0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroen Saxo 1,1i

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.04.2007 01:56, RE: podtáčení a jiné
SY35 napisał:
Je s podivem že motor přežil jízdu na pětku na volnoběh asi povolenou rychlostí ve městě, to bylo tak 1000 ot./min., ne? Jelikož máme s autorem podobné srovnání, clio 2 1.2 což je 43 kW a 93 Nm, tak zírám. Pokud jde o to že se auto v pohodě prodalo, je každého věc si vzít k sobě technika, nevěřím že "autobus v kufru" se dá opravit bez stop, sklo a lak nemůže být všude zcela OK...
Pár poznámek: Na pětku při 1900 ot. jsem měl tachometrových 60, což je cca 55 v hodině, samozřejmě po rovině bez možnosti akcelerace, policie to zřejmě toleruje, nikdy jsem neměl problém. Autobus v kufru byl opraven z nových dílů (auto mělo cca 8 měsíců), kazil to jen lak. Totálku způsobila Š 1203, to je beranidlo bez deformačních zón.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.04.2007 02:20, RE: Jméno bazaru
Jarek napisał:
Snad by nebylo od věci napsat, který bazar to auto potom prodával jako perfektní, aby si lidi dali pozor na takové zprominutím kurvy.
Nerad se dostávám do potíží, tvrzení nemohu dokázat před soudem, stránku jsem si neofotil, proto jsem jméno neuvedl. Na druhé straně nestočili tachometr (inzerovali oněch 183 k) a zákazník kupoval udržovaný kus bez nutnosti investic (400 km po servisní prohlídce, nové brzdy, náplně, navíc všechny opravy a výměny doloženy fakturami a serviskou) a klamán tedy asi nebyl. "Kovářina" v kufru byla viditelná na první pohled, nezavařený výfuk byl slyšet a ke mě se obsluha při koupi brava chovala korektně. Navštívil jsem víc bazarů a tento patřil rozhodně mezi ty lepší. Za saxo jsem dostal 75 k českokorun a jestli ho prodali za 85 (můj odhad podložený zkušenností), tak to nebyla žádná lichva. Ani koupené bravo nepřekvapilo ničím, co bych od ojetiny nemohl očekávat. Takže moje zkušennost s Autohity v Olo je vesměs kladná. Jestli si někdo přečte, že vůz je po šesti letech v perfektním stavu a zároveň má najeto 183 k km a uvěří tomu, tak je to buran.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.04.2007 05:37, RE: podtáčení a jiné
Gravedigger napisał:
1500 otacek je trapeni motoru v kazdem pripade ( u osobniho auta). navic takovyto rezim nemuze byt nejvyhodnejsi ani pro spotrebu. v takto nizkych otackach nedochazi k idealnimu plneni valcu a spotreba nemuze byt nizsi nez pri otackach v oblasti maximalniho kroutaku.
to: Gravedigger, asi nedochazi k dokonalemu spalovani pri 1500 otackach, ale spotreba je nizsi nez kdyz jedu na 4 nebo trojku. Nesmite od mtooru chtiti vykon nebo jet do mirneho stoupani, ale ciste jen po rovine nebo z mirneho kopecka, ale spotreba je orpavdu nizsi nez na trosku nebo ctyrku. Jinak jezdit na otacky blizko maximalnimu krouticimu momentu? To me chcete rict, ze pokud klasicky 16V ma maximum nekde ve 4 tis otackach tak jezdite po rovine s cca 3 tis otackama kdyz je auto prazdne? Ja, stejne jako vetsina 8V mam maximalni kroutak ve 2500 otackach, takze jizda na 1500 otacek je pomerne blizko maximalnimu tocivemu momentu. Jinak samozrejmne, ze pokud prijde treba i jen mirne stoupani tak netrapim ctyrku na 2 tis otacek, ale dam tam rovnou trojku. Na tu petku taky nejezdim porad, jen kdyz je rposte volna situace a vim, ze za chvili nebudu brzdit. Kdo zna cestu ze Sterbohol az na krizovatku u Vysocanske smer na Prosek tak uzna, ze tam je uz od Sterbohol krasna rovinka a pak kopec dolu a tam neni problem jet hned od Sterbohol na petku az na krizovatku u Vysocanske.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.04.2007 09:30, hezké vozidlo
Pochopil jsem že pán si koupil místo Saxo Fiat Bravo.Mám ho také(zhruba 4 měsíce).Jen doufám že si nekoupil verzi s motorem 1,6 16V jako já.To bude chudák asi zklamanej spotřebou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.04.2007 09:50, RE: hezké vozidlo
metud napisał:
Pochopil jsem že pán si koupil místo Saxo Fiat Bravo.Mám ho také(zhruba 4 měsíce).Jen doufám že si nekoupil verzi s motorem 1,6 16V jako já.To bude chudák asi zklamanej spotřebou.
A jakou jinou než 1.6 si asi koupil, když píše o sto koních? Klid s tou spotřebou, když ten motor jezdí v kombíku Marea pod 8 l/100km, tak v Bravu to bude ještě méně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.04.2007 09:54, RE: hezké vozidlo
metud napisał:
Pochopil jsem že pán si koupil místo Saxo Fiat Bravo.Mám ho také(zhruba 4 měsíce).Jen doufám že si nekoupil verzi s motorem 1,6 16V jako já.To bude chudák asi zklamanej spotřebou.
1,6 je asi nejlepší motorizace Brava, takže ji mám. Spotřeba je úměrná těm koníkům pod kapotou, naměřil jsem 7,5 při svižnější jízdě po okreskách a klidné ve městě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.04.2007 09:54, RE: podtáčení a jiné
mufik.martin napisał:
to: Gravedigger, asi nedochazi k dokonalemu spalovani pri 1500 otackach, ale spotreba je nizsi nez kdyz jedu na 4 nebo trojku. Nesmite od mtooru chtiti vykon nebo jet do mirneho stoupani, ale ciste jen po rovine nebo z mirneho kopecka, ale spotreba je orpavdu nizsi nez na trosku nebo ctyrku. Jinak jezdit na otacky blizko maximalnimu krouticimu momentu? To me chcete rict, ze pokud klasicky 16V ma maximum nekde ve 4 tis otackach tak jezdite po rovine s cca 3 tis otackama kdyz je auto prazdne? Ja, ...
"Ušetřím deci benzínu za každou cenu", i kdyby mě to stálo ojniční ložiska a výbrus válců
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.04.2007 17:48, Třeba td 100 74 kW
mohl pán také mít 1,9 TD 74 kW,která má také sto koní.Psal pouze že má stokoňového fiata.Zabředáme tímto do jiného tématu,myslím že recenze byla na Saxo.Takže se omlouvám že reaguji celkem mimo mísu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.04.2007 21:50, RE: podtáčení a jiné
mufik.martin napisał:
to: Gravedigger, asi nedochazi k dokonalemu spalovani pri 1500 otackach, ale spotreba je nizsi nez kdyz jedu na 4 nebo trojku. Nesmite od mtooru chtiti vykon nebo jet do mirneho stoupani, ale ciste jen po rovine nebo z mirneho kopecka, ale spotreba je orpavdu nizsi nez na trosku nebo ctyrku. Jinak jezdit na otacky blizko maximalnimu krouticimu momentu? To me chcete rict, ze pokud klasicky 16V ma maximum nekde ve 4 tis otackach tak jezdite po rovine s cca 3 tis otackama kdyz je auto prazdne? Ja, ...
S tou spotřebou, ta je obecně nejnižší v otáčkách maxima točivého momentu, jde o tzv měrnou spotřebu paliva. Točivý moment vrcholý u tohoto saxa při 3800 za min. (Moje auto, ale ještě s monotřikem), čtanářova verze MPI ho má posunutý, stejně jako maximální vbýkon o něco níže, což je příjemnější. Sám mám saxo také už šestým rokem, a co se týče spolehlivosti, je to opravdu velmi dobré auto, ale hlavně proto, že je velmi jednoduchý.Na 1,1 docela pěkně jede.Jízdní vlastnosti jsou poplatné době vzniku (rok 1996). s dnešními malými vozy je nelze v žádném případě srovnávat (osobní zkušenoti). Málokterý oučasný malý vůz by ale se 60 konmi byl takový sprinter, jako Saxo. Důvodem je hmotnost . u mě cca 845 kg. Při případné bouiračce je to bohužel docela znát a Saxo je opravdu staršně měkké auto. Jinak článek kvělý, můžu jen potvrdit, co tam autor píše.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.04.2007 23:39, RE: podtáčení a jiné
Tomáš Dusil napisał:
S tou spotřebou, ta je obecně nejnižší v otáčkách maxima točivého momentu, jde o tzv měrnou spotřebu paliva. Točivý moment vrcholý u tohoto saxa při 3800 za min. (Moje auto, ale ještě s monotřikem), čtanářova verze MPI ho má posunutý, stejně jako maximální vbýkon o něco níže, což je příjemnější. Sám mám saxo také už šestým rokem, a co se týče spolehlivosti, je to opravdu velmi dobré auto, ale hlavně proto, že je velmi jednoduchý.Na 1,1 docela pěkně jede.Jízdní vlastnosti jsou poplatné době vznik...
Takze bych tedy mel jezdit konstatne v otackach,kde mam maximum tociveho momentu? V mem pripade 2500? A v pripade 16V jezdit ve 4 tis otackach?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.04.2007 20:12, RE: podtáčení a jiné
mufik.martin napisał:
Takze bych tedy mel jezdit konstatne v otackach,kde mam maximum tociveho momentu? V mem pripade 2500? A v pripade 16V jezdit ve 4 tis otackach?
Spousta lidí tady píše nesmysly. Mám dojem, že si někde něco přečetli a teď s tím vyrukovali a po..... se. Pokud pojedu se svým vozem 2.0i 16V po rovince a mírně z kopce, tak pojedu kolem 2000rpm (klidně i 17000 a bude to max. optimální, jak pro motor, tak pro spotřebu. Nesmí být slyšet cvakat vnetily a motor musí mít kultivovaný zvuk. Jakmile se začne chvět a začne cvakat, tak už je podtočený, ale takhle nikdo nejezdí. Naopak pokud pojedu do mírného kopečka, tak pojedu kolem 2500rpm a bude to optimální. Zásada platí: poslouchat motor, sledovat vibrace a pokud je pal. PC, tak je to ideální. Teda popkud není z koncernu VW, který fixluje až o 0,8L/100km. Na závěr: Saxo neznám, ale doma máme P106, 1,2 r.v. 96 a horší sráč jsem dlouho neviděl. Manželce se líbil a já blbec jsem podlehl. Auto je věčně v servisu, diagnostika, výměna svíček, čidel a pořád je někde nějaký problém. (při rozjezdu se dusí) Volant má zemědělské vůle, na tak malé auto jde velmi ztuha a svezení v něm je spíše utrpení, než zážitek. Když jsem chtěl koupit něco menšího od japonců,(civic,323,micra atd.) tak se jí nelíbil vzhled a teď trpíme oba. Já scháním na ten sráč kupce a moje paní chodí často pěšky, protože auto je po servisech. Když jsem se ptal, jestli je to normální, tak mi bylo řečeno, že celkem jo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.04.2007 20:41, RE: hezké vozidlo
Jiří Karásek napisał:
1,6 je asi nejlepší motorizace Brava, takže ji mám. Spotřeba je úměrná těm koníkům pod kapotou, naměřil jsem 7,5 při svižnější jízdě po okreskách a klidné ve městě.
Pane Karásek,mě se Brava také líbí i když mám Bravo.Mám už pátého Fiata ale ten motor v tomhle mě nějak nenadchnul.Aby to jelo tak se musí točit,jezdím víceméně 10 km do práce a zpátky a tou spotřebou jsem zklamaný.Ale jinak jste můj příznivce,na Fiat nedám dopustit.Asi jsem se ještě nenaučil jezdit s 16V motorem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.04.2007 13:20, AUTOBAZAR
info pro všechny kteří se ptali na jméno zmíněného autobazaru ... pořádně si přečtěte příspěvek z 6.4. 2:20 ... tam je zmíněn
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.04.2007 16:00, RE: AUTOBAZAR
anonym napisał:
info pro všechny kteří se ptali na jméno zmíněného autobazaru ... pořádně si přečtěte příspěvek z 6.4. 2:20 ... tam je zmíněn
Bohužel francouzská vozidla stojí za prd a co se týče elektroniky, tak to platí dvojnásob. Možná bych šel do dieselu, ale musel bych se hodně rozmýšlet. TDI je sice zastaralé, ale je to držák. V dnešní době dělá kvalitnější auta už i Fiat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 05.10.2011 15:57, RE: bez pĹ™edmÄ›tu
zigi napisał:
Dobrý.
Good points all aornud. Truly appreciated.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.