cytat:
reakce na: BobanHTP, 04.02.2021 16:00 (Jen bych rád dodal, že LPG můž ...)
Bohdane, opravdu nechápu tvou utkvělou snahu "zasvěceně" radit i když o problematice nic nevíš, nebo sis přinejlepším něco přečetl ve Světě motorů.
Jakýkoli přímovstřik, TSI nevyjímaje, je pro přestavbu na LPG nevhodný. Ještě jsem neviděl systém, který by se obešel bez občasného vstřiku benzínu. Ten je nutný k chlazení benzinových vstřikovačů, jinak časem doslova shoří. Už jsem potkal několik firem, které tvrdily, že benzínové přímovstřiku používají ke vstřikování kapalného LPG přímo do válců původní benzínové vstřikovače. Po prostudování dodané technické dokumentace můžu říct jen jedno - všichni lhali. Sice používali kapalný LPG, ale se samostatným střikovačem. Proto je také záruka na přestavbu přímovstřiku omezená na ujetí 50 tisíc km....
Z toho co jsi vyjmenoval se na LPG skutečně hodí motor Fire od Fiatu a se zavřeným jedním okem 1,8 Ecotec od Opelu. Zbytek zmíněných motorů najede bez problémů max 100 tisíc (při běžné údržbě v podání LPG šetřílků), nebo se budou majitelé muset při servisování opravdu snažit, hlídat ventily a velmi často měnit olej i svíčky. A to něco stojí....