David V napisał:
Vůbec je celá recenze navzdory seznamu závad docela pozitivní. Zaujala mě pasáž o praskání žárovek s tím, že xenony to řeší. Pán asi nezjišťoval, jak příjemné jsou ceny kolem xenonů, a to nemyslím jen výbojku. Máme tam VN trafo, startér, snímače zatížení, svoji ŘJ, motorky naklápění. Obvykle nic z uvedeného nejde pod 2000 a jsou tam i položky, u kterých cena vyloženě nepříjemně zaskočí, a to jsem nezmínil ostřikovače světlometů, protože špinavý xenon svítí hůř než čistý halogen. Já kdybych si mohl vybrat, tak raději sem tam vyměním nějakou halogenku. Třeba teď jsem zjistil, že mi zatuhl snímač zatížení na zadní nápravě a ulomilo se raménko. Vrakoviště hlásí trvalý nedostatek a nový je za 2500 v autorizáku i s prací. Až se začne brzo stmívat, tak světla dostanou letos generálku. Polykarbonát je za 12 let hodně zmatnělý a doufám, že nivelace bude jen o tom snímači, maximálně o druhém na přední nápravě, jehož stav neznám. A kdybych chtěl nová světla (vyšlehaná parabola), což lze u halogenů relativně levně řešit, tak mi 30 tisíc nebude stačit. Pro malý nájezd bych měl na ojetině raději halogeny. Jediné významné plus je, že na dálnici xenony mají jakýsi pomyslný "klín", kterým auta z levého pruhu "nasunují" do pravého, pokud trošku spěchám.
Xenony sice jsou drahé, ale pokud se nebudou kazit, tak "drahota" jednotlivých náhradních dílů může být majiteli u zádele.
Sám mám xenony a až do doby než jsem si koupil ojetinu, kde náhodou xenony byly, jsem nechápal, jak může někdo u nového vozu připlatit 30 tisíc za lepší světla. Teď nechápu jak může někdo jezdit bez nich.