Míra napisał:
Frajere,u dodávky at už je to jakákoliv značka,opotřebovaná převodovka po 200tisících není žádná tragédie,pár synchronů a ložisek a frčíš dál a určitě za lepší cenu,než u Sprintera,Transportera nebo LT.Věř,že vím,o čem mluvím,fakt by mě zajímalo,co od přetěžované(a vsadím se,že byla)dodávky čekáš???
Máš absolutně pravdu, dávali jsme dohromady v cca 210 t km převodovku u Boxera 1,9 TD, poštelovat synchrony za pár tis. ani nepoznáš. Jediná slabina u Ducata (Boxeru, Jumpera) jsou horní uložení tlumičů - zakukaj každých 100 tis., pokud nejezdíš pořád rovně po dálnici. A taky to není cenově tak drastický... Ted´ nás čeká převodovka na Ducatu 2,8, snad nás to nepoloží. Novýho Fiata klidně (i osobního) - nebál jsem se francouzů, nebojím se italů. To je jenom taková PR masáž od WV Group...