anonym napisał:
Můj známí (majitel autoserv.) si koupil letos v zimě fungl. novou C5, 2.2 HDi combi v max. výbava. Najel na ní už kolem cca. 50 tis. a říkal, že už jiné auto nechce ani vidět a to jich měl mega. Takové pohodlí a komfort nikde jinde nenajdete nebo si budete muset hooodně připlatit za lux. BMW nebo AUDI. Sám jsem s autem absolv. jízdu do Černé Hory na dovol. a můžu vám potvrdit, že je to opravdu nádherné svezení. Plně naloženej, 5 lídí, pořád v levém pruhu a spotřeba kolem 6 litrů. Jediné co můž...
Jezdim citroeny uz asi 40 let, prvniho citroena jsem videl a zazil na sestidenni ve Zline kolem roku 1955 a ucaroval mne svou avantgardnosti a resenim perovani. V cizine jsem vystridal snad vsechny velke citroeny ID19, DS21, CX, XM a ted C5 Break z roku 11/02 a mimo to mel muj syn nekolik let CV2 (Döschwo). Jizda citroenem se neda srovnavat s jinymi auty stejne a i vyssi cenove skupiny (napr. MB 320 E), mluvim o pohodli a spolehlivosti, nikoliv o radodoby raily-jizdam. Rocne najedu prumerne 20'000km, ted mam na tacho 100'000km. Samozrejme se najdou poruchy u kazdeho auta, drive snad mechanickeho charakteru, dnes vic a vic elektronika, se kterou se musi do servisu. Potvrzuji plne zkusenosti a hodnoceni autora o C5, ten kdo ma C5 Break a nekolik vnuku s jejich kolobezkami etc. a naradim, ktere oni "musi mit nutne" ssebou pri kazde prilezitosti, ten to vi ze zkusenosti taky. Uvazuji pristi rok o koupi noveho C5 Break, protoze tak technicky vymakane auto abys pohledal. Na jare ci v lete bude nahrazen uplne novym C5 a jelikoz nikdy nekoupim 0- a nebo 1-serii, tak ty posledni modely jsou proste senzace ve srovnani cena/vybaveni/vykon atd.