0
powrót
 

diskuze k tématu: Robert Hamara: Nejdražší průšvih u motoru N47 je za 160 tis. Kč.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 25.05.2017 11:47, :-o
To nikoho nezajímá...
Kolik to žere?
reagować
Driver79
ilość wystąpień130
data registracji20.11.2014
Cztwartek 25.05.2017 12:27, RE: :-o
David V napisał:
To nikoho nezajímá...Kolik to žere?


Like.

Někdy si říkám, jak to vůbec jako ojeté někdo může dobrovolně kupovat. A jak si potom poradí s těmi investicemi. Při správné kombinaci závad už možná zbude jen auto na ND.

Ale žere to nejspíš hrozně málo. A to je to oč tu běží.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 26.05.2017 21:36, RE: :-o
Driver79 napisał:
David V napisał:
To nikoho nezajímá...Kolik to žere?
Like. Někdy si říkám, jak to vůbec jako ojeté někdo může dobrovolně kupovat. A jak si potom poradí s těmi investicemi. Při správné kombinaci závad už možná zbude jen auto na ND.Ale žere to nejspíš hrozně málo. A to je to oč tu běží.


Pro průměrného blba je dvoulitrový diesel bohužel velmi populární motorizací a neni se čemu divit. Auto uštědří slušnou dynamiku a jezdí za pět. Vlastně se těžko někomu divit, že tu motorizaci chce. A vyloženě průserových, jako je tahle od BMW, zase tolik není.

reagować
Centurion
ilość wystąpień1
data registracji05.02.2019
Wtorek 05.02.2019 23:59, Bmw 318d
Jsem vlastníkem BMW 318d s motorem N47, rok výroby 11/2007. Jsem s tímto vozem velice spokojen, mám model 318d, 105 kw, aktuálně mám najeto cca 195 000 km a řetěz stále původní. Nic nerachtá, krásně jezdí.... Vaše recenze jsou úplně mimo... Jedině vlastník vozu muže posoudit kvalitu tohoto vozu. Nechápu vaši recenzi, o auto se starám s nemám s nim žádný problém. Pokud se o auto stará blbec, auto bude vždy kasička....
reagować
e91 a e87 N47 130 kw
ilość wystąpień1
data registracji08.12.2019
Niedziela 08.12.2019 21:16, Jak se o auto staras, takovy ho mas...
Vice jak pet let jsem spokojeny majitel BMW e87 120d a e91 320d s "problemovymi" motory N47 ve verzi 130 kw a jedine "navic", co jsem zatim resil, je opravdu vymena rozvodu. Auta mne nikdy necekane neprekvapila, brzdy, apod. jako u jinych aut resim dle potreby auta. Obe auta mely najezd jiz vice kilometru (320d dokonce cca 230tis.), kdyz jsem je porizoval, takze bezproblemovost techto motoru u dvou ruznych modelu soucasne by byla obrovska nahoda.. U obou motoru tedy z vlastni zkusenosti doporucuji vymenu rozvodu dle doporuceni v odbornem textu vyse, ktera vetsinou u jinych typu motoru u BMW neni nutna. Pokud bude mit tento motor a auto zkuseneho servisniho technika a snad i rozumneho majitele, bude slouzit stejne jako kazde jine BMW. Tento 10 let stary motor se 177 k. pod kapotou ve 300tis. mimojine nemusi brat zadny olej a spotreba cca 5,8 byva cestou na dovolenou (i pri vyssich rychlostech) naprosto bezna. Takze za mne dle zkusenosti s N47 130kw u dvou rozdilnych modelu (e87 120d a e91 320d) mohu tento na svou dobu vykonny a usporny motor jenom doporucit. Pred pripadnou koupi takoveho ale i jakehokoliv jineho auta je nutne auto prohlednout nejlepe se zkusenym servisnim technikem, coz by melo byt pro minimalizaci pripadnych budoucich servisnich zasahu samozrejmosti
reagować
hermelin-lukas
ilość wystąpień9
data registracji21.05.2018
Poniedziałek 30.12.2019 14:07, Rozvodový řetěz
Ten rozvodový řetěz asi jen tak nevyměním co? :D Takže servis :D Ale jaký? Zatím jsem našel tento: https://www.euromotors.cz/vymena-rozvodu/ - nebo máte jiný servis, který tu výměnu zvládne dobře??
reagować
Edys
ilość wystąpień1
data registracji01.08.2021
Niedziela 01.08.2021 22:56, Bmw 320d 2l N47D20A
Dobry den mam dotaz koupil jsem e91 2l 130kw automat z aaa auta vím byla to chyba a po 12 dnech mi odešel motor závada neznama mam video nevim jestly to jsem můžu vložit ale nemuzu sehnat motor můžete mi někdo poradit kde bych sehnal levně motor N47D20A
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.