0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën C5 - sedan s dobrým srdcem

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 09:42, RE: mrdka
Stejskal Jarda napisał:
Jako, uz jenom proto bych to nechtel, ze je to ten francouz ze jo. Francouzy jsou obvykle mdky, elektika se bezne posere ze jo, a pak aby clovek spachal tu sebevrazdu jako. Ja to znam, ja uz jsem to tady psal jako, pezot 406 jako tak bych uznal, ale vsechno po nem jsou mrdky ze jo. Dyt to tam pisou jako, rizeni je na hovno, razeni na prdel ze jo a cely auto stoji za chcanku jako. Pak si clovek koupi francouze a jenom s tym jezdi do servisu, ja to znam, kdyz jsem provozoval autobazar pred casem, ...
reakce na tenhle příspěvek mi připadá jako od lidí, co dnes poprvé zasedli k internetu a jsou velmi naivní.

Je celkem jedno, jestli pisatel si dělá legraci nebo je primitiv, pouze je potřeba se naučit je filtrovat ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 09:56, RE: VYZVA REDAKCI
Stejskal Jarda napisał:
Jako, mozna by ste meli orecenzovat treba novy osmivalcovy Ford Mustang GT s automatem ze jo, jsou tu lidi co jich zaujimaji skutecna auta jako a ne jenom ty priblizovadla z bodu A do bodu B ze jo
No nevím jak vás (jako , ale mně tedy spíše zajímají auta, která si reálně mohu dovolit kopit i provozovat (jako). Vlastně ne jako, ale doopravdy. (jako). Už tomu jako vážně nerozumím. Je to jenom jako nebo je to opravdu takový prosťáček ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 11:07, RE: VYZVA REDAKCI
Riccardo napisał:
No nevím jak vás (jako , ale mně tedy spíše zajímají auta, která si reálně mohu dovolit kopit i provozovat (jako). Vlastně ne jako, ale doopravdy. (jako). Už tomu jako vážně nerozumím. Je to jenom jako nebo je to opravdu takový prosťáček ?
Tedy slovům rozumím, ale "smyslu" nějak ne ... to se přiznávám .. (k čemu se vztahuje ono "prosťáček"?)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 11:10,
http://www.novinky.cz/clanek/151584-test-citroen-c5-2-0-hdi-nabizi-elegantni-vzhled-prumerneho-auta.html
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 12:47, Rudé právo
karlos napisał:
http://www.novinky.cz/clanek/151584-test-citroen-c5-2-0-hdi-nabizi-elegantni-vzhled-prumerneho-auta.html
Martina Žemličku neznám, ale má holt JINÝ názor než 59 "top" novinářů vybírajících Car of the Year (vozy které on zmiňuje, jako ty jimž se C5 "musí" vyrovnat, se ani do finále nedostaly...)
PS: Snad se nepletu a "novinky.cz" opravdu "patří" k Rudému právu - nechtěla bych urazit ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 12:53, Proč C5 "BEZ" hydrauliky?
karlos napisał:
http://www.novinky.cz/clanek/151584-test-citroen-c5-2-0-hdi-nabizi-elegantni-vzhled-prumerneho-auta.html
Navíc nechápu PROČ někdo (nějaký idiotto) pro testy pro české redakce vybral verzi auta, která ...
Jednoznačným "optimem" a tím "pravým" Citroënem je 2.2 HDi Biturbo s hydropneumatickým odpružením!
PS: To snad, když už, měli tu nejlevnější verzi s 1.6 HDi vybrat - to by bylo "smysluplnější" - no co se dívím, minulou verzi pro české Auto moto a sport půjčili na totálně ojetých pneu - takže v testu se ojevilo: ".. v ostřeji projeté zatáčce pneu pískají" ... že by to nějaký "agent" jiné automobilky na starost měl? ... nebo je ten onen zodpovědný pouze lempl a idot? Já tipuji b)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 14:41, RE: Proč C5 "BEZ" hydrauliky?
Kylie napisał:
Navíc nechápu PROČ někdo (nějaký idiotto) pro testy pro české redakce vybral verzi auta, která ...
Jednoznačným "optimem" a tím "pravým" Citroënem je 2.2 HDi Biturbo s hydropneumatickým odpružením!
PS: To snad, když už, měli tu nejlevnější verzi s 1.6 HDi vybrat - to by bylo "smysluplnější" - no co se dívím, minulou verzi pro české Auto moto a sport půjčili na totálně ojetých pneu - takže v testu se ojevilo: ".. v ostřeji projeté zatáčce pneu pískají" ... že by to nějaký "agent" jin...
to je ale emocí kvůli článku.. mě když někdo šlápne na kuří oko jsem obvykle v klidu.. vím že to kuří oko je jen moje, nikdo jiný s tím nemá problém.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 14:43, RE: Rudé právo
Kylie napisał:
Martina Žemličku neznám, ale má holt JINÝ názor než 59 "top" novinářů vybírajících Car of the Year (vozy které on zmiňuje, jako ty jimž se C5 "musí" vyrovnat, se ani do finále nedostaly...)
PS: Snad se nepletu a "novinky.cz" opravdu "patří" k Rudému právu - nechtěla bych urazit ..
Dotaz na Kylie: myslíte, že Tom Hyan nerozumí autům?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 14:59, RE: Rudé právo
NN-N napisał:
Dotaz na Kylie: myslíte, že Tom Hyan nerozumí autům?
Myslím, že VELMi rozumí autům a PROTO jsem tu o víkendu psala, že takováto vyjádření dříve NEbývala ještě před vyhlášením výsledků zvykem.
Dokonce docela dobře znám některé jeho názory, PROTO nevím "která bije". On totiž podle základní regule ve finále VW Golf být NEměl, PROČ mluvil jak mluvil - netuším (slovně "odstřelil" 2 finalisty).
PS: Zatímco u Golf (prokazatelně! ostatně, že celá mechanika - podvozek, převodovky, motory - je ZCELA identická s předchozí "generací" - přiznala i sama automobilka - PROTO také /ten "pravý" nový golf bude za 2-3 roky) jde jen o "důkladnější" facelift (konstrukce auta stejná, změněná /trochu/ palubka a tvar vnějších plechů /také trochu/), u Megane (snad se nepletu) i C5 jde o zcela nové podvozky (u C5 dokonce krom většího rozvoru auta a vlastně KOMPLETNĚ nového podvozku - upraveného z C6 - je poprvé použita kompletně jiná - nejlepší možná - konkurencí nenabízená - hnaná náprava v s dvojitými lichoběžníky - což pan Hyan ale MOC dobře ví!!!!!!!!!!!!!!!). Takže opravdu NEtuším! Přečtěte si už jeho test/NEtest kdy půjčené auto ODMÍTL testovat, respektive o něm napsat. CO za tím vězí, jestli nějaká .... NEvím - ale, že dal takto "nešikovně" průchod svým pocitům (které NEsouvisejí s autem) a de facto "lhal" - to mne, přiznám se, VELMi překvapilo a zaskočilo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 15:01, RE: Proč C5 "BEZ" hydrauliky?
karlos napisał:
to je ale emocí kvůli článku.. mě když někdo šlápne na kuří oko jsem obvykle v klidu.. vím že to kuří oko je jen moje, nikdo jiný s tím nemá problém.
Nejde o "mé" emoce, jen "vím", že něco z toho je nesmysl (auta, která autor "nadřazuje" jsou v jiných - NE jednom - testu měřena a hodnocena jako HORŠí) - proč na to neupozornit (a je jen na vás, čemu věřit budete .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 15:03, For NN-N
Víte-li o tématu "podivných reakcí" (bohužel opravdu lze napsat - a DOKÁZAT! - i slovo "lží") pana Hyana více - prosím napište!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 15:34, RE: Rudé právo
Kylie napisał:
Myslím, že VELMi rozumí autům a PROTO jsem tu o víkendu psala, že takováto vyjádření dříve NEbývala ještě před vyhlášením výsledků zvykem.
Dokonce docela dobře znám některé jeho názory, PROTO nevím "která bije". On totiž podle základní regule ve finále VW Golf být NEměl, PROČ mluvil jak mluvil - netuším (slovně "odstřelil" 2 finalisty).
PS: Zatímco u Golf (prokazatelně! ostatně, že celá mechanika - podvozek, převodovky, motory - je ZCELA identická s předchozí "generací" - přiznala i sam...
Nějak se mi nechce věřit "spiknutí" proti nové C5.. Kromě T. Hyana v článku http://auto.idnes.cz/skoda-superb-bojuje-o-titul-evropskeho-auta-roku-fb1-/automoto.asp?c=A081006_151917_automoto_fdv
a kromě také zmíněného článku na novinkách.cz jde najít i další: http://www.autoweb.cz/recenze-testy-aut/citroen-c5-break-2-2-hdi-exclusive/10490. V nové C5 jsem nejel, vzhledově se mi líbí sedan i kombi, ale na auto za 1mil Kč (2,2 HDI biturbo + hydractiv) je té kritiky nějak moc.. Osobně (kdybych ten 1 mil měl) bych si C5 teď určitě nekoupil, a to ani kdyby vyhrál Auto roku. Tuto anketu beru od jisté doby (v r. 2002 vítěz Peugeot 307, o rok později Renault Megane, k oběma snad není co dodat..) s velkou rezervou. Jelikož řídím rád, myslím, že za ty peníze nabízí konkurence více muziky. Moje osobní prefence jsou Accord, Mazda 6, Legacy nebo Outback. Uvidíme, C5 je nový model, čas ukáže, třeba to nebude špatný kauf, ale teď bych do něj určitě nešel. Pověst (pod)průměrných aut se v tomhle segmentu napravuje pomalu..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 16:33, RE: Rudé právo
NN-N napisał:
Nějak se mi nechce věřit "spiknutí" proti nové C5.. Kromě T. Hyana v článku http://auto.idnes.cz/skoda-superb-bojuje-o-titul-evropskeho-auta-roku-fb1-/automoto.asp?c=A081006_151917_automoto_fdv
a kromě také zmíněného článku na novinkách.cz jde najít i další: http://www.autoweb.cz/recenze-testy-aut/citroen-c5-break-2-2-hdi-exclusive/10490. V nové C5 jsem nejel, vzhledově se mi líbí sedan i kombi, ale na auto za 1mil Kč (2,2 HDI biturbo + hydractiv) je té kritiky nějak moc.. Osobně (kdybych ten 1...
Nu víte, já Accord velmi vážně zvažovala (Legend Coupé jsem kdysi jezdívala), Legacy jsem také mívala ...
Pověsti (jakékoliv) mají VELMi dlouhý život .-) KDE se vzala pověst PODprůměrného těžko říci, ale máte s ní pravdu. Já jsem asi (trochu) nacionalistka, spíš bych věřila testům německý či britským (než českým).
Nicméně to prohlášení pana Hyana je HODNĚ "out" - to asi uznáte i vy (to nebylo o líbí/nelíbí - to bylo ... prostě "out" - navíc to řekla tak "nešťastně" - že jen trochu znalý ví, že to NENí pravda, respektive dokonce lež - opravdu NEvím, co si myslet).
Mimochodem, ne že by z nové C5 např. v britské Autocar byli "blažení", nicméně novou Audi A4 "převálcovala" - tak asi tak nějak ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 16:34, RE: Rudé právo
Kylie napisał:
Nu víte, já Accord velmi vážně zvažovala (Legend Coupé jsem kdysi jezdívala), Legacy jsem také mívala ...
Pověsti (jakékoliv) mají VELMi dlouhý život .-) KDE se vzala pověst PODprůměrného těžko říci, ale máte s ní pravdu. Já jsem asi (trochu) nacionalistka, spíš bych věřila testům německý či britským (než českým).
Nicméně to prohlášení pana Hyana je HODNĚ "out" - to asi uznáte i vy (to nebylo o líbí/nelíbí - to bylo ... prostě "out" - navíc to řekla tak "nešťastně" - že jen trochu znalý ...
Ještě dodám: Dovedete si představit ČESKÝ test, kde Citroën (jednoznačně) Audi porazí? .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 13.10.2008 18:35, Vysvětlí mi to někdo?
Před týdnem jsem se tu o (docela mimořádném) úspěchu českého automobilového závodníka Martina Prokopa (s Citroën C2 v "juniorce" WRC, tedy kategorii do 1600 cm3) zmínila. Tento víkend svůj úspěch zopakoval a opět skončil na vynikajícím 1. místě. Ve sportu se NIC mimořádného nedělo (parta multimilionářů na návštěvě polska to prý "odflákla" více než se dalo čekat a málem s ostudou 0:3 odjela) a o Martinu Prokopovi v česku opět NI slovo! I když pánové Enge a Janiš žádný (0 - čistá nula) výsledek NEudělali, zmínku o nich (a jejich komentář k "čemusi") jsem slyšela, ale ani 2 (slovy DVĚ) vítězství během týdne v druhém NEJ- světovém automobilovém seriálu (pravda v junior kategorii) jediného novináře, byť k minimálnímu "komentáři" nedonutila (a já se divím, že deset let nepřetržitých vítězství a úspěchů Citroën tu jakoby "nikdo" nevnímá ... i nejúspěšnější český automobilový závodník posledního období ... jakoby neexistoval - že by si vybral "špatnou" značku? Co kdyby jezdil ve fabii? Psalo by se o něm?)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 17:38, RE: Proč C5 "BEZ" hydrauliky?
Kylie napisał:
Nejde o "mé" emoce, jen "vím", že něco z toho je nesmysl (auta, která autor "nadřazuje" jsou v jiných - NE jednom - testu měřena a hodnocena jako HORŠí) - proč na to neupozornit (a je jen na vás, čemu věřit budete .-)
Zdravím, Kylie, se kterou se v jejích názorech mohu téměř ztotožnit. Vyjádření pana Hyana jsem měl též tu čest přečíst a nadzvednul mne docela slušně. Z principu by si takové řečičky neměl dovolit před hlasováním soutěže, profi přístup tedy rozhodně neprojevil. Ať své názory sděluje po zveřejnění výsledků, jeho od ostatních odlišný názor pak bude mít nějakou váhu. Takto se řadí po bok hospodských tlachalů. Možná bude jediný, který bude tvrdit, že do finále souteže se dostala špatná, nekvalitní, podprůměrná auta. Potom ti, kdo je vybrali jsou asi blbci, kteří autům nerozumí. Článek na novinky.cz jsem snad ani nemohl brát vážně, protože dotyčný pisálek buď a) byl v rauši nebo po opici, b) v autě neseděl a viděl je jen na obrázku, c) kombinace a)+b). Asi to bude tím, že jej nedávno k autům převeleli z rubriky Vyšívání . To by tak celkovému diletantismu novinek odpovídalo.
Druhá věc, která je vcelku nepochopitelná, je přístup Citroënu při komunikaci s médii a přípravě aut na testování. Sám si pamatuju, jak dlouho nechali testovat C4 coupe ve žluté metle. Tuším do nějakých 35 tisíc km. To by žádná z automobilek neudělala, protože testovací auto po 30000 km v rámci testování médii je jako po 150000 "normálního" ježdění. Pak je autu samozřejmě vytýkána spousta věcí, která se u konkurenčních testovacích aut jednoduše projevit nestihnou, když mají najeto mezi 5 a 10 tkm. šanceA jestli navíc někdo nechá testovat auto s pneu na pokraji životnosti, pak je to slušně řečeno lajdáctví a značce to jen a jen škodí.
O nápadu posílat do testů provedení bez Hydractivu se ani nebavím. To auto už svým způsobem není Citroën, obzvlášť když vedle něj postavíme C5 s hydractivem. Prostě když se do daného typu Hydractive nabízí, má tam být. Za sebe musím říct, že bych si obyč. verzi nikdy nepořídil a neudělá to asi nikdo, kdo předtím Citronka s hydraulikou vlastnil. Nabízí se tedy otázka, pro koho je verze s klasickým odpružením určena, a jaké jsou vůbec její šance. Vždyť když se podívám do své historie vlastnictví Citroënů, musím konstatovat, že při alespoň minimální údržbě je hydraulika pohodlnější a (někteří se budou možná divit) i levnější než konvenční podvozek. Dnes vlastním osmého Citrouše (byly různé typy, některé i ve více exemplářích, ojeté i nové) a vím, jak vyznívá porovnání cen při nákupu tlumiče x koule. nehledě na to, že zejména u starších aut většinou stačilo koule dofouknout. Dodnes všechna mnou v minulosti vlastněná auta jezdí (nebál jsem se je prodat do rodiny, či blízkým známým, tak o nich mám přehled) a rozhodně to nikdy nebyla hydraulika co by je trápilo, nebo snad zastavilo. Pravdou je, že nepojízdný jsem s nimi já ani nynější majitelé nikdy nezůstal, spíš se sem tam vyskytly drobné závady, některé i opakovaně a to hlavně s výbavou elektrickou. Na druhou stranu mě moje auta měla asi nadprůměrně ráda, protože měla velkou samoléčitelsou schopnost, a tak některé závady, jejichž řešení jsem odkládal, se před plánovanou opravou již neobjevily...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 17:53, RE: Vysvětlí mi to někdo?
Kylie napisał:
Před týdnem jsem se tu o (docela mimořádném) úspěchu českého automobilového závodníka Martina Prokopa (s Citroën C2 v "juniorce" WRC, tedy kategorii do 1600 cm3) zmínila. Tento víkend svůj úspěch zopakoval a opět skončil na vynikajícím 1. místě. Ve sportu se NIC mimořádného nedělo (parta multimilionářů na návštěvě polska to prý "odflákla" více než se dalo čekat a málem s ostudou 0:3 odjela) a o Martinu Prokopovi v česku opět NI slovo! I když pánové Enge a Janiš žádný (0 - čistá nula) výslede...
Kylie, nevysvětlí, poněvadž by jim došly argumenty. Nacházíme se totiž v zemi královny Škodovky a krále Lidového vozu. Jejich poddanými jsou pak periodika jako SM (snad se trochu lepší v poslední době a o Prokopovi píší), AutoTip apod. jichž majitelé pocházejí z říše (ne Říše) na západ od nás...A přesně podle toho ty informace vypadají. Na našem území mají na, byť i neoprávněné, vítězství nárok pouze Super Bé designově nabastlený podle tří vozů konkurence, Pokojstr s nepasentním a odpudivým batohem na zádech a Fabia II, vyšší než širší, zezadu ne nepodobná exotům jako je Daihatsu, zboku horší než Swift, o předku pomlčme, prostě auto, které do jednoho směru nenechali narůst a dali mu pod kapotu motorový ideál vzoru Wartburg blahé paměti. A my to hned letíme všichni koupit...Chudák Octavia II, povedené auto, které v prodejích uspělo, má nyní look jak vystřižený, ne už ani z Koreje (tam už chápou, co Evropa chce), ale z Číny...No hrůza, hlasy plné obav, které se ke mně z automobilky dostávají, jsou asi opodstatněné...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 21:01, RE: Proč C5 "BEZ" hydrauliky?
winca napisał:
Zdravím, Kylie, se kterou se v jejích názorech mohu téměř ztotožnit. Vyjádření pana Hyana jsem měl též tu čest přečíst a nadzvednul mne docela slušně. Z principu by si takové řečičky neměl dovolit před hlasováním soutěže, profi přístup tedy rozhodně neprojevil. Ať své názory sděluje po zveřejnění výsledků, jeho od ostatních odlišný názor pak bude mít nějakou váhu. Takto se řadí po bok hospodských tlachalů. Možná bude jediný, který bude tvrdit, že do finále souteže se dostala špatná, nekvalitní, ...
Dobrý den, zdravím winco! Za tím výrokem p. Hayna bude něco ... Nevím teď jak to řekl přesně, ale jednak samo takovéto prohlášení v době PŘED vyháleším výsledku považuji minimálně za neštěstné až nevhodné (pokud se nemýlím, v minulosti NIKDY nic podobného NEudělal), ale mnohem víc mne zarazila ta část, kde o C5 řekl: ..po technické stránce
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 14.10.2008 21:24, RE: Proč C5 "BEZ" hydrauliky?
winca napisał:
Zdravím, Kylie, se kterou se v jejích názorech mohu téměř ztotožnit. Vyjádření pana Hyana jsem měl též tu čest přečíst a nadzvednul mne docela slušně. Z principu by si takové řečičky neměl dovolit před hlasováním soutěže, profi přístup tedy rozhodně neprojevil. Ať své názory sděluje po zveřejnění výsledků, jeho od ostatních odlišný názor pak bude mít nějakou váhu. Takto se řadí po bok hospodských tlachalů. Možná bude jediný, který bude tvrdit, že do finále souteže se dostala špatná, nekvalitní, ...
Děkuji, nápodobně "winco"! Prohlášení p. Hyana mne HODNĚ zaskočilo, je VELMi NEstandardní! Jednak samo komentování jednotlivých vozů ještě PŘED vyhlášením finále - to považuji minimálně za nešťatné spíše až nevhodné (pokud vím, NIKDY dříve podobné faux paus neudělal). Ještě více mne zaskočil onen komentář ohledně Citroën C5: "...po technické stránce nepřináší nic nového, preferoval bych Hondu Accord a Mazdu 6". To už je (zjevně) ZA hranicí...
Je to o to pikantnější, že p. Hyan ač pozván na předváděčku vozu (jako všichni novináři) ODMÍTL o voze něco napsat (jak řekl, tak udělal - pokud vím, jako jediný evropský novinář). Nevím z čeho pramení ta extrémní "animozita", ale on jí vlastně ani nijak neskrývá..
Vrátím se k oné jím "odstřelené" technice. C5 je (narozdíl třeba od nového/starého = faceliftovaného Golf) vůz na zcela novém podvozku s poměrně (vlastně HODNĚ) originálním uchycením poháněné nápravy (Nejpodivnější je, že on si je toho moc dobře vědom! Včetně toho CO taková konstrukce znamená a proč ostatní raději "obyčejnější" levnější "konvenčnější" řešení volí) - přesto do médií řekne pravý opak. Nerozumím, ale (podle mého názoru) to NEMÁ souvislost s vozem - to je něco "osobního" - CO to se asi nedozvíme - ŹE do médií naprostou "bubost" či dokonce "lež" plácl, to je dokonce snadno prokazatelné.
Ano znám případy, kdy dovozce dává "kus" k testu naprosto dokonale "zajetý", "ohlídaný" prověřený v naprosto perfektním stavu - nepovažuji to za "podvod" prostě byla mu věnována absolutní péče .. pokud má něco takového pak soupeřit s kusem od českého zastoupení citroën - půl vítězství je v kapse .. osobně jsem se před časem dostala (kvůli maličkosti) do křížku s jedním z ředitelů a jeho chování mohu označit za naprosto absurdní vším a všemi pohrdající - (doslova) NIC ho nezajímalo, předložené "důkazy" snad ani nebagatelizoval, prostě řekl že na to on ... (neuvěřitelné, ale pravdivé - byla jsem ve velkém pokušení "bonznou" do francie - bohužel jsem to nechala být). Zdůrazňuji, že o nic důležitého nešlo a v zásadě mírná omluva či vysvětlení by vše řešila - NEzájem - ano vím, takto přistupují i k novinářským vozům - vlastně ke všemu.
Se stejnou "citlivostí" vybrali kus pro prezentaci nového modelu (prošel snad již všemi redakcemi) - jednoznačně chybně, nicméně - je to snad doopravdy NEzajímá. Ostatně od některých prodejců vím, že si vozy dováží raději z německa - i tak se jim to vyplatí!
V mém životě je Brumla teprve třetím citroënem, ale spokojena jsem, kdo nevyzkoušel nepochopí. Ohledně poruchovosti vozů citroën jsem už neuvěřitelné "bajky" slyšela, není to žádná vzor neporuchovosti, ale jak správně říkáte, ty závady jsou takové ... jiné ... snad opravdu až samoopravovací
Pěkný den, citroën zdar (a těm s hydraulikou obzvlášť .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 16.10.2008 13:27, KDO to byl! KTER´ ...! JAK to mohl udělat!
Doporučovala bych k fotografiím tohoto konkrétního modelu přidat fotku a jméno "odborníka" z českého zastoupení Citroën, který tohoto (netypického) představitele modelu C5 vybral jako prvního úvodního typického (1ho = důležitého, pro "vnímání" čtenářů) představitele modelové řady C5.
PS: Že by šlo o "agenta", jiné automobilky, nebo je to jen ....
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.