0
powrót
 

diskuze k tématu: Benzín nebo naftu pro Citroën C5?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 31.10.2007 22:00, RE: bez předmětu
anonym napisał:
U nás jezdí ve firmě C5 asi 20 kusů, nespokojenost s nimi je poměrně velká, zejména kvůli oněm popisovaným vrtochům elektroniky a celkově se jejich koupě hodnotí jako šplápnutí vedle. Omegy které vystřídaly byly proti nim etalon spolehlivosti, další auta v autoparku (Octavie, Superb, VW Transporter) jezdí taky bez problémů. Problém je v tom, že se oněmi vrtochy elektroniky si obvykle neporadí nějaký levný garážista, ale až značkový servis a problémy se bohužel po nějaké době zase vracejí.
No alespon je dokaze vyresit znackovy servis. Moje zkusenost s C4 - jedna navsteva za druhou, servis hadal z kristalove koule a zavadu nevyresil do doby nez mi dosla trpelivost a auto jsem prodal. Souhlasim, Citroen byl slapnutim vedle
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 31.10.2007 23:04, RE: Zase koupě skvělé, zanedbané, naftové ojetiny s CR.
anonym napisał:
Kamarád si koupil novou C5 Break 2,0 HDI exclusive,r.v.06, vč. kůže a jiného co nabízí jako doplatek. Na ježdění fantasticé, komfortní, pohodlné auto. Protože nebyla jeho první, tak elektrika celkem bez potíží. Letos po najetí ca 128 t.km, jaksi přestal řádně pracovat motor. Cena za opravu 196 tis. Kč. Vyměnili snad všechno, co šlo. Od čerpadel vstřiků a jiného na CR. Ještě mu vykládali, jaké že to má motor vzácnosti a že když už je rozebraný!! Prý někde natankoval nákou špatnou naftu. Oblíbe...
Tomu moc nerozumím, píšete, že rok výroby je 2006, auto bylo nové ... měl jsem za to, že by ze zákona měla existovat 2 letá záruka ? Opravte mě, prosím, pokud se mýlím ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.11.2007 08:26, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Tak, tak, píše sem spousta choromyslných, co slyšeli v hospodě, že u Citroenu je špatná elektronika a teď se to tady omílá, bez nějakého osobního kontaktu s tímto vozem. Nikdo si ho kupovat nemusíte, tak co. Já si ho klidně koupím, vím, že za své peníze dostanu kvalitní vybavené a velmi pohodlné auto.
Přesně tak. Proto mě C5 zajímá, na jaře vyběhne nový model, takže ten současný se bude doprodávat za ještě srandovnější cenu. Takhle jsme na Vánoce 2001 kupovali 306 bk, cena hluboko pod ceníkem, mouchy vychytaný, jako pracovní auto dostačující... Btw: Další nový P byl v r 2004 307bk, vše v el., podle zkušeností některých znalců bych se od té doby měl alespoň 3x oběsit, 2x utopit a nejméně 1x zastřelit. Kupodivu obě tato nová fr. auta, stejně jako ojetá 406 fungují ke spokojenosti. Nejspíš zázrak, ne? Záměrně jsem vynechal dodávky (2x Boxer), neboť tam té elektroniky zas tolik není...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.11.2007 09:25, RE: Zase koupě skvělé, zanedbané, naftové ojetiny s CR.
anonym napisał:
Tomu moc nerozumím, píšete, že rok výroby je 2006, auto bylo nové ... měl jsem za to, že by ze zákona měla existovat 2 letá záruka ? Opravte mě, prosím, pokud se mýlím ...
V článku je napsáno, že to svedli na nekvalitní naftu. Na to se žádná záruka nevztahuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.11.2007 11:16, RE: bez předmětu
Pepe napisał:
Přesně tak. Proto mě C5 zajímá, na jaře vyběhne nový model, takže ten současný se bude doprodávat za ještě srandovnější cenu. Takhle jsme na Vánoce 2001 kupovali 306 bk, cena hluboko pod ceníkem, mouchy vychytaný, jako pracovní auto dostačující... Btw: Další nový P byl v r 2004 307bk, vše v el., podle zkušeností některých znalců bych se od té doby měl alespoň 3x oběsit, 2x utopit a nejméně 1x zastřelit. Kupodivu obě tato nová fr. auta, stejně jako ojetá 406 fungují ke spokojenosti. Nejspíš zázra...
Mě přijde že tady v ĆR co není od VW je sračka.ale zajedte se podívat do francie-tam jezdí tak 70% aut od PSA a podle našich hodpodských řečí už dávno tam měli všichni stát u pankejtu s blikajícíma kontrolkama elektroniky a nepojízdným motorem.ale kupodivu tam všichni s těma pažoutama,citronama atd jezdí!v čem to asi je? proč tam všichni nemají volkjseageny a škodovky??(podotýkám nemám auto od koncernu PSA)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.11.2007 15:10, Spolehlivost hydrauliky Citroen
Hydraulika byla samozřejmě spolehlivá dříve než u modelu Xantia. Citroeny získaly špatnou pověst hlavně první generací modelu BX, který neměl komaxitované trubky, které tedy časem prorezly, hydraulika vytekla a auto se nedokázalo zvednout do provozní výšky. Tento problém se prakticky vyřešil komaxitováním u druhé generace BX, takže moje GTI/88kW/LPG z roku 1990 už nemá žádný problém s hydraulikou a automat taky funguje skvěle. Vzhledem k tomu, že ještě nemá protipadací kouli, tak za 3 dny je vidět pokleslá záď, za 5 dnů je zadek úplně dole. Auto nikdy nestálo tak dlouho, abych si všiml klesnutí předku. pracovní BX Break TurboD z roku 1992 má samozřejmě také pokomaxitované trubky. Pro lepší příležitosti mám k dispozici XM Break 2.0-16V/LPG z roku 1997. Citroen tedy mohu všem doporučit, pokud je vyroben v roce 90 a mladší ....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.11.2007 15:37, jaky motor
vykaslete se na vsechny nahrazky at uz u noveho ci ojeteho a kupte si novy ci zachovaly 3-litr.vlastni zkusenost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 01.11.2007 22:37, BMW e36 nebo Rover 416 ?
Chtěl bych poradit s nákupem osobního automobilu. Váhám mezi BMW e36 model 316 s obsahem motoru 1.6 .. rv. 91 - 94 a Rover 416 o obsahu 1.6.. rv 1996 ..Rover nabízí velký komfort a pestrou výbavu vozidla, u Bmw mě zaujal motor a kvalita značky ... Zajimala by mě spotřeba a servisní náklady obou vozů a jaké vozidlo je celkově výhodnější.. Cena nákupu kolem 60 000 Kč..

Děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.11.2007 21:32, RE: bez předmětu
anonym napisał:
No alespon je dokaze vyresit znackovy servis. Moje zkusenost s C4 - jedna navsteva za druhou, servis hadal z kristalove koule a zavadu nevyresil do doby nez mi dosla trpelivost a auto jsem prodal. Souhlasim, Citroen byl slapnutim vedle
Ja mam stejnou zkusenost se znackovym servisem skoda, kdy me na favoritu vymenily kde co nez se jim podarilo odstranit zavadu, ktera se opet pri pristim desti objevila a to sem si myslel ze takhle jednoduchy auto by po 12 letech meli zvladnout opravit i po slepu.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.