winca napisał:
Zdravím, Kylie, se kterou se v jejích názorech mohu téměř ztotožnit. Vyjádření pana Hyana jsem měl též tu čest přečíst a nadzvednul mne docela slušně. Z principu by si takové řečičky neměl dovolit před hlasováním soutěže, profi přístup tedy rozhodně neprojevil. Ať své názory sděluje po zveřejnění výsledků, jeho od ostatních odlišný názor pak bude mít nějakou váhu. Takto se řadí po bok hospodských tlachalů. Možná bude jediný, který bude tvrdit, že do finále souteže se dostala špatná, nekvalitní, ...
Děkuji, nápodobně "winco"! Prohlášení p. Hyana mne HODNĚ zaskočilo, je VELMi NEstandardní! Jednak samo komentování jednotlivých vozů ještě PŘED vyhlášením finále - to považuji minimálně za nešťatné spíše až nevhodné (pokud vím, NIKDY dříve podobné faux paus neudělal). Ještě více mne zaskočil onen komentář ohledně Citroën C5: "...po technické stránce nepřináší nic nového, preferoval bych Hondu Accord a Mazdu 6". To už je (zjevně) ZA hranicí...
Je to o to pikantnější, že p. Hyan ač pozván na předváděčku vozu (jako všichni novináři) ODMÍTL o voze něco napsat (jak řekl, tak udělal - pokud vím, jako jediný evropský novinář). Nevím z čeho pramení ta extrémní "animozita", ale on jí vlastně ani nijak neskrývá..
Vrátím se k oné jím "odstřelené" technice. C5 je (narozdíl třeba od nového/starého = faceliftovaného Golf) vůz na zcela novém podvozku s poměrně (vlastně HODNĚ) originálním uchycením poháněné nápravy (Nejpodivnější je, že on si je toho moc dobře vědom! Včetně toho CO taková konstrukce znamená a proč ostatní raději "obyčejnější" levnější "konvenčnější" řešení volí) - přesto do médií řekne pravý opak. Nerozumím, ale (podle mého názoru) to NEMÁ souvislost s vozem - to je něco "osobního" - CO to se asi nedozvíme - ŹE do médií naprostou "bubost" či dokonce "lež" plácl, to je dokonce snadno prokazatelné.
Ano znám případy, kdy dovozce dává "kus" k testu naprosto dokonale "zajetý", "ohlídaný" prověřený v naprosto perfektním stavu - nepovažuji to za "podvod" prostě byla mu věnována absolutní péče .. pokud má něco takového pak soupeřit s kusem od českého zastoupení citroën - půl vítězství je v kapse .. osobně jsem se před časem dostala (kvůli maličkosti) do křížku s jedním z ředitelů a jeho chování mohu označit za naprosto absurdní vším a všemi pohrdající - (doslova) NIC ho nezajímalo, předložené "důkazy" snad ani nebagatelizoval, prostě řekl že na to on ... (neuvěřitelné, ale pravdivé - byla jsem ve velkém pokušení "bonznou" do francie - bohužel jsem to nechala být). Zdůrazňuji, že o nic důležitého nešlo a v zásadě mírná omluva či vysvětlení by vše řešila - NEzájem - ano vím, takto přistupují i k novinářským vozům - vlastně ke všemu.
Se stejnou "citlivostí" vybrali kus pro prezentaci nového modelu (prošel snad již všemi redakcemi) - jednoznačně chybně, nicméně - je to snad doopravdy NEzajímá. Ostatně od některých prodejců vím, že si vozy dováží raději z německa - i tak se jim to vyplatí!
V mém životě je Brumla teprve třetím citroënem, ale spokojena jsem, kdo nevyzkoušel nepochopí. Ohledně poruchovosti vozů citroën jsem už neuvěřitelné "bajky" slyšela, není to žádná vzor neporuchovosti, ale jak správně říkáte, ty závady jsou takové ... jiné ... snad opravdu až samoopravovací
Pěkný den, citroën zdar (a těm s hydraulikou obzvlášť .-)