rohYpnol napisał:
Jasně. Současná C5 má jisté kvality, kterými převyšuje Superb. Ono současný Superb vlastně tak trochu "nechápu" - lépe řečeno mu moc nerozumím (k čemu tolik prostoru vzadu v podélném směru???, proč twindoor, když bude kombi???). Ale i přesto jak jsem psal - raději bych sáhl právě po něm, neb C5 zažije pravděpodobně strmý cenový pád... Jinak osobně bych volil s ohledem na cenu Lagunu, kdybych měl sponzora, pak Accord.
C6 může být sebelepší, ale stejně to bude k ničemu. Mimochodem nevíš, jak se pr...
NEvím v jakém REGIONu česka se "pohybujete", ale samozřejmě NENí až takový problém potkat Citroën C6 i v česku - konkrétně v Praze jí občas potkám i já - a to jsem tam max. (menší) polovinu měsíce ,-)
Co se týče "twindoor" - tenhle systém před lety představilo bmw na nějakém konceptu/studii a (myslím) že u Superb to bylo použito, neb PŘESNĚ z takovýchto (NE)důvodů si lidé auto kupují - TAKováto "reklama" prostě FUNGUJE
NEvím jaké jsou prodeje C6 ve Francii, ale "zaujalo" mne to "přirovnání" k prodejům Superb (myslím že ve France se Laguna/Citroën C5 a P407 prodávají také DOBŘE, nicméně "převaha" jedné značky na "zbytkem světa" snad NIKDE na světě NEní/NEbyla až TAK "totální" jako jednu dobu postavení modelů Škoda na českém trhu - že se prodá "domácí" značky/"doma" vyráběných modelů vždy VÍCE, to je "normální", že se např. Superb prodá myslím VÍCE než všech ostatních vozů střední třídy (s výjimkou Passat .-) DOHROMADY - to už na mne "normálně" moc NEpůsobí ,-)
C6 je přeci jen trochu JINDE (než Superb) a pokud si pamatuji původní plán (snad by se dalo říci "polokusové") výroby počítal snad s 20 t. ks ročně (jak je "plněn" opravdu NEvím/NEtuším... ale současný 3.0 HDi Biturbo by prodeje mohl trochu "oživit"..
Dle toho co jsem o voze četla, dle německých testů, dle jeho hodnocení dokonce i v česku to rozhodně NENí NEpovedený vůz (a tu a tam PORAZIL i vozy "prémiových" značek .-), ale to jsme u toho "začarovaného kruhu" - lidé se rozhodují NE dle "reality/kvality", ale dle "představ" (a ty/těmi následně "vytvářejí" bazarové ceny) ...
... je to (vlastně) úúúúplně stejné jako třeba v té HUDBĚ kterou občas zmiňuji, ti REÁLNĚ "zajímaví" nebo dokonce i "nejlepší" ZDALEKA NEjsou "nejprodávanější" ... a tak je to i v případě kávy a filmu a ... ,-)
PS: MNĚ prostě "(nej)vyšší" modely Citroën na "běžné" ježdění (moc) VYHOVUJí a i když "prodělek" je VĚTŠí než kdybych používala vozy jako Octavia či Superb - prostě dávám "vydělat" druhým majitelům (bazarovým kupcům) značky Citroën (NErada, ale "raději" TAK ... než stovky tisíc km a ROKy jezdit ve voze(ch) co mi až tak "nesedí" ..
PPS: Jak tak čtu váš příspěvek, vy vlastně POTVRZUJETE můj "začarovaný kruh" - spousta lidí (testů) např. "uznává" že současný model Citroën C5 je POVEDENÝ a i tak zde už všichni předem/DOPŘEDU
"víme", že Superb si bude DRŽET CENU "lépe" (což považuji za VELMi "smutné" a vlastně až T-R-A-G-I-C-K-É)
Prostě NIC proti současnému (již "normálnímu") Superb, ale ta ULTRAdominance při prodejích (kdy "převálcuje" málem CELOsvětovou konkurenci ve třídě a prodá se ho v česku VÍCE než VŠECH ostatních DOHOROMADY) mi příjde trošičku "moc"
Co se Porsche a Ferrari týče, v česku jich až tolik vidět NEní, ale např. to Porsche je málem "běžná/normální" značka, jejíž vozy "běžně" potkáte v KAŽDÉM (větším) německém městě..
Ach - a VAŠi volbu Accord bych JEN "schválila/doporučila" - tenhle vůz je mi docela "sympatický" - MOC povedený 2.2 i-DTEC se sice (dle mne) NEvyrovná Biturbu 2.2 HDi a BENZíNový 2.4 NEní až tak "pohodový/sametový" a NEmá až TAKový "samozřejmý" záběr jako Brumlův V6 3.0 a "variantu/odpověď" na 3.0 HDi V6 24V Bitrubo honda (no on skoro NIKDO) zatím NEmá, ale je to myslím "dobrá" volba (a již DOPŘEDU je "rozhodnuto", že následný BAZARový prodej bude "výhodnější" ... prostě takový "začarovaný kruh" ,-)
Pěkný den