0
powrót
 

diskuze k tématu: Čínské kopie: zločin 21. století

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 00:23, velký problém
Tak to je velký problém pro automobilky. Pokud ty čínské auta budou spolehlivé tak mají co dělat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 07:59, RE: velký problém
anonym napisał:
Tak to je velký problém pro automobilky. Pokud ty čínské auta budou spolehlivé tak mají co dělat.
spolehlivost u takovych aut si nedokazu predstavit......bezpecnost je navic u takovych aut nulova...stai se podivat na internetu po nejakem testu takove napodobeniny (cinskeho auta)...se to sroluje jako kus alobalu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 09:52, RE: velký problém
anonym napisał:
spolehlivost u takovych aut si nedokazu predstavit......bezpecnost je navic u takovych aut nulova...stai se podivat na internetu po nejakem testu takove napodobeniny (cinskeho auta)...se to sroluje jako kus alobalu
Osobne bych zakazal importovat do EU auta a potraviny z ciny. Taky elektroniku, nechapu, jaktoze dneska Panasonic vyrabí cina - a je to videt. Moje 15 let stare stereo video má Aluminiový panel a ovladac, ktery nenese znamky poskozeni. U DVD recorderu je ovladac po roce setreny, ze neni videt ikonky a z pulky nefunguje ! ! ! Ještě je blbě slícovanej!!!! Jeste auta od tech rejzozroutu, staci korea - kia a hnidaj, ceed se delana Sk, ale stejne.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 10:15, RE: velký problém
anonym napisał:
Osobne bych zakazal importovat do EU auta a potraviny z ciny. Taky elektroniku, nechapu, jaktoze dneska Panasonic vyrabí cina - a je to videt. Moje 15 let stare stereo video má Aluminiový panel a ovladac, ktery nenese znamky poskozeni. U DVD recorderu je ovladac po roce setreny, ze neni videt ikonky a z pulky nefunguje ! ! ! Ještě je blbě slícovanej!!!! Jeste auta od tech rejzozroutu, staci korea - kia a hnidaj, ceed se delana Sk, ale stejne.....
To si EU zřejmě nelajzne, protože pro takové německé automobilky to je a bude obrovské odbitiště jejich aut, takže čína by se určitě pomstila, že by např. zakázali dovoz mercedesů atd., atd prostě automobilů ze zemí EU. do číny., takže do budoucna je to asi opravdu velký problém.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 10:44, Hrozba
Ano, Čína je velká hrozba pro celý svět. Doufám, že se tam komunismus udrží ještě hodně dlouho, jinak se světem bude ámen. Neesistuje totiž stát, jehož obyvatele by číňani neutloukli čepicemi. Jedině snad s indama by to bylo 3 na 2 ve prospěch Číny. Dělají levně a od toho se odvíjí všechno ostatní. Mnoho velkých firem tam investuje a otvírá pobočky, aby byli schopni vyrábět levněji, a to i přes hrozbu znárodnění. Z Číny je dnes skoro všechno a je velice těžké si vybírat zboží, které by se tam nevyrobilo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 03.12.2007 20:24, RE: Hrozba
David V napisał:
Ano, Čína je velká hrozba pro celý svět. Doufám, že se tam komunismus udrží ještě hodně dlouho, jinak se světem bude ámen. Neesistuje totiž stát, jehož obyvatele by číňani neutloukli čepicemi. Jedině snad s indama by to bylo 3 na 2 ve prospěch Číny. Dělají levně a od toho se odvíjí všechno ostatní. Mnoho velkých firem tam investuje a otvírá pobočky, aby byli schopni vyrábět levněji, a to i přes hrozbu znárodnění. Z Číny je dnes skoro všechno a je velice těžké si vybírat zboží, které by se tam nevyrobilo.
číííňani na Evropany jdou,
oni je všechny zabijou!
čím pak? Čím pak?
No rýží přece, no řýží!!!
Pinočet málo četl,
Hočimin ječtě míň!

( kabáti: Děvky ty to znaj)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.12.2007 08:42, RE: velký problém
anonym napisał:
Osobne bych zakazal importovat do EU auta a potraviny z ciny. Taky elektroniku, nechapu, jaktoze dneska Panasonic vyrabí cina - a je to videt. Moje 15 let stare stereo video má Aluminiový panel a ovladac, ktery nenese znamky poskozeni. U DVD recorderu je ovladac po roce setreny, ze neni videt ikonky a z pulky nefunguje ! ! ! Ještě je blbě slícovanej!!!! Jeste auta od tech rejzozroutu, staci korea - kia a hnidaj, ceed se delana Sk, ale stejne.....
To jde jedno s druhým. tedy spolu s životním prostředím. Hlavně, že se v Evropě zakazuje např. ledničky s plněné freonem a přikazují emisní limity pro pár stovek miliónu lidí, když více než miliardová Čína valí o 106. A může za to Evropa spolu s Amerikou, dkyž tam v rámci úspor přemístila výrobu. Tady se snažíš recyklovat nějakou PETku a pomalu i hajzlpapír, ale tam se ve velkém škodí. Jediné co tam nikdo nekopíruje (protože to je "zbytečné") jsou asi filtry a odlučovače spalin. Ze stovky nejlidnatějších/nejznečištěnějších měst je čtvrtina z Číny a o většině z nich jste v životě neslyšeli.
Já Vám říkám lidi, tohle jednou špatně skončí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.12.2007 09:09, RE: velký problém
watchtower napisał:
To jde jedno s druhým. tedy spolu s životním prostředím. Hlavně, že se v Evropě zakazuje např. ledničky s plněné freonem a přikazují emisní limity pro pár stovek miliónu lidí, když více než miliardová Čína valí o 106. A může za to Evropa spolu s Amerikou, dkyž tam v rámci úspor přemístila výrobu. Tady se snažíš recyklovat nějakou PETku a pomalu i hajzlpapír, ale tam se ve velkém škodí. Jediné co tam nikdo nekopíruje (protože to je "zbytečné") jsou asi filtry a odlučovače spalin. Ze stovky nejlid...
Se vším souhlasím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.12.2007 20:41, RE: velký problém
watchtower napisał:
To jde jedno s druhým. tedy spolu s životním prostředím. Hlavně, že se v Evropě zakazuje např. ledničky s plněné freonem a přikazují emisní limity pro pár stovek miliónu lidí, když více než miliardová Čína valí o 106. A může za to Evropa spolu s Amerikou, dkyž tam v rámci úspor přemístila výrobu. Tady se snažíš recyklovat nějakou PETku a pomalu i hajzlpapír, ale tam se ve velkém škodí. Jediné co tam nikdo nekopíruje (protože to je "zbytečné") jsou asi filtry a odlučovače spalin. Ze stovky nejlid...
Bohužel, je to tak. Dělají si co chtějí. Nerespektují absolutně nic. Není na něj "metr", všichni mají z nich obavy, a nejde s níma hnout. Nejhorší je, že to co pracně vyvíjí ostatní svět, za velké peníze, oni bez zkrupulí okopírují, aniž by se někoho ptali. Z touto drzostí a aroganci, za chvíli "převálcují" svět.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.02.2008 12:59, Kvalita
anonym napisał:
Tak to je velký problém pro automobilky. Pokud ty čínské auta budou spolehlivé tak mají co dělat.
Musím se zastat některých automobilek, jenž montují své vozy v Číně, samozřejmě Evropských. Mají výrobní standarty a materiály, které jsou stejné jako třeba ve Francii. Navíc ve správní a kontrolní radě ať v číně nebo ve Francii nebo kdekoliv jinde, jsou představitelé značek, jenž
používají pracovníky z číny jako levnou pracovní sílu ale dohlížejí na stejné postupy a kvality jako v domácích zemích.
Co se týká plagiátů a vyroby pseudoznaček jako třeba Byd, Cherry a další tito šílení čínští producenti, je to katastrofa, stačilo shlédnout na autosalonu v Rusku v Togliatti jejich vůz Landwind a chtělo se mi zvracet. Přestože je to nový vůz, téměř nic nelícuje, nedrží jak má, těsnění kolem oken jakoby neexistovalo, skrz tu gumku a sklo lze prostrčit malíček, dekly od airbagů se hýbou... Opravdu nemám slov O crashtestech nelze ani mluvit...
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.