gablenz napisał:
Ty kilometry může mít. Zbohatlík se auta rychle nabažil a byl tak líný jej prodávat (narozdíl od české kokotliny, kde dement vesničan musí auto rychle prodat, aby bylo na splátky exekutorovi), že stálo a kilometry nenabíhaly. Někde po dvou letech mohly stát, nebo u překupníka, v autosalonu, kde bylo na protiúčet... Mohlo několik let jenom tak všudemožně postávat, než se dostalo do přímého prodeje. Ale: stačí se podívat na nabídky autosalonů a na jejich auta na protiúčet.... Nejenom nějaký velký diesel v limuzíně má tyto parämetry: 2013/5 188 000 Km; 2011/8 160 000 Km.... Často i menší auta, která mají atributy pohodlného a výkonnějšího vozu... I tyhle mají často po dvou rocích v klidu přes 100 000 Km... často i více. Ale pak už nemusí jezdit... dlouho si je někdo přehazuje ze skladu do skladu. Pak si postojí u bazarníka..., pak u druhého, pak v dražebním depozitu, bo na Lojzu bazaristu byla exekuce...atd. Taky každý není buran a křupan a dement, co nocuje s prasaty ve vyhořelém kombajnu (který mu insolvenční správce určil k bydlení), aby najížděl s autem milion km, jak tu padlo a často padá.... Kdo by jezdil takovou vylítaninou? Hňup s IQ 80? Milovník sexu s ovcema? Soukromý zemědělec Joža kozofil? Neznám nikoho normálního, kdo by trápil auto nad 300 000 Km... Pokud se nejedná vyloženě o starou dodávku s atmo dieselem mercedes někde v Turecku v Anatolii..., která prostě jezdí a jezdí...a na vození melounů nemusí být hned nový Sprinter....
No ten nájezd u zánovních aut je opravdu takový i vyšší, samozřejmě jsou i auta s malým nájezdem. Ty jsou ale většinou prodány mezi známímy, nebo v bazarech za uplně jiné ceny, než jsou ostatní auta. ale opravdu to není tak, že někdo najede s autem za 2 roky 150tkm a pak 8 let mu stojí v kopřivách na zahradě, nebo je ve skladu. Jinak auto nad 300tkm trápí spousta lidí, nevím ani proč by to mělo být trápení. chybí mi do 300tkm asi 15tis km, asi 3-4 mesíce ježdění, to už bych měl vybírat nové auto ne? co to je za nesmysl? s autem nemám žádné problémy a maximálně mi vyhovuje, tak proč ho budu měnit, jen kvůli číslu na tacho? to si ho radši dobrovolně nechám stočit.