Choze napisał:
Jj XM neni pro každého, chce péči... no a potom vám vše vrací s láskou :) velká slabina je elektroinstalace a to celá. Jenže člověk si musí uvědomit ze v době svého vzniku bylo přinejmenším převratné a technologicky velice vyspělé o proti své konkurenci. XM mělo tolik vychytávek jako dnes třeba Maybach. Design od Bertoneho se holt každému nelíbí ale taky mu to nikdo nenutí (mě se dříve také XM nelíbylo... dokud sem v něm nejel :D a pak sem si ho jednoduše zamiloval). Na závěr... 2.1TD je spolehl...
Tak tuhle "chvalu" musim potvrdit, protoze 2 roky jezdim v Xantii (r.97) s tim samym motorem. Je to silny pracant (zadny divoch) se slusnou dynamikou a prijemnou spotrebou. Montoval se i do P-406 a ve sve dobe to byl jeden s nejlepsich dieselu. Jinak XM opravdu neni auto pro kazdeho, ma par svych much (ostatne, ktere auto ne?), ale pri dobre peci je v nem svezeni jako v bavlnce a mj. to rozhodne neni zadna tuctovka (treba jako vozitka koncernu VW).