koles napisał:
Rozumím tomu,že autor chce koupit mladší auto,neboť se jedná o francouze.Tím chci říci,že minimalizuje riziko problémů s nejrůznějšími opravami,které jistojistě časem přijdou.Jinak současná C 5,hezký vůz,pohodlný,motor 2.2HDI určitě vhodný.Ovšem francouz...
S těmi opravami to NEní až tak zlé (jak si BŮHVÍPROČ lidé v česku představují) - dle NĚMECKÝCH zdrojů si mnohdy stojí LÉPE než zde za "etalon" považovaný vw Passat - zjednodušeně řečeno oprav na nich budete mít STEJNĚ (s "dobrou" šancí, že ty CITROËNní budou "banálnější" = servisně levnější)
Ostatně DOPORUČUJi aktuální vydání ČESKÉHO automagazínu "autoOJETINY" (č. 6/2009) které vozu Citroën C5 věnuje 12 stran DŮKLADNÉHO rozboru (neberouc v potaz místní "bajky" a "představy" - NIKDY mi NIKDO NEbyl schopen "vysvětlit" KDE a JAK vznikají - a dočtete se tam VŠE "potřebné", včetně hodnocení jednotlivých MOTORizací - já tu vždy DOPORUČUJi 2.2 HDi a VLASTNíM 3.0 V6 - jsem POTĚŠENA, že i dle profíků to jsou ty NEJ- motorizace - přičem Brumlomotor V6 3.0 24V je dokonce "superPOCHVÁLEN" .-)
Ono to ale NENí zas TAKové "překvapení" - to SAMÉ se dočtete (již pár let) v obdobném NĚMECKÉM "Gebrauchtwagenkatalog(u)" ...
... že si "spousta" lidí v česku (zřejmě) myslí, že novináři na české i německé straně si zřejmě celé ty roky "VYMÝŠLí" a raději dávají přednost svým "představám" - to je (asi) realita (kdo si od odborníků poradit NECHÁ - spíše NEprohloupí, bazarové ceny jsou "skvostné" a třeba 10ti letým vedle sebe v bazaru stojícím vw passat - např. a Citroën C5 je JEDNO zda jsou původem francouz němec či ... materiály stárnou na obou STEJNĚ a v praxi možná VĚTŠí vliv má jakého kdo měl těch 10 let majitele ..
... že si mnozí lidé "představují" že to je JINAK - to je ale FAKT ,-)
Pěkný den (v C5, NEJraději s motorem V6 3.0, popř. v česku přece jen asi "zkousnutelnějším" 2.2 HDi Biturbo .-)