Kotas napisał:
Z článku mi připadne, že pan Šikl asi nikdy nedošel v minulosti do kontaktu s vozy Renault. Tak například klakson na páčce blinkrů je u Renaultů běžná věc, je to o zvyku. Na nějakou horší přístupnost to absolutně nelze odehrát, protože blinkry se taky snad dávají v klidu, akorát se přitlačí na páčku jiným směrem - mohu srovnávat jak systém uprostřed volantu a na páčce a připadne mi, že pokud člověk drží volant jak má, tak tam problém není... Další, co mi připadne zarážející na článku je podiv na...
Samozřejmě že umístění klaksonu na páčce je známé, měl ho třeba Wartburg 353, Citroen Berlingo , Iveco EuroStar atd. I přesto že to vím tak se mi osobně stalo že jsem jel po kruháči, z ničeho nic mi tam zboku někdo vletěl a já mlátil do středu volantu
...přístup k rezervě má své pro a proti. Já třeba jezdím s prázdným kufrem, takže mi pod kufrem nevadí a zmiňované tašky do škarpy neskládám. Naopak když byla třeba jinde pod autem a byly tam plecháče tak ejhle, po 10 letech člověk hledá rezervu a ona je celá zrezlá. To si nevybereš, asi nejlepší by bylo v kufru naboku kolmo a kufr by díky tomu byl dobře hluboký. Krizová je pak Volha 24, ta má rezervu v kufru volně loženou
Na druhou stranu kolik z vás rezervu už někdy potřebovalo, já naštěstí ještě nikdy. ...technicky to Sandero asi žádný zázrak nebude, ale vzhledově to v reálu vypadá sympaticky
To třeba Logan proti tomu je jak předvýrobní prototyp, toto už je takové autovější