0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën C5 Tourer - úsporně s dieselem a automatem?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.01.2009 12:03,
Kylie kde jsi?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.01.2009 14:47, RE: bez předmětu
Rubal napisał:
Kylie kde jsi?
S Brumlou v servise
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.01.2009 15:47, Hmotnost
Výsledek lze označit jako dobrý zejména vzhledem k vysoké pohotovostní hmotnosti vozu. V porovnání s mým benzínovým Mondeem 2001 je to téměř +400 kg a to je pěkná nálož (i proti dieslové verzi je to stále +300) . V tomto světle nepřekvapí zrychlení 0-100 za více než 12 vteřin, když 100kW diesel není zase tak slabý. Jak bude takové auto jezdit s benzínovým motorem si ani nedovedu představit. Bylo by velmi zajímavé získat na test benzínový dvoulitr.

Když porovnám s Mazdou 6, kde si konstruktéři dali záležet a nová M6 je proti staré dokonce lehčí, tak mi příjde francouzský vůz jako vyložené plýtvání materiálem. I když vzhledově je to 1+.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.01.2009 16:05, RE: bez předmětu
Reno napisał:
S Brumlou v servise
:)))))))))) To bylo dobrý.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.01.2009 17:33, RE: Hmotnost
Koloss napisał:
Výsledek lze označit jako dobrý zejména vzhledem k vysoké pohotovostní hmotnosti vozu. V porovnání s mým benzínovým Mondeem 2001 je to téměř +400 kg a to je pěkná nálož (i proti dieslové verzi je to stále +300) . V tomto světle nepřekvapí zrychlení 0-100 za více než 12 vteřin, když 100kW diesel není zase tak slabý. Jak bude takové auto jezdit s benzínovým motorem si ani nedovedu představit. Bylo by velmi zajímavé získat na test benzínový dvoulitr.

Když porovnám s Mazdou 6, kde si konstruktéři d...
Já jsem tedy francouzskou produkcí vždy opovrhoval, ale po zkušenostech s C5 a C4 mohu doporučit. Hlavně C4 VTR 2.0 16V je úžasná.......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.01.2009 20:03, Japonec nakonec (ale pořád lepší)
Ikdyž je to vcelku pěkné auto(proti minulé generaci) určitě bych si ho nekoupil myslím že jsou lepší volby. U mě by to vyhrála Mazda 6 nebo nováToyota Avensis
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.01.2009 22:58, RE: Japonec nakonec (ale pořád lepší)
Jurke napisał:
Ikdyž je to vcelku pěkné auto(proti minulé generaci) určitě bych si ho nekoupil myslím že jsou lepší volby. U mě by to vyhrála Mazda 6 nebo nováToyota Avensis
... jseš mimo(ň). Tenhle francouz je lepší než kterýkoliv současný - japonský auto v daný třídě. Spolehlivost bych prosil ohodnotit později, až budou k dispozici objektivní výsledky. Děkuji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.01.2009 00:44, RE: Japonec nakonec (ale pořád lepší)
Karel Pazourek napisał:
... jseš mimo(ň). Tenhle francouz je lepší než kterýkoliv současný - japonský auto v daný třídě. Spolehlivost bych prosil ohodnotit později, až budou k dispozici objektivní výsledky. Děkuji.
To uz je takovy zajimavy paradox, ze ten kdo sam hodnoti subjektivne se dozaduje objektivnich vysledku... njn
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.01.2009 08:11, Spotřeba
Test spotřeby je zajímavý, obzvlášť když na fotce palubního počítače je zobrazena průměrná spotřeba 8,7 litrů na 100 km. U dvoulitrového HDi s výkonem 100 kW je tato spotřeba přímo otřesná. Počítal bych maximálně se spotřebou lehce přes šest litrů za každých podmínek a za každého stylu jízdy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.01.2009 09:08, RE: Spotřeba
Rubal napisał:
Test spotřeby je zajímavý, obzvlášť když na fotce palubního počítače je zobrazena průměrná spotřeba 8,7 litrů na 100 km. U dvoulitrového HDi s výkonem 100 kW je tato spotřeba přímo otřesná. Počítal bych maximálně se spotřebou lehce přes šest litrů za každých podmínek a za každého stylu jízdy.
nevím co je otřesného na spotřebě 8,7L/100Km???Zvlástě v tomto období a s automatem??!!!pán asi vlastní O1 tdi,která jezdí za 3L/100Km.Ale musíte si uvědomit,že se píše rok 2009 a auta musí plnit stále přísnější normy a jsou stále těžší,než v roce 1996!!!Takže udávaná spotřeba je myslím zcela O.K.!!!A dnešní modní klišé o spolehlivosti japonců je též trochu nadsazené!!!Kazí se stejně jako ostatní,čím složitější auto,tím více možností poruch a proto VIVA fábia htp classic!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.01.2009 09:46, RE: Japonec nakonec (ale pořád lepší)
Petr S napisał:
To uz je takovy zajimavy paradox, ze ten kdo sam hodnoti subjektivne se dozaduje objektivnich vysledku... njn
A proč subjektivně?? V současné době máš, stejně jako já, možnost vyzkoušet jak tohoto francouze, tak jeho japonskou konkurenci. Tak si to všechno v klidu vyzkoušej a pak napiš jak se ti to líbilo. čao
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.01.2009 10:03, zrychleni
To zrychleni 0-100 za 12s. je teda tragedie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.01.2009 12:37, RE: Spotřeba
dagoš napisał:
nevím co je otřesného na spotřebě 8,7L/100Km???Zvlástě v tomto období a s automatem??!!!pán asi vlastní O1 tdi,která jezdí za 3L/100Km.Ale musíte si uvědomit,že se píše rok 2009 a auta musí plnit stále přísnější normy a jsou stále těžší,než v roce 1996!!!Takže udávaná spotřeba je myslím zcela O.K.!!!A dnešní modní klišé o spolehlivosti japonců je též trochu nadsazené!!!Kazí se stejně jako ostatní,čím složitější auto,tím více možností poruch a proto VIVA fábia htp classic!!!
Ta hmotnost je strašná. Taková Mazda 6 dokázala mezi generacemi zhubnout a to musí splňovat ty samé požadavky jako C5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.01.2009 12:55, RE: Japonec nakonec (ale pořád lepší)
Karel Pazourek napisał:
A proč subjektivně?? V současné době máš, stejně jako já, možnost vyzkoušet jak tohoto francouze, tak jeho japonskou konkurenci. Tak si to všechno v klidu vyzkoušej a pak napiš jak se ti to líbilo. čao
To jak se bude svezení s jednotlivými auty Petrovi S líbit je zase jenom subjektivní dojem a to, že Vám připadá C5 nejlepší je taky jen Váš názor, takže se trošku zamyslete nad tou svou "objektivitou" a nemachrujte tady, že jste vyzkoušel jezdit se všemi tady zmíněnými auty. To Vám ještě nedává moc něco objektivně soudit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.01.2009 13:06, RE: Spotřeba
dagoš napisał:
nevím co je otřesného na spotřebě 8,7L/100Km???Zvlástě v tomto období a s automatem??!!!pán asi vlastní O1 tdi,která jezdí za 3L/100Km.Ale musíte si uvědomit,že se píše rok 2009 a auta musí plnit stále přísnější normy a jsou stále těžší,než v roce 1996!!!Takže udávaná spotřeba je myslím zcela O.K.!!!A dnešní modní klišé o spolehlivosti japonců je též trochu nadsazené!!!Kazí se stejně jako ostatní,čím složitější auto,tím více možností poruch a proto VIVA fábia htp classic!!!
.... nic proti Vám, ale tento víkend jsem se bavil s jedním taxikářem, který mi prozradil, že s celého jejich vozového parku (co si tak pamatuju tak tam mají Astry DTi, Oktávky TDi, Fabie HTP, Mondea TDCi, VW Golfy TDi) se nejvíce kazí právě HTP. U těch PRÝ už po 120 t km totálně kolabujou motory, zatímco třeba poměrně stará Astra (v které jsme zrovna jeli), najela s prvním DTi motorem 700 tisíc km, měnilo se jen jednou turbo a jednou vstřiky ... Takže jestli je toto pravda tak VIVA Fabia HTP tak maximálně až na důchod s ročním nájezdem 3 tisíce km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.01.2009 13:20, RE: Spotřeba
dagoš napisał:
nevím co je otřesného na spotřebě 8,7L/100Km???Zvlástě v tomto období a s automatem??!!!pán asi vlastní O1 tdi,která jezdí za 3L/100Km.Ale musíte si uvědomit,že se píše rok 2009 a auta musí plnit stále přísnější normy a jsou stále těžší,než v roce 1996!!!Takže udávaná spotřeba je myslím zcela O.K.!!!A dnešní modní klišé o spolehlivosti japonců je též trochu nadsazené!!!Kazí se stejně jako ostatní,čím složitější auto,tím více možností poruch a proto VIVA fábia htp classic!!!
Myslim ze i majitele Pezotu a Citronu se (opravnene) chlubi jak jezdi jen za 5-6L nafty. Ta spotreba proste vysoka je (asi hlavna dana vahou auta).

Ad spolehlivost, Citroeny jsou dost slozite co se tyce elektroniky, ale asi to neni ten duvod proc se jim elektronika kazi. Duvod spis bude v kvalite kabelaze a prip. i softwaru. Takove jednoduche Fabii se treba elektronika pry kazi taky. Takze problem bude asi nekde jinde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.01.2009 19:21, No teda...
Tak toto auto se mi fakt moc líbí.Nikdy jsem nebyl na francouze,ale toto je designová pecka .Mám raději japonce a němce,ale podle mně je C5 Tourer hezčí než nový Avensis kombi nebo Audi A6 kombi ....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.01.2009 22:21, RE: Hmotnost
dpwagen napisał:
Já jsem tedy francouzskou produkcí vždy opovrhoval, ale po zkušenostech s C5 a C4 mohu doporučit. Hlavně C4 VTR 2.0 16V je úžasná.......
To koukam. Dpwagen doporučuje Citroen. Teď už chybí jen, aby Kylie doporučila Passat 2,0 Tdi...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.01.2009 22:23, Kylie opravdu nemá čas
Když ani nezareagovala na test C5, pak už nevím, na co by měla...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.01.2009 12:52, RE: Spotřeba
dagoš napisał:
nevím co je otřesného na spotřebě 8,7L/100Km???Zvlástě v tomto období a s automatem??!!!pán asi vlastní O1 tdi,která jezdí za 3L/100Km.Ale musíte si uvědomit,že se píše rok 2009 a auta musí plnit stále přísnější normy a jsou stále těžší,než v roce 1996!!!Takže udávaná spotřeba je myslím zcela O.K.!!!A dnešní modní klišé o spolehlivosti japonců je též trochu nadsazené!!!Kazí se stejně jako ostatní,čím složitější auto,tím více možností poruch a proto VIVA fábia htp classic!!!
S tím VIVA fábia HTP Classic bych tak nevykřikoval, nebo si o Vás začnu myslet že nevíte o čem mluvíte. Mám dlouhodobé zkušenosti, jak s přeplňovaným benzínem, tak s přeplňovanými diesely (PD i CR) a znovu říkám že spotřeba 8,7l/100 km je otřesná při výkonu 100 kW a zrychlení z nuly na sto za 12,1 není taky nijak valné. Co se týče toho splňování norem, tak myslím že krom bezpečnosti musejí splňovat i přísnější limity výfukových plynů, takže by ta spotřeba mohla být vážně nižší. Nehledě na cenu paliva.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.