0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaký motor pro Citroën C5?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 04:02, doporucuji
zadny motor, zbavit se toho krapu a koupit si poradne auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 06:06, hmm
Slušný článek...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 07:06, tak co???
Sice pan vaculík takřka dokonale vystihuje problém hogo fogo souseda, načež koupi C5 doporučí, ale pak začne výčtem problémů či nedostatků, které budou zatěžovat peněženku, ale hlavně, a to je alespoň pro mne ještě horší, nervy majitele. Takže asi je výsledek: kup, ale pak nebreč, nebo měj finanční rezervu. Jenže je tu ještě ten argument, že za pár šušňů je to auto s původní hodnotou kolem míle.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 07:33,
Vždyť přeci ten, kdo místo sady hydraulických trubek vymění vždy jen tu, co právě praskla, nemůže čekat od svého vozu spolehlivost.

To je sice svatá pravda, jenomže ten kdo kopil vylítaného BX na tohle obvykle nemá prachy a krom toho protdě 99.5 % aut žádné hydraulické trubky neprasknou. To že trubky na BX praskají či reznou prostě vina Francouského konstruktéra je.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 07:44, RE: tak co???
edmund napisał:
Sice pan vaculík takřka dokonale vystihuje problém hogo fogo souseda, načež koupi C5 doporučí, ale pak začne výčtem problémů či nedostatků, které budou zatěžovat peněženku, ale hlavně, a to je alespoň pro mne ještě horší, nervy majitele. Takže asi je výsledek: kup, ale pak nebreč, nebo měj finanční rezervu. Jenže je tu ještě ten argument, že za pár šušňů je to auto s původní hodnotou kolem míle.
Kdyby to byl článek o octavii a bylo v něm napsáno, že při 200 tkm už odejdou tlumiče, turbo a váha vzduchu, tak bys místo remcání poznamenal nanejvýš to, že je to normální, když je to ojetina. Mozná bys to ještě přidal na vrub předchozího majitele. Každé auto má svoje, kór to ojeté. Mně ty náklady nijak enormní nepřijdou, a to právě ve srovnání s všeobecně (v pozitivním i negativním smyslu) populární octavií.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 07:52, Honza42
Od koupě C5 mne odradil malý prostor na zadních sedadlech. Nevím proč se neustále objevuje informace o tom, že C5 je prostorný vůz. Než si ho koupíte, tak ho nejprve porovnejte s konkurencí. Využití prostoru je vzhledem k vnějším rozměrům prostě mizerné.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 08:29, RE: tak co???
Giorgio napisał:
Kdyby to byl článek o octavii a bylo v něm napsáno, že při 200 tkm už odejdou tlumiče, turbo a váha vzduchu, tak bys místo remcání poznamenal nanejvýš to, že je to normální, když je to ojetina. Mozná bys to ještě přidal na vrub předchozího majitele. Každé auto má svoje, kór to ojeté. Mně ty náklady nijak enormní nepřijdou, a to právě ve srovnání s všeobecně (v pozitivním i negativním smyslu) populární octavií.
U mě to opravdu není o značce auta. Ano, po různých experimentech jsem se ustálil na Škoduli, ale to je ryze pocitová záležitost. Jde spíše o to, že jsem zhýčkanec a mám k dispozici každé ty 3-4 roky funglovku, takže je pro mne problém cokoli, co se vymyká běžnému servisnímu intervalu. A co se kvality Škodovek týká, tak zrovna čerstvé info: před 10 minutami jsme zjistili na jedné co má nějakých 180 000km první problém: ruční brzda zabrzdí jen jedno kolo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 09:27, Jarek
Můj známí (majitel autoserv.) si koupil letos v zimě fungl. novou C5, 2.2 HDi combi v max. výbava. Najel na ní už kolem cca. 50 tis. a říkal, že už jiné auto nechce ani vidět a to jich měl mega. Takové pohodlí a komfort nikde jinde nenajdete nebo si budete muset hooodně připlatit za lux. BMW nebo AUDI. Sám jsem s autem absolv. jízdu do Černé Hory na dovol. a můžu vám potvrdit, že je to opravdu nádherné svezení. Plně naloženej, 5 lídí, pořád v levém pruhu a spotřeba kolem 6 litrů. Jediné co můžu zatím potvrdit z těch nedostatků je, že nám po cestě odešlo rádio, což ale po návratu domů bylo okamžitě opraveno v rámci záruky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 09:30, Jarek
Jo a ještě jedna věc, nemám nic proti Škodovkám, sám jsem měl TDI octávii v combi, ale s C5 se to nedá absolutně srovnat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 09:49, Ojetina
když jste si minulý týden přečetli rozhovor s člověkem, který se profesionálně věnuje stáčení kilometrů, musí všem být jasné, že ojetina sebou nese podobná rizika. Prostě z 90% záleží na předešlém majiteli. Pokazit se můžou auta všech značek, hlavně když mají nalítáno o 150-200 tis víc než je deklarováno.

My jsme zatím měli v rodině s Citroenem samé dobré skušenosti (Xsara/C4) a C5 se mě osobně hodně líbí. Jako rodinné auto ideální.
Myslím, že C5 po prvním majiteli by nemusel být až tak špatný kauf, přece jenom to není vůz co by si kupovali "závodníci", tak snad nebude tak zhumplovaný.

Já bych to viděl přesně jako autor článku - buď si člověk koupí funglovku nižší střední třídy za 350-400 tis., nebo o třídu víš za 250-300tis, plus si nechá nějakou tu rezervu na případné opravy. Cenově to pak vychází zhruba stejně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 10:09, pískani brzd
ten problem jde vyresit velice jednoduse...musi se vymenit bzdove desticky, ty originalni sou moc tvrde...takze nejaky iny napr, ATE nebo Bendix piskat nebudou....ma to i jednu vyhodu kdyz brzdy budou piskat aspon vite ze jsou originalni a muzete odhadnout kolik km ma auto najeto

co s e tyce prostoru vzadu tak to vskutku neni nic svetoborne ale prumerni clovek tam ma dokonale pohodli i diki velice pohodovym sedakum

treba si dat pozor este na klimatizaci a vyskouset jesli nefouka z jedne strany horky a z druhe strany studeny vzduch kdyz je nastavena stejna teplota..nejprve se ale treba s klimou hrat a skouset v kratkych intervalech ruzne teploty na obou stranach a kdyz i po tomto "blazneni" s klimou fouka takovy vzduch jaky ma tak je klima ok, kdyz ne tak je pokazeny motorek co pretaci klapku horkeho a studeneho vzduchu (tedy jen spojeni klapky s hridelem motorku)

az na tyto drobnosti je auto fakt dobre a uz ted cekam na novou C5
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 10:14, RE: Jarek
anonym napisał:
Můj známí (majitel autoserv.) si koupil letos v zimě fungl. novou C5, 2.2 HDi combi v max. výbava. Najel na ní už kolem cca. 50 tis. a říkal, že už jiné auto nechce ani vidět a to jich měl mega. Takové pohodlí a komfort nikde jinde nenajdete nebo si budete muset hooodně připlatit za lux. BMW nebo AUDI. Sám jsem s autem absolv. jízdu do Černé Hory na dovol. a můžu vám potvrdit, že je to opravdu nádherné svezení. Plně naloženej, 5 lídí, pořád v levém pruhu a spotřeba kolem 6 litrů. Jediné co můž...
Jezdim citroeny uz asi 40 let, prvniho citroena jsem videl a zazil na sestidenni ve Zline kolem roku 1955 a ucaroval mne svou avantgardnosti a resenim perovani. V cizine jsem vystridal snad vsechny velke citroeny ID19, DS21, CX, XM a ted C5 Break z roku 11/02 a mimo to mel muj syn nekolik let CV2 (Döschwo). Jizda citroenem se neda srovnavat s jinymi auty stejne a i vyssi cenove skupiny (napr. MB 320 E), mluvim o pohodli a spolehlivosti, nikoliv o radodoby raily-jizdam. Rocne najedu prumerne 20'000km, ted mam na tacho 100'000km. Samozrejme se najdou poruchy u kazdeho auta, drive snad mechanickeho charakteru, dnes vic a vic elektronika, se kterou se musi do servisu. Potvrzuji plne zkusenosti a hodnoceni autora o C5, ten kdo ma C5 Break a nekolik vnuku s jejich kolobezkami etc. a naradim, ktere oni "musi mit nutne" ssebou pri kazde prilezitosti, ten to vi ze zkusenosti taky. Uvazuji pristi rok o koupi noveho C5 Break, protoze tak technicky vymakane auto abys pohledal. Na jare ci v lete bude nahrazen uplne novym C5 a jelikoz nikdy nekoupim 0- a nebo 1-serii, tak ty posledni modely jsou proste senzace ve srovnani cena/vybaveni/vykon atd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 10:16, RE: pískani brzd
anonym napisał:
ten problem jde vyresit velice jednoduse...musi se vymenit bzdove desticky, ty originalni sou moc tvrde...takze nejaky iny napr, ATE nebo Bendix piskat nebudou....ma to i jednu vyhodu kdyz brzdy budou piskat aspon vite ze jsou originalni a muzete odhadnout kolik km ma auto najeto

co s e tyce prostoru vzadu tak to vskutku neni nic svetoborne ale prumerni clovek tam ma dokonale pohodli i diki velice pohodovym sedakum

treba si dat pozor este na klimatizaci a vyskouset jesli nefouka z jedne strany...
mam na C5 Break prave nove brzdy (desticky) a nezazil jsem nikdy zadne piskani, ale ztezujou si na to majitele Peugeota
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 10:27, Vlastní zkušenost
Jako dřívější majitel BX 19 RI Break mám pár poznámek na okraj. Především jsem do ojetiny s údajně 110 tis. km, sedm let stáří, dovoz CH šel jako neználek. Po třech týdnech mi na venkově praskla hadička od systému hydropneu. pérování a kapalina vytekla. Laboroval jsem s tím několik měsíců, než jsem si to amatérsky opravil sám a drželo to pár let. Vinou dle mého bylo zanedbání údržby předchozího majitele v ČR. Prostor skvělý, jízdní vlastnosti skvělé, benzín. motor výtečný, ale problémy v tom, že Francouz je ležérní v detailech. Praskla páčka spojky (nedojeto), jindy se vyháklo táhlo řazení někde u převodovky (oprava na cestě), ukradeny světlomety (jen naraženy do plastových úchytů) a podobně. Po získaných zkušenostech vím, že BX nebyl tak nekvalitní, ale do ojetiny má jít ten, kdo se trochu vyzná /nebo soused opravář, fanda značky/.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 10:34, RE: tak co???
Giorgio napisał:
Kdyby to byl článek o octavii a bylo v něm napsáno, že při 200 tkm už odejdou tlumiče, turbo a váha vzduchu, tak bys místo remcání poznamenal nanejvýš to, že je to normální, když je to ojetina. Mozná bys to ještě přidal na vrub předchozího majitele. Každé auto má svoje, kór to ojeté. Mně ty náklady nijak enormní nepřijdou, a to právě ve srovnání s všeobecně (v pozitivním i negativním smyslu) populární octavií.
váha vzduchu? ve 200 tisících to bude tak čtvrtá, možná pátá, kolega jen za cestu do Chorvatska a zpátky měnil na oktávce tři....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 12:11, RE: tak co???
anonym napisał:
váha vzduchu? ve 200 tisících to bude tak čtvrtá, možná pátá, kolega jen za cestu do Chorvatska a zpátky měnil na oktávce tři....
Ano, takže první pohádka se teda jmenuje "O třech váhách vzduchu cestou do Chorvatska". Jakou tam máš další?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 13:41, zajímavé auto
Toš to jsem ještě neslyšel aby měl někdo ručku na předek! To jak si neználek bude chtít v zimě udělat smyk, tak bude sranda . Jinak koule fakt pouze za 1700 ? Protože to je bááájo. Pro mě koule k nivu stojí X krát tolik Jinak vzhledově se mi to auto docela líbí, hlavně po faceliftu. To má pak takový dobrý předek. Interier se v praxi celkem dá, jakésik místo by tam aj bylo. Pokud pán není svižnější řidič (to pak lepší Monďas) tak náhodou ta C5 má v dané kategorii cosi do sebe.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 13:44, RE: zajímavé auto
Ráďa napisał:
Toš to jsem ještě neslyšel aby měl někdo ručku na předek! To jak si neználek bude chtít v zimě udělat smyk, tak bude sranda . Jinak koule fakt pouze za 1700 ? Protože to je bááájo. Pro mě koule k nivu stojí X krát tolik Jinak vzhledově se mi to auto docela líbí, hlavně po faceliftu. To má pak takový dobrý předek. Interier se v praxi celkem dá, jakésik místo by tam aj bylo. Pokud pán není svižnější řidič (to pak lepší Monďas) tak náhodou ta C5 má v dané kategorii cosi do sebe.
Jinak pískání destiček bývá tím že se sjíždí např trochu křivo, je tam bordel atd. Nebo kombinací učité značky destičky a kotouče. Z vlastní zkušenosti říkám, dát tam desky ATE a nebude pískat nic.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 13:53, HDi
Mám najeto na HDI 48600km ale se vstřikama nikdy žádný problém.Můj známý najel na HDI 90K 680 tisíc km a vůz potom prodal do Prahy a vstřiky taky bez problémů. Chce to podle mě jen kvalitní naftu + aditiva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.08.2007 13:57, Ručka
Dobrej článeček, jen pan Vaculík taky podlehl mylnému názoru, že ručka na předek je z důvodu bezpečnosti leč tomu tak není, je to z důvodu možnosti popojetí kol při změně výšky protože budeme-li mít zabržděnou ruční brzdu na zadek a zároveň zařazenou rychlost při klesnutí auta a to při vypnutém motoru nikdy neklesá zaroveň vepředu a vzadu, se veškeré silentbloky na nápravách dostanou do tahu a to není dobře. A ještě jeden drobnej argument pro moje tvrzení, ostatní citroeny, co nejsou na hydraulice mají normálně ruční brzdu na zadek.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.