0
powrót
 

diskuze k tématu: Chevrolet Aveo 1.2 - cestovat zn. levně

kategorie zaszeregowania tematu: americká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 14:43, 1.8 Zetec Ford
Tak ja nevim. Ted jsem jel po dalnici tam a zpatky cca 720 km a prumernou spotrebu jsem mel 6,3 (tankuju 95 shell v-power). kdyz tomu vazne slapu na krk (mam napsat v nemecku?) tak mi to zralo 10, ale to jsem jel v nedeli rano co to da pod 180 velmi zridka a na strese jsem mel pricniky na kola.
Auto je z roku 1998 a ma najeto 230 tkm. V tomto svetle se mi to AVEO nejak sporive nezda...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 15:23, Nove Aveo hmmmm
Aveo je v US dost prodejne. Ale i ta nova sptreba je na Evropu moc. Musi se dostat na 4,7 jako Panda,pak to o necem bude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 16:04, RE: Nove Aveo hmmmm
anonym napisał:
Aveo je v US dost prodejne. Ale i ta nova sptreba je na Evropu moc. Musi se dostat na 4,7 jako Panda,pak to o necem bude.
Samozřejmě, že existují úspornější motory. Tady jde spíše o mezigenerační pokles spotřeby paliva. Osmiventilová jedna dvojka nejela a navíc "žrala" i trávu kolem silnice, kdežto nový 16V se příblížil "lepší" konkurenci .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 17:13, motor
O takovém motoru s objemem 1,2 by si fábia mohla jenom nechat zdát.
Ale českej Lojza si spíš koupí trojhrnek z MB, než myslím si dnes už dost spolehlivého a lépe vybaveného korejce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 21:16, RE: motor
anonym napisał:
O takovém motoru s objemem 1,2 by si fábia mohla jenom nechat zdát.
Ale českej Lojza si spíš koupí trojhrnek z MB, než myslím si dnes už dost spolehlivého a lépe vybaveného korejce.
Tak ono 114 Nm / 3800 ot taky není žádný zázrak To už je mor nebo cholera. Šlo tu myslím o to, že to tomu Aveu kleslo, což se povedlo. A tím to hasne. ...Jinak nerozumím, proč zde redakce pořád dokola opisuje znovu a znovu podrobně tu trasu, když je pokaždé stejná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 21:37, RE: motor
Fénix56 napisał:
Tak ono 114 Nm / 3800 ot taky není žádný zázrak To už je mor nebo cholera. Šlo tu myslím o to, že to tomu Aveu kleslo, což se povedlo. A tím to hasne. ...Jinak nerozumím, proč zde redakce pořád dokola opisuje znovu a znovu podrobně tu trasu, když je pokaždé stejná.
Představ si, že existuje někdo, kdo se sem podívá jednou za čas nebo prvně a nezná to.
To tě asi nenapadlo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 22:06, RE: motor
Fénix56 napisał:
Tak ono 114 Nm / 3800 ot taky není žádný zázrak To už je mor nebo cholera. Šlo tu myslím o to, že to tomu Aveu kleslo, což se povedlo. A tím to hasne. ...Jinak nerozumím, proč zde redakce pořád dokola opisuje znovu a znovu podrobně tu trasu, když je pokaždé stejná.
Jiste, pro nás, co tu kazde rano chodime cist nove prispevky, pro nas je tento odstavec zbytecny a i ja jej preskakuji. Ale predpokladam, ze novinari doufaji, ze stale pribyvaji novi ctenari, takze i ten vecne opisovany odstavec ma sve opodstatneni.
Petre
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 00:09, RE: motor
anonym napisał:
Představ si, že existuje někdo, kdo se sem podívá jednou za čas nebo prvně a nezná to.
To tě asi nenapadlo.
V tom případě by bylo třeba i zde hezky popsat, že Aveo má plyn vpravo, brzda uprostřed a spojka vlevo - co kdyby sem zavítala nová náctiletá slečna ? Protože jinak by si mohla myslet, že narozdíl od tatínkovy Feldy to má to modré auto opačně že. Snad se předpokládá určitá znalost čtenářů, ...i když ... jak tě tak poslouchám mnoo mno Trasa by bohatě stačila jen jako aktivní link, kde by byla popsána vč mapky, která myslím řekne víc. Takhle sice dlouhý článek, ale 90% je omáčka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 01:20, RE: Nove Aveo hmmmm
anonym napisał:
Aveo je v US dost prodejne. Ale i ta nova sptreba je na Evropu moc. Musi se dostat na 4,7 jako Panda,pak to o necem bude.
Osobne bych do toho nesel. Viz. - http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_aveo_2006/250.aspx
Ten crash test je na rok 2006 opravdu otresny.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 01:45, RE: Nove Aveo hmmmm
anonym napisał:
Osobne bych do toho nesel. Viz. - http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_aveo_2006/250.aspx
Ten crash test je na rok 2006 opravdu otresny.
To víš, že jo. Až dostaneš řidičák, kup si Hummera.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 10:51, RE: motor
Fénix56 napisał:
Tak ono 114 Nm / 3800 ot taky není žádný zázrak To už je mor nebo cholera. Šlo tu myslím o to, že to tomu Aveu kleslo, což se povedlo. A tím to hasne. ...Jinak nerozumím, proč zde redakce pořád dokola opisuje znovu a znovu podrobně tu trasu, když je pokaždé stejná.
Odstavec "popis trasy" je určen pro nově příchozí čtenáře. Ti stálí ho zajisté přeskakují rovnou na tabulku spotřeby a závěr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 10:54, RE: motor
Fénix56 napisał:
V tom případě by bylo třeba i zde hezky popsat, že Aveo má plyn vpravo, brzda uprostřed a spojka vlevo - co kdyby sem zavítala nová náctiletá slečna ? Protože jinak by si mohla myslet, že narozdíl od tatínkovy Feldy to má to modré auto opačně že. Snad se předpokládá určitá znalost čtenářů, ...i když ... jak tě tak poslouchám mnoo mno Trasa by bohatě stačila jen jako aktivní link, kde by byla popsána vč mapky, která myslím řekne víc. Takhle sice dlouhý článek, ale 90% je omáčka.
Zhruba 5 dalších testů spotřeby vyjde v této formě, čímž završíme rovnou stovku a přineseme přehledný souhr. Poté se můžete těšit na změny
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 13:12, RE: Nove Aveo hmmmm
anonym napisał:
Osobne bych do toho nesel. Viz. - http://www.euroncap.com/tests/chevrolet_aveo_2006/250.aspx
Ten crash test je na rok 2006 opravdu otresny.
Máš pravdu, to se radši zabiju na motorce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 17:11, Co to je!
Auto na hovno, takováhle spotřeba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.08.2008 22:30, DObre americke auto
Amici proste umi. Kvalitni technologie, nizka spotreba. Dobre auto. Tesim se, az se do CR bude dovazet vic US aut a postupne vytlaci nacisticke zrouty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 13.08.2008 11:14, RE: DObre americke auto
anonym napisał:
Amici proste umi. Kvalitni technologie, nizka spotreba. Dobre auto. Tesim se, az se do CR bude dovazet vic US aut a postupne vytlaci nacisticke zrouty.
To měl být vtip na to americké auto? Jestli jo tak dobrý. Jestli ne, tak Daewoo se znakem Chevy je pořád skoro stejný Daewoo jen s lepším znakem na kapotě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 10:40, RE: Nove Aveo hmmmm
anonym napisał:
Aveo je v US dost prodejne. Ale i ta nova sptreba je na Evropu moc. Musi se dostat na 4,7 jako Panda,pak to o necem bude.
Jen pro tvou informaci, panda je o třídu menší auto, Aveo je konkurent pro Fabii, Polo, Punto, Swift, atd....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.09.2008 10:47, RE: DObre americke auto
anonym napisał:
To měl být vtip na to americké auto? Jestli jo tak dobrý. Jestli ne, tak Daewoo se znakem Chevy je pořád skoro stejný Daewoo jen s lepším znakem na kapotě.
No a Škodovka je jen Volkswagen s horším znakem na kapotě, ber ten svět sakra trochu realisticky a netahej pořád minulost, vždyt to Aveo je fakt dobrý auto a je úplně jedno jestli je z Evropy, Asie nebo Ameriky ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.09.2008 12:26, Ušetřené 4 minuty
Mě spíše udivilo, že ušetřené 4 minuty na této trase představují téměř dvojnásobnou spotřebu. Taky by mě zajímala přesnost měření . Podle mě je dost obtížné natankovat stejně plnou nádrž - přece jenom vzduch v nádrži a odvzdušnění, palivo pění atd... Taky si myslím, že trasa je příliš krátká na tuto metodu...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.