0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën C4 sedan - jezdí úsporně?

kategorie zaszeregowania tematu: francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 13:11,
Nechápu co si mám představit pod: byl obut do zimních pneumatik letních pneumatik Michelin Primacy HP 215/55 R16
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 13:17, RE: bez předmětu
hassan napisał:
Nechápu co si mám představit pod: byl obut do zimních pneumatik letních pneumatik Michelin Primacy HP 215/55 R16
Samozřejmě do letních (já už myslím na zimu). Omlouvám se.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 14:29, V čem je problém?
To neumějí dnešní výrobci vyvinout motor s adekvátní spotřebou k jeho objemu x výkonu x rozměrům? Mám BMW 330i ( pro neznalé motor R6 objem 2997cm3 a výkon 170kw)motor konstrukčně 10let starej a spotřeba při největší pile co se dá jet nejde přes 12/100 a když chce jet člověk úspobně dá se jet za 8,5/100.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 14:47, RE: V čem je problém?
anonym napisał:
To neumějí dnešní výrobci vyvinout motor s adekvátní spotřebou k jeho objemu x výkonu x rozměrům? Mám BMW 330i ( pro neznalé motor R6 objem 2997cm3 a výkon 170kw)motor konstrukčně 10let starej a spotřeba při největší pile co se dá jet nejde přes 12/100 a když chce jet člověk úspobně dá se jet za 8,5/100.
No...
Já vlastnil BMW, a o spotřebě vím své. Takový údaj nemá cenu komentovat. Po dálnici to bylo ok, ale jinak-hrůza. Vatáhnout do města je dost děsný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 15:05, RE: V čem je problém?
anonym napisał:
No...
Já vlastnil BMW, a o spotřebě vím své. Takový údaj nemá cenu komentovat. Po dálnici to bylo ok, ale jinak-hrůza. Vatáhnout do města je dost děsný.
nevěřícím rádoby vlastníkům rád předvedu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 15:17, RE: V čem je problém?
anonym napisał:
nevěřícím rádoby vlastníkům rád předvedu
souhlas,mel jsem 2,8 z roku 98 a pri klidne jizde 8,5 nebyl problem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 15:50, RE: V čem je problém?
anonym napisał:
souhlas,mel jsem 2,8 z roku 98 a pri klidne jizde 8,5 nebyl problem
Loni jsem chvíli trápil 328 Ci e46 a překvapila mě spotřeba: po okreskách svižným tempem pod osm litrů, na dálnici to přes deset šlo jen když se jela pila. A to bylo na 18kách z M3.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 17:34,
hnusnější auto sem jakživ neviděl
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 17:57, RE: V čem je problém?
anonym napisał:
To neumějí dnešní výrobci vyvinout motor s adekvátní spotřebou k jeho objemu x výkonu x rozměrům? Mám BMW 330i ( pro neznalé motor R6 objem 2997cm3 a výkon 170kw)motor konstrukčně 10let starej a spotřeba při největší pile co se dá jet nejde přes 12/100 a když chce jet člověk úspobně dá se jet za 8,5/100.
A co si tím chtěl říct? Že by snad ten Citron s polovičním výkonem měl jezdit s poloviční spotřebou? To asi těžko. Za polovičku nejezdí přece ani 316i. Když jezdíš třílitrem,tak přece dávno víš,že dvojnásobný objem nebo výkon neznamená dvojnásobnou spotřebu.A směrem dolů zas poloviční. To by pak 40kW auta jezdila za dva-tři litry.
A veř-to opravdu dnešní výrobci neumějí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 18:00, RE: bez předmětu
anonym napisał:
hnusnější auto sem jakživ neviděl
Renault Thalia,Dacia Logan, Fabia sedan.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 18:25, Spotřeba ...
Oslíku , prosím Tě vysvětli jim co stojí za to .....

Alf
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 18:51, RE: Spotřeba ...
anonym napisał:
Oslíku , prosím Tě vysvětli jim co stojí za to .....

Alf
Ano - oslík to vyřeší,tak už to řekni,co je nejlepší.A na obhajobu toho kyseláče - podívejte kolik měří a váží,vždyť to jsou rozměry a váha jako kdysi u vyšší střední třídy / takový Renault 25 měl stejnou délku,objem 2 litry a vážil 1100 kg./ ta 1,6 má určitě dost práce to rozhýbat.Ale jinak je fakt,že na moderní automobil nižší střední třídy je to opravdu dost velká spotřeba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 21:00, Proti Outbacku Diesel je to propadák, žere víc a má náhon jen na jednu nápravu
srovnejte větší auto, větší výkon, trvalá 4kolka Subaru Outback 2.0 D který má ve všech ohledech nižší spotřebu a lepší jízdní vlastnosti a výbavu ...

http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=3452

Subaru žralo 5,3 a 8,9 litru ... tenhle křáp mnohem mnohem mnohem víc...

francouzký a italský auta sou pro buzny

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.07.2008 21:44, RE: V čem je problém?
tomaskrtek napisał:
Loni jsem chvíli trápil 328 Ci e46 a překvapila mě spotřeba: po okreskách svižným tempem pod osm litrů, na dálnici to přes deset šlo jen když se jela pila. A to bylo na 18kách z M3.
pravda pravda vlastnil jsem 328 Ci celkem tri roky a dlouhodoby prumer byl 8.6,podotykam,ze jsem se nijak neomezoval,to se soucasnou 525 d jezdim stejnym stylem za 8 litru nafty a to me celkem sere !!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.07.2008 00:29, souhlasil bych s autorem
vyzkoušel jsem tuto motorizaci s kupátkem C4 loni o dovolené ve Francii, ujeto ve dvou osobách s plným autem potřeb pro kempování, podmínky od 21°C do 37°C prakticky pořád se zapnutou klimatizací a za téměř 4000 km se spotřeba podle počítače rovnala 6,8 l na 100 km. Největší pecka do průměru bylo 17 km do Saint Tropez za skoro tři a půl hodiny, tam dojel počítač na 12,8 litru, ale jinak to bylo naprosto v pohodě a ani na německé dálnici nepřelezla přes osm litrů, což vzhledem k dosahovanému rychlostnímu průměru a zatížení auta celkem šlo. Řazení asi nemá smysl komentovat, to je prostě klasika a dlouho to nebude lepší, ale jinak to bylo pohodlné a sympatické auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.07.2008 06:55, RE: V čem je problém?
anonym napisał:
A co si tím chtěl říct? Že by snad ten Citron s polovičním výkonem měl jezdit s poloviční spotřebou? To asi těžko. Za polovičku nejezdí přece ani 316i. Když jezdíš třílitrem,tak přece dávno víš,že dvojnásobný objem nebo výkon neznamená dvojnásobnou spotřebu.A směrem dolů zas poloviční. To by pak 40kW auta jezdila za dva-tři litry.
A veř-to opravdu dnešní výrobci neumějí.
Z toho vyplívá že je leší objetovat 2000,- ročně za vyšší sazbu povinného ručení a koupit auto s pořádným motorem s dostatečnou výkonovou rezervou a srovnatelnou spotřebou. O rozdílu v sametovém chodu motoru mezi 4válem a 6válem ani nemluvim.
PS doufám že sem teď nenapíše někdo hrdej s HTP že ušetřil na výměně svíček...................
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.07.2008 07:20, RE: Proti Outbacku Diesel je to propadák, žere víc a má náhon jen na jednu nápravu
anonym napisał:
srovnejte větší auto, větší výkon, trvalá 4kolka Subaru Outback 2.0 D který má ve všech ohledech nižší spotřebu a lepší jízdní vlastnosti a výbavu ...

http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=3452

Subaru žralo 5,3 a 8,9 litru ... tenhle křáp mnohem mnohem mnohem víc...

francouzký a italský auta sou pro buzny

To je fakt super postřeh,že nafták bere mín než benzínák. To si jako zjistil až ted??? Blik,cvak,příjem...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.07.2008 09:58, RE: V čem je problém?
anonym napisał:
pravda pravda vlastnil jsem 328 Ci celkem tri roky a dlouhodoby prumer byl 8.6,podotykam,ze jsem se nijak neomezoval,to se soucasnou 525 d jezdim stejnym stylem za 8 litru nafty a to me celkem sere !!!
To jsou ta stara auta, emise jsou nekde jinde a hmotnost vetsinou o neco taky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.07.2008 10:00, RE: V čem je problém?
anonym napisał:
pravda pravda vlastnil jsem 328 Ci celkem tri roky a dlouhodoby prumer byl 8.6,podotykam,ze jsem se nijak neomezoval,to se soucasnou 525 d jezdim stejnym stylem za 8 litru nafty a to me celkem sere !!!
Jeste... nebude tak trochu rozdil v tom, ze predtim jsi jezdil trojkou a ted petkou? :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.07.2008 10:06, RE: Spotřeba ...
anonym napisał:
Ano - oslík to vyřeší,tak už to řekni,co je nejlepší.A na obhajobu toho kyseláče - podívejte kolik měří a váží,vždyť to jsou rozměry a váha jako kdysi u vyšší střední třídy / takový Renault 25 měl stejnou délku,objem 2 litry a vážil 1100 kg./ ta 1,6 má určitě dost práce to rozhýbat.Ale jinak je fakt,že na moderní automobil nižší střední třídy je to opravdu dost velká spotřeba.
Nevidel bych to tak tragicky, auto teto velikosti a s podobnym objemem a vykonem ti za min jezdit nebude. Co se tyka toho Renaultu 25, radeji by jsi absolvoval crashtest v nem nebo v C4? :o)
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.