rozpadla a tohle centrální plánování skončilo. Kde nefunguje zdravá hospodářská soutěž, tam je tak akorát prostor pro černotu.
Prvním varováním měla být kauza VW.
S příspěvky nade mnou souhlasím.
Co mě zaráží je, že pro chrochty je benevolentnější limit než pro benzín. Vzhledem k tomu, že byla nafta kvůli nižší spotřebě prohlášena, jak ekologické palivo, tomuto rozporu nerozumím, a když to ještě probásobíme hustotou, tak je zase nafta upřednostněná a má o 80% (ano osmdesát) dovoleno vypustit více CO2.
My jsme v Evropě fakt kreténi!

Jo a pokud bych vzal jako normu definovanou spotřebu pro chrochty 6,3 l/100 km, tak ekvivalent z hlediska CO2 pro benzín je 7,4 l/100 km, a to nemluvím o tom, že vyčistit spaliny benzínu je úplně jiná liga, zejména při této spotřebě.

Nebo je v článku chyba a patří tam 3,6 l/100 km. Na to jen pravím: Muhehe
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.