0
powrót
 

diskuze k tématu: Citroën Berlingo odveze dvě děti, babičku i psa

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.07.2009 09:36, rada
dobry den, moje zkušenost s tímhle motorem v tomhle autě je že opravdu nejede a dost žere. Zkuste raději sehnat nějaký akční model, s motorem 1,8 nebo 1,6 který jede mnohem líp a žere stejně (připravte se tak na 9 l benzínu na 100).
Píšete děti, babička, pes, tak takovouhle krabici vždycky určitě jen s klimatizací
(další argument pro silnější motor)
Jako alternativa bych hledal třeba Mazda Premacy, což je o dost lepší auto technicky, ne tak rozšířené ale s lepšími motory a trochu nižší spotřebou.
Určitě už ceny spadly někam k hranici o které uvažujete.
Přeji statný výběr, držím palce (taky mám dvě děti, dvě babičky, psa, kola, lyže..)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.07.2009 14:05, rada
dost zere olej
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.07.2009 20:36, rada
Doporučuji vybrat vůz s tímto motorem- 1.6hdi(90PS)a 2.0hdi (90PS), (diesel)
Tento motor aspoň jede
A spotřeba tak 6litrů podle klimy, jinak ostatní motory moc nedoporučuji 1.8 je tragédie sama o sobě. A pak jedině 1.6 16V(benzín) jede krásně to všechna čest, ale pocítí to i vaše peněženka 110koní. dle těžké nohy klidně i 10litrů benzínu jak nic. Abych to shrnul doporzčuji NAFTU HDi motory 66kW (90PS).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.07.2009 20:47, rada
mohu vám ze své zkušenosti poradit jen jedno,zaměřte se na úplně jinou značku.
Já už mám Berlingo od roku 1999 ale od 2002 do něj jen strkám peníze. Jezdí sice jako servisní vozidlo po Praze,ale vzhledem k tomu že podobných vozů mám ještě sedm,tak mohu poruchovost posoudit.
šťastný výběr Pavel
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.07.2009 12:40, rada
Dobrý den, na Vaše nároky bych byl pro 1,4 i. Na ježdění 5-10 km denně je zcela dostačující, zvláště pro ženu, která jezdí dle předpisů a nepotřebuje někomu něco dokazovat. Další věc, motor 1,4 je sice malý, ale vcelku jednoduchý, z toho vyplývají nízké nároky na jeho údržbu a tedy i na Vaši peněženku. Také ohřátí na provozní teplotu je zcela jistě rychlejší, než u dieselu, to se projeví jak na spotřebě, tak na nástupu topení, což je plusem v zimě. Další věcí je hmotnost motoru, ta je zde menší než u dieselu, takže opotřebení přední nápravy po deseti letech provozu bude také menší. S tím, co zde píšu, je má vlastní zkušenost, přeji hodně štěstí při koupi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.07.2009 14:40, rada
Dobrýn den, mám ve firmě už 11 let starý Peugeot Partner 1.9D. Má najeto 205.000 km a tak nenáročné a bezporuchové auto jsem nikdy předtím a ani potom neměl. Je to provedení Combi bez bočních dveří a jak z oblibou říkám " bez výbyvy". Žádná klima, žádná okna a zrcátka na el. pohon, žádné ABS a podobné blbiny na podvozku a vše funguje jak má. Maximálně praktické a pohodlné auto. Problematická je jen sedačka řidiče a jo že je prosezená Spotřeba tak 5 až 6l na 100km pokud člověk vynechá dálnici (tam to moc nejede a trápí se to ve vysokých otáčkách). Osobně ho používám jen v práci na různé popojíždění po městě a okolí. Na delší cesty a dovolenou mám KIU Sportage II.
Od známých vím, že HDI je super raketa ale má problémy s trvanlivostí. Benzínovou verzi jsem nikdy nesedlal, ale kdysi mě dělal nějaké práce na baráku zámečník a ten měl Berlingo 1.4 a maximální spokojenost, jak říkal "kolem komína dobré".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 28.07.2009 21:59, rada
Dobrý den, necelý půlrok máme Berlingo 1,9D, na ježdění mezi Prahou a nedalekou vesnicí super, jeli jsme do Itálie - katastrofa :O). Ale dvě děti a spousta věcí se tam vejde bez problémů, dnes bych volila 1,9 TDi.
Přeji šťastnou ruku při výběru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.07.2009 00:04, rada
U takto starého a levného berlinga doporučuji benzín 1,4 nebo 1,6. Vzhledem k tomu, že klima asi nebude fungovat, tak klidně bez ní. Na krátké jízdy je lepší otevřít okna. :)
V těchto cenách ještě zkuste zauvažovat o Fiatech (Multipla, Doblo) nebo renault kangoo.
Pokud opravdu jezdíte takto krátké trasy a nemáte ambice na cestu k moři doporučuji co nejmenší benzínový motor 1,2 nebo 1,4.
Přeju šťastnou ruku a hodně štěstí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.07.2009 12:16, rada
doblo, kangoo jsou jízdně horší. 1.4 nejede, ale je dostačující, 1.8 fakt tragedie, 1.9D super dříč, 1.6HDI teď jezdím a krása, manželka 2.0HDI delší převody, pomalejší /pocitově/, jel jsem ještě s 1.6i 16V a krása, ale ten je ještě drahý. Jinak závady v normě, jsou to auta pracanti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.07.2009 09:18, rada
Dobrý den,
pro Vámi popisované zadání se vůz typu Berlingo nebo Partner hodí velice dobře. Sám Vlastním P Partner 2.0 HDi r.v. 2002. Na zadní sedačky se pohodlně vejdou 3 dospělí nebo 2 děti v sedačkách a 1 dospělák (i důchodce ). V zadu je místa také dostatek. V ojetině je asi jedno, zda kupujete benzín nebo diesel. Hraje roli, zda a jak se o vůz staral původní majitel. Mám naježděno 150000km a motor je netknutý, co se poruch týče. Samozřejmě dostává pravidelně kvalitní olej a snažím se i o tankování "kvalitní" nafty. Mám vyzkoušeno, že na naftu Diesel V-power od Shellu najedu tak o 100km na nádrž víc, než na standardní palivo. A to se vyplatí . Jinak při cestování mimo dálnice a podle předpisů jezdím pod 6l/100km.
Tento typ vozu vyžaduje po ujetí 130-150t. km provést výměnu některých částí jako ramena na přední nápravě, zadní nápravu komplet (jinak jdou kola do X a při jízdě vrže), ale to je u mého vozu všechno. Pozinkovaná karoserie nerezaví a tak občasný škrábanec až tak nebolí. Shánějte se po autě s jasnou historií, aby se dalo odhadnout, jaké investice Vás eventuelně můžou čekat.
Zdravím
PP
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.07.2009 11:12, rada
1259
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.07.2009 15:26, rada
Radím - spokojte se s 1.4 benzínem auto s ním jede tak akorát. pokud máte přístup k naftě sežente si 1.9 D - je to nezmar, ale na kratoučkých cukačkách ho asi brzy dobijete.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.07.2009 23:53, rada
Berlingo již máme 3 roky a je z dovozu z Německa. Při koupi mělo najeto 117000 km a rok výroby 1999 s motorem 1,8i (benzín). Spotřebu jsem nikdy pořádně neměřil, ale bude se, podle mého, pohybovat kolem 10l při běžném provozu. Motor je zatím OK a ma teď 155400 km. Jezdíme s rodinou 2 dospělí a 3 děti a jsme plně spokojeni s jeho užitkovostí a zatím jsme vždy dojeli. Pokud mohu doporučit, tak se pohlédněte po modelu bez stahovací střechy. Je to zbytečná a velmi finančně nákladná starost v případě poruchy (bouhužel ji máme). Jen ovládací tahla stoji cca 7000Kč a vždy je nutná kompletní demontáž interiérových prvku a střechy. Jinak mohu Berlingo celkem doporučit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 31.07.2009 09:45, Auto OK, ale motor 1.4 je slabý
Máme ve firmě Peugeota Partnera 1.4, kterého vedení zakoupilo už jako ojetinu dovezenou z Německa. Za tři roky provozu a najetých cca 100 tis. km se na tomto autě nic závažného nepokazilo. Byly měněny brzdové kotouče + destičky, zadní díl výfuku a potom jakési čidlo tlaku, které bohužel vyšlo i s prací ve značkovém servisu na 8.000,-Kč. Jinak auto jezdí a jezdí. Zásadní problém vidím (osobně) v tom, že 1.4 motor je skutečně na toto auto velice slabý a např. na dálnici v plném osazení auto docela trpí - a samozřejmě "žere", takže tuto motorizaci opravdu jen spíše pro popojížďky a pro velmi pohodové řidiče. Když jsem se rozhodoval, jestli takové auto koupit i domů, šáhl jsem nakonec raději po větším a silnějším dieslovém Galaxy. Spotřeba u Peugeotu Partner se nám pohybovala/pohybuje okolo 8l/100 km. Nekupujte třídveřovou variantu, neboť mechanismus sedačky u spolujezdce díky věčnému sklápění a odšoupávání trpí. Dále nám stále svítí kontrolka airbagu, což je klasika / kontakt pod sedačkou řidiče/, když se opraví, na chvíli je klid a po čase se ozve znovu, už to neřešíme. Autem jezdí více řidičů, kteří se k němu chovají jako ke "služebnímu", přesto je jeho provoz až s podivem bezproblémový.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.