PetrT napisał:
kamil321 napisał:
Řeknu to asi tak..Pokud to auto najelo 350 tisíc v těžkách podmínkách už bych do francouze nešel.. Má auta od francouzů po němce také pracovala v těžké práci i pro soukromé účely a přesně tohle je chvíle, kdy bych se od francouze odloučil. Vzhledem k dotazu a roku 2003 předpokládám, že se jednalo o staršího caddyho předešlé generace, jenže i ten byl kvalitní a tuším že měl pozink. V jižních státech jich slouží spolehlivě dodnes mraky. Měl jsem Renault Expres, odjezdil si své ale ikdyž motor 1,9D, který se později s turbem dával do cangoo byl téměř zázrak, prostě na tvrdou práci trpělo. Torní zadní náprava a neskutečné pozdější nezastavitelné rezivění a sporadické poruchy tyhle auta dřív nebo později prostě zastaví...viz neustálá oxidace kontaktů po každé projeté louži, ikdyž 300 tisíc najel také...zpracování prstě horší a o cangoo ani nemluvím. Berlingo to samé a některá i ráda hoří. Přesně v tomhle ideálním případě mohu velmi doporučit následovníka Caddyho tj caddy 3, který od roku 2004 měl vynikající kvalitu naprosto všeho a je k dostání za malé peníze, které se ještě víc vrátí prakticky minimální údržbou..2,0SDI a nic neřešit:) Mé má jeden puchýřek laku u kliky a jinak nic než běžná údržba a téměř 400 najetých tisíc! Zpracování vynikající, vyšší posaz, ergonomie, zadní náprava s tlumiči i pery na 800 kilo a nestárnoucí design. Také VW na tom neměl co vylepšovat, proto se spíš ročníky směrem nahoru "inovativně" jen horšily v kvalitě a naopak 2004 jsou ty nejlepší. To auto jen jezdí...
S tím caddy couhlasím, je to naprosto jednoznačně jako celek nejlepší auto ve své třídě. A to už 10 let. Taky se i přes minimum modernizací a vysokou cenu prodává pořád velmi dobře.Jen SDI bych si do osobáku nikdy nedal. Sice provozní náklady jako z pohádky ale nejede a je hlučné. Což při pojíždění po městě nevadí ale na dálnici už hodně. Prý se to dá řešit montáží šestikvaltu z oktávky, nevím. Lepší než berlingo/partner je i doblo, jen je třeba překousnout ten design a to že interier se prostě za čas začne rozpadat. Ale mechanicky je skvělé a jízdní vlastnosti rozhodně nejlepší v segmentu.
Z toho Caddyho jde ta kvalita, bezpečnost přímo cítit, jezdí se v něm opravdu velmi dobře. Bytelnost, a odkládací přihrádky i na 2l lahve, odkládací prostor nad hlavou. Velmi praktické auto a narozdíl od osobní kategorie má i plynovou vzpěru kapoty:)) Prostě je vidět, že se snažili postavit co nejlepší a promyšlené auto. Pokud to má být na dálnice bral bych osvědčenou dobře jetou 1,9TDi 77kW, protože narozdíl od SDI má levnější vstřikovače a jsou všude, s SDI se nedají zaměnit. Na dálnici je SDI opravdu jen pro klidnou jízdu, kolem 90 točí cca 2500 otáček ale při 120 snad 3600 a víc, a ikdyž auto jede v pohodě a dokonce i po 110km trochu "ožívá":) ten hluk je už pak otravný (142km/h omezovač). Jenže i přes pouhých 51 kw, kdy jsou rychlosti do města parádně poskládané a motor jede krásně pružně, je cítit, že by na dálnici tu šestku překvapivě po rovině klidně utáhnul, auto je hodně těžké a jede setrvačností, a kdyby se dal použít šestikvalt, byla by to naprostá paráda. To teda bych bral hned. Převodovka je skvěle odstupňovaná s perfektním řazením a pokud se nejede nad 100km/h na dálnici turbo absolutně nechybí. Za caddyho se dá připojit 1200-1300kg přívěs, což je snad unikát a průměrná spotřeba se pohybuje celkem pravidelně 5,6l, TDi by mělo mít o pár deci ještě nižší. Ten posaz je hodně návykový a dobře se s ním parkuje. Dále výborná svítivost světel a perlička oproti francouzským autům, za celou dobu jsem v interiéru neměnil ani jednu žárovičku a nic nepřestalo fungovat, dokonce i klima jede stále jak nová a neuchází.